Pālekt uz saturu


Foto

Turbīnas Uzstādīšana


  • Please log in to reply
29 atbildes uz šo tēmu

#1 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 14 November 2009 - 20:16

Sveicināti, visu laiku galvā stāv domā uzlikt vienam autiņam turbo utt. lietas. Man personīgi pašam šajā jautājumā praktiskas zināšanas nav tikai tīri teorētiskas, doma ir pa ziemu tā, lai lidz vasarai būtu gatavs, ir pāris jautājumi par tubo fiškām. Pamata doma ir kā eksperimenta, lai nepārākā tālākā nākotnē vienu audi pārbūvēt dzinēja līmenī ar turbīnam utt., šis būs kā macību variants, neko ļoti jaudīgu nevēlos iegūt tikai nedaudz, pamatā visam tas ir ''būvēt prieks''

1. īsti nevaru iebraukt, kas ir wastagate? (kāda ir nozīmē šai lietai)
2. BOV ir tikai tīri skaņas effekta iegūsānai vai ir arī kāds cits labums no tā?
3. Cik būtu ieteicams PSI turbīnai, ja dzinējs netiek uzlabots ar ''galvām'' utt. dzinējam tiks tikai veikts kapitālais remonts (nomainīs visas blīves, siksnas utt.) (auto ir ar mazu motoru)
4. Ejot TA, par, ko parasti pie*isas inspektori? (Vai ir kas jazn ejot TA ar pāšu uzstādītu turbīnu)
5. Ko varat teikt par T3/T4 hibrīdu?
6. Kas vēl jazin uzstādot turbīnu? (kam jāpievērš uzmanība, kur parasti iesācēji nolaiž luni un nepareizi izdara)
7. Kas parasti nokaujas motorā, ja auto motors netiek pārbūvēts ar labākām galvām utt.
8. Vai obligāti ir jaimaina zonde? (nesen vnk bija nobeidzies un ir uzlikta jauna NGK zonde negribas 2x maskāt par vienu lietu) un ja ir vajadzīga cita zonde, tad kādu vajadzētu?

Pie reizes mašīnai tiks nomainītas bremzes uz labākām tomēr drošībā ir pirmajā vietā, auto nav AUDI, bet citas markas, Rover, tapēc uz to gribās paeksperimentēt..
Gribu iemācīties un saprast visu šo, jo dzīvē gan jau noderēs, un pamatā ir tomēr ''buvēt prieks'', jo patīk krāmēties gar mašīnām.

#2 garais236

garais236
  • Lietotājs
  • 402 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Jekabpils
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 14 November 2009 - 20:46

Centīšos kko paskaidrot-ja praktiski neesi neko līdzīgu darījis,tad diez vai šāda pārbūve Tev būs pa spēkam.Teorētiskas zināšanas Tev ir...Un nezini kas ir wastegate?Nja.Ieraksti google wastegate un bov,vai tepat forumā-daudzkas kļūs skaidrāks.Un vispār-turbo uz nemotora izmaksās reizes 2 vairāk kā turbo motors.Nu tas īsumā,slinkums rakstīt par lietām kas jau daudzreiz šeit izrunātas.

#3 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 14 November 2009 - 20:53

wastegate - ir tāda lieta kā regulē ''gāžu'' daudzumu tubinā, ar kuras palīdzību novada nost no turbīnas vai otrādi, vai pareizi esmu sapratis? (no wikipedia), jo vnk tirgū ir pieejami tik daudz tie wastegate (pat izskata ziņa) ka pat apmulstu vai tā tas ir. vai esmu pareizi sapratis par tām gāzēm..

Šo rakstu rediģēja shteecers: 14 November 2009 - 20:55


#4 garais236

garais236
  • Lietotājs
  • 402 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Jekabpils
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 14 November 2009 - 21:14

Darbības princips tak visiem WG vienāds,un uzdevums-nepieļaut pārāk lielu virsspiedienu.Tas tā stipri vienkāršoti.

#5 DL8195

DL8195
  • Lietotājs
  • 563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga.Cesis

Pievienots 14 November 2009 - 21:16

pameklee citos forumos,prieks sava auto,taa buus vieglaak,un bez apkakaasanas,ja galva un rokas straada tas nav dargi
20vtq

#6 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 14 November 2009 - 21:22

Esmu jau +- tubo komplektu savācis uz papīra, cena sanāk salidzinoši priekš manis ok (cena BEZ uzstādīšnas izmaksām motora BEZ kap remonta un bez pāris modifikacijam tiri tikai turbo izmaksās) ap 400 - 500Ls, iekšā ir viss ka nepieciešam turbo sistēma (turbīnas, interkūleris, trubas, utt utt utt.)

rokas no pakaļas neaug, bet protams neesmu ari nekāds spec, pirms sāku vispār kaut ko darīt tapēc jautāju, pāris specifiskus jautājumus..

varbūt jautājums varētu būt tāds kur ir parasti viss lielākā problēma uzstādot turbo..


vienīgais vajadzēs cilvēku kas spēs uzmetināt izplūdes kolektors priekš turbas, un ja nebūs nekādas problēmas tad pamatā visu darīšu pats, tiekot lidz kādam punktam kuru nespēju tik galā tad tiks pieeaicināts kāds zinātājs...

