Pālekt uz saturu


Foto

2.5tdi V6 Sadalenes


  • Please log in to reply
189 atbildes uz šo tēmu

#1 vonex

vonex
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 November 2009 - 15:22

Uzņēmumam ir divi A6 2001g. Kā par skādi abiem nobira sadalenes. Dzirdēju, ka Audi no 2002g. otrās puses līdz 2005 gadam ir novērsuši savu GĻUKU (kas ir daudziem Audi faniem iesitis labu robu maciņos) un palaiduši motorus ar rokeriem kuri ir ar rullīšiem, tipa samazina berizi ar sadales vārpsu. Vai var kāds palīdzēt ar motora kodiem vai lietotu motoru, kuram ir novērsta Audi kļūda (jaunas vārpstas likt ir ārprātīgi dargi)? Varbūt ir zināms, kur lētāk var dabūt pliku motoru?

#2 efexs

efexs
  • Lietotājs
  • 199 raksti
  • Dzīvesvieta:Ventspils, Jelgava

Pievienots 23 November 2009 - 16:15

Pa cik naudam tev piedavaja vienu sadaleni?

Audi a4 b6 2.5TDi quattro

Audi Coupe Quattro 2.5 20VT - sale
 


#3 Skydiver

Skydiver
  • Lietotājs
  • 322 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Datortehnika, Audi, Radiovadāmie modeļi, Foto, DJ lietas

Pievienots 23 November 2009 - 16:31

Varētu kāds drusku sīkāk pakomentēt to, kad Audi pārtaisīja tos 2,5 TDI V6 ? Motora kodi arī atšķirās, vai tikai izpildījums?

Datortehnikas sagatavošana darbam

Pasākumu muzikālais noformējums, DJ, gaisma, skaņa, ballīte!


#4 urbisT

urbisT
  • Lietotājs
  • 1113 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pārsvarā Jelgava, bet reizēm arī Liepāja un Ventspils
  • Intereses:Mana meitene, mans Audi, mans darbs un jā, mana skola arī

Pievienots 23 November 2009 - 17:04

Varu pacitēt sarunu ar INC, viņš teica, ka problēmu ir mazāk no 2003.gada!Kkāds sakars bija ar sadaleņu tievumu!katrā gad';ijumā atkārtoju, ka MAZĀK problēmu!Bet cimperlīgi esot tāpat!
1/2 S3 97ais 1,8T
80 B4 92 1,9 TD
S4 B5 00 1,9 TDI
klavs.projekts@inbox.lv
29326115

#5 Bullis

Bullis
  • Lietotājs
  • 200 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:Bodybuilding

Pievienots 23 December 2009 - 23:06

Tad reizi par visam reizem deretu noskaidrot kas ir ar to V6 motoru pec 2003 var pirkt? Sadalenu problema ir atrisinata? Un vel jaunakam A6 modelim kas naca laikam no 2006 gada tur ari ir v6 tikai 3,0 tdi laikam, kads ir sis dzinejs arii daudz kasjaku?

#6 zigu

zigu
  • Lietotājs
  • 173 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurland
  • Intereses:4x4 un elektroniku

Pievienots 24 December 2009 - 10:22

Ir redzēts tie, kas līdz tur 2003 gadam TDI V6 ir pilnas grāvmalas un šņoros vien velk..... Ievietotais attēls

Priecīgus svētkus visiem OOOO faniem.
No quattro no ridges ;)

#7 lil big san

lil big san
  • Lietotājs
  • 1343 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Vadiņi. Dzelzi ēst.

Pievienots 24 December 2009 - 10:28

Drīzāk šeit ar iespaido ekonomija uz eļlām, bet tas atkal cits stāsts, jārunā klusāk ja nē pamodīsies eļļu experti.


8)

#8 Bullis

Bullis
  • Lietotājs
  • 200 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:Bodybuilding

Pievienots 24 December 2009 - 17:09

Par ellu skaidrs, ka nedriikst lietot zem'akas kvalitates, kaa noteicis razotajs, bet ka ir ar dzelziem? Zinu, ka ar 2,0 vai 1,9 tdi ir viss ok, bet ka ir ar v6?

