Pālekt uz saturu


Foto

Dzinēja tūnings


  • Slēgta tēma Šī tēma ir slēgta
362 atbildes uz šo tēmu

#61 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 11:54

Par filtru kļuda, pareizi15-1
Īsumā par galvu viss, ja neskaidrs , jautājiet 8)

#62 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 12:46

Jautājums? vai vajag runāt par sadalenes iestādīšanu, man liekas, kaut kur jau apspriedām.

#63 Melnais

Melnais
  • Lietotājs
  • 75 raksti
  • Dzīvesvieta:Kuldīga
  • Intereses:Rallijs, auto pārbūves

Pievienots 11 November 2004 - 12:52

Buutu ljoti labi, ja pie reizes arii vareetu pastaastiit par sadaleni, kas un kaa. Luudzu! :)

#64 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 13:09

Par sadalenes izvēli viss būtu skaidrs, tātad iestādīšana.
Nepieciešams regulējamais augšējais zobrats(izlasiet zem motoriem TEORIJA)
Pārsvarā visas sadalenes ir ar vienādu ģeometriju gan iepl, gan izplūdei.Galvenais parametrs,kas jāiestāda, ir vārstu PĀŖSEDZE. Lai lieki netērētu laiku, pērkot un izvēloties(kā aprakstīju) sadaleni, no kataloga jāizraksta fāzes grādos. Uz kloķenes gala pieskrūvē apaļu transportieri, nolasa grādus(parasti liek plānu papīru starp sadal. un kompensatoru), salīdzina ar dotajiem un sagriež pēc dotajiem.Motoriem ar 1sadaleni vienkāršāk, sagriež metkas, un nomēra cik 4cil(vai 1cil) iespiests izpl. un iepl. vārsts. Sadaleni iegriež tā, lai vārsti būtu iespiesti precīzi vienādi(līdz 0,1mm)

#65 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 13:23

GintamK, starp citu grieze un jauda ir caur formulu saistīti lielumi(no galvas form neaceros), līknēm obligāti nav jākrustojas, pietiek ar tuvāko punktu :)

#66 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 13:44

Moška pietiek, ka tās jaudas nav pa daudz :lol: :lol: :lol:

#67 Gints

Gints
  • Lietotājs
  • 1344 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV

Pievienots 11 November 2004 - 14:36

Velviens mulkiigs jautaajums: cik ilgu laiku taa tuuneesana prasa amatierim un cik taads prieks izmaksaatu uzticot sho darbu speciaalistam - jums?

Braukt bez quattro ir tāpat kā dzīvot bez vienas olas.


#68 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 15:22

Man uz SACĪKŠU motoru paiet 4-7mēneši, sporta motoru var uzkalt 4dienās. Vispār es citiem taisu tikai ekskluzīvā kārtā, nu vismaz lielais rallis, ļoti labs draugs, jo nevar par to darbu samaksāt(pareizāk nesanāk) :)

#69 Gints

Gints
  • Lietotājs
  • 1344 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV

Pievienots 11 November 2004 - 15:31

Bet ja pats kalj to sporta motoru, tad ar kaadaam aptuveni izmaksaam jaareekinaas, neskaitot motora cenu.

Braukt bez quattro ir tāpat kā dzīvot bez vienas olas.


#70 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 15:40

Pēc šitādiem darbiem parasti jaudas pieaugums +10-30%, atkarībā no darba kvalitātes.Jāaprēķina sprauslu ražība(1zs=5,7cm3 degv. min), aizdedzes līkni praktiski var nemainīt(tāds mot. ies ar standarta vadības bloku, ja atļauj līdzekļi+ čips).Ļoti ieteicams gaisa filtrs ar mazāku pretestību.
Motora kloķa klaņa mehānismu +spararats pārtaisīt īpaša jēga nav, jo darbina savdzīgos režīmos(sporta mot stŗādā salīdzinoši savdzīgā rež)un ieguvums ir niecīgs. Efekts no atvieglinātas apakšas rodas tad, kad darbina motoru uz materiālu kritiskās pieļaujamās robežas(virz ātrums lielāks par 22ms,sacīkšnieki) :)

#71 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 15:42

Tās cenas vienam būs detaļu cenas ar atlaidēm, citam 3000eiro par motoru.Šitais topiks domāts tiem pirmajiem :D

#72 Gints

Gints
  • Lietotājs
  • 1344 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV

Pievienots 11 November 2004 - 15:45

ehhh...kaardinaataajs! man skiet, ka peec juusu raksta pirmkaart srotos vairs nevarees dabuut audi motorus, otrkaart daudzaas siltajaas garaazaas visu ziemu kaads kautko ciitiigi viilees un pulees, lai pavasarii izliistu laukaa ar jaunaam, razenaam dveeseliiteem :drive:

Braukt bez quattro ir tāpat kā dzīvot bez vienas olas.


#73 Ciemiņš_*

Ciemiņš_*
  • Ciemiņš

Pievienots 11 November 2004 - 15:54

Elementārāka aprēķina nav un nebūs. Sacīkšu motoru skaitļo 5reizes sarežģitāks, pats karos nost. :roll: :roll: :roll:

#74 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 15:57

B....ģ, manējais

#75 Gints

Gints
  • Lietotājs
  • 1344 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:LV

Pievienots 11 November 2004 - 16:07

Izlasiju, bet man smadzeniites pa iisu :oops: laikam, tad kad buus lietaskoks prieksaa, tad jaalasa sis raxts velreiz, velreiz un velreiz

Braukt bez quattro ir tāpat kā dzīvot bez vienas olas.