Šo rakstu rediģēja shteecers: 14 November 2009 - 21:25


#7 jurisjsp

jurisjsp
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 14 November 2009 - 21:24

Pamata doma ir kā eksperimenta, lai nepārākā tālākā nākotnē vienu audi pārbūvēt dzinēja līmenī ar turbīnam utt., šis būs kā macību variants, neko ļoti jaudīgu nevēlos iegūt tikai nedaudz, pamatā visam tas ir ''būvēt prieks''

3. Cik būtu ieteicams PSI turbīnai, ja dzinējs netiek uzlabots ar ''galvām'' utt. dzinējam tiks tikai veikts kapitālais remonts (nomainīs visas blīves, siksnas utt.) (auto ir ar mazu motoru)


1. Nu par to būvētprieku,.. nav nekas peļams,pat apsveicami ka ir vēlme un interese darboties. Tikai apsver kārtīgi-ka gribi sataisīt un priekš kam. Drusku palienināt jaudu? Nu i ? Nebūsi pēc tam vīlies tajā lielajā čakarā un ieguldītajos līdzekļos, kad Tavu turbanizēto sataisīs kā sļāpi parasts drusku lielāks motoriņš ?
Pieredze iz dzīves:
Kolēģis (pavisam zaļš čalis) vēl "labajos" laikos ilgi un cītīgi sāka lasīt pa visām šīm lietām, skatījās visādu turbanizēto dampju video uz Tūbes<pēc tam ilgu laiku studēja SS.elvē.
Sastudēja. :crazy: Atdzina VW Corrado, 1.8 motoriņš, turbīna, subis bagāžniekā... Paņēma padārgi pat pa tiem laikiem. Viss kā vajag. :crazy: Prasam-nafiga ? Nu gribas šīm pa dragreisiem pabraukāt ne tikāi skatītāja lomā. Bija tur arī domubiedri-pa vakariem pie maximas tusēja, pat sataisīja savu mājas lapu un kko līdzīgu klubam . :rofl:
Viss kruta, bet reizi paskrējos no krustojuma, man A100 2.3... parasts.
Uzmini, kur palika Corrado ? :kasp:
Čalim nedēļu bija depresija par savu totālo izgāzšanos.
Cik zinu,vairs nav bijis pierunājams vēl reizi ar kādu paskrieties.
Jautājums-nafiga nemotoram turbīna ?? :crazy:
ja taisi, tad taisi lai pašam prieks un lai brauc kaut cik arī. Lai vismaz redz, kur ir ieguldīta nauda un laiks.
Vēlu veiksmi.

.................


#8 Raapulis

Raapulis
  • Lietotājs
  • 1287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga
  • Intereses:b2 tms

Pievienots 14 November 2009 - 21:24

un ar kaadu vadiibas sisteemu tu vadiisi sho turbo ptojektu?

Faktorija BR  http://www.prestigemotors.lv - IZPŪTĒJI   LandRover Daļas
tikai AUDI, tikai QUATTRO
quattro audi & op-ip-el-is


#9 DL8195

DL8195
  • Lietotājs
  • 563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga.Cesis

Pievienots 14 November 2009 - 21:26

sareguleet
20vtq

#10 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 14 November 2009 - 21:34

nav jau doma nu tagad iet skrieties, pamat doma ir to dabūt gatavu lidz ejošam variantam, nebūs pat žēl ja auto beigās nokausies, tapēc ir japamācas..

vēla paskatīšos kas bija par turbas vadības sistēma, kaut kāds lētais man liekas, jo kaut kā acī neiekrita nosaukums (ja būtu zināms tad jau acerētos bet bija hvz kāds)

ja viss būtu veiksmīgi tad nākamo gribēto A6 ar twin turbi uzmeistarot.. 3.2 vai 4.2 motoru.. te gan jau tiri pa ielam paskaraidīt utml.

#11 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 November 2009 - 21:47

Mazāk lasi tās ebaya tirgoņu muļķības. Komplekts, komplekts. Tur labi ja puse no visa nepieciešamā būs. Esošā vadības sistēma spēs savākt šādu ķīmiju tikai tad, ja virsspiediens būs pietiekami niecīgs un vienalga nav nekāda garantija ka kompis vienkārši nepārslēgsies limp home režīmā nedaudz iegriežot motoru :crazy: Kas būs ja nepazeminās kompresiju? Kāds virzulis ņems un izkusīs :crazy:
Lai atmosfēriskam četru cilindru motoram pieklājīgi uzliktu turbīnu, un tā, ka jauda ir vismaz x2, vajag vismaz 2000 ls. Tas tā, uz papīra savācot nepieciešamās detaļas un darbus.

