Pālekt uz saturu


Foto

Audi 80 Lambdas zonde


  • Please log in to reply
36 atbildes uz šo tēmu

#1 Stru

Stru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 November 2004 - 11:01

Sveiciens!
Interesē sekojoša lieta. Kur lai meklē savam 93.gada A 80 lambdas zondi?
Audi centrs prasa 95 LVL, Gros Auto no 70-80 LVL, gribētos lētāk dabūt, bet tā lieta vajadzīga steidzami.
Vēl jautājums par šo pašu tēmu.
Vai šamajā zonde var būt par iemeslu tam, ka CO ir 6.6?

#2 V.

V.
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti

Pievienots 17 November 2004 - 11:32

Neesot nekāda jēga likt oriģinālo - viņas visas esot vienādas, tik kontakti atšķiras. A parasta zonde - ap 25Ls. Vismaz tā mani ir Šneps pārliecinajis :)

Šinī sakarā - ko tauta domā par zondu skalošanu? A to man tagad tāda uzlikta - it kā jau strādā (vismaz cik nu es pac pēc tā testera varu noteikt...), bet vai nevarētu būt kādi slēptie defekti?

#3 shibernieks

shibernieks

    Izraidīts no foruma

  • No foruma izraidītie
  • 2979 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:šakāļkalns

Pievienots 17 November 2004 - 11:36

Reāli jau tas kā izjūt ka zonde īsti nestrādā ir tas ka degvielas patēriņš liels a pa iešanu ar nefiga neiet! Tas laikam bija Lebesters kas labi paskaidroja kā tas izpaužas...
Manam ar laikam tā sasodītā zonde īsti nefunicē jo čota patēriņš liekas aizdomīgi liels! :roll:

#4 V.

V.
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti

Pievienots 17 November 2004 - 11:40

Nu vot tā jau arī ir - patēriņš pa lielu (virs 10 ārpus pils), un manuprāt neiet ar kā gribētos (lai arī ŅauŅau jau neviens sajūsmā par NG, bet nu tomēr...) Tāpēc man liekas ka moš viņa iet tikai pēc testera, bet īstenībā kaut ko muhļī. Tā varetu būt?

#5 Stru

Stru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 November 2004 - 11:41

A, kā ir ar to CO?
Var būt, ka dēļ viņas viņš ir tik liels?

#6 Rekets

Rekets
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzīvesvieta:Ropaži
  • Intereses:Par visu interesanto

Pievienots 17 November 2004 - 11:43

Atņem Gros Auto zondes cenai 30% Par tadu cenu es tev no Gros Auto dabūšu to zondi.

#7 V.

V.
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti

Pievienots 17 November 2004 - 11:44

Nu cik es zinu CO būs norm pat ja viņu vispār nahrenizē, bet pieregulē pareizi. Nu iespējams ka pie nekorektiem rādījumiem viņš arī tur kaut ko mauc pa daudz, bet tāpat ar pieregulēšanu imho to var atrisināt. Nepretendēju uz patiesību, tās tik tā, absolūta amatiera pārdomas :)

#8 shibernieks

shibernieks

    Izraidīts no foruma

  • No foruma izraidītie
  • 2979 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:šakāļkalns

Pievienots 17 November 2004 - 11:48

A, kā ir ar to CO?
Var būt, ka dēļ viņas viņš ir tik liels?

bik ķīmija aizmirsusies bet tīri teorētiski zonde var būt pie vainas
zondei jāčeko kas notiek ar izplūdes gāzēm un jāregulē degmaisījuma treknums. Ja tā zonde nestrādā tad brīžos kad nevajag treknu degmaisījumu tāds tiek padots un tas pilnvērtīgi nesadeg un tiek ispūsts pa izpūtēju un brīžam kad vajag treknu maisījumu tiek padots pārāk liess un talab arī neiet!
var jau būt ka maldos :roll:

#9 Stru

Stru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 November 2004 - 11:54

jasna. Man tā problēma parādijās tīri nesen, kādas 2 nedēļas jau. Bet auto it kā iet lopā. Ir sajūta, ka degvielu arī vairāk rij.

#10 Ciemiņš_er...*

Ciemiņš_er...*
  • Ciemiņš

Pievienots 17 November 2004 - 12:27

ja peekshni zonde "izbeidzaas" tad tas vistieshaakajaa veidaa ietekmee gan degvielas pateerinu gan co2
un tas vai ar reguleeshanu var vai nevar to co2 piereguleet ja zonde neshancee atkariigs no katra konkreetaa motora - preciizaak shprices

#11 Anarhists

Anarhists
  • Lietotājs
  • 33 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 17 November 2004 - 17:15

jasna. Man tā problēma parādijās tīri nesen, kādas 2 nedēļas jau. Bet auto it kā iet lopā. Ir sajūta, ka degvielu arī vairāk rij.


