Pālekt uz saturu


Foto

Amortizatoru Izvēle


  • Please log in to reply
195 atbildes uz šo tēmu

#31 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 16 November 2009 - 19:44

svarīgi ir tam gudriniekam,kas viņus nopirks un uz savu galvu par savu naudu uzstādīs- vai kāds viņam tos ņems nost un pa free pārregulēs,kad izrādīsies,ka UZGRIEZTS bijis fufels?? Un p-z-djožs pilnīgais,ka jums nav laika uzrakstīt- vnk nav pienācīga skaidrojuma un principā viss notiek uz dullo.Es nekādi nevaru iebraukt,kādam kontingentam šī produkcija tiek tirgota,ja visiem viss ir tik skaidrs.Uhhh...

#32 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1600 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 16 November 2009 - 19:46

dzeltenajiem koni,kas man bija uz b2 quattro vareeja reguleet cietiibu no augshas ar taadu kaa skruuvi-labaakie amji ar kaadiem esmu braucis............tagad man uz A4 dzeltanajiem koni var reguleet tik kad amis iznemts aaraa.........bet par koni runaajot-labi,tieshaam labi:)

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#33 Jack

Jack
  • Moderators
  • 1367 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži & Rīga

Pievienots 16 November 2009 - 19:51

Man arī uz Coupes aizmugurē stāv dzelt. Koni, braucu jau kādu laiku un sūdzību nav. Ne cieti, ne mīksti, tādi kādus man vajga.

Šo rakstu rediģēja Jackii: 16 November 2009 - 23:13

ULTIMATE
GANGBANGERSTM

#34 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 November 2009 - 19:52

ja nesaprati, tad jautājuma būtība bija nevis AR KO regulēt, bet KĀ? regulēt... :svilpo:

#35 AUDI RS

AUDI RS
  • Lietotājs
  • 739 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:AUDI SPORTU

Pievienots 16 November 2009 - 19:52

nu re kaa un ta 99% manu klientu kas brauc ar KONI saka tik labu. Ja no manis perk koni es visu pastastu kas un kaa regulejas. Kaa ari dodu muza garantiju , bet vini loti reti plis es KONI tirgoju kadi 7gadi un pa to visu laiku ir bijis tik jamaina 3gab koni .


Ja ir labs AUDI 2,3 20V tad S2 nevajag .


#36 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3508 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 November 2009 - 21:08

man ir sarkanie uz C4. reguleshanai vaigi nomest amiisha atbalstu un saregulee ko veelies. ljoti laba padariishana. aiznjem ap 20min abiem ratiem. pakaljai gan taa nesanaaks. tur jasaregulee liekot virsuu.

Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 16 November 2009 - 21:08

A200TQ

#37 Rinalds

Rinalds
  • Moderators
  • 1892 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi

Pievienots 16 November 2009 - 21:13

vnk intereses peec, ar ko atkiras sarkanie no dzeltenajiemm ?? :crazy:
Lietotas AUDI rezerves daļas. 29400210

#38 AUDI RS

AUDI RS
  • Lietotājs
  • 739 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:AUDI SPORTU

Pievienots 16 November 2009 - 21:59

vnk intereses peec, ar ko atkiras sarkanie no dzeltenajiemm ?? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...




dzeltenie ir sporta cietaki


Ja ir labs AUDI 2,3 20V tad S2 nevajag .


#39 cypress

cypress
  • Lietotājs
  • 432 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:sānslīdes

Pievienots 16 November 2009 - 22:03

nezinu, kā tagad (slinkums lasīt), bet pirms dažiem gadiem tie tipa "regulējamie" koni ar mūža garantiju bija ar tādu fišku, ka nekādu cietību tur nav paredzēts regulēt. tad kad amīc padilst, tikai tad piegriez stingrāku!!! un tā mūža garantija arī bija baigi stiepjamais jēdziens ar n-tajām atrunām :)
varu vēl piebilst, ka tajā pat laikā pāris mani paziņas lietoja šādus amīšus - jauni amji, un jau uzreiz skrūve līdz galam un viss notiek!!! un čaļi pagalam apmierināti...
NEKO

p.s. Galvenais, neaizmirsti kādam pateikt, lai nopērk C4 2.5TDI vai vismaz iekrāmē to dzinēju savā tačkā!