1. Nu par to būvētprieku,.. nav nekas peļams,pat apsveicami ka ir vēlme un interese darboties. Tikai apsver kārtīgi-ka gribi sataisīt un priekš kam. Drusku palienināt jaudu? Nu i ? Nebūsi pēc tam vīlies tajā lielajā čakarā un ieguldītajos līdzekļos, kad Tavu turbanizēto sataisīs kā sļāpi parasts drusku lielāks motoriņš ?
Pieredze iz dzīves:
Kolēģis (pavisam zaļš čalis) vēl "labajos" laikos ilgi un cītīgi sāka lasīt pa visām šīm lietām, skatījās visādu turbanizēto dampju video uz Tūbes<pēc tam ilgu laiku studēja SS.elvē.
Sastudēja. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Atdzina VW Corrado, 1.8 motoriņš, turbīna, subis bagāžniekā... Paņēma padārgi pat pa tiem laikiem. Viss kā vajag. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Prasam-nafiga ? Nu gribas šīm pa dragreisiem pabraukāt ne tikāi skatītāja lomā. Bija tur arī domubiedri-pa vakariem pie maximas tusēja, pat sataisīja savu mājas lapu un kko līdzīgu klubam . http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Viss kruta, bet reizi paskrējos no krustojuma, man A100 2.3... parasts.
Uzmini, kur palika Corrado ? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Čalim nedēļu bija depresija par savu totālo izgāzšanos.
Cik zinu,vairs nav bijis pierunājams vēl reizi ar kādu paskrieties.
Jautājums-nafiga nemotoram turbīna ?? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ja taisi, tad taisi lai pašam prieks un lai brauc kaut cik arī. Lai vismaz redz, kur ir ieguldīta nauda un laiks.
Vēlu veiksmi.

Viņam tur varbūt bija tukšs turbīnas korpuss :lol: , pie tā ka corra ir vieglāks par sotaku, visdraņķīgākajā gadījumā bija jātur līdzi :hihi:

Šo rakstu rediģēja JohnyB: 14 November 2009 - 21:48

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#12 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 14 November 2009 - 21:53

netiks ņemts gatavs ebaya komplets esmu par tiem arī palasījis, nets pilns ar tiem = šits pēdējais, pamatā būs tās ka

interkūleris + trubas ņems no viena cilvēka jaunas
turbīnu vēl štukoju kuru T3/T4 hibrids, jo lēts (tāpēc vējējos uzināt vai vajag.. ) vai varbūt kādu mazlietotu K24 vai ko analogu..

vēl pārējie sīkumi tiek salasīti un peimekēti..

#13 eriks

eriks
  • Lietotājs
  • 135 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 14 November 2009 - 22:00

corrado nebija nekad turbīnas orģināli, tik kompresors.
visa veida autostikli tirdzniecība, aksesuari un uzstādīšana viņiem ar garantiju vieglajiem, smagajiem, autobusiem. stiklu izgatavošana pēc šablona celtniecības tehnikai un ekskluziviem auto. stiklu pulēšana un plaisu likvidēšana. stiklu iegriešana kravas busiņiem.
26354733 e un d auto

#14 jurisjsp

jurisjsp
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 14 November 2009 - 22:03

Viņam tur varbūt bija tukšs turbīnas korpuss http://www.audi-style.lv/forum/public/st... , pie tā ka corra ir vieglāks par sotaku, visdraņķīgākajā gadījumā bija jātur līdzi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu tur viss bij kārtībā un viss strādāja, visas turbīnas un pārējie visi tur loriņi bija.
Tēvs šim strādā servisā un bij tur ložņājis un skatījies pēc iegādes, atzinis itkā par labu dampi.
Nu tas tā.. Pat a ja būtu turējis līzi - jēga? Skaņa liela, ēd par manu vairāk brauc kā gribi, pirms un pēc braukšanas šis 5 minūties darbināja motoru lai tā turbīna iesilst/atdziest.. Nafiga tam viss vajadzīgs ?
Pēc kāda laika nomainīja turbīnu(tipa švaka esot),uzlika jaunu,vēl kko tor skrūvēja un činīja lai tik labāk ietu. Figa,labāk tas motors nesāka iet.. :crazy:

corrado nebija nekad turbīnas orģināli, tik kompresors.

Neesmu teicis ka turbīna un subis tur bija oriģināli. :cool2:
Runa pat nav par to. Runa ir par turbīnas likšanu uz nemotora !! Vismaz es tādus pekstiņus neatzