Pālekt uz saturu


Foto

Nepūš K27 Un Citi Svarīgi Jautājumi


  • Please log in to reply
26 atbildes uz šo tēmu

#1 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 19:53

Sveiki droska kāds zin manu mazo projektiņu un vakar tika veikts pirmais tāds nopietnais testa brauciens un ir radušies pāris savrīgi jautājumi:

1. nepūs k27 sākumā nepūta gandrīz nemaz tad atklājās ka westgate vārst nedaudz laiž garām to novērsu spiediens uzlabojās bet vienalga skiet ka nav īsti vēl kas interesanti nedarbojas BLOVS (nav turbo spiediena daciks nezinu arii cik pūš)
veļ varbū ir vainīga kārba jo sobrīd man orginalā b4 īsā tagad bija tā 80 kmh gandŗiz 300rpm varbūt kārba neļauj izpausties jo rāvienu nedaudz sajūt tik tuvu jau pie sarkās iedaļas taho.

2. deg eļas lampiņa pie lieliem abarotiem pie maziem nē devēju ieliku jaunu vārbūt eļas trūkums jo karteris ir apgraizīts

3. kompensatori tikšķ vārbūt eļa jau paliku netīra jo dzinējs nebija kustināts 6šus mēnešus

būtu priecīgs par jebkādu padomu un ideju :!:

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#2 pechons

pechons
  • Lietotājs
  • 1676 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Chicago, Illinois
  • Intereses:tūnings

Pievienots 23 September 2010 - 19:56

Tu mainīji motoru un nenomainīji tajā eļļu? :o

REGULĒ VĒL

 racing team  


#3 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 23 September 2010 - 19:58

skaties visas soolera trubas... man bij caura t;a vakuumtruba kas blovu ver vaļā...nepūta, bet domāju skaties visas ic trubas...

..........


#4 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 20:01

Tu mainīji motoru un nenomainīji tajā eļļu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

ella jauna tik domaaju varbuut bija noseedumi un atri jau "savaartiijaas" jaunaa ella

skaties visas soolera trubas... man bij caura t;a vakuumtruba kas blovu ver vaļā...nepūta, bet domāju skaties visas ic trubas...

blova vieta nevareetu buut vainiiga (truba ka spievienota blovam) sodien tika paarbaudiitas visas trubas salikti lielie hamuti bet puutiens tik ir pie kaadiem 5000rpm++

Šo rakstu rediģēja AIVIS//S2: 23 September 2010 - 20:01

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#5 pechons

pechons
  • Lietotājs
  • 1676 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Chicago, Illinois
  • Intereses:tūnings

Pievienots 23 September 2010 - 20:02

nosēdumus tak iztecināji kopā ar veco eļļu, turklāt ja mainīji karteri, tur nevarēja palikt nekas tāds, kas traucētu tam motoram darboties.
un īsāka kārba tas nenozīmē ka dēļ īsajiem robiem motoram mazāka jauda. Tu tak tahometru šā vai tā aizgriez līdz galam. tahometrs parāda cik apgr motors veic. un vienalga ar cik garu kārbu.
vnk uz šosejas būs interesanti ar 3000 un vairāk apgriezieniem.

un Tavai turbo bija jāpūš laikam no 2.5 rpm. ja sāk pūst tikai no 5 , oj kkas nav pareizi salikts.

Šo rakstu rediģēja pechons: 23 September 2010 - 20:04

REGULĒ VĒL

 racing team  


#6 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9419 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 23 September 2010 - 20:05

Ja kompīši tikšķ, vai līdz galvai vsp tiek eļļa? Kas ar filtru, nav aizmests ciet ar kkādu drazu? lai gan, ja motors nav jaukts vaļā un eļļas trubas nav pagalmā mētājušās, diez vai kādi lieki s**i tur varētu nonākt


