Pālekt uz saturu


Foto

A8 3.3 Tdi 2001 Patiesība Un Kopsavilkums


  • Please log in to reply
21 atbildes uz šo tēmu

#1 FunyBoY

FunyBoY
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga Saulkrasti

Pievienots 26 January 2010 - 16:38

Šeit daudzi runā par šo auto un šo dzinēju. padalīšos savā pieredzē.

Iegādājos auto par ļoti labu cenu, patiesībā zemu. Esmu gana drošs, ka daudzi 3.3 kas tirgojas ss.lv un citur zem saviem 10.000 Eiro ir diemžēl stipri nobraukti un neremontēti auto.

Labs šāds auto maksā ap 12.000 Euro minimums. Arī vācijā šim auto ir sava vērtība. Un arī tur šo auto novērtē, bet tad ja tam ir labs stāvoklis.

Vizuāli (Man ir bijuši vairāki A8) A8 ir samērā grūti nogurdināms auto, tamdēļ ja salons tiek kopts tas ilgi izskatās tiešām labi, teikšu pat svaigi.

Kad pirku auto cenas dēļ nedevos pat uz servisu, tika pirkts no zināmas iestādes, kā atņemts auto līzingam. Cena bij aptuveni 3.000 Eiro lētāka, kā tiem kas ss.lv u.c..

Diemžēl es mazliet pārforsēju, servisu tomēr vajadzēja pirms tam apmeklēt.

Visus darbus veica Audi Rīga.

Izņemti EGR vārsti un caurules, kuras regulāri var plaisāt un mest izmešus motortelpā. Turklāt dzinējā vairs nenonāk izmeši otrreizējai apstrādei.
Piekarē nomainīts lērums detaļu, ķegu, atsaišu utt. A8 to ir ārkārtīgi daudz un viņas visas jaunas maksā bargu naudu pat salīdzinot ar jauniem dārgiem auto.
Jauni suporti + Zimmerman perforētie bremžu diski un Audi oriģinālie bremžu kluči
Jauna zobsiksna un palīgsiksna un visi jauni ruļļi, es rēķinājos ar prāvu summu, bet nu cenas arī šīm lietām ir palielas.
Jauni motora spilveni, jaunas eļļas.
Ātrumkārbā nomainīta eļļa un filtrs. Tie kas saka, ka šīm ZF kārbām eļļa nav jāmaina nav gudri. Eļļa ir jāmaina, obligāti. Vienkārši šo eļļu nevar visur nopirkt un filtru ar blīvēm arī jāpērk pie dīleri. Bet efekts ir vairāk kā jūtams.
Nomainīti ksenona lampu korektoru sensori.
Dzinēja filtri, eļļas, viss samainīts.
Webasto apkures krāsiņai recirkulācijas sūknis uzlikts jauns.

Un vel šādi tādi sīkumi.

Par darbu vien ap 1000,- Ls vai vairāk. Neatceros.

Detaļās ap 2500,- Ls.

Šķiet daudz? Bet ir jāņem vērā to ko šis auto sniedz. Man ir bijis E65 745, citi A8, esmu braukājis ar S klasi u.c. auto. Audi vienmēr ir cita sajūta un ņemot vērā, ka A8 ir pir pilnvērtīga pilnpiedziņa kā vecajos audi ar to ir arī gana liels braukšanas prieks. Sānslīdes kontrolējamas, dzinējs patīkami dzirdams, stūre mazliet par vieglu bet atsaucīga. Citas markas vismaz priekš manis nav tādi drivers car kā Audi.

Problēmas? Saka jau, ka pieminēt nedrīkst, bet pašlaik man nav bijušas nekādas lielas problēmas, dzinējs pašlaik strādā labi. Nekas negrab atskaitot vienu troksni pa bedrēm braucot uz aizmugurējā paneļa. Ar to tiksim galā vasarā.

Verdikts.

Ja Tu esi no tiem kas domā par piekares detaļu remontu un tev tā asociējās ar bukšu pārvirpošanu un pāpresēšanau, A8 nebūs Tavs auto. A8 prasa savus ieguldījumus atmaksājot ar komfortu, absolūti izcilu salona skaņas izolāciju un dinamisku braukšanas kontroli.

