Pālekt uz saturu


Foto

Jautājumu kaste II


  • Slēgta tēma Šī tēma ir slēgta
3576 atbildes uz šo tēmu

#2371 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 7649 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 December 2009 - 20:23

Kāda shēma ir 80ajam ruksim pakaļējā loga apsildei? Ir tā, ka nāk pie slēdža vnk + (balts ar dzeltenu svītru) un tālāk aiziet uz to pakaļu (balts), vai kaut kas vēl tur tajā pašā līnijā atrodas? Moš tas ka pogas kūst ārā šiem ir izplatīta problēma un vnk slodze par lielu - t.i. relejs jāliek?

Ja ir iebūvētā antena, tad tās pastiprinātājs ir virknē, es vienīgi nesaprotu kāpēc. Labi, bija man te viens sašķaidīts pastiprinātājs bet nepapētīju, kas tur pa vidu ar to vadu notiek :crazy:
Slēdži kūst no vecuma - kontakts apdeg, pretestība palielinās un šis sāk silt. Vienai pašai aizmugures loga apsildei apetīte gan ir tikai uz 15A. Kopš viens pazīstams šrotists pastāstīja ka tie slēdži ir ejoša lieta, pārstāju turēt to slēdzi konstanti ieslēgtu, jo tas tāpat nav vajadzīgs :crazy:

Varbūt kāds var pastāstīt kā darbojas C4 A6 aizmugurējā loga apsildes slēdzī iebūvētā automātika - vienkārši slēgā iekšā ārā vai kas sarežģītāks?

1987 B3 Typ89/Typ8A 20v wannabe A90 2.3 10v AAR/NG quattro ir vasaras atvaļinājumā.
"Mīļais dievs! Visi četri velkoši! Priekš kam tev tas ir vajadzīgs?"


#2372 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 12 December 2009 - 20:27

A6 slēdzis ideāls variants.
Iekšā 2 releji - 1 logam, 1 spoguļiem.
Ieslēdzot viņu, sildās logi un spoguļi.
Pēc kaut kāda laika izslēdzas.
Savukārt ja ieslēdz un uzreiz izslēdz, tad spoguļi turpina sildīties.
Izslēdzot aizdedzi, viss tiek pārtrauks un slēdzot atpakaļ aizdedzi viss ir izslēgts.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2373 Muca

Muca
  • Lietotājs
  • 101 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava, Brocēni, Saldus
  • Intereses:Auto, tehnika, mūzika.

Pievienots 12 December 2009 - 23:38

Nu skaidrs, tātad vienkārši slēdzis jāizjauc un jāiztīra.

P.S. Tajā antenas pastiprinātājā atrodas tāda spolīte (~7vijumi 1mm^2 vara drāts uz ferīta serdes), caur to tad arī iet tas štroms uz logu apsildi. Varbūt kāds kaut ko sīkāk var pastāstīt, kāpēc tā vajag.

P.P.S. Ir tolka meģināt pie dzīvības dabūt to antenas pastūzi, tā iebūvētās antenas sistēma reāli arī normāli strādā?

#2374 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 12 December 2009 - 23:41

Antena reāli strādā, bet kā ieslēdz apsildi, tad okeāns šalc skaļruņos.
Pašā Rīga skan ar čarkstoņu.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2375 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 7649 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 December 2009 - 23:46

Antena reāli strādā, bet kā ieslēdz apsildi, tad okeāns šalc skaļruņos.
Pašā Rīga skan ar čarkstoņu.

Sūdīgs pastiprinātājs visdrīzāk.

1987 B3 Typ89/Typ8A 20v wannabe A90 2.3 10v AAR/NG quattro ir vasaras atvaļinājumā.
"Mīļais dievs! Visi četri velkoši! Priekš kam tev tas ir vajadzīgs?"


#2376 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 12 December 2009 - 23:47

Jūra pārāk tuvu drīzāk.... :crazy:

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2377 Muca

Muca
  • Lietotājs
  • 101 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava, Brocēni, Saldus
  • Intereses:Auto, tehnika, mūzika.

Pievienots 12 December 2009 - 23:49

Nu tad jau speciāli traucējumu radīšanai tā spole tur ielikta :D Lai nelietotu pārāk bieži to logu apsildi. :P

#2378 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 12 December 2009 - 23:53

Atjautības uzdevums: Divi vienādi ģeneratori, abi labā kārtībā, abiem parametri identiski. Vienīgā atšķirība ir tāda, ka vienam šķivoka diametrs ir mazāks, nekā otram. Jautājums: kurš ģenerators lādēs labāk?