Priecijus Ziemassvetkus!

#9 INC

INC

    Guru

  • Lietotājs
  • 1650 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:TDI un Chiptuning

Pievienots 24 December 2009 - 17:56

Par ellu skaidrs, ka nedriikst lietot zem'akas kvalitates, kaa noteicis razotajs, bet ka ir ar dzelziem? Zinu, ka ar 2,0 vai 1,9 tdi ir viss ok, bet ka ir ar v6?

Priecijus Ziemassvetkus!



Arī 1.9 PD motoriem dilst sadalene.....
MB G300TD & MB G300D Trophy-Raid

#10 Bullis

Bullis
  • Lietotājs
  • 200 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:Bodybuilding

Pievienots 24 December 2009 - 18:32

Ja jau tu ta saki, tad jau visiem motoriem dilst un ne tikai sadalenes ;) Vienkarsi negribas tadu masinu, kurai peksni 1000 Ls jaliek zem kapota:)

#11 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1716 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 28 December 2009 - 08:16

Laikam jau gan lai būtu objektīvāk, jātaisa balsošana kam tie dīzeļi ir noplīsuši - Balso tikai tie, kam ir tie v6 dīzeļi (tad balsojums atspoguļotu reālo situāciju). Savādāk visi tik māk bļaut ka viņi ir slikti un nekam neder, tikai kā par brīnumu pilnas ielas ar tiem un visi brauc bēdu nezinādami (arī es, sadalenes spīdīgas, nav kur piesieties nekam). Toties tie kam nav tādu, tikai bļaustas, ka slikti, sadalenes plīst, eļļu ēd u.t.t
Ak jā, manā gadijumā uz eļļām nekas nav taupīts.

Šo rakstu rediģēja arnisd: 28 December 2009 - 08:19

A6 C6 3.0tdi kvaddro sedans
A6 C6 2.7tdi forrvard avants


#12 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 December 2009 - 08:38

Ir redzēts tie, kas līdz tur 2003 gadam TDI V6 ir pilnas grāvmalas un šņoros vien velk..... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Priecīgus svētkus visiem OOOO faniem.


diendiena braucu ar mašīnu un neesmu redzejis nevienu V6 gravmala vai snore velkot. nevajag kakat.

#13 lil big san

lil big san
  • Lietotājs
  • 1343 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Vadiņi. Dzelzi ēst.

Pievienots 28 December 2009 - 10:12

Ja jau tu ta saki, tad jau visiem motoriem dilst un ne tikai sadalenes http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vienkarsi negribas tadu masinu, kurai peksni 1000 Ls jaliek zem kapota:)



Pērc golf 3 un nebūs daudz jāgulda iekšā, vismaz pēkšņi 1000ls, bet jaunākiem gada dājuma auto būs. Uz to mūsu skaistā autobūve iet. Ja nav sadalenes ir kas cits. Ievietotais attēls
8)

#14 Bullis

Bullis
  • Lietotājs
  • 200 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:Bodybuilding

Pievienots 28 December 2009 - 10:54

Diemžēl Golf īsti neatbilst manām prasībām ... Tur jau cits golfs sanāk par tādu naudu :)

Šo rakstu rediģēja Bullis: 28 December 2009 - 10:55


#15 psychokm

psychokm
  • Lietotājs
  • 115 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre, LV, Aalborg, DK

Pievienots 28 December 2009 - 11:42

Laikam jau gan lai būtu objektīvāk, jātaisa balsošana kam tie dīzeļi ir noplīsuši - Balso tikai tie, kam ir tie v6 dīzeļi (tad balsojums atspoguļotu reālo situāciju). Savādāk visi tik māk bļaut ka viņi ir slikti un nekam neder, tikai kā par brīnumu pilnas ielas ar tiem un visi brauc bēdu nezinādami (arī es, sadalenes spīdīgas, nav kur piesieties nekam). Toties tie kam nav tādu, tikai bļaustas, ka slikti, sadalenes plīst, eļļu ēd u.t.t
Ak jā, manā gadijumā uz eļļām nekas nav taupīts.