#40 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 16 November 2009 - 22:12

nu re kaa un ta 99% manu klientu kas brauc ar KONI saka tik labu. Ja no manis perk koni es visu pastastu kas un kaa regulejas. Kaa ari dodu muza garantiju , bet vini loti reti plis es KONI tirgoju kadi 7gadi un pa to visu laiku ir bijis tik jamaina 3gab koni .



A neesi aizdomājies, ja tu izstāstītu visu, kas un kā, būtu vairāk cilvēku, kas gribētu lietot KONI?
Es piemēram tagad galīgi tādus negribētu pirkt, jo info ir pilnīgi skopa.
Ko dod info tikai pirkšanas brīdī, iepriekš nezinot neko, vienkārši uz dullo - pirkšu KonJ amortizatorus.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#41 Melnaiss

Melnaiss
  • Lietotājs
  • 95 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi
  • Intereses:Viss par audi quattro

Pievienots 16 November 2009 - 22:54

pagajuso nedel tika sanemts sutijums ape motors 1,5 menesi gaidiju prieks b4 2.8 quattro aizmugurejie koni dzeltenie atvedot majas attaisot kasti vala ieksa kastes apaksa ar ellu viens koni no rupnicas jau iztecejis samaksats 250ls par abiem
Cakars atkal aizved suta kostate defektu suta jaunu 2menesi atkal pagalam

#42 cypress

cypress
  • Lietotājs
  • 432 raksti
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:sānslīdes

Pievienots 16 November 2009 - 23:06

nu tā audzina šitos švakos pasūtītājus, šajā gadījumā Api :D ŅauŅau ko sūtīt pa pāris amīšiem pusgadā :D vot iedeva brāķi, lai turpmāk vēl mazāk traucē :D
NEKO

p.s. Galvenais, neaizmirsti kādam pateikt, lai nopērk C4 2.5TDI vai vismaz iekrāmē to dzinēju savā tačkā!

#43 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 17 November 2009 - 00:39

vnk intereses peec, ar ko atkiras sarkanie no dzeltenajiemm ?? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

:crazy: vo pareizi- ar shito bij jāsāk saruna.1-kārt,tie atšķiras ar vecumu un attiecīgo koncepciju,kāda izgatavotājam piemita apskatāmajā laika periodā.Pēdējie sarkanie,ko esu pircis priekš typ44 quattro,bij dabonami 1998.gadā.Tie bij sava vārda cienīgi,ar skaidri pārskatāmu regulēšanas iespēju- toreiz neviens p nezināja,ko ar viņiem darīt- abet loģiski domājot- piegriešana uz pusi vai 3/5 no kop.apgriezienu skaita deva ideālu rezultātu- bij līdzsvars starp komfortu un sportiskumu.Nebij gimaroja ar atkārtotu pārregulēšanu- 1-reiz uzliec un mauc.

Ielas "sportiskajam" braucējam manā izpratnē šis līdzsvars ir tad,ka tu ej pa bedrēm un asfalta ielāpiem ar kaut divkāšu atļauto ātrumu un tev liekas,ka kustība notiek pa galdu.A tas,ka tev uz katra s-ūda mašīna palecas un klab zobi un pēc saspringtas darbadienas sāp galva- vo tāds "sports" nuinafig.Mašīnai nav pagriezienos jāsveras,bremzējot nav jāknābā ar degunu pa zemi un gulošais policists ir "jānolaiza" tā,lai galva neduras griestos un izpūtējs asfaltā.Bet vadītāja zobiem nav jāklab un mašinai nav jāmeklē katrs kukurznis uz gluda asfalta un nav jāpadod uz vadītāja pakaļu katra bedrīte un asfalta šuve- šitāds pseidosports nezinu kam ir vajadzīgs.Bet- izrādās,ka tas ir vajadzīgs Koni speciālistiem,tāpēc viņiem pēkšņi sarkano vietā uzradās dzeltenie.

un- līdz ar dzelteno ēru sākās fufelis gan kvalitātē,gan pašā koncepcijā.Sākumā pārgudrie "speci" kliedza gvaltu,ka no nulles nekas neesot jāregulē- jāliek tik virsū uz vismīkstāko pozīciju.Kad sāks izstrādāties un šūpoties,tad pievilkt- un tā līdz sirmam vecumam.Praksē tas izskatījās tā- cilvēks uzliek un konstatē,ka viņa auto no sagaidāmā sportista ir kļuvis par ļodzīgu dīvānu.Mēsls totāls,pie kam- vienlaicīgi nezkāpēc uz braucēja asteskaulu tiek ziņots par nelīdzenumu esamību pat tur,kur agrāk viņu nu nebija...Protams- saērcinātais lietotājs rauj tos ārā un piegriež.Abet te izrādas nākamais kuriozs- pievilkt uz pusi kā sarkanos- te dabonam vispār totālu kokagabalu,ar ko braukt nav iespējams.A par cik būtu pareizi jāvelk- ražotājam datu nav.Un nav arī pārdevējam.Gaumes var būt dažādas,abet tak normālam cilvēkam ir saprotams,ka te ir fufelis.Beigās sanāk tā- no mīkstākās pozicijas pievelc pa 1/2 apgrieziena- efekta nav.Tad ņem nost un velc pa 1 pilnu apgriezienu- sportiskums palielinās pa 20%,abet zonbu klaboņa un neesošu bedru "redzēšana" uzreiz i pa visiem 60%.Tad ņem nost trešoreiz,uzliec filigrāni uz 3/4 apgrieziena.Nu,daudzmaz ir ok.Skola rokā.Bet ne te tev bija- gadu brauc- klāt vecā slimība- auto šupojas kā dīvāns...ņem nost,velc ciet,lai kompensētu..BET- a par cik ta šoreiz ir jāvelk?Pievilksi pa 1 apgriezienuu- izsitīsi zobus.Nedavilksi- ņemsi nost vēlreiz...yēēē...

īsāk sakot- tas ir amortizators,kura pievilkšanas princips sevi spējīgs attaisnot tikai uz pilnīgi gluda asfalta.Pievilkšana gandrīz tikai attiecas uz to,ka palielinās amīša pretestība uz izstiepšanu- tas gan palīdz mazināt sānsveres līkumos,taču vienlaikus dramatiski(!) degradē mašīnas spēju nemanāmi pārvarēt nelīdzenumus.

kā vilkt- nu labi,typ44,C4,ok- taisam garu seškantu,velkam pa galu,ok,priekšas stoikām nekas nav jādemontē.Ok.Pakaļa ir mazāk jūtīga un tur var saprast,pielietojot priekšas regulēšanā novēroto.Ok...BET- kungi mīļie- a kā,teiksim, ar C5?? Kā tu to mēslu vari regulēt,neizjaucot stoiku un neatlaižot atsperi? A vo tā- nekā...Darbs,laiks,gimarojs,savirze,nauda,laiks,utt...