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2379 Muca

Muca
  • Lietotājs
  • 101 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava, Brocēni, Saldus
  • Intereses:Auto, tehnika, mūzika.

Pievienots 13 December 2009 - 00:07

Tas ar to mazāko šķivoku it kā lādēs labāk, bet tas ir tikai tik ilgi, kamēr aķis nav pilns. Kad aķis uzlādēts, ģeneratoram ir pofig vai tas griežas ar 1000 vai 3000 aborotiem, protams ja viss kārtībā un nav lieli patērētāji :)

#2380 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 13 December 2009 - 00:11

Jassna. Bet vai tad nav tā, ka ģeņģis pofigā lādē neatkarīgi no kloķvārpstas apgriezienu skaita minūtē arī tad, kad aķis nav pilns?

Šo rakstu rediģēja KRUSH3R: 13 December 2009 - 00:11

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2381 Muca

Muca
  • Lietotājs
  • 101 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava, Brocēni, Saldus
  • Intereses:Auto, tehnika, mūzika.

Pievienots 13 December 2009 - 00:19

Kā jau teicu, ja ģeneratoram ir "pieprasījums" un kaut kas pamatīgi jābaro, viņš vairāk ampēru spēs saražot griežoties ātrāk. Spriegums ir tas, kas no ātruma nav atkarīgs, to regulators notur savā vietā (ja ģeneratora saražotais strāvas stiprums ir pietiekams)

#2382 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 13 December 2009 - 00:22

Paldies! Man prosta joprojām nepatīk, ka voltmetrs nerāda 14V. Reizēm pat ir atkal kaut kur pa vidu starp 12V un 14V.

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2383 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 13 December 2009 - 00:27

1. oriģināli slēgtais voltmetrs ir stipri aptuvens.
Atvelc viņam kabeli pa taisno no aķa.
2. 90A ģenerators, vismaz manam aprīkojumam, nevarēja noturēt pietiekošu spriegumu.
Bieži bija tik 13.
Ar 120pērīgo vispār zem 13.5 nevar dabūt un turās visu laiku baigi labi.
Pat ar 2 subjiem gaismas neraustās un spriegums nelēkā.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2384 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 13 December 2009 - 00:36

Ah vot kā! Ir tā, kad motors auksts, tad rāda ļoti tuvu pie 14V,, reizēm pat precīzi uz 14V strīpiņas, bet, kad uzsilst, tad sāk jokus dzīt, tā kā tu saki - ap 13V.

Par 120pērīgo tu kaut kad izteicies, ka diezin vai uzlikšu savam nelaimīgajam CN, tāpēc es arī atmetu domu par viņu.

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2385 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 13 December 2009 - 00:50

Tavā gadījumā vaina ir Voltmetrā, jo nav jau tev tādas slodzes kā man.
Ja gribi precīzu, tad jāvelk vads. Ja ne, tad jāsamierinās.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2386 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 13 December 2009 - 00:54

Paldies!

Vēl viena figņa - no sūkņa, kad motors piešķilts, pil soļārs, un diezgan tā intensīvi. Protams, kaut ko tik smalku kā mans aizvēsturiskais sūknis, pats savām rokām neremontēšu, bet tomēr - tādam sūdam ir pieejami remkomplekti, blīvītes...? Jo tik, cik skatījos, tad izskatījās, ka blīve kirdikt.

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2387 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 13 December 2009 - 00:57

Ir komplekti tādiem sūkņiem.
Maksā BOSCH blīves ap 5ls.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2388 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 13 December 2009 - 01:04

Gabalā vai komplekts?

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2389 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 13 December 2009 - 01:07

Komplekts, kur 70% paliek pāri.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2390 Stolbovs

Stolbovs
  • Lietotājs
  • 1240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pusĶengarags
  • Intereses:OKTOBERFEST RACING TEAM

Pievienots 13 December 2009 - 01:08

Jā, jāsamierinās beidzot, ka bieži nākas maksāt par neko. Paldies, kungi, ka uzklausījāt un palīdzējāt! :hi:

[KREISAISSOĻĀRS racing team]


#2391 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 7649 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 13 December 2009 - 01:16

Tavā gadījumā vaina ir Voltmetrā, jo nav jau tev tādas slodzes kā man.
Ja gribi precīzu, tad jāvelk vads. Ja ne, tad jāsamierinās.