Iet lopaaa un rij ta ta ka likumsakariba...
Kur var zondi parbaudit??

#12 shibernieks

shibernieks

    Izraidīts no foruma

  • No foruma izraidītie
  • 2979 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:šakāļkalns

Pievienots 17 November 2004 - 17:19

jebkurā normālā kantorī kur veic diagnostiku to noteiks

#13 Bralitis

Bralitis
  • Lietotājs
  • 184 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 November 2004 - 17:38

Pagājušovasaru ieliku jaunu zondi. Jaunā zonde ir beigta. CO ir virs normas - 3.6 tukšgaitā. Visi man saka, ka vajag likt oriģinālo, jo neorg. ir tikai dažām nedēļām. Auto Rīgā manam maksā 64 Ls, bet tehniskajā apskatē man ieteica doties uz šrotu. Vari mēģināt aizbraukt uz ALTE AUTO pajautāt vai zondes nava.

#14 Anarhists

Anarhists
  • Lietotājs
  • 33 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 18 November 2004 - 13:52

Zonde jau dod liesu degvielu ja sacakareta tapec vinam nevajadzetu iet!!!
Un par tam univesalajam - daudzi liek un tad raud ka p*** vinai bet kas liek orginalas tad viss ok!!! Gribas jau letak bet skopais maksa 2x...

#15 Viesuls

Viesuls
  • Lietotājs
  • 52 raksti
  • Dzīvesvieta:Grobiņa/Jelgava
  • Intereses:Auto, ralliju, kaitbordu u.c. lietām

Pievienots 18 November 2004 - 15:06

Mulkjiibas, nav ne vainas taam universaalajaam "neorigjinaalajaam" zondeem. Vienkaarshi vajag pajautaat "rezerves dalju piegaadaataajam" :) kuras ir normaalas. Man vienkontaktene maksaaja ~25 Ls. Bij arii leetaakas, bet taas piegaadaataajs neieteica.

#16 Bralitis

Bralitis
  • Lietotājs
  • 184 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 18 November 2004 - 16:56

Jaa degviela pa liesu, jo sveces nevis bruunas, bet peleekas. Visi ar, kuriem esmu runaajis saka, ka neorg. sux.

#17 Anarhists

Anarhists
  • Lietotājs
  • 33 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 19 November 2004 - 10:07

Jaa degviela pa liesu, jo sveces nevis bruunas, bet peleekas. Visi ar, kuriem esmu runaajis saka, ka neorg. sux.


Vot pareizi....

#18 ksp

ksp
  • Lietotājs
  • 218 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 19 November 2004 - 22:03

Rādās, ka tautai nav īsti skaidrības par tām zondēm. Ša labosim :) Dabā eksistē divu tipu zondes - šaurjoslas un platjoslas.

Šaurjoslas zonde tiek pielietota jau no 70.jiem, kad kapitālistiem aptrūkās gaisa un ekoloģijas prasības kļuva stingrākas. Tā radīta, lai varētu noturēt ķīmiski pareizu degmaisījuma attiecību - 14.7 gaisa masas daļas pret 1 degvielas masas daļu. To sauc par stehiometrisku maisījumu, un tieši ar tādu katalizators darbojas visefektīvāk. Zondes izejā ir no 0.2V (liess) līdz 0.8V (trekns). Šaurjoslas zonde patiesībā strādā kā slēdzis - kamēr degmaisījums ir trekns, signāls ir apm. 0.8-0.6V, kad maisījums tuvojas stehiometriskam, signāls ļoti strauji krīt līdz apm. 0.2-0.3V. Stehiometriskam maisījumam atbilst apm. 0.45V.
Sensoru lieto šādi: ECU pastāvīgi maina degmaisījuma sastāvu, lai sensora signāls nemitīgi svārstītos no trekna uz liesu un atpakaļ, rezultātā dzinējs darbojas ar maisījumu 14.7:1. Vienam svārstību periodam jābūt 1 sek. robežās, ja ir vairāk, zonde sāk novecot. Šāda regulēšana notiek tikai mazas slodzes un kruīza laikā, to sauc par slēgto ciklu (closed loop).
Kad iespiež pedāli grīdā, dzinējam vajag treknu maisījumu - 13.5:1 līdz 11.5:1. Šaurjoslas sensoru te nevar lietot, jo ar to nevar precīzi izmērīt treknu un liesu maisījumu, tāpēc ECU ieiet atvērtā cikla (open loop) režīmā un rēķina degvielu tikai pēc tabulām. Papildus ECU var kontrolēt, lai signāls būtu "trekns", ja nav, ierubī kļūdas režīmu "klibo mājup".
Rezumējot - šaurjoslas zonde der tikai ekoloģijai, nevis jaudai. Visādi indikatori ar līdz pat 10 gaismas diodēm, kas izmanto šo sensoru, ir bullshits, jo sensora dizains neļauj reāli izmērīt maisījumu. Sensora līkne ir ļoti jūtīga pret temperatūru - sensors sāk strādāt pie nepilniem 400C, kad paliek karstāks, līkne mainās. Sensori ir ar dažādu izvadu skaitu: 1 un 2 vadu sensori ir neapsildāmi, 3 un 4 ir ar apsildi, pēdējie ātri ieiet darba režīmā un labi darbojas arī tukšgaitā un lēnā kruīzā.
Reāli tā arī sanāk, ka pamatā šie sensori visi ir vienādi, atšķiras apsildes esamība un vadu daudzums, spraudņa tips, varbūt arī kvalitāte. Mūsdienās gandrīz visi sensori ir ar cirkonija aktīvo elementu, bet ir arī ar titāna - tiem ir citas līknes.

Platjoslas zonde ir tā, ar ko regulē dzinējus jaudas režīmos, kā arī maksimālai ekonomijai, jo ar to var izmērīt maisījumus no 8:1 līdz 45:1. Platjoslas sensoram ir vajadzīgs kontrolieris, darbības principu jau īsumā aprakstīju forumā šeit. Šos sāka izmantot 90.to gadu vidū, lai padarītu dzinēju vadību vēl precīzāku. Audi/VW 1.8T20V ir šāda zonde, piemēram. Pie manis var dabūt TechEdge 2A0 komplektu, http://wbo2.com.

Nu tā kaukā, īsumā ;)

ksp

#19 Ac

Ac
  • Lietotājs
  • 454 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme

Pievienots 19 November 2004 - 22:16

Īsumā labi sanāca :super: :lol:

#20 Anarhists

Anarhists
  • Lietotājs
  • 33 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 20 November 2004 - 20:14

Bet ka butu ja vinu amputetu?? Tehniskaja kaaa? Un paterins palielinasies vai ne??? Bet ko kompis teiks?

#21 ksp

ksp
  • Lietotājs
  • 218 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 November 2004 - 21:20

Bet ka butu ja vinu amputetu?? Tehniskaja kaaa? Un paterins palielinasies vai ne??? Bet ko kompis teiks?


Atkarīgs no kompja, bet droši vien ieslēgsies kļūdas režīms, ja nebūs signāla vai arī tas neatbildīs kādiem parametriem. Varbūt var mēģināt kompi apmānīt, zondes ieejā iedodot signālu, kas atbilst mēreni treknam maisījumam (ap 0.6V), bet var palielināties degvielas patēriņš un sākties citi gļuki. Tā var apmānīt tikai dumjākos kompjus. Pats gan neesmu eksperimentējis.

ksp

#22 Ciemiņš_Robos*

Ciemiņš_Robos*
  • Ciemiņš

Pievienots 22 November 2004 - 14:36

Kur var uztaisiit normaalu diagnostiku, aizdoma ka pateerinjsh pa lielu, un arii drusku juut nevienmeeriigu motora darbiibu. :drive:

#23 Ciemiņš_lexxus*

Ciemiņš_lexxus*
  • Ciemiņš

Pievienots 22 November 2004 - 15:56

Sveicinaati! Visu cienju "ksp" - pamatiigs pastaasts. No savas puses gribeetu piebilst ka:
1) KAA VIENU NO neattaisnota degvielas pateerinja pieauguma un jaudas zuduma iemesliem var mineet lambda zondes (deveeja, kas nosaka skaabeklja saturu izpluudes gaazees) "naavi";
2) kompis nav mulkjis - "liikji" neatpaziist, un kaa ieprogrameets saak darboties taadaa kaa avaarijas rezhiimaa - daasni lejot degvielu kur vien var ieliet un ierobezhojot jaudu;
3) noteikt zondes daljeeju vai pilniigu bojaaeju vis-labaak,-vienkaarshaak un -droshaak jebkuraa servisaa kura riiciibaa ir attieciiga (veelams BOSH) diagnostikas aparatuura, tas nav daargi, vai arii pasham nolasot kompja kljuudas kodu, protams, zinot kaa tas daraams;
4) ja nu droshi zinaams, ka vaina tieshaam zondee, diez vai buutu jaaskrien peec jaunas par augstaak mineetajaam fantastiskajaam naudinjaam, taas ir nopeerkamas stipri vien leetaak kaa jau kaads mineeja;
5) nevajadzeetu aizmirst arii par "vazu" zondeem, kuras tas pats BOSH vien piegaadaa. Princips un viitnes - 1:1, bet cena ja nemaldos ap 10 Ls. Reekiniet pashi...
Un nobeigumaa: zones meedz buut ar vienu vai vairaakiem izvadiem. Peedeejaas ir ar sildiishanas elementu (aareeji ne ar ko neatshkiras), tachu tas galiigi netraucee aizvietot vienas ar otraam. Jebkuraa gadiijuma - ja netiek paarprogrameets kompis, straadaajoshai zondei jaabuut savaa paredzeetajaa vietaa. Ja gribas kaut ko izmest, tad driizaak vecu katalizatoru - ieguusim jaudas un ekonomijas pieaugumu.