+1
Par savu es zinu to, ka ieprieksejais saimnieks ir atrestaurejies aut. karbu un ir restaurets augstspiediena suknis, ellas mainu regulari, varstu vaku nonjemu- viss smuki labi, vienigais tagad janomaina kartera ventilacijas filtrs uz AKE. Un ekonomiskuma un jaudas sabalansejuma zinja ideals auto! Jā, ir nacies ari manejo evakuēt, bet tas vienreiz delj parsista kartera un vienreiz delj elektronikas gljuka, kad pietika ar kludas nodzedsanu un viss atkal ir OK.

Šo rakstu rediģēja psychokm: 28 December 2009 - 11:43

AR-1600 '04 Audi A6 AVANT 2.5TDi BDG
AR-1600 '92 Audi Coupe S2 20V turbo quattro 3B
AR-1600 '99 Audi A6 AVANT 2.5TDi AFB
KM-  880 '02 VW Passat 4motion 2.8 AMX
audiScars.lv


#16 ozix

ozix
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Aizpute

Pievienots 28 December 2009 - 12:43

man a ar sadaleneem nekadu problemu,kgan ar suukni ari bija darisanas.dodu 4 acis! :good:

#17 7788

7788
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 January 2010 - 16:29

Negribēju sākt jaunu tēmu tapēc raktīšu šeit!
Bildē redzams rokeris no A6 V6 2,5tdi dzinēja, kods ABF 110kW, pēc 30 000km nobraukuma, rokeri sadales vārpstas un kompensatori tika pirkti jauni "auto rīga", tip oriģinālās daļas. Komplekta cena bija kaut kas ap 1200Ls
Eļļas tika izmantotas tam motoram paredzētās!
Biju aizgājis uz uz laboratoriju Cietvielu fizikas institūtā pie cilvēkiem, kuri nodarbojas ar metālu struktūras, sastāva utt. analīzi. Teica ka esot nepiemērotas markas metāls(plastisks - mīksts), diagnoze virspusēja, tika tikai apskatīta lūzuma vieta mikraskopā un pēc materiāla deformācijām izspriests, nekādus līdzekļus negribēju investēt izpētē, tapāc netika pielietotas nekādas citas izpētes metodes, pateicu "paldies par konsultāciju"
Ievietotais attēls
tā bedre, rokera virspusē ir sadilums!
un no kreisās malas ir nolūzis gabals, kur rokeris atbalstās pret kompensatoru!
Vakarā sataisīšu normālas kvalitātes bildes, bet nu tas lietas būtību nemainīs :)
Sanāk na nekvalitatīvas detaļas auto rīga tirgo vai ir kādi citi zemūdens akmeņi!?

Šo rakstu rediģēja 7788: 27 January 2010 - 16:30


#18 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8914 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 27 January 2010 - 16:42

Eļļas spiediens normāls?

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#19 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 January 2010 - 19:40

Varbūt varētu ielikt arī sadales vārpstu bildes!!!!

#20 7788

7788
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 January 2010 - 23:23

Varbūt varētu ielikt arī sadales vārpstu bildes!!!!

tās nenofotografēju, bet tās arī bija sadilušas, mašīna patreiz braukā bez diviem rokeriem, gaitā to nejūt, tukšgaitā arī vienmērīgi strādā, tikai no rīta darbinot pielec ne uz visiem cilindriem!!!
pēc korekcijām uz sprauslām skatoties ar Bosch KTS arī neko nevar konstatēt, viss normas robežās, tā ka, ja kāds domā iegādāties mašīnu ar šādu motoru tad tā ir tiešām reāla loterija!