es reiz saskaitīju- esu lietojis/nolietojis/mocījies/čakarējies kopā ņemot laikam 9 pārus šo skaisto izstrādājumu.Uz tādiem auto,ar ko kādreiz bijis ir jābrauc padsmit tkm mēnesī.Vo vajadzēja tā.Divreiz esu nesis pa garantiju,gods gan,ka veiksmīgi.Pats nezinu kāpēc- laikam ticēju visam labajam,laikam bija uzņēmība vai vēl kas- nu hvz.Bet nu vairāk gan nekad.Nuinafig.Pēdējie dzeltenie Bilstein-i man iet drusku vairāk kā 2 gadi uz C5q,- sāks kas čakarēties- i nedomājot likšu tādus pašus.Jo- ir par ko cienīt izgatavotāju un ir par ko maksāt.Es viņus netirgoju,man viss ir po,bet uzskatu,ka sakarā ar dažādās avantūrās ieguldīto laiku un naudu man būtu tiesības publiski izteikt savu viedokli.Varbūt kādam palīdzēs. A tādiem ikdienas lietotājiem iesaku- ņemiet kādus daudzmaz gudrus gāziniekus,kas ne tik daudz domāti zobu klabināšanai,bet kur ražotājs skatās arī uz komfortu.Tas pats refleksa monroe vai kāds labs zakss jums būs taisni laikā.I ne kauns būs braukt, i ne nožēla par bezjēgā notērētu naudu un laiku. Vēlu veiksmi... :puke:

#44 AUDI RS

AUDI RS
  • Lietotājs
  • 739 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:AUDI SPORTU

Pievienots 17 November 2009 - 09:34

pagajuso nedel tika sanemts sutijums ape motors 1,5 menesi gaidiju prieks b4 2.8 quattro aizmugurejie koni dzeltenie atvedot majas attaisot kasti vala ieksa kastes apaksa ar ellu viens koni no rupnicas jau iztecejis samaksats 250ls par abiem
Cakars atkal aizved suta kostate defektu suta jaunu 2menesi atkal pagalam




Nu vot vajadzeja pie manis sutit viss butu ok pie manis sutit amjus 2nedelas tik.


Ja ir labs AUDI 2,3 20V tad S2 nevajag .


#45 aldisgavrovskis

aldisgavrovskis
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzīvesvieta:Riiga, Daugavpils

Pievienots 17 November 2009 - 10:00

Man te viens serviss ieteica restaurēt vecos amortoziātorus, saka, ka ar to nodarbojas un baigi slavē rezultātu. Pa naudām jau iznāk baigi vilinoši. Varbūt kāds ar tādiem ir saskāries? Kāds jau restaurējis? Cik ilgi tādi varētu kalpot?
Aldis

#46 Dziņa

Dziņa
  • Lietotājs
  • 278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 17 November 2009 - 14:46

kāds nevarētu pakomentēt ALKO firmas amortizatorus?

#47 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 17 November 2009 - 16:44

MONROE SensaTrac vairs nedabusi, razo tikai prieks ASV auto. Tagad ir jauna tipa amortizatori - MONROE Reflex.

BOGE Automatic - parastais ellas vai gazes amortizators (bez komforta zonas). Ja koda beigas ir cipars - ellas (piem. 32-472-0), ja burts - gazes (piem 32-472-F). Ar komforta zonu, kods beidzas uz P (32-472-P), tikai diezvai kkur nopirksi un maksa parak dargi...

BOGE Turbo - gazes amotrizators. Der dinamiskai brauksanai.

Par MONROE sakot... Man uz B4 prieksa stav MONROE Reflex, ideali der dinamiskai brauksanai. Un par kvalitati - MONROE nak pec originala uz visiem ASV auto. Neticu stastiem, kad MONROE amitis ir beigts pec divam nedelam... Piemeram ja nemt MONROE Reflex komplektu (4gab), tad garantija ir 3 gadi.

Klientu atsauksmes par MONROE Reflex, BOGE Automatic, BOGE Turbo utt atskiras, jo lielakai dalai ir pofig uz to, kada stavokli ir atsrepes. BOGE Automatic (ellas) + atsperes, tiesam laba stavokli = idealais variants komfortai mierigai brauksanai. Bet kad atsperes ir beigtas, vai gandriz beigtas, brauksana = "kugim".