#24 Jantarik

Jantarik
  • Lietotājs
  • 886 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:audi

Pievienots 22 November 2004 - 16:36

nesapratu ti par to "vazu" zondem :?: Tas sanak ka audi var likt zigula zondes, un motors paliek no audika :twisted: vai ari jamaina :lol:
SBL
Uzlīmes un T-kreklu apdruka

#25 Ivo

Ivo
  • Lietotājs
  • 503 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Auto

Pievienots 22 November 2004 - 17:10

BOSH ir lielākais autoelektronikas piegādātājs ražotājam,ļoti daudz,kas ir savstarpēji aizvietojams dažādām auto markām!Jaunajiem vaziem inžektorsistēmas piegādā BOSH,tad kāda nafig starpība,žigulim tāda zonde domāta,vai vaznim,ja parametri sakrīt?

#26 Ciemiņš_lexxus*

Ciemiņš_lexxus*
  • Ciemiņš

Pievienots 24 November 2004 - 15:09

ok, joks pienjemts! Ja nu tieshaam esi draiskais motoru mainjas entuziasts, var jau neatteikt sev to prieku, cik tur taa darba...
Mazliet nopietnaak runaajot, jauno "vazu"(saakot no 10.mod) un liekas ka arii jaunaas "nivas 1,7i " zondes, nu ne ar ko neatshkjiras no taam kas jau paspeejushas ieaaugt mana un, domaaju, ka arii visu paarejo sarunu biedru autinju izpluudes trubaas. Nevajag kautreeties, uz taam jau nav trekniem burtiem rakstiits "DOMAATS TIKAI ZHIGULIM"! Protams, nevienam nav liegts uzskatiit ka apsviediigo servisa darbinieku ieteikumi nav apshaubaami...
No savas pieredzes : peec ilgaakas Vectras lietoshanas arii iestaajaas liidziiga dzineeja "paraliize", kuras iemesls bija nekas cits kaa mirstosha zonde (par 2Ls konstateeja viirinsh ar paprasta Bosh stenda paliidziibu). Pateereejot apm. 15min internetaa, 10min braucot uz veikalu, atstajot 10Ls, un 10min nomainot sho tik sarezhgiito devaisu, par sho galvassaapi aizmirsu. Lai lai ripo!

#27 Ciemiņš_Jurkaans*

Ciemiņš_Jurkaans*
  • Ciemiņš

Pievienots 10 February 2005 - 14:58

http://www.audi.auto...gine/lambda.htm

#28 max

max
  • Lietotājs
  • 872 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 11 February 2005 - 01:07

manam B4 2.3 20v quattro, zonde izmaksaaja 37Ls favoriitaa, orgjinaalaa boshniece

Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#29 EkeDiablo

EkeDiablo
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 March 2005 - 20:48

SOS

#30 EkeDiablo

EkeDiablo
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 March 2005 - 20:49

vis ir baigi jauki un labi uzrakstiits :lol: un topiki arii daudz par sso teemu
bet pie skaidriibas netiku
2.8 AAH motors ar 2 zondeem :!: :cry:
ir taada lieta ka pateerinnss ir lielaaks kaa vajadzeetu buut, ja meereni brauc nav taa jauda kam vajadzeetu buut itkaa paarlietu degvielu vai dotu par maz :!:
bet kad iespiezz pedaali griidaa tad viss normas robezzaas, dziissu uz paarbaudi bet diagnostikaa zondes nnem aaraa un paarbauda vai sleedzaas pie bloka :?: :!: :?:
cik saprotu tukss katalizaatora bundolis nevar ietekmeet zondes, vai tomeer ir nepieciessama kaada pretestiiba
visticamaak ka tur arii ir taa vaina jo citi iemesli ir noveersti... vareetu tad optimaalo variantu ieteikt kur un par kaadaam naudaam zondes iegaadaaties, :idea: varbuut kaads ir 2.8 motoram taas mainiijis un var padaliities ar pieredzi




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)