Nu un kas tev to voltmetru atslēgs - pats ar speciālu slēdzi katru reizi? :crazy:
Viss ir pareizi, tas voltmetrs tikai rāda borta spriegumu, protams ka pa caļam no aķa līdz drošinātāju kārbai ir zināms sprieguma kritums. Man, piemēram, tas ir ceturtā daļa volta, ko paturu prātā.
Šajā gadījumā vaina drīzāk būs ģeneratora diodēs. Tev liekas ka voltmetrs uzsilst un sāk gļukot? :crazy: Man agrāk arī bija ģenerators ar līdzīgu problēmu. Spriegums gan vienalga starp 13 un 13,5 turējās, bet pastāvot korķī pādesmit minūtes un motorteplpai uzkarstot nokrita uz 12v.

1987 B3 Typ89/Typ8A 20v wannabe A90 2.3 10v AAR/NG quattro ir vasaras atvaļinājumā.
"Mīļais dievs! Visi četri velkoši! Priekš kam tev tas ir vajadzīgs?"


#2392 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 13 December 2009 - 01:21

Releji ir izdomāti.
Paneļa voltmetrs melo par voltu pie lielām slodzēm, pat vairāk.
Kad man priekšā iet 8 lampas, klimats, loga+spoguļu apsilde, protams arī gabarīti, muzečka un 2 subji, tad spriegums ir 13.5, kamēr paneļa volt rāda bik pāri 12 tikai, a otrs, kas no resnā 30līnijas vada (No aķa uz kasti) Rāda 13.5.

Ā un tas, ka uzsilstot spriegums par kādu 4to vai 3o daļu volta nokrīt, tas ir dabiski.
Man visiem ģeneratoriem tā ir bijis.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63


#2393 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 7649 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 13 December 2009 - 01:26

Pie spidometra tik zems spriegums? :shock:

Šo rakstu rediģēja JohnyB: 13 December 2009 - 02:05

1987 B3 Typ89/Typ8A 20v wannabe A90 2.3 10v AAR/NG quattro ir vasaras atvaļinājumā.
"Mīļais dievs! Visi četri velkoši! Priekš kam tev tas ir vajadzīgs?"


#2394 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 2876 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:ģimene

Pievienots 13 December 2009 - 16:33

Tauta help.
Cik ampēru drošinātājam jābūt dīzelim kastītē pie kompja,kas iet uz kvēlsvecēm audi 100 94g aat.
Aizdomīgi likās,ka pie -5 ļoti negribīgi lec,sāku rakt un secināju,ka sveces nesilda,relejs nostrādā,indikācija deg,bet španis līdz galam neaiziet. atradu izdegušu to droišinātāju(plāksnīte stap kontaktiem) bet neviena uzraksta virsū.

A4 B6 Q 1.9 PD 96Kw + powered by my self

 


#2395 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 December 2009 - 19:16

liekas, ka 80A, bet varbūt maldos.

#2396 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 481 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 13 December 2009 - 19:36

Labvakar. Mairiz, voltmetrs nav cilvēks un melot neprot. Tas vienkārši rāda spriegumu pieslēgšanas vietā.
Piedodiet ja ne pa tēmai.

#2397 fabulous

fabulous
  • Lietotājs
  • 108 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Aizkraukle, Skrīveri

Pievienots 13 December 2009 - 20:25

1 maziņš jautājums!87.gada 80niekam 1.8 JN motoram kurā vietā atrodas tukšgaitas regulators un kā tas izskatās?
Audi b4 1.9 TDI
Audi b3 1.8i

#2398 Val

Val
  • Administrators
  • 8889 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 13 December 2009 - 20:43

Ja vispār tāds ir, tad #1.
Ievietotais attēls
:arrow: Pērku detaļas no b3 fwd un b3/b4 quattro | :arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas 20% atlaide no esošās cenas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) 12.12.3 softu un 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#2399 Edzya

Edzya
  • Lietotājs
  • 167 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga, Jelgava

Pievienots 13 December 2009 - 22:12

AAT motoram turbai ass līka. Ko labāk darīt - atremontēt vai meklēt citu turbīnu?

Varbūt kāds zin pa cenām ? Cik varētu maksāt K16?

Šo rakstu rediģēja Edzya: 13 December 2009 - 23:07


#2400 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 7553 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:TDI

Pievienots 13 December 2009 - 23:20

Tikai citu, 5x lētāk sanāks.

Audi S8 Limousine quattro 4.2 340hp  vnz MAIRISSS

Audi 90 typ85 quattro 2.2 20v turbo 400hp-6.7hp=393.3hp powered byVEMS  vnz SP-2

VAG elektrība no A-Z

TDI diagnostika un pilns remonts

Kautkur šķūnī Audi 90 typ85 quattro 2.5TDI 200hp+ powered by Jonix  vnz VZ-63





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)