Klau, a tas tad nozīmē, ka tādi ar to komforta zonu nav nopērkami?

~~~~~~~

Man reiz uz VW bija KYB UltraSR. Perfekti! Pats ar viņiem pabraucu pāris rallijsprintus (toreiz minirallijus) un zinu braucējus, kas to vēl pavisam nesen darīja. Tai pat laikā nebija nekādas taburetes sajūtas - varēja vienkārši braukt! Kvalitatīvi. Made in Japan.

VEMS
Elektrība sporta auto


#48 KUKAINIS

KUKAINIS
  • Lietotājs
  • 89 raksti
  • Dzīvesvieta:Valmiera,Iļģuciems.

Pievienots 19 November 2009 - 00:21

Es iesaku KONI amjus loti labi ka ari ar iespeju mainit cietibu .

ka ari es vinsu tirgoju pa labam cenam .
Ja kadam interese tad pm.


www.koni.com

cik man izmaksatu visi cetri koni,B4 kupejai (priekspiedzinja).

#49 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 20 November 2009 - 01:12

Vēlreiz pārlasīju kāda A/S lietotāja ieteikumus, izvēloties amortizatorus.
kaut kā baigās šaubas par koni sport ieviesās, negribās eksperimentēt.
kur un kas piedāvā bilstein un pa kādiem cipariem?
monroe vs. koni ir skaidra atšķirība.
koni vs. bilstein - no idea, pēc ebay viena cenu kategorija.
neteikšu, ka cenai nav nozīmes, bet nu drošība tomēr 1. vietā!

Kas nāk oriģināli no rūpnīcas 1993. gada audi 100 ar S4 nosaukumu?

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#50 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 20 November 2009 - 02:50

:!: bisku paanālizēšu zituāciju:
tas Bilsteins,kas domāts jūsu C4,S4,44,85 un līdzīgiem ,kam ir priekšējā stoikā ieliekams kārtridžs- tas nav priekš normāla lietotāja- domāts tikai fanātiem un tiem,kas pārliecināti,ka viņiem to vajag.Brauks gan ļooti labi,bet ik pa 20-30 kkm ņemsiet nost,jo grabēs(un neglābjami tā būs) nolietotās bukses tajā resnajā apgrieztā štoka mehānismā.Pussimts lati restaurācijai garantēti.Nu varbūt pārdesmit buksēm un smērei,ja pats jauksi...Gimarojs garantēts,rezultāts - loterija.Un otrs- mazākā šaize ar cauru putekļugumiju vai slapjumu stoikas glāzē- nauda vējā un amītis pēc nedeļas sarūsēs.
Bilsteinu var ņemt sākot no C5- te ir tradicionālas konstrukcijas amītis bez kāda gimaroja un apslēptiem pārsteigumiem.Ar vienu resnu virzuli un visiem no tā izrietošiem labumiem.LV šāda amīša cena "pa labo blatu" sastāda cilvēka cieņu pazemojošos ap 110 Ls/gab.Amērikas miljonāri to pašu štruntu mierīgi pērk oficiālā bodē pa kādi 122usd un visam uzliek nikolaju.

Pirms gadiem 11,kad LV tirgotāji nebij tik resni kā shodien,sarkans Koni Special priekš typ44 vai C4 bij tādā apemotorā pa blatu kādi ap 50 Ls.Vēlāk analogs dzeltens Koni Sport bij pa 55. TAGAD,šodien, pajautājiet cik- man,piem.,liekas jocīgi- b,nu ja te kāds nemitīgi klārē par tām fk saldajām cenām- nu tak nosauciet to cenu publiski un nepūderējiet cilvēkiem smadzenes- 96% interesentu atkritīs, neatejot no datora.
Kapēc neviens nespēj cilvēkiem paskaidrot- ko nozīmē iespēja mainīt cietību? Tas ir kas- k-kāda laimes iespēja,vai?Manā skatījumā- apslēpts gimars un nekas vairāk.Na kāda mārrutka pēc man kas jāregulē,kad veiksmi sola tikai nejaušs uztrāpījums uz kāda zelta vidusceļa un viena pusapgrieziena "cena" svārstās starp galējiem "dīvāna" un "zobu klabēšanas" stāvokļiem? Var kāds paskaidrot?