P.S. ir gan jaukts, kā gan savādāk apstrādāji karteri, nu iesākumam nomaini eļļu

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#7 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 20:13

nosēdumus tak iztecināji kopā ar veco eļļu, turklāt ja mainīji karteri, tur nevarēja palikt nekas tāds, kas traucētu tam motoram darboties.
un īsāka kārba tas nenozīmē ka dēļ īsajiem robiem motoram mazāka jauda. tu tak tahometru šā vai tā aizgriez līdz galam. vnk uz šosejas būs interesanti ar 3000 un vairāk apgriezieniem.

kad mainiiju karteri tad dzineejs staaveeja taads patuks tagad jaastraadaa 3dienas tad tiksu tik klaat audim meeginaasu mainiit elu veelreiz bet ceru ka tas dos kautko
varbuut ar iiso kaarbu dzineejam nav kur izpausties robi ir tik iisi, veel meeginaasu saakt no 2000rpm ar 5go robu un tad redz kad saak puus turbo jo tagad ir sajuuta ka baruc bez tubo autinu

Ja kompīši tikšķ, vai līdz galvai vsp tiek eļļa? Kas ar filtru, nav aizmests ciet ar kkādu drazu? lai gan, ja motors nav jaukts vaļā un eļļas trubas nav pagalmā mētājušās, diez vai kādi lieki s**i tur varētu nonākt


P.S. ir gan jaukts, kā gan savādāk apstrādāji karteri, nu iesākumam nomaini eļļu

varbuut kompensatoru vaina ir netiiraa ella to mainiisu veelreiz bet kaa ar lampinu kluuda vai ellas bads no apgraiziitaa kartera ?? (atverot vaacinu ella slakstiijaas ti knez vai tas ir pietiekami

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#8 pechons

pechons
  • Lietotājs
  • 1676 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Chicago, Illinois
  • Intereses:tūnings

Pievienots 23 September 2010 - 20:14

nu bet no 2000 rpm arī ar pirmo un arī ar otro un visiem pārējiem ātrumiem motors tak uzvedas tieši tāpat , vai ne? ja sāk pūst no 5k rpm , tur kārba nekādā gadijumā nebūs vainīga.

turklāt eļļu maina pēc , hmm 10 k km, Tev viņa nevarēja pa tik īsu laiku, bez īstas braukšanas palikt tik netīra, šķidra un nepildoša savas funkcijas, ka prasītos pēc nomaiņas. tak nebija kur nosēsties tiem nosēdumiem, kuri, kā saki, varēja sakrist eļļā.

Šo rakstu rediģēja pechons: 23 September 2010 - 20:16

REGULĒ VĒL

 racing team  


#9 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 20:16

par puuteinu jaa 2.5 tuukstosu nav tur ir gals taho varbuut blovs arii deel taa nedarbojas ka nav vnk spiediena ko taalaak vieglaakais laikam ir dabuut odometru kas raada turbo spiedienu un vakuumu

nu bet no 2000 rpm arī ar pirmo un arī ar otro un visiem pārējiem ātrumiem motors tak uzvedas tieši tāpat , vai ne? ja sāk pūst no 5k rpm , tur kārba nekādā gadijumā nebūs vainīga.

vnk domaaju ka ar 5to vareetu vieglaak to sajust jo ar pirmo otro ir blaukt un taho jau otraadi :lol:

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#10 pechons

pechons
  • Lietotājs
  • 1676 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Chicago, Illinois
  • Intereses:tūnings

Pievienots 23 September 2010 - 20:18

bļ. ok cita pieeja. stāvot uz vietas, tak arī turbīna pūš, ja Tu gāzē. vienalga cik īsi robi, pēc cik ilga laika perioda ir jāpārslēdzas, princips ir tak viens un tas pats - pie 2,5 k rpm sāk griesties, pie 5 sāk pāzust pūtiens.