Tas nav A4 un arī A6 līmenī. Es to uzskatu par labāko no luksus auto kas tika izdoti tajos gados. Un saku to jo man ir bijuši visi šīs klases līderu auto. Katram jau savs šarms, bet A8 pārsit visus. Vienīgi,

3.3 nav dzinējs no kura būtu jābaidās, tas vienkārši prasa mazliet vairāk uzmanības, tas arī viss. Visiem Audi dīzeīem ir savi mīnusi.

Kaut kā tā.
Pārdodu radardetektorus, Xenon gaismas un autotūninga preces!

#2 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 26 January 2010 - 17:10

AR atbildēja par kārbas eļļas maiņu , nevajag, bet ja gribi var nomainīt, prasīju par filtru, ja vajag arī varam nomainīt. Uzliku mīksto, aizbraucu uz Ģertrūdes ielu samaksāju +- 70, samainīja gan eļļu gan filtru, cita dir....., kad novelk bikses. Slēdzās no 3 uz 4 par 15 km ātrāk, kārbai slodze daudz mazāka. Un nevajag jāt naudu uz auto ko esat iegādājušies, brauc ar baudu, protams citi auto ir lētāki nevis labāki, par komfortu nerunāsim!!!!!!!!!!

#3 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 26 January 2010 - 17:13

tu radiji kkadu uzmetumu cenām ! ja to tavu nosaukto nedarīs jebkurai mašīnai domā viņa nebruks ? un 3.3 turbo divas lurbas 2x vairāk problēmu nav vnk gadijies beigtas lurbo !
Protams kamēr viss ripo +čips iespaidi ir labi :)
S4 B6 :greyrs4:A4 B5 1.8TQ(pwd by INC) :blackrs4:
Tu vari mācīt fruktiem apziņu, bet tas neliks tiem domāt. Vidēja personība domā, viņs ir virs vidējā. Vairums fruktu, nezina ko viņi nezina. Nav stulbu jautājumu, bet ir daudz zinātkāri idioti.

#4 Kamikaze

Kamikaze
  • Root Admin
  • 764 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:City17

Pievienots 26 January 2010 - 17:20

par to pilnpiedzinju.....A8 tas pats kas A4 un A6 - cetraa torsens, un prieksha/pakalja atveertie ar EDL.

qkG2dW.png


#5 FunyBoY

FunyBoY
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga Saulkrasti

Pievienots 26 January 2010 - 18:23

par to pilnpiedzinju.....A8 tas pats kas A4 un A6 - cetraa torsens, un prieksha/pakalja atveertie ar EDL.


Nevaru komentēt detalizēti, bet A8 slīdot vadās stipri labāk par A6 un A4 kuros arī esmu braucis.

Atšķiroties griezes sadale.

tu radiji kkadu uzmetumu cenām ! ja to tavu nosaukto nedarīs jebkurai mašīnai domā viņa nebruks ? un 3.3 turbo divas lurbas 2x vairāk problēmu nav vnk gadijies beigtas lurbo !
Protams kamēr viss ripo +čips iespaidi ir labi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Mans mērķis nav nevienu pārliecināt. Tas ir loģiski, ka jo vairāk komponenšu, jo vairāk iespēju, ka kautkas lūzīs.

Man bija arī jāmaina abi gaisa masas mērītāji ko aizmirsu pateikt.

Man ir arī citi auto bijuši, turbīnas maiņa vai remonts nav pilnīgi nekas ekstraordinārs. Normāla parādība.
Pārdodu radardetektorus, Xenon gaismas un autotūninga preces!

#6 Muchacho

Muchacho
  • Lietotājs
  • 1127 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Linköping.se

Pievienots 27 January 2010 - 01:44

Auto ir no kurienes ievests un kurā gadā? Un cik gadus braukts pa LV? Līzinga atsavinātie autiņi bieži vien ir nolaisti, bet nu tik ļoti nav nācies redzēt, kā pēc apraksta izklausās :crazy:
Tu pirms auto iegādes, dabūji to iztestēt, apskatīt? Nu tip izbraukt, apskatīt? Vai arī bija tā, ka redzam placī, maksājam un tad braucam? :crazy:
Man kaut kā liekas, ka šitādu megasarakstu ar maināmajām detaļām vajadzētu pamanīt ne tikai parastā servisā, bet kaut vai pašam;
Vai varbūt ir tā, ka AutoRīga ir pamatīgi iedzīvojusies uz tava rēķina un tur lielāko daļu no visa šī nemaz nevajadzēja mainīt?
Piemēram, kur motivācija 2001. gada autiņam mainīt suportu? Ja tas nav pagalam salauzts, tad pietiktu izjaukt, iztīrīt un viss.
"Nomainīti ksenona lampu korektoru sensori" - kāds pamatojums?
Kā noteica, ka motora spilveni ir beigti? :roll: Ja vien spilveni nav izjukuši pa reizinātājiem, tad tiem tak reāli īsti nevar noteikt ir beigti vai nav, tikai braucot un čekojot, kādas skaņas un vibrācijas no motortelpas nāk.
Turklāt, ka viss sarakstā uzskaitītais ir sliktā stāvoklī, kādā ir dzinēja ne-tik-regulāri maināmās komponentes, kas šim dzinējam gan ir regulāri maināmas.
Kādā stāvoklī, piemēram, ir turbīnas, common rail sistēma, sadalenes utt.? :roll:
Cik uz odometra km nobraukti, tīri interesei?
You're such a fucking hypocrite

#7 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 27 January 2010 - 09:07

Zini ja man būtu pietiekamas finanses, tad es arī liktu jaunu suportu, nevis kko tur restaurētu. Un tas nav nekāds brīnums ka cilvēki maina šādas detaļas, tas ir tikai normāli. Nu man piemēram nav naudas, lai aizietu tagad uz bodi un nopirktu jaunu turbīnu, tādēļ es viņu vedu restaurēt, Būtu nauda brotams es ieietu bodē un paņemtu jaunu ;)

Vispār normāls rakstiņš autoram

#8 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 January 2010 - 09:08

Ko piesienieties, visu ko viņš gribēja, viņš pateica. Šīberis, runājot par ķengura auto, to formulēja īsāk: lai arī par kādu cenu tādu auto pirktu, tā beigās tik un tā nostājas dārgākā eksemplāra robežās!

#9 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1521 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 27 January 2010 - 09:21

Nav ko cepties. Pāris tūkstošu rēķins šādas klases auto nav nekas nepartasts. Ja samniekam ir šāda sapratne un maks, tad auto paliek labā formā.
VEMS
Elektrība sporta auto

#10 FunyBoY

FunyBoY
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga Saulkrasti

Pievienots 27 January 2010 - 16:18

Nav jau pirmā diena kad darbojos ar mašīnām. Esmu pilnībā uz Tu ar mehāniku.

Es izbraucu, izklausījos skaņās utt, neko sliktu nedzirdēju.

Bremzes jāmaina bija tāpat, spilvens bija pārtrūcis. No vecuma saplaisājot.

Suporti? Labas bremzes ir tāpat, kā labas riepas. Vitālas. Esmu daudz kombinācijas taisijis, restaurējis krāsojis utt. Tomēr svaigs ir svaigs.

AR iedzīvojās tikai un vienīgi uz darbu. Visas detaļas es gādāju pats no Polijas, Vācijas utt. Piekare tikai TRW kas ir tik pat labs vai pat labāks kā oriģināls.

Iemesls kamdēļ gāju uz AR jo viņi piedāvāja masas mērītāju un EGR sistēmas demontāžu bez dzinēja izcelšanas. Dzinēju var iesvērt zem leņķa kad pat turbīnas var noņemt. Tās tika pārbaudītas- viss kārtībā.

Sadalenes 3.3 caur eļļas caurumu neredz. Bet pēc skaņas, pagaidām viss ir kārtībā. Kamēr auksts kreisajā galvā ir paaugstinātas skaņas klakšķis bet pazūd kad silts. Gan jau kompensatori.