#76 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 16:27

Nu ko LAI VEICAS :tuning: :aljo: :aljo: :aljo:

#77 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 18:00

Ja kādi specifiski jautājumi, prasiet, ja varēšu, atbildēšu visiem.

#78 RaimisK

RaimisK
  • Lietotājs
  • 318 raksti

Pievienots 11 November 2004 - 18:08

Cik liela jēga ir likt vārstiem īsākas vadīklas, lai samazinātu pretestību?
2x, 3x īsākas?

#79 coupe85q

coupe85q
  • Lietotājs
  • 279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona
  • Intereses:autosports,tehnika

Pievienots 11 November 2004 - 18:20

Ar pārāk īsām vadīklām neaizrauties , jo berzes zudums nav tik liels cik dotajā gadījumā ir svarīga vārstu atdzesēšana. Liela daļa siltuma tiek novadīta uz vadīklu ,un pārāk īsa vadīkla tik precīzi neiecentrē vārstu aizvēršanās momentā ,un tas savukārt ir ļoti svarīgi.
www.aizezere.lv

#80 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 18:33

:super:

#81 RaimisK

RaimisK
  • Lietotājs
  • 318 raksti

Pievienots 11 November 2004 - 18:40

Vai var metināt nedaudz ieplaisājušu izplūdes kolektoru turbo motoram?
Nekādi neizdodas atrast bez nevienas plaisas.

#82 A-V

A-V
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzīvesvieta:RIGA
  • Intereses:dzinēji... par un ap...

Pievienots 11 November 2004 - 18:40

es gribetu dzirdet kaut ko par pildijuma koef. vertibu.

#83 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 18:41

Vadīklas vispār nevajag īsināt, var paslīpēt airodinamiskāku formu kanālā. Labāk zaudēto atgūt uz kanāla ārējā diametra, par pārējo coupe85 1005 taisnība.

#84 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 18:43

Vai var metināt nedaudz ieplaisājušu izplūdes kolektoru turbo motoram?
Nekādi neizdodas atrast bez nevienas plaisas.


Darīt var, bet nekas prātīgs nebūs, pēc laika plaisa būs blakus.

#85 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 18:45

es gribetu dzirdet kaut ko par pildijuma koef. vertibu.



Uzdod precīzi jautājumu, savādāk es *kaut ko* atbildēšu :)

#86 RaimisK

RaimisK
  • Lietotājs
  • 318 raksti

Pievienots 11 November 2004 - 18:50

Vai ir kaut kāda formula pēc kuras izrēķināt optimalo eļļas dzesēšanas radiatora lielumu?
Vai krietni nesamazināsies eļļas spiediens, ja radiators būs par lielu?
Likt citu eļļas sūkni?
Nelikt vispār eļļas radiatoru?

#87 A-V

A-V
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzīvesvieta:RIGA
  • Intereses:dzinēji... par un ap...

Pievienots 11 November 2004 - 18:51

reali kads varetu but pildijuma koef. atmosf. dz. max. jaudas diapazonaa?
kaadi ieteikumi to izreekinaat?
ja jau tu esi saskaries ar augstakminetiem aprekiniem tad tu drosi vien zini par tallinas politehnikuma veiktajiem petijumiem par pild. koef. ietekmi atkariba no kanalu geometrijas. petijumu autors ir soodla.
vins min ka pild. koef. vertiba var sastadit 1.19 vienibas

tacu Honda peetiijumu centraa autori min ka si vertiba ir ~1.3

#88 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 18:55

Ir formula, tikai lieta tā , ka esmu ļoti tālu no savas literatūras, rakstu to, ko zinu no galvas, bet audim līdz 1,5L tilpuma-droši, tieši otrādi- eļļas spiediens paliks lielāks, sūknis nav jāmaina

#89 LEBESTER

LEBESTER
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzīvesvieta:Sigulda

Pievienots 11 November 2004 - 19:00

Tas jau ir jautājums :super:
Neesmu par igauņiem dzirdējis,bet pildījuma koificients1,3 bija sasniegts jau 60 gados. Atm mot, kam litra jauda ir virs105zs, viennozīmīgi pildījuma koificients ir virs viens. Kanāla forma ir tikai viens no faktoriem. Formula protams ir pieejama.

#90 A-V

A-V
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzīvesvieta:RIGA
  • Intereses:dzinēji... par un ap...

Pievienots 11 November 2004 - 19:06

bet ir viens bet... ugo del garia italu inziniers sasniedza vertibu 1.7!!! kaa tas ir iespeejams? no vina darbiem ir palicis tikai tas ka sadu vertibu var sasniegt praktiski jebkuram atm. dz. un nekadas praktiskas norades. visu infu sis sev ir panemis lidzi kapa.
ja jau pild. koef sasniedz 1.7 tad nu amen baznica kads ir jaudas pieaugums? par to der padomat.
gribetu dzirdet tavas domas sini virziena...
jau labu laiku es stukoju bet nekaaa..............




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)