#51 AUDI RS

AUDI RS
  • Lietotājs
  • 739 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:AUDI SPORTU

Pievienots 20 November 2009 - 18:59

Vēlreiz pārlasīju kāda A/S lietotāja ieteikumus, izvēloties amortizatorus.
kaut kā baigās šaubas par koni sport ieviesās, negribās eksperimentēt.
kur un kas piedāvā bilstein un pa kādiem cipariem?
monroe vs. koni ir skaidra atšķirība.
koni vs. bilstein - no idea, pēc ebay viena cenu kategorija.
neteikšu, ka cenai nav nozīmes, bet nu drošība tomēr 1. vietā!

Kas nāk oriģināli no rūpnīcas 1993. gada audi 100 ar S4 nosaukumu?



Es tirgoju ari Bilstein bet KONI toc ir labaki . Bilsteini loti mainijusies tie nav tie agrakie kadi bija 5gadi atpakal sos taisa polija un loti atri mirst kadi 2gadi un viss .

Visiem kam ir KONI neviens nav man zelojies tiesi otradi perk ari nakosajam auto .

Bilstein oficialais dilers ir Favorits un piemeram uz S2 UN S4 neiesaka pirkt Bilsteinus amjus ta vini pasi saka jo vini atri mirs jau gada laika .

Taka domajiet pasi es jau varu ari jums pardot Bilsteinu bet iesku tomer KONI .


Ja ir labs AUDI 2,3 20V tad S2 nevajag .


#52 SPS

SPS
  • Lietotājs
  • 222 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rix
  • Intereses:sievietes, pilnpiedziņas auto, turbo, tehniskas nianses

Pievienots 20 November 2009 - 19:58

Redz kur ir smalkāk par tiem regulējumiem aprakstīts: http://www.koni.com/...f6406163a5.html

#53 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 20 November 2009 - 23:22

Tātad tirgoņi, cik maksa KONI uz B4 priekšai pagaidām?
Lai nav publiski, tad PM :)

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#54 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 20 November 2009 - 23:29

Šodien pārliecinājos par Koni mūžu - tika mēģināts pievilkt dzelteno koni, kas beidzās ar to, ka viņš palika vēl sliktāks nekā bija. uz auto atrodas maksimāli 8 gadus, jo neticu, ka auto no de atnāca ar dzeltanjiem koni jau virsū pirms tiem 8 gadiem. Un vispār interesants nosacījums, ka vajag garantijas talonu - ja jau dod mūža garantiju, tad kāda šķirba, kurais auto īpašnieks esmu un cik sen likti.
šī nav antireklāma, bet tikai praksē novērota lieta uz savas ādas.
Redzēsim, cik ilgi turēsies tādi pievilkti tie amortizatori. Neteikšu, ka esmu baigā sajūsmā, pa bedrēm tāpat nevar ātri braukt citādi bail riteņus tur atstāt, bet nu, protams, stabilitāte ir labāka ar pievilktiem.

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#55 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 21 November 2009 - 00:49

tas,ka tika likts LV,ir 100% varbūtība.Tas,ka jaunam netika nekas vilkts un tika ielikts pēc pārgudras rekomendācijas- vnk no kastes izņemts un uz nulli atgrieztā vismīkstākajā stāvoklī- 99%.