To, ka lizinga auto mēdz būt nodzīti ir vairāk kā skaidrs. Auto paspēja pabūt LV īsu brīdi, pāris mēnešus. Kā jau minēju 2001 gada.

Pēdējais noskrējiens AR tika uzrādīts vairāk kā 500,000km. Taču pēc nelielas izmeklēšanas tika nonākts pie secinājuma, ka vis drīzāk ir mainīti VIN. Kamdēļ to neviens nezin. Auto nav meklēšanā. AR arī piekrita, ka 500k ir nereāli priekš stāvokļa. Un vēl matēta ādas salona. Protams var jau izvirzīt visādas teorijas par jauniem saloniem utt, bet esmu drošs, ka nekas nav mainīts. Pajaucu salonu kad bija laiks un visi detaļu nummuri sakrīt pēc listes no AR.

Kas tur apakšā slēpjas? Nezinu. Auto varētu būt reālais noskrējiens ap 200-250k kas nav daudz priekš vācijas.

Par 150k kas odometrā mūsdienās neviens var vairs nesapņot. Tie ir 9 gadi uz ceļa galu galā.

Precīzāk viens sensors kurš nestrādāja.

Man gan ir rezumē par AR. Ja agrāk man viņu darba kvalitāte apmierināja, nu vairs nē. Uz turieni es remontēties vairs nebraukšu. Diemžēl.

AR atbildēja par kārbas eļļas maiņu , nevajag, bet ja gribi var nomainīt, prasīju par filtru, ja vajag arī varam nomainīt. Uzliku mīksto, aizbraucu uz Ģertrūdes ielu samaksāju +- 70, samainīja gan eļļu gan filtru, cita dir....., kad novelk bikses. Slēdzās no 3 uz 4 par 15 km ātrāk, kārbai slodze daudz mazāka. Un nevajag jāt naudu uz auto ko esat iegādājušies, brauc ar baudu, protams citi auto ir lētāki nevis labāki, par komfortu nerunāsim!!!!!!!!!!


Kārbas eļļu mainiju pats. Tas ir sarežģīts process ja salīdzina ir vienkāršajām kārbām. Tehniski vienkāršs, bet kļūdīties nedrīkst.
Pārdodu radardetektorus, Xenon gaismas un autotūninga preces!

#11 Muchacho

Muchacho
  • Lietotājs
  • 1127 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Linköping.se

Pievienots 27 January 2010 - 17:25

Njā, tagad skaidrs. Bet nu autiņu izskatās, ka Tu uzturi godam un šis laikam ir viens no labākajiem 3.3TDI Latvijā. Visu cieņu! :good:
You're such a fucking hypocrite

#12 urbisT

urbisT
  • Lietotājs
  • 1113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pārsvarā Jelgava, bet reizēm arī Liepāja un Ventspils
  • Intereses:Mana meitene, mans Audi, mans darbs un jā, mana skola arī

Pievienots 27 January 2010 - 17:36

Varbūt ne pa tēmu, bet:
1)Visu cieņu auto īpašniekam par izglītošanu šajā mistiskajā dzinējā
2)Esmu sapratis, ka katrs auto prasa savus ieguldījumus, jo šikāks auto, jo šikāk par viņu maksā ekspluatējot, un lai nestāsta, ka tā nav!
1/2 S3 97ais 1,8T
80 B4 92 1,9 TD
S4 B5 00 1,9 TDI
klavs.projekts@inbox.lv
29326115

#13 AT..

AT..
  • Lietotājs
  • 2281 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 January 2010 - 17:56

Offtopiks... bet par Auto Rīga diagnostiku runājot

Detaļās neiedziļināšos, bet izraksts no 2.5 V6 TDI diagnozes
"... tek eļļa gar vārstu vāka blīvi un gar priekšējo motora flanci" (tur tāda viltīga manžete esot beigta.
Detāļās ap 120 Ls plus darbs būšot viss kopā ap 200 ls.

