Sveiki! Esmu nopircis audi a6 1998. gada modeli! Jautājum ir tāds, vai kāds nepateiktu pogu nozīmi uz klimata kontroles(econ,auto,utt.)?

Klimat Kontroles Pamācība
Tēmu uzsāka Niga, Sep 26 2010 11:25
5 atbildes uz šo tēmu
#1
Pievienots 26 September 2010 - 11:25
NIGA
#2
Pievienots 26 September 2010 - 13:07
gan jau ir bijussi topiki,bet luudzu...
econ-pecka puutiis gaisu kuru nnems no salona. respektiivi jau uzsildiitu vai atdzeseetu gaisu.
auto-klima pati regulees ventilaatora stiprumu lai max aatri sasniegtu tevis uzdoto temp. peec temp sasniegssanas ventilaators pamazaam saaks straadaat ar mazaakiem apgriezieniem.
econ-pecka puutiis gaisu kuru nnems no salona. respektiivi jau uzsildiitu vai atdzeseetu gaisu.
auto-klima pati regulees ventilaatora stiprumu lai max aatri sasniegtu tevis uzdoto temp. peec temp sasniegssanas ventilaators pamazaam saaks straadaat ar mazaakiem apgriezieniem.
#3
Pievienots 26 September 2010 - 13:13
A kad strādā kondiška un kad nestrādā?
NIGA
#4
Pievienots 26 September 2010 - 15:10
rakella nepreciizi izteicas- econ poga arii izslegs kondicionieri, nelietojot kondicionieri arii mazaak degvielas edis, tadelj ir arii econ nosaukums. Un tur nav nekada sakara ar gaisa recirkulaciju.
Šo rakstu rediģēja oskars: 26 September 2010 - 15:11
Lukturi, sparni , bamperi , radiatori, un citas virsbūves detaļas visiem auto. T 26188207
#5
Pievienots 27 September 2010 - 12:52
Piekrītu Oskaram:
ECON - atslēdz kondicioniera kompresoru, ņem auksto gaisu tādu, kāds ir pa tiešo ārā. Līdz ar to nav slodzes uz dzinēju un mazāks degvielas patēriņš. Tam gan ir arī savi mīnusi - karstajā laikā gaiss netiek atdzesēts un šajā mitrajā laikā dažam labam mēdz logi pasvīst ciet, ja gaisa āra temp ir tuvu tai, kas salonā tiek pūsta.
Auto - automātiski regulē gaisa plūsmas salonā (nav pašam jāspaida bultiņas uz augšu/leju, vidus restes)
Recirkulācijas poga - ņems pa apli gaisu no salona. Pluss tam ir braucot cauri smirdīgām vietām (piem Mangaļos kur smird mūždien no tām vagonu mazgātuvēm vai kas tur ir), bet mīnuss atkal ir no tā, ka ilgstoši ar to braucot netiek pie svaiga gaisa un arī logi var svīst ciet.
ECON - atslēdz kondicioniera kompresoru, ņem auksto gaisu tādu, kāds ir pa tiešo ārā. Līdz ar to nav slodzes uz dzinēju un mazāks degvielas patēriņš. Tam gan ir arī savi mīnusi - karstajā laikā gaiss netiek atdzesēts un šajā mitrajā laikā dažam labam mēdz logi pasvīst ciet, ja gaisa āra temp ir tuvu tai, kas salonā tiek pūsta.
Auto - automātiski regulē gaisa plūsmas salonā (nav pašam jāspaida bultiņas uz augšu/leju, vidus restes)
Recirkulācijas poga - ņems pa apli gaisu no salona. Pluss tam ir braucot cauri smirdīgām vietām (piem Mangaļos kur smird mūždien no tām vagonu mazgātuvēm vai kas tur ir), bet mīnuss atkal ir no tā, ka ilgstoši ar to braucot netiek pie svaiga gaisa un arī logi var svīst ciet.
- Tilts atbalsta
#6
Pievienots 27 September 2010 - 15:05
Paldies!
NIGA
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)