#21 Mistral

Mistral
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 January 2010 - 00:03

tās nenofotografēju, bet tās arī bija sadilušas, mašīna patreiz braukā bez diviem rokeriem, gaitā to nejūt, tukšgaitā arī vienmērīgi strādā, tikai no rīta darbinot pielec ne uz visiem cilindriem!!!
pēc korekcijām uz sprauslām skatoties ar Bosch KTS arī neko nevar konstatēt, viss normas robežās, tā ka, ja kāds domā iegādāties mašīnu ar šādu motoru tad tā ir tiešām reāla loterija!

Piekrītu!!!!

#22 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2011 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 28 January 2010 - 02:02

:lazy: es jau vairākkārt esu teicis- tā galvenā vieta,kur ieejot,nākas izjust pazemojumu par to,ka esi uzdrīkstējies iegādāties šo auto- tas ir šis Audi-domubiedru forums.
Ja ir loterija- tak kakova fuja vajag viņā iesaistīties- kam ņemt auto,kam siksnas maiņa maksā 400 zelta rubļus,ja par to summu var paņemt gatavu auto ar pilnu bāku degvielas?
Tas ir visvieglākais ceļš uz pilnīgu laimi- nopirkt čupu detaļas pa štuku un ar to aizbraukt pie kāda kārtējā priduraka,kas tev to visu "uzliks".Kāda neganta loterija- dzimtās sadalenes nodila,rokeri sakrita pakaļā un kur-bij-kur-ne-hvz jaunās detaļas atkal piemeklējis tas pats liktenis.Ta paņem vēlreiz pa to štuku nomaini- mož paveiksies...

tur tas eļļas sūknis tak ir vislabākajā fiziskajā formā- viņš veselas 200 štukas km ir to vien darijis kā ēdis tos iz sadalenēm izslīpētos metāla mēslus- tagad viņš ir pieņēmies svarā,spēkā un gudrībā- nafig viņam būtu jāuztraucas par jauno detaļu pienācīgu eļļošanu?

:devil: =@ [censored2] kur ir tas eļļas nosaukums,ko tie p no tā AR jums tur rekomendēja liet tajos V6Tdi? Tas ir kaa- viņi jums lēja ražotāja ieteikto 506.1 un rekomendēja to liet ārā trešdaļā no ražotāja atļautā nobraukuma? Jeb varbūt bij parastais pz-djožs par sliktu dzīvi un stāsts par to,ka 30k atļaujas braukt tikai lohi- autorizētie LV profesori zin labāk...Vot i davaj- eļļu pa 8k,sadalenes pa 35k,siksnas pa 55- barojiet liekēžus un klausieties viņu gudrības.Un ja jums kas sistemātiski nestrādā un iziet no ierindas- nekad necentieties noskaidrot iemeslu- pietiek noskaidrot cenu un labākās vietas,kur var tos hlamus nopirkt un uzstādīt...

#23 arts

arts
  • Moderators
  • 3875 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 21 October 2012 - 02:28

Jautāšu es :mrgreen:

Subjekts AKE.

Jautājums diezgan jokains- būtībā, tā jēga ir "ierīvēt kapeiku". Līdz šim V6 dīzeļiem biju mainījis vāles, rokerus un kompensātorus visus kopā, ja kaut kas izbiris. Šobrīd preperēju vienu eksemplāru, kam sadalenes ir ļoti labas. Ar elektronisko bīdmēru pat īsti nevar nomērīt nodilumu. Rokeri ir padiluši- virspusē ir redzama, ar aci neliela bedrīte ~1-1.5 mm plata, dziļumu nezinu, nav jauna rokera, kā atskaites punkta. Apakšā, tur kur bļodiņa arī ir redzams neliels nodilums, matētā virsma ir palikusi spīdīga kādus 270 grādus pa riņķi un ~2 mm platumā, veidojot tādu kā "C" burtu.

1.Jautājums- Rokeriem kura ir vārīgākā vieta? Augša, kur slīd sadalene, vai apkaša- tur kur ir "bļodiņa" kompensatoram?

Un kas vel- tagad tikai ievēroju, 12 rokeriem strādā virsma tālak no "bļodiņas" un 12 tuvāk. Tātad, vai ir iespējams samainot rokerus vietām panākt, ka sadalene "domā" ka ir uzlikti jauni rokeri.

