Pālekt uz saturu


Foto

1.8 T Agu Raustās Piektajā ātrumā


  • Please log in to reply
24 atbildes uz šo tēmu

#1 VALDISValdis

VALDISValdis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 10:27

Raustās tikai un vienīgi piektajā ātrumā, ja raustīšanās laikā pārmet uz ceturto, tad neraustās. Patērins pieaudzis par 1-2 l uz 100km pa trasi.
raustiišanās laikā biju noņēmis gaisa masas mērītāju, bet raustās vienalga, kad raustās apgriezieni nelēkā. Raustīšanās mēdz pazust uz piem mēnesi, tad atkal var parādīties. Visu laiku raustījās uz piekto tikai turot vienmērīgu ātrumu - kad devu virsū neraustījās, bet tagad jau ne tikai vienmērigi, bet arī dodot virsū ar piekto - laikam ši kaite progresē. Sveces ir mainītas ar jaunajām nobraukti kādi 15 000

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze

Paldies

#2 Val

Val
  • Administrators
  • 11520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 28 September 2010 - 11:40

uz kādiem apgriezieniem raustās? kļūdas vismaz ir kādreiz lasītas?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#3 VALDISValdis

VALDISValdis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 11:51

nu piektais atrums - apgriezieni vareetu buut no 2000-3000 liidz 120km/h, bet paareejos aatrumos pie shiem apgriezieniem nekad nav raustiijies

#4 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 28 September 2010 - 11:52

Ja motors vainīgs, tad arī citos pārnesumos pie tiem pašiem apgriezieniem būtu jāraustās... :svilpo:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#5 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 11:56

Ja motors vainīgs, tad arī citos pārnesumos pie tiem pašiem apgriezieniem būtu jāraustās... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

kas teica ka motors vainīgs ? !
Autoram pieslēdzs pie Pc skaties kļūdas ja nav jaurbjas dziļāk !

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#6 VALDISValdis

VALDISValdis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 11:56

MAF bija kluuda, bet nedomaaju, ka tur ir vaina, jo atsleedzot vinu taapat raustaas. Un teica veel , ka vadiibas blokaa kluuda ir bijusi.

#7 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 12:00

MAF bija kluuda, bet nedomaaju, ka tur ir vaina, jo atsleedzot vinu taapat raustaas. Un teica veel , ka vadiibas blokaa kluuda ir bijusi.

nu bet tur tā lieta ja maf vainīgs un to atslēdzot neparādās citas izmaiņas tad šis ir vainīgs !
ar atslēgtu maf vispār berot gāzi grīdā nevarētu pabraukt(raustītos kā traks)
Latvijā jau laikam pierasts aj kas tur 101 kļuda .
Normāli ir bez nevienas kļudas !

Šo rakstu rediģēja zuks: 28 September 2010 - 12:00

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#8 VALDISValdis

VALDISValdis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 12:07

nee bez MAF var braukaat un nekas neraustiisies - darba koleegis meenesi braukaa bez maf un nekas neraustaas, pats vienu briidi braukaaju ar atsleegtu... - tikai jauda mazaaka) , kaa jau augstaak mineeju taa raustiishanaas nav visu laiku, pag ned braucot pa trasi paraadiijaas un es izmantoju izdeviibu atsleedzu maf ... tiku liidz piektajam saak raustiities...

#9 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 12:32

nee bez MAF var braukaat un nekas neraustiisies - darba koleegis meenesi braukaa bez maf un nekas neraustaas, pats vienu briidi braukaaju ar atsleegtu... - tikai jauda mazaaka) , kaa jau augstaak mineeju taa raustiishanaas nav visu laiku, pag ned braucot pa trasi paraadiijaas un es izmantoju izdeviibu atsleedzu maf ... tiku liidz piektajam saak raustiities...

AEB ar atslēgtu maf nevar pabraukt raustās kā traks , pameģini uzlikt 100 % ejošu maf un pārbaudīt !

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#10 VALDISValdis

VALDISValdis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 12:36

nezinu vai 100% ejosh, bet esmu uzlicis citu MAF, bet taa pat raustaas tieshi uz piekto.

#11 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 12:42

Virtuālā dignostika :crazy:
nu minēt var daudz ko kas ir pie vainas ! Vēl lambdu var skatīties !

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 


#12 Ugunis

Ugunis
  • Lietotājs
  • 118 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 September 2010 - 12:48

neticami ka tikai ar piekto ātrumu, vai nav līdzīgi arī citos ātrumos, ja neesi izdarījis pietiekamu ieskrējienu un pārslēdzies uz augšu?
Varbūt arī indukcijas spole beigta.

Bet nu informē beigās ko esi noskaidrojis.