Šo rakstu rediģēja pechons: 23 September 2010 - 20:21

REGULĒ VĒL

 racing team  


#11 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 20:18

nu bet no 2000 rpm arī ar pirmo un arī ar otro un visiem pārējiem ātrumiem motors tak uzvedas tieši tāpat , vai ne? ja sāk pūst no 5k rpm , tur kārba nekādā gadijumā nebūs vainīga.

turklāt eļļu maina pēc , hmm 10 k km, Tev viņa nevarēja pa tik īsu laiku, bez īstas braukšanas palikt tik netīra, šķidra un nepildoša savas funkcijas, ka prasītos pēc nomaiņas. tak nebija kur nosēsties tiem nosēdumiem, kuri, kā saki, varēja sakrist eļļā.

bija briidis kad dzineejs bija pasaus kad mainiiju karteri un liku vinu ieksaa varbuut tur salobiijaas no sieninaam visaadi suudi bet kaadeel taa lampa deg jaasleedz pie kompja ??
nobarucu 6km mieriigi 2000rpm un 2 kilometi sportiski

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#12 pechons

pechons
  • Lietotājs
  • 1676 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Chicago, Illinois
  • Intereses:tūnings

Pievienots 23 September 2010 - 20:20

nu bet 10 km nav 10 000 km :crazy: no kuriens tur varēja rasties sūdi, kuriem atlobīties no ...kurienes?

vispār, bija jāsāk ar to ka slēdz pie kompja.

REGULĒ VĒL

 racing team  


#13 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 20:24

bļ. ok cita pieeja. stāvot uz vietas, tak arī turbīna pūs, ja Tu gāzē. vienalga cik īsi robi, pēc cik ilga laika perioda ir jāpārslēdzas, princips ir tak viens un tas pats - pie 2,5 k rpm sāk griesties, pie 5 sāk pāzust pūtiens.

labi nestiidos nav taadas zinaasanas bet kaadeel aatraak vina nepuus mazajaas vakuum trubaas nevareetu buut vaina?? lielaas ir paarbaudiitas entaas reizes visur hamuti viss ciesi
west gate nobiris?? un nepuus vairaak par 1nu bar, zinu vienu kuram taa bija

nu bet 10 km nav 10 000 km http://www.audi-style.lv/forum/public/st... no kuriens tur varēja rasties sūdi, kuriem atlobīties no ...kurienes?

vispār, bija jāsāk ar to ka slēdz pie kompja.

sleedzu pie kompja sakauma aradiija ellas spiediena daciks beigts maniiju uzliku jauno vadinu klaat taapataas deg vairaak nesanaaca piesleegt varbuut ellas bads varbuut arii taadeel tiks kompensaatori
jaderees briivdienaas liksu orginaalo karteri atpakal

Šo rakstu rediģēja AIVIS//S2: 23 September 2010 - 20:22

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#14 Val

Val
  • Administrators
  • 11520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 23 September 2010 - 20:42

Varu aizdot turboļurbo spiediena pulksteni uz kādu laiciņu, ja vajag testēšanai. Vakuuma trubiņu no ieplūdnieka līdz salonam gan nāksies pašam sazīmēt.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#15 Gunto

Gunto
  • Lietotājs
  • 863 raksti
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 23 September 2010 - 21:49

1. K27 nekad nepūtīs no 2500rpm, bet kaut kur ap 4000rpm, protams, ja karstais gals ir no K27. Tas, ka Tev pūš ~1Bar ir tikai normāli standarta smadzenēm. Principā vajadzētu būt ap 0.9Bar pārspiedienam;

2. Kādā ziņā karteris ir apgraizīts? Vai nav problēma ar eļļas sūkni? Iespējams pārveidotā kartera dēļ, netiek normāli eļōts tas bleķis;

3. Kompensatoru tikšķēšana būtu normāla. Tā tomēr ir lieta, ko vajadzētu pamainīt! Neiesaku ņemt tos lētos draņķus pa 3-4Ls gabalā!
K-1

#16 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 23 September 2010 - 21:59

1. K27 nekad nepūtīs no 2500rpm, bet kaut kur ap 4000rpm, protams, ja karstais gals ir no K27. Tas, ka Tev pūš ~1Bar ir tikai normāli standarta smadzenēm. Principā vajadzētu būt ap 0.9Bar pārspiedienam;

2. Kādā ziņā karteris ir apgraizīts? Vai nav problēma ar eļļas sūkni? Iespējams pārveidotā kartera dēļ, netiek normāli eļōts tas bleķis;