tas,ka viņi gāja 8 gadi- tikpatlabi normāliem džekiem :) 8 gadi iet monroe vai zakss.Jautājums- cik labi jutās lietotājs,kas tos 8 gadus brauca.A lietotājs jutās štruntīgi- jo viņam bij ņepoņatka,kāpēc nauda izdota,cerības liktas, Koni ir,bet īstas stabilitātes nav.Jo monroe, kajaba un zakss vai nu iet un ir daudzmaz ok,vai ir viennozīmīgi kirdiks un metam ārā.Abet koni jāj smadzenes- dzīvību velk ilgi,bet funkcijas pilda apšaubāmi.Kā pumpa uz pakaļas- šitā apsēdies-spiež,šitā it kā ok,bet vakarā atkal kasās...Būtu licis kajabu- 8 gadu laikā nojātu 3 pārus,bet vismaz trīsreiz pa pusgadam būtu braucis lepni kā imperators. A tagad- viena viduvējība- koni it kā ir,a gandarījuma ta nav...

un tas par "bedru braukšanu"- jebkura pievilkšana dramatiski iespaido bedru "sajūtu".Un- starp pārvilkšanu un nedavilkšanu ir filigrāna robeža.Pievelkot no pārlieku mīksta un trāpot cietā- pirmajā brīdī sajūta ir ka ok.Ir citādāk.Bet- trešajā dienā apnīk,un tu sāc domāt,vai nevajg noņemt un drusku atlaist.Kā mazs puišelis ar konstruktoru... Tu vari zināt visu un vari vilkt kaut ne pirmo,bet padsmito reizi mūžā- figu tu trāpīsi.B,gandrīz aizrijos,laikam jāiet gulēt- nemāku vairs domu noformulēt.Laikam smadzenes esu atkratījis šitos hlamus ilgstoši lietojot :sorry:

#56 AUDI RS

AUDI RS
  • Lietotājs
  • 739 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:AUDI SPORTU

Pievienots 21 November 2009 - 11:16

Šodien pārliecinājos par Koni mūžu - tika mēģināts pievilkt dzelteno koni, kas beidzās ar to, ka viņš palika vēl sliktāks nekā bija. uz auto atrodas maksimāli 8 gadus, jo neticu, ka auto no de atnāca ar dzeltanjiem koni jau virsū pirms tiem 8 gadiem. Un vispār interesants nosacījums, ka vajag garantijas talonu - ja jau dod mūža garantiju, tad kāda šķirba, kurais auto īpašnieks esmu un cik sen likti.
šī nav antireklāma, bet tikai praksē novērota lieta uz savas ādas.
Redzēsim, cik ilgi turēsies tādi pievilkti tie amortizatori. Neteikšu, ka esmu baigā sajūsmā, pa bedrēm tāpat nevar ātri braukt citādi bail riteņus tur atstāt, bet nu, protams, stabilitāte ir labāka ar pievilktiem.






Ja amis nokalpoja ap 8gadiem tas ir daudz videji amji kalpo max 5gadi bet nevienam nav tadu garantiju max 3gadi . Bet KONI ir kamer tu vien brauc ar to auto . Vel ir svarigi kaa tu pieskati savus amjus vai maini puteklu gumijas jo var but ieplisusas un tas nobeidz ami pa 8gadiem toc nevaretu but labas puteklu gumijas ))))


Ja ir labs AUDI 2,3 20V tad S2 nevajag .


#57 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 November 2009 - 12:32

Tas gan tieši neattiecas uz ielas mašīnu, bet ideja ir līdzīga: Amji ir tā lieta kurā labāk neiedziļināties...
...jo ja Tu iedziļinies, tad saproti, ka tas ko Tev vajag nemaksā ne desmit, ne simts un pat ne tūkstoti. Summa sākas ar daudz reiz lielāku ciparu. T,o kā tas viss strādā, tā īsti nevar sajust braucot. To lieliski var redzēt no malas- ar hronometru un kā kustas tas dzelzs gabals ar "biezo galu" un kā ar pašu krutāko "standartu". Bilšteinus un Koni uzreiz jānoliek malā. Pa vidu ir visādas pēdējās Plazas (ne ielikņi), leišu izstrādājumi (ne ielikņi), u.t.t., bet tik un tā tas nav tas ko vajag...

Vinvārdsakot, mēģinot no sūdiem zeltu vārīt, vienīgais rezultāts būs sapista smadzene. Liekam, braucam, aizmirstam.

