Sveicināti, varbūt kādreiz par šo ir spriests, bet atrast nemācēju.
Tātad uz B3 quattro ar 7A 20V atmosfērisko dzinēju būvējas drusku nestandarta izplūde. Ir vēlme aizmugurējā šķērsām novietotā bunduļa vietā ievietot citu - vai nu gareniski iebāzt kaut ko mazu, vai aizmugurē pa diagonāli.
Kādi ieteikumi par šo bunduli? Varbūt vispār pieredze ar 7A atmosfērnieka izplūdi?

Type89 Izplūde
Tēmu uzsāka MTL, Sep 24 2010 13:03
5 atbildes uz šo tēmu
#1
Pievienots 24 September 2010 - 13:03
--
www.dimdi.lv - datu analīzes programmatūra un mobilo iekārtu aplikāciju izstrāde
www.dimdi.lv - datu analīzes programmatūra un mobilo iekārtu aplikāciju izstrāde
#2
Pievienots 24 September 2010 - 13:24
Novuma var pasuutit tadu pashu ka originalo bunduli, tikai vinjsh bus ''sporta''

ACQ 20vt 89* (in progress)
Audi A8 3.0tdi 09 facelift
Audi A6 1.9TDI 2001
#3
Pievienots 24 September 2010 - 14:55
Novuma var pasuutit tadu pashu ka originalo bunduli, tikai vinjsh bus ''sporta'' http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Kas/kur ir Novums? (www.novum.lv nestrādā)
--
www.dimdi.lv - datu analīzes programmatūra un mobilo iekārtu aplikāciju izstrāde
www.dimdi.lv - datu analīzes programmatūra un mobilo iekārtu aplikāciju izstrāde
#4
Pievienots 24 September 2010 - 15:10
Aizbrauc uz auto1.lv ar Romi aprunājies. Viņš man stāstīja par diezgan pieņemamu un lētu risinājumu diagonālai pēdējā bunduļa ielikšanai, izmantojot ķīniešu ņeržas brīnumus.
visa veida video darbi: filmēšana, montāža un formātu konvertēšana. 26746320
@ freeriderz.lv
http://www.vimeo.com...icemakesperfect
@ freeriderz.lv
http://www.vimeo.com...icemakesperfect
#5
Pievienots 24 September 2010 - 15:57
skatoties ko tu gribi panākt,ja tikai skaļāku izplūdes troksni tad var likt tos apaļos bundulīšus kurus iecienījušu tjūninga fanāti,ja nemaldos alfā tads bundulis maksā 40-50ls.bet nevajag aizmirs to ka pirms pēdējā bunduļa ir vēlviens bundulis,un ja tu gribi biku uzlabot auto dinamiku tad tas arī būs jāmaina.
karo
#6
Pievienots 27 September 2010 - 08:33
Vajadzība ir pēc izplūdes, kas noteikti nesamazina motora atdevi salīdzinājumā ar oriģinālo un nav pārlieku skaļa. Mērķis ir ekspluatācijā ikdienā un sporta pasākumos (treniņi un kaut kādas sacensības), ar sportu saprotot adekvātu veiktspēju un izturību apgriezienus diapazonā 4500-7000 rpm, pie kam aktīvi darbojoties ar gāzes pedāli.
--
www.dimdi.lv - datu analīzes programmatūra un mobilo iekārtu aplikāciju izstrāde
www.dimdi.lv - datu analīzes programmatūra un mobilo iekārtu aplikāciju izstrāde
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)