Tā kā mainīju zobsiknu, tad pie viena nopirku original VAG detaļas caur MUXA ~80 Ls, aizbraucu uz savu servisu - saku, nomainiet. Kadri zvana un saka ka nav vajadzības, paskatīsimies, jo priekšējam flancim vienas skrūves defekts. Nomainīsim, tad redzēs kas tek/netek.
Vārstu vākam pil virsū dīzeļdegiela no tam pāri ejošās trubiņas. Esot ieplaisājusi savienojuma vietā. Izgrieza bojāto vietu. Motoru nomazgāja.
Braucu jau 6 mēnešus - nevienas liekas piles eļļas/degvielas vairs nav. Lieki piebilst ka par darbu konkrētajam lietām savam servisam samaksāju neko.

Pagaidām neredzu nekādu jēgu kaut ko nespecifisku remontēt pie dīlera.

#14 FunyBoY

FunyBoY
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga Saulkrasti

Pievienots 27 January 2010 - 18:49

Offtopiks... bet par Auto Rīga diagnostiku runājot

Detaļās neiedziļināšos, bet izraksts no 2.5 V6 TDI diagnozes
"... tek eļļa gar vārstu vāka blīvi un gar priekšējo motora flanci" (tur tāda viltīga manžete esot beigta.
Detāļās ap 120 Ls plus darbs būšot viss kopā ap 200 ls.

Tā kā mainīju zobsiknu, tad pie viena nopirku original VAG detaļas caur MUXA ~80 Ls, aizbraucu uz savu servisu - saku, nomainiet. Kadri zvana un saka ka nav vajadzības, paskatīsimies, jo priekšējam flancim vienas skrūves defekts. Nomainīsim, tad redzēs kas tek/netek.
Vārstu vākam pil virsū dīzeļdegiela no tam pāri ejošās trubiņas. Esot ieplaisājusi savienojuma vietā. Izgrieza bojāto vietu. Motoru nomazgāja.
Braucu jau 6 mēnešus - nevienas liekas piles eļļas/degvielas vairs nav. Lieki piebilst ka par darbu konkrētajam lietām savam servisam samaksāju neko.

Pagaidām neredzu nekādu jēgu kaut ko nespecifisku remontēt pie dīlera.


Ar agrāk bija līmenī, vismaz pēc manas pieredzes. Pašreiz nekas labāks par viduvēju servisu laikam.
Pārdodu radardetektorus, Xenon gaismas un autotūninga preces!

#15 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1521 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 27 January 2010 - 23:46

Te jāsaprot vēl viena lieta: A8 atrast meisatru ar instrumentiem, pieredzi un attieksmi ārpus dīlera servisa varētu būt pagrūti. Auto Union, iespējams. Parsts labs meistars izdarīs vienu, otru, bet pie trešā aplauzīsies. 2.5TDI skrūvē visur. Gandrīz katrs, kas to ņemas darīt, ir to darījis jau daudzkārt. Piepičkāts A8 nebūs tas gadījums.
Līdzīgi: S-klases Latvijā bija simtiem. A8 - nē.
VEMS
Elektrība sporta auto

#16 INC

INC

    Guru

  • Lietotājs
  • 1650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:TDI un Chiptuning

Pievienots 28 January 2010 - 00:53

Ja visi A8 īpašnieki būtu tik saprotoši....

Diemžēl ja gada laikā ir 2....4 šādi remontiņi arī vislielākie fani sāk raukt pieri.

Šāds auto ir paredzēts 150 000 .... 200 000 noskrējienam. Pēc tam sākās viens liels un nebeidzams remonts.
MB G300TD & MB G300D Trophy-Raid

#17 audi

audi
  • Lietotājs
  • 28 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 June 2010 - 20:29