3. Kompensatoru tikšķēšana būtu normāla. Tā tomēr ir lieta, ko vajadzētu pamainīt! Neiesaku ņemt tos lētos draņķus pa 3-4Ls gabalā!

ir k27 koplekts un ir arii cipots sarunaaju odometru 1dien nomeeriisu tad redzees kas un kaa ar to spiedienu, ieprieksejeais iipasnieks mineeja ka bija kautkur ap 1,3-1,5bar
karterim ir pakal gals apgarziits bet arii pirmdien meeginaasu likt orginaalo ja derees un veelriez nomainiit ellu kopaa ar filtru
kompensaatoru saakumaa netikskeeja kad bija dzineejs ieks s4 tagad kad pielaidu savaa jaunajaa autinaa tikšč

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#17 andrix20

andrix20
  • Lietotājs
  • 487 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rauna-Riga
  • Intereses:sports

Pievienots 23 September 2010 - 23:10

pirms pirki dzinēju vismaz pats izbrauci ?

Kaa jau Gunto mineeja K27 nekad nebuus saakums pie 2500 rpm kā tas ir k24. tas tikai normāli ja efektu jūt pie lielākiem rpm.

pārbaudi by pass vārstu, varbūt esi uzlicis otrādi.

visas mazās trubiņas nomainīji ? uzmet aci eļļas līmenim.
Jagermeister team
audi S2

viss kas notiek, notiek uz labu ;)

#18 Lāčuks

Lāčuks
  • Lietotājs
  • 5226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži,Alderi

Pievienots 24 September 2010 - 08:43

jā westgeits ar var būt pie vainas..nav tak liels darbs atskrūvēt un palūrēt. mazās vakuum trubas skaties... kas vēl nez....

..........


#19 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 24 September 2010 - 19:25

pirms pirki dzinēju vismaz pats izbrauci ?

Kaa jau Gunto mineeja K27 nekad nebuus saakums pie 2500 rpm kā tas ir k24. tas tikai normāli ja efektu jūt pie lielākiem rpm.

pārbaudi by pass vārstu, varbūt esi uzlicis otrādi.

visas mazās trubiņas nomainīji ? uzmet aci eļļas līmenim.

protams izklausinaaju izbraucu gaaj labi tiesaam un pats dzineejs arii bija kluss no aarpuses nevareeja pateigt nemaz kas tur apaksaa
vaarsts nav nemts nost skiet ka spiediens ir par mazu lai vispaar atveertu to vaarstu
naakosajaa nedeelaa ir doma aizbraugt liidz Silvai ta redz kas tur sanaaks

jā westgeits ar var būt pie vainas..nav tak liels darbs atskrūvēt un palūrēt. mazās vakuum trubas skaties... kas vēl nez....

west-gate saakuma laida garaam tad vispaar gandriiz neko nepuuta praktiski neko noneemu nost nomainiiju bliivi viss stingri atpakal nepuuta garaam spiediens palielinaajaas
redzees naakosnedeel kas un kaa sobriid netieku pie auda :blin: jaunumi buus zinaami tik 3dienas vakaraa

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#20 andrix20

andrix20
  • Lietotājs
  • 487 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rauna-Riga
  • Intereses:sports

Pievienots 24 September 2010 - 23:11

pie kompa esi slēdzis klāt ?
Jagermeister team
audi S2

viss kas notiek, notiek uz labu ;)

#21 ozolins

ozolins
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzīvesvieta:liepaja
  • Intereses:auto

Pievienots 24 September 2010 - 23:53

1.standarta pus ne vairakka 08bar.
2.orginalais blovs ari var nelaut uzpust.
3.dzineja nav mainitas;sadalenes,1++galvas blives,degkameram taisnas sienas,.
4.vajag konstatet vai ieminot noraustas un vairs neiet,vai vienkarsi neiet.
5.vakuuma truba kompim savienota ar iepludes kolektoru.
6.varbut nav ellas spiediena?un vis jau beidzies :crazy:
7.degvielas spiediens par mazu.
8.aizlietas sveces utt.