#58 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3021 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 November 2009 - 20:36

Nez... es braucu ar diviem no šeit minētajiem amortizatoriem... priekšā manam auto stāv plaza semisport vai kā tagad tie saucas extra... ēm, khem :) Nē nu turas jau tā priekša uz ceļa, turas... bet nu komforta nav absolūti nekāda. Taburete naturalis... vismaz ja brauc ar 205/50R15 čībiņām es jūtu ne tik katru bedrīti uz ceļa, bet arī katru mazāko plaisu un pat asfalta tekstūru... Respektīvi otreiz vairs tādus nepirktu.

Aizmugurē komplektā ar jaunām atsperēm uzliku boge turbo... nu man ir grūti spriest kādi ir tie ūber labie amji uz to primitīvo piekari, bet stabilitātes ziņā šie no plaza extra neatpaliek, bet komfortablāki ir savas divas reizes...

Un es tiešām nespēju iztēloties kādēļ gan lai kāds sevi cienošs auto īpašnieks vēlētos ik pa 20k km līst iekšā amjos un tos regulēt... vel jo vairāk tie kas brauc izbraucienos pa eiropu kur šādi 20k var būt tuvu viena, divu... nu ok trīs braucienu ietvaros... :D

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#59 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 26 November 2009 - 20:01

Nu tad tā, šodien tika uzlikts jauns amortizators no Koni (paldies AudiRS). Viens, jo pārējie 3 jau bija.
Izņemtajam amortizatoram konstatēts ražotāja defekts, jo līdz ar štoku griezās līdzi arī vēl tur šis tas, kam nevajadzētu griezties, eļļa iztecējusi nav, štoks smuks spīdīgs tā kā putekļu gumija arī nebūs vainīga. Pakustinot štoku iekšā klaboņa. Pats nebiju ēzelis nesajāju.
Lab, viss jau būtu OK, ja viņi tiešām būtu gājuši kaut tos 5 gadus, bet tur virsū cipari 4005, kas liek domāt, ka amortizators ražots 2005. gada 40. nedēļā. Pieņemot, ka drīz pēc ražošanas arī uzstādīts, tad izturējis ~50'000km, no kuriem kādi 5 točna jau tiek braukti ar beigtu amīti.
Te nu ir mūža garantija - 50'000km, bet es viņu nevaru samainīt, jo pats neesmu licis. Domāju, ka tas ir stipri mazs noskrējiens amortizatoram par turpat 100Ls.

Netaisu te anti-reklāmu, bet vnk dodu ieskatu vispusīgi par konkrēto amortizatoru ražotāju.
Protams, neesmu citus nemaz izjutis uz sava auto, bet, ja vairums stāsta, ka Koni ir labākais, tad man rodas jautājumi, kādi tad ir citi ražotāji.

Šo rakstu rediģēja Source: 26 November 2009 - 20:07

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#60 skolnieks

skolnieks
  • Lietotājs
  • 772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Murjāņi, Loja

Pievienots 26 November 2009 - 20:30

Čoms iepirka Grosa Bilštein gaziniekus prieks B2 nobrauca visu ziemu pa gonkām pa zeminiekiem vispar neskatijas kur bedres, tagad apmeram gads pagajis un amiši ka jauni, tad vel uz B3 ir Turbo Boge - par tiem var teikts visu to labako,
vienīgais uz kvatras stveja dzeletenie reglejamie KONI tie gan bija galigi garam mašina kā lupata, bet nav ari zinams amisu vecums bet kvatra naca no opiša, pirms tam no Vācijas.
Nezinu kadu cenu Sachs, bet cik redzeti visi izdauziti.




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)