#13 VALDISValdis

VALDISValdis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 September 2014 - 10:21

Sen šeit nav būts, bet problēma atrisinājās, izrādījās, ka šļauka vainīga, kas nāk uz benzīna filtru. Iepriekšējais īpašnieks bija uzlicis neorģinālo un vienā vietā tai sāka sūkties cauri degviela.Tika iepirkta oriģinālā, nomainīta un problēma pazuda.

#14 amartu

amartu
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 11 September 2014 - 06:28

Labdien. Par cik vēl nevaru sākt jaunu tēmu, rakstu šeit. Problēma sekojoša a6 c5 1.8t automāts, kad iedarbināju aukstu, lēkāja apgriezieni un slāpa nost, ar kādu 4-5 reizi tik pielaidās ar visiem lēkājošiem apgriezieniem. Arī kad strauji nomet gāzi apgriezieni tā kā nokrīt par zemu un biku paraustās 700-900. Vakar atdevu servisā, taisīja diagnostiku, nomainīja kaut kādu datčiku un ok, tagad auksts pielaižas un nelēkā apgr. Tomēr pie silta dzinēja problēma palika, vienk tagad kad pielaižu siltu un viņi lēkā, lai nenoslāptu es viņam palīdzu uzgāzējot:) Vai kāds varētu izteikt savas idejas par šo, vai ieteikt sakarīgu servisu/meistaru Rīgā, kas novērstu problēmu?
Paldies
Arī tukšgaitā,draivā kad ripoju un manevrēju, tur bedres vai apmales(slodze), mēdz noslāpt

Šo rakstu rediģēja amartu: 11 September 2014 - 07:03


#15 Richy Rich

Richy Rich
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:stavanger
  • Intereses:tikai gāzt!

Pievienots 18 February 2015 - 08:56

Labdien. Par cik vēl nevaru sākt jaunu tēmu, rakstu šeit. Problēma sekojoša a6 c5 1.8t automāts, kad iedarbināju aukstu, lēkāja apgriezieni un slāpa nost, ar kādu 4-5 reizi tik pielaidās ar visiem lēkājošiem apgriezieniem. Arī kad strauji nomet gāzi apgriezieni tā kā nokrīt par zemu un biku paraustās 700-900. Vakar atdevu servisā, taisīja diagnostiku, nomainīja kaut kādu datčiku un ok, tagad auksts pielaižas un nelēkā apgr. Tomēr pie silta dzinēja problēma palika, vienk tagad kad pielaižu siltu un viņi lēkā, lai nenoslāptu es viņam palīdzu uzgāzējot:) Vai kāds varētu izteikt savas idejas par šo, vai ieteikt sakarīgu servisu/meistaru Rīgā, kas novērstu problēmu?
Paldies
Arī tukšgaitā,draivā kad ripoju un manevrēju, tur bedres vai apmales(slodze), mēdz noslāpt

nocheko spoles, sveces, man bij spolei shtekerii probleema, notiiriju, aizgaaja, vieniigi svece zem spoles bij melna jau.


pasham ir problema citur. un par cik ari nevaru vel taisit jaunu topiku, ari rakstishu te.

c5 1.8t, met araa kljuudu par mafu, bij ari kljuuda par lambdas zondi, bet kaa nodzeesu, pazuda, bet mafam lec vislaik araa, nomainiju 2 mafus, arii 100% ejoshu no cita audjika pieliku klaat, tas pats. pateerins kautkur ap 12l videejais ir, atsleedzu mafu, saaka iet daudz razhiigaak, bet eeda ar, degvielu, 2x vairaak.

jautajums taads, kas vel vareetu izraisiit kljuudu vinjam (bojaati vadi?) ? Beigta mafa variants atkriit.
veelviena lieta virs gaisa filtra/maf vaaka ir tads mazs bunduliits ar shljauku, taa shljauka ir noluuzusi nost, bij jau nost, kad iekjeeru vinju decembrii. pec manuaalja lasiju, ka tas ir kkas ar atgazem saistiits(?), bet tas bij krieviski un sudigi ieskaneets.


ar 4 vai 5. atrumu braucot, tieshi vairaak iedodot virsuu, ap 2.1 2-2k rpm vienu reizi mashina noraustaas. ar 4. nejuut tik daudz, bet ar 5.to gan. sanaak tieshi, pirms turba saak iegriezties.
ir varianti?


Šo rakstu rediģēja Richy Rich: 18 February 2015 - 09:17


#16 Richy Rich

Richy Rich
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:stavanger
  • Intereses:tikai gāzt!

Pievienots 22 February 2015 - 19:20

atsauciiba vnk uz urraa te!



#17 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 22 February 2015 - 20:07

@ Richy Rich,es tavā vietā iesāktu ar to,ka pieliktu atpakaļ to nolauzto trubu,jo iespējams ka viņa ir kkādā veidā saistīta ar vakuumu,un tev vnk tajā apgriezienu diapazonā sāk piesūkt gaisu pa to trubu ;)


Lūdzu,man bija laikam taisnība,linkā ir vakuuma diagramma

http://i65.photobuck...c hoses/agu.png



#18 black-88

black-88
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 06 March 2015 - 19:29

Sveiki!

