
Durvju Atslēgšana
#1
Pievienots 04 September 2010 - 22:19
#2
Pievienots 04 September 2010 - 22:30


#3
Pievienots 04 September 2010 - 22:31
#4
Pievienots 04 September 2010 - 22:33

Ja aizslēdz viņam ātri (kā viņš pats saka), tad ar sūcēm tur nav sakara.Noteikti kāda no vakuuma caurulēm laiž gaisu. Sūknīs dūc kamēr uzpumpē. Meklē noplūi pēc iespējas ātrāk,jo var nokaut centrālās sūkni.Ja nav laika labāk sūkni pagaidām atvieno un slēdz ar roku kamēr tiksi saremontāt.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#5
Pievienots 04 September 2010 - 22:42
#6
Pievienots 04 September 2010 - 22:47


Audi 100 C4 Avant, 2.8
#7
Pievienots 04 September 2010 - 22:48
Triton vai tad es tevi pazīstu, neesi ar kādu citu sajaucis? Nu labi ritīgi stūlbs jautājums bet centrālā atslēga ir tad kad ar signalizācijas pulti var atslēgt visas durvis vai kā...no šitām lietām ne sūda nejēdzu jo bija golfs kam nav ne signalizācijas nekā.
Nu ja tev ir sarkans audi90,tad domāju ka tevi pazīstu!
#8
Pievienots 04 September 2010 - 22:50
noup tumši zils.Es jau vairāk uzturos pa skolu Cēsu pusē.
#9
Pievienots 04 September 2010 - 22:55


#10
Pievienots 04 September 2010 - 23:00
ĀĀĀ tad man tādas nav:lol:. jo katras durvis ar atslēgu ir jāslēdz atsevišķi.
pirmajā postā tu minēji, ka dūc vakuuma sūknis- tad jau tev ir CA, tikai sanāk, ka nedarbojas... Vai es ko ņedopaņimaju?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#11
Pievienots 04 September 2010 - 23:05
#12
Pievienots 04 September 2010 - 23:13
Galīgi nesaprotu, ka var ar pulti aizslēgt CA, bet ar atslēgu nē?
#13
Pievienots 04 September 2010 - 23:15

Durvju slēdži? Nu nez vai... Ja viņi nestrādā, tad visam tāpat būtu jādarbojas, imho.. Ja būtu iespējams, ka durvju slēdzis visu laiku ir saslēgts, tad gan siģene juktu prātā, bet tad jau arī salona apgaismojums vislaik degtu...
Tas, ka te vairs nav tā pik pik- moš pultij baterija mirst?

Bet ja tev kompresors ilgi dūc atslēdzot durvis un aizslēdzot viss ir normāli, tad lieku uz kompresoru... Bet varu arī kļūdīties.. Paprasi šrotā, lai iedod pamēģināt!

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#14
Pievienots 04 September 2010 - 23:16
#15
Pievienots 04 September 2010 - 23:21
Muļķības.. ja tā caurulīšu sistēma būtu nehermētiska, tad sūknis grieztos zils palikdams, bet durvis neslēgātos ne ar sigu, ne ar atslēgu...Iespējams, ka CA noampotētas caurules uz citām durvīm un darbojās tikai šofera. Atrodi sūkni un paskaties vai kāds ampotācijas korķis nav nokritis, kurš arī var jaukt galvu.
Galīgi nesaprotu, ka var ar pulti aizslēgt CA, bet ar atslēgu nē?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#16
Pievienots 04 September 2010 - 23:28
#17
Pievienots 05 September 2010 - 13:14

#18
Pievienots 05 September 2010 - 13:18
Pats tu muļķībaMuļķības.. ja tā caurulīšu sistēma būtu nehermētiska, tad sūknis grieztos zils palikdams, bet durvis neslēgātos ne ar sigu, ne ar atslēgu...


1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#19
Pievienots 05 September 2010 - 13:19
Šo rakstu rediģēja snikers: 05 September 2010 - 13:29

#20
Pievienots 05 September 2010 - 13:22
Iesākumam atvieno un pievieno atpakaļ kompresoru, reizēm štekerī iestājas nekontaktsMan ar ir jautajums par CA... Pa ziemu tas verķis vispar nestrada(ik pa reizei tikaj aizsledz vai atsledz,kad nav baigie mīnusi)... Braukaju visu laiku ar atvertam benzinbakas durtiņam... Tagad ari vasara saka kautko gļukot..un sledzot ar atslegu nereaģe http://www.audi-style.lv/forum/public/st... P.S. pults un signalizacijas nava

Centrālā nenostrādā no nevienu priekšējo durvju atslēgas? Izklausās ka signalizāciju ir licis ģēnijs, jo abi slēdzīši it kā vienlaicīgi nosprāgt/vadi pārlocīties nevarētunu kā ja slēdz ar atslēgu tad jāslēdz katras durvis atsevišķi, ja ar signalizāciju tad atslēdzas visas. par apgaismojumu manuprāt ka neiedegas bet tā īpaši uzmanību neesmu pievērsis jo esmu dienas radijums un pārvietojos pārsvarā pa dienu.

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#21
Pievienots 05 September 2010 - 14:41
Iesākumam atvieno un pievieno atpakaļ kompresoru, reizēm štekerī iestājas nekontakts http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
' />
Iesākumam atvieno un pievieno atpakaļ kompresoru, reizēm štekerī iestājas nekontakts http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
' />
Es jau kautkad pa ziemu to visu tur biju izjaucis un salicis atpakaļ ,bet nekas nelidzeja...
#22
Pievienots 05 September 2010 - 14:54
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#23
Pievienots 05 September 2010 - 16:09
#24
Pievienots 26 September 2010 - 17:25

#25
Pievienots 26 September 2010 - 17:28
Kāds man var pateikt priekšā, kur coupem 1994 atrodas tas vakuuma kompresors vai kā viņu tur sauc, neviens nezin kur meklēt, izmeklēju bagažnieku visu neatradu.http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Interior pa tiešo googlē
6 lpp. 1 pozīcija
Ja neiet links, tad varu nosūtīt pa e-pastu
Šo rakstu rediģēja RolandsK: 26 September 2010 - 17:36
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)