Pālekt uz saturu


Foto

Audi 80 (b2) Aizdedzes Regulēšana


  • Please log in to reply
7 atbildes uz šo tēmu

#1 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 23 September 2010 - 08:31

Lieta tāda, ka esmu dabūjis stroboskopu, lai aizdedzi paskatītos, bet nezinu, kur ir tās atmetkas uz kurām spīdināt, kad dzinējs tiek darbināts..
Man radās sekojoši jautājumi: vai vakuuma sļauka sadalītājam ir jānoņem, kad nosaka aizdedzi, un kā noteikt to grādus tai aizdedzei (pēc grāmatas 10 grādi pirms virzulis sasniedz galējo aušsējo stāvokli), dzinēja kods manam ir DT. (1.6 karburators)?
Ceru, ka pieredzējuši šai jomā man neatteiks padomu.
paldies.Audi motor

Šo rakstu rediģēja slowhand: 23 September 2010 - 10:49

Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#2 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 September 2010 - 11:20

Čau!
Tavam dzinējam jābūt 16+-1 grādu apsteidzei uz 750apgr/min- bez vakuuma (regulējot vakuuma cauruli aizglušī). Spīdinām uz spararata aizzīmēm (pirms tam aizzīmi ievelc ar baltu marķieri, lai var redzēt). Kā arī dzinējam jābūt uzsildītam un patērētājiem izslēgtiem.

ā un atzīsties, kur dabūji strobi? :D man ar vajag...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#3 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 23 September 2010 - 12:45

Čau!
Tavam dzinējam jābūt 16+-1 grādu apsteidzei uz 750apgr/min- bez vakuuma (regulējot vakuuma cauruli aizglušī). Spīdinām uz spararata aizzīmēm (pirms tam aizzīmi ievelc ar baltu marķieri, lai var redzēt). Kā arī dzinējam jābūt uzsildītam un patērētājiem izslēgtiem.

ā un atzīsties, kur dabūji strobi? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... man ar vajag...


Vakkuma caurules gals, kas nak no iepludes kolektroa puses jaglusij, pie aizdedzes vakuumnieks paliek valja?

Ka ar tiem gradiem, tur man ir tikai 0 atzime un paris stripas, ka labak noorenteties uz 16 gradiem uz spararata pa to caurumu karbaa spidinot to strobi?
Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#4 m12

m12
  • Lietotājs
  • 177 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:B3; E39

Pievienots 23 September 2010 - 13:10

Čau!
Tavam dzinējam jābūt 16+-1 grādu apsteidzei uz 750apgr/min- bez vakuuma (regulējot vakuuma cauruli aizglušī). Spīdinām uz spararata aizzīmēm (pirms tam aizzīmi ievelc ar baltu marķieri, lai var redzēt). Kā arī dzinējam jābūt uzsildītam un patērētājiem izslēgtiem.

ā un atzīsties, kur dabūji strobi? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... man ar vajag...

A cik vajadzētu būt visiem tiem pieccilindriniekiem (NG, NF, KV) pie 1000rmp? strobis ir, bet nav vel skaidrības, cik grādiem jābūt... :svilpo:

#5 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 September 2010 - 13:35

A cik vajadzētu būt visiem tiem pieccilindriniekiem (NG, NF, KV) pie 1000rmp? strobis ir, bet nav vel skaidrības, cik grādiem jābūt... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

KV- 18+-1/ 800apgr/min; bez vakuuma
NF- 15+-1/ 720apgr/min
NG- 15+-1/ 790apgr/min

Vakkuma caurules gals, kas nak no iepludes kolektroa puses jaglusij, pie aizdedzes vakuumnieks paliek valja?

Ka ar tiem gradiem, tur man ir tikai 0 atzime un paris stripas, ka labak noorenteties uz 16 gradiem uz spararata pa to caurumu karbaa spidinot to strobi?

Par caurulēm- tieši tā!

Pie tām pāris strīpām nekas nav rakstīts?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#6 slowhand

slowhand
  • Lietotājs
  • 204 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Es no Rīgas
  • Intereses:Audi remonts mājas apstākļos

Pievienots 23 September 2010 - 13:47

KV- 18+-1/ 800apgr/min; bez vakuuma
NF- 15+-1/ 720apgr/min
NG- 15+-1/ 790apgr/min


Par caurulēm- tieši tā!

Pie tām pāris strīpām nekas nav rakstīts?

Es apskatīšos tuvāk rīt un tad pateikšu, kas tur raksits,
vai tur pec standarta ir jabūt atzīmētai 16 gradu atzimei?
Audi 90 B3 2.3E Quattro NG
Audi 80 B2 1.8 LE-Jetronic
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT

#7 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 September 2010 - 14:05

velns viņ zin... Domāju, ka nekļūdīšos, sakot- regulē uz tālāko (no nulles) aizzīmi, ja nav grādi rakstīti...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#8 arteens

arteens
  • Lietotājs
  • 567 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 September 2010 - 17:33

Atceros, ka manējam 1.8 DZ večuks regulēja aizdedzi, tad viņs ar krītu vilka uz spararata atzīmi. Viens spararata zobs, ja nemaldos bija 3 grādi, manam vajadzēja 16 grādi +/- 1 grāds, tātad 5 zobi un vēl bišķi.

Audi A4 Avant '15 2.0 TDI FWD





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)