Tā kā te jau ir tēma par autiņa raustīšanos , tad pievienošos arī es.

Nomainīju ļurbu , saliku visu atpakaļ , viss itkā ok , bet sākot braukt ja tā riktīgāk ieber , autiņš sāk rīstīties.

Ar to problēma nebeidzas , ieliku '' šķūninga '' turbo spiediena dačiku , un viņš rāda zilus brīnumus , spiediens man turbai paceļas līdz pat 1.7bar , pie tā arī sāk raustīties , līdz kādiem 1-1,5 bar autiņš itkā vēl iet , bet kā pārsniedz tā ir pagalam. Vai šāds spiediens man nebūtu stipri pa daudz ? Aizvedu un pieslēdzu pie kompja un tur izmeta šādas kļūdas :

 

1- 0231 lambda adaption additive adaption too high ( šis ļoti iespējams vēl vecās zondes kļūda )

2- 462F throttle valve (TV) control unit basic setting faulty

3 - 0220 maximum boost pressure exceeded faulty

4 - 4082- oxygen sensor 1 signal faulty

5 - air mass meter signal too high

6- 465A- Voltage Supply kl.30 voltage too low

 

nu kļūdas nodzēsa , bet teica lai pēc kāda brīža braucu atkal pieslēgt lai redzētu ko rāda.

Bet kas no šī visa iepriekš minētā varētu būt par problēmu tieši ar to pārdabisko spiedienu?

 

audi a4 1.8T 1997 gads

 

Paldies jau iepriekš !


Šo rakstu rediģēja black-88: 06 March 2015 - 19:32


#19 black-88

black-88
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 10 March 2015 - 21:18

Tā , problēma vēl tā pati , tikai šoreiz izmeta 3 kļūdas :

 

1 - air mass meter signal too high

2 - 0220 maximum boost pressure exceeded faulty

3 -  0231 lambda adaption additive adaption too high

 

raustīšanās ir amplitūdā starp 1.2-1,7 bar  ( turbīnai )

Vai spiediens varētu būt saistīts lielā mērā ar N75 ? Kā arī vai lambda kļūda varētu būt saistīta turbo spiedienu ?



#20 Val

Val
  • Administrators
  • 11520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 10 March 2015 - 21:50

1. Cik vari dabūt spiedienu ar atvienotu n75 štepseli?

2. Tas te ir lasīts un mērīts?
http://www.passatwor...forumsite/21090

3.Kompi neviens nav kruķījis?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#21 black-88

black-88
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 10 March 2015 - 22:10

1. Cik vari dabūt spiedienu ar atvienotu n75 štepseli?

2. Tas te ir lasīts un mērīts?
http://www.passatwor...forumsite/21090

3.Kompi neviens nav kruķījis?

 

N75 neesmu mēģinājis atvienot , rīt pamēģināšu.

Bija tā , ka nomainīju turbīnu un tikai tad sākās šāda problēma.

Kompī neviens nav līdis , vismaz ne laikā kad auto manā īpašumā.

 

Bet ir tā , tikko piedarbinātu auto var dabūt max 1.7bar , kad noraustās tad nākamā raustīšanās jau ir ap 1bar..



#22 Val

Val
  • Administrators
  • 11520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 10 March 2015 - 22:26

Tad kāds gar wastegate stieni mērkaķojies?
To uzzināsi, uzspiežot max ar atvienotu n75. Vajadzētu būt kaut kam ap +0.4

Turbo pirkta lietota "laba"?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#23 black-88

black-88
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 11 March 2015 - 06:10

Tad kāds gar wastegate stieni mērkaķojies?
To uzzināsi, uzspiežot max ar atvienotu n75. Vajadzētu būt kaut kam ap +0.4
Turbo pirkta lietota "laba"?


Nu personīgi es neko negrozīju, vienīgi kad nopirku tiem uzgrieznīšiem uz stieņa nebija tā fiksējošā plāksne, to no savas neko nekustinot uzliku. Turbu jā ņēmu lietotu, nu teica jau ka laba, no ejoša autiņa paņemta. Nu vienīgais ko papētīju ir lufte, tā man nekādas aizdomas neizraisīja jo ļoti minimāla.
Pamēģināšu atvienot N75 tad padalīšos novērojumos

#24 black-88

black-88
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dobele

Pievienots 11 March 2015 - 16:33

Nu atvienoju N75 pilnīgi bez izmaiņām.. Tad secinājums ir ka N75 pagalam?

#25 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 March 2015 - 02:43

Nu atvienoju N75 pilnīgi bez izmaiņām.. Tad secinājums ir ka N75 pagalam?

 

Vēl var būt GMM.


S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)