2.Jautājums- lasi bold

Kompensatori- mīksti pie siltas eļļas, skaidrs, metami, bet.. Izplūdei, katrā pusē mīksti divi. Ieplūdei 4-5.

3.Jautājums- Pirmie "atņirdzās" ieplūdes kompensatori?

Tiem kas saprot jautājuma būtību- Paldies! Pārējiem- http://www.audi-styl...__fromsearch__1

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#24 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 589 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 21 October 2012 - 08:58

vecie motori ir labāki nekā pec 2003 g ir klusāki un letāki ja nobirst sadalenes ,katru dienu tos dzinējus lieku,pd motori nav nekādi mūžigie sadalenes dilst sprauslas jūk. :yo:

Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#25 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4264 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 October 2012 - 10:15

Ko lai saka, laikam vairs nevar nopirkt Audi ar dīzeļmotoru, ar kuru varētu braukt ilgi un laimīgi... :hihi: Nekas labāks nav izdomāts par R5 tdi.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#26 Satanz9

Satanz9
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 21 October 2012 - 11:36

Varbūt kāds var padalīties pieredzē kādu eļļu labāk liet tai 2.5 TDI V6.
Neinteresē te reklāma vai omes stāsti, bet reāla pieredze, kurš pats to sadaleni ir redzējis pirms un pēc.

Sev lēju (99. gada v6) Shell Helix 5w-30
Tagad kādu 1tk. vāleju ar motorex kādu kādu super zaļā krāsā, her zin ieteica, specifikāciju neatceros, bet uzticos tam kurs ieteica.

Dzirdēju Latvija vissakarīgākais Motuls??????

#27 audi4fun

audi4fun
  • Lietotājs
  • 3031 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 October 2012 - 12:54

Tev vajag speceni 507.00. Mūsdienās ir kombinētās specenes, tātad uz kanniņas būs rakstīts 504.00/507.00. 504.00 attiecās uz benzīna motoru.

audiScars.lv
Neste Oil, MPM Oil un North Sea Lubricants pārstāvis Latvijā MEXXIN.com

 


#28 zve_rs

zve_rs
  • Lietotājs
  • 1276 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Koblenz, DE
  • Intereses:Audi A6 2.5 TDI.Futbols

Pievienots 31 October 2012 - 23:25

Shell Helix 5w-30 TO PASHU ES LEJU...+ nebija zel naudas piedvam...motors klusak strada...leju mobil,ziema sudigi..nu tagat ziema redzesu vai shell ir labs vai ne..

Šo rakstu rediģēja zve_rs: 31 October 2012 - 23:25

Audi A6 C5 V6 2.5 TDI Čipots & Powered By Kolhoz :D 


#29 gulbiitis

gulbiitis
  • Lietotājs
  • 404 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis, Smiltene

Pievienots 06 November 2012 - 11:41

Tikko iegādājos arī Audi ar šādu dzinēju, cik pakonsultējos ar vīriem kam šādi auto ar šādiem dzinējiem, tad drošs paliek nedroš mainīt ik pēc 10k eļļu un nežēlot naudu arī piedevām, un pagaidām tpfu - tpfu nekas nav bijis noticies... Bet lej iekšā 5w-40!!!

Kāds var komentēt ko tad īsti man liet 5w-30 vai 5w-40? atšķirības, plusi un/vai mīnusi? Paldies jau iepriekš!

A4B5 1.9TDI quattro `98


#30 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6190 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 November 2012 - 11:52

5w40 ir viskozitātes indekss, kas nosacīti dilšanai nenozīmē neko.
Jāskatās uz vw specifiku. Šim dzinējam minimālā ieteicamā ir VW506.00, bet labāk uzreiz 507.00.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA SERVISS | IMMO OFF | PANEĻI | DIAGNOSTIKA


 

Labāk zvanīt (+371) 2-9861-891 (9:00-19:00)

 

Seko Chiptuning jaunumiem: Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)