Pērku b2 mašīnas,detaļas
auto remonts,diagnostika,ciptunings,partikulu filtru atslēgšana,immo off on,
ABS bloku remonts,multitronic vadibas bloku remonts,paneļu remonts
tel. 29394006


#22 Gunto

Gunto
  • Lietotājs
  • 863 raksti
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 25 September 2010 - 08:56

Kā sastāv ar N75? Tas strādā?
K-1

#23 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 25 September 2010 - 20:33

1.standarta pus ne vairakka 08bar.
2.orginalais blovs ari var nelaut uzpust.
3.dzineja nav mainitas;sadalenes,1++galvas blives,degkameram taisnas sienas,.
4.vajag konstatet vai ieminot noraustas un vairs neiet,vai vienkarsi neiet.
5.vakuuma truba kompim savienota ar iepludes kolektoru.
6.varbut nav ellas spiediena?un vis jau beidzies http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
7.degvielas spiediens par mazu.
8.aizlietas sveces utt.


kompis uzmeta kautkaadu gluku jo nebija iiztie vadi elektrikim vairaak kaa paaris stekerus neraadiija tas kompis
1. 2dien tiksu pie odometra turbiinas tad nomeeriisu spiedienu (kompis ir cipots MTM)
2. man ir tas blovs kas ir orginaalajaa vietaa (dahblack racing)
3. dzineeju jaucis valaa neesmu par to nav info
4. vnk neiet skiet ka velk tik uz kaadiem 170zs un reaali turbiinu sajuut tikai pie sarkanaa gandriiz
5.trubina ar kompi ir savienota (kautkur padziredeeju ka ja speidiens ir celts tad vieno valaa to trubu ?? )
6. uz odometra spiediens viss ok pagaidaam vainu lieku uz netiiro ellu
7. suuknis orginaalais prieks mehaaniskaam sprauslaam
8. sveces bija kautkaadas jociigaas taadas kaa mototrloavaam ar spiciem (asiem elektroniem) bet lec valaa labi un raustiities neraustaas

ar ellu un spiedienu tiksu galaa 2dien tad dosu zinju
par n75 nezinu piesleedzot pie kompja to redz vai straadaa vai nee ??

Šo rakstu rediģēja AIVIS//S2: 25 September 2010 - 20:33

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#24 a6 quattro

a6 quattro
  • Lietotājs
  • 171 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:auto
    moto

Pievienots 25 September 2010 - 21:47

8. sveces bija kautkaadas jociigaas taadas kaa mototrloavaam ar spiciem (asiem elektroniem) bet lec valaa labi un raustiities neraustaas


sveces nav jocīgas,bet gan irīdija :good:
a6 c4 2.6 quattro AEL 2.5 tdi spēks ir kvēpos
suzuki rf600r

#25 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 28 September 2010 - 13:24

Tātad vakar vakaraa tika mainiits karteris ella fitrs par laimi viss dereeja :) kompensaatori netikšķ vairaak
ar ellosanu tagad ir viss ok spiedienu raada bar. viss ok tikai ellas spiediena deveejs jasamaina ar otraadu funkciju vai kautkaa taa bet tas taa

Tagad ir svariigaaka lieta pieliku turbo spiediena daciku spiedienu tuksgaitaa raada -0,5 bar un vietas gaazeejot ap 0 uzspiez nu taa braucot spiedienu raada ap 0.4-0,5 bar.
kur vaina ?? ar ko saakt ??
nav kopjha tuvumaa nevaru neko piesleegt :(

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#26 Val

Val
  • Administrators
  • 11520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 28 September 2010 - 14:23

spiediens tukšgaitā un gāzējot tas ir normāli. braucot nezinu, cik vajadzētu būt... ap +0.7...+1bar
jāpārbauda visas trubas, savienojumi, lai nepūš nekur garām.
kabelis ar visu pāreju arī ir, bet jāsameklē pa grabažnieku vai bardačoku, neatceros, kur esmu iesviedis.

Šo rakstu rediģēja Val: 28 September 2010 - 14:25

:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#27 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2345 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 September 2010 - 16:04

N75 neesi otrādi savienojis ? !

S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)