FunyBoY Man pašam ir a8.Komforts ir neapšaubāms. FunyBoY es tev ieteiktu tādas primitīvas lietas, kā filtru, eļļas, ritošās daļas, salona aprīkojumu, virsbūves( spārni, bamperi, stikli) mācīties mainīt pašam. Tas nav grūti, tici man. Iespējams pirmajās reizēs būs nedaudz līkas rokas, bet nu neviens nevar mācēt visu un visu var iemācīties. Servisam vari atstāt, lai ķerās klāt kārbai vai ķidā motoru, kur ir ļoti laikietilpīgs un precīzs darbs, kur kļūdas maksā daudz dārgāk. Ja kautko remonta laikā nesaproti ienāc šeit un ieposto. Uz šādiem sīkumiem var ļoti daudz rezervēt naudu, jaunām riepām, dīzelim..., un atpūtināt ačeles no tv enkura :). Tie kuri posto, ka paša rokām taisīts auto ir "pieķibināts auto", kuru saimnieki ir skopuļi un santīmu pisēji ir pēdējie zābaki. Reizēm pats ar sirdi taisot satisi labāk, nekā servisā. Par servisiem es tev ieteiktu vispār uzmanīties. Servisu skatās pēc mašinas, "purna un apģērba" Viņiem galvenais ir maksimāli novilcināt servisa laiku, parādīt ziloni , kur ir kaķis, svarīgs ir viņu maks un māka atrast vainas. Tas ir viņu bizness un viņi uz to pelna, ka tu kā blondīne (sory visām blondīnēm) tur ierodies. Tev nav jābūt vainīgam, ka tu servisā pasūti tikai detaļas, bet remonta darbus veic pats. Ja nezini , kur ir vaina un kādas detaļas jāpērk, paprasi, lai viņi atrod vainu, izvērtē ja vari nomainīt tad maini pats. FunyBoY cik par jaunu zobsiksnu samaksāji ar darbu?

Šo rakstu rediģēja audi: 17 June 2010 - 20:31

tnx

#18 arnarmani

arnarmani
  • Lietotājs
  • 51 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvia, Riga

Pievienots 17 October 2010 - 13:17

Bildes studijā.

#19 laurisko

laurisko
  • Lietotājs
  • 965 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Stikli

Pievienots 26 August 2017 - 10:23

Nekur neatrodu jaunākas diskusijas par 3,3 tdi, kas tas vispār ir par zvēru un kas viņam par problēmām ir!
Skairds ka CR ar attiecīgi tām lietām- sprauslas utt.
Vairāk par dzelzi interesē kaut kāda info!

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
http://www.StikluMeistars.lv

29638531


#20 laurisko

laurisko
  • Lietotājs
  • 965 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Stikli

Pievienots 26 August 2017 - 17:20

Parunāšos pats ar sevi!
Atradu problēmu, kāpēc jāisvairās no šī dzinēja, papildus daudzajām nevajadzīgi dubultajām un dārgajām komponentēm(turbīnas mērītāji, droseles, kolektoru klapes) un CR problēmām, klāt vēl nāk arī dilstošās sadalenes!
http://m.ebay.de/itm...806?_mwBanner=1 pagaidām tas ir lētākais piedāvājums, vietējie piegādātāji vispār neko nepiedāvā!

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
http://www.StikluMeistars.lv

29638531


#21 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 242 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 27 August 2017 - 11:42

Te ir bijuši raksti par šiem dzinējiem. Baigi neiedziļinoties tajā visā, esmu sapratis, ka sadalenes ir lielākā problēma. Kkur MXR rakstīja, ka 2.5 ar savām problēmām ir vnk ideāls motors, ja salīdzina ar 3.3 tdi( ja pareizi atceros).

Šo rakstu rediģēja sentisk: 27 August 2017 - 11:42


#22 krauklis

krauklis
  • Lietotājs
  • 352 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:subatomārā kodolfizika

Pievienots 07 September 2017 - 15:28

Te pat tak viens jūzeris pirms kāda laiciņa diezgan ilgi tirgoja to lamatu ar ķip jaunām, tikko samainītām sadalenēm. Vot niku neatceros, Gii vai nebija gadienā? Uzjautā viņam viņa pieredzi. Bet, nu man domāt, ka tas ir diezgan ekskluzīvs pirkums ar visām no tā izrietošajām sekām :ok:


Šo rakstu rediģēja krauklis: 07 September 2017 - 15:31

Grāmatvedības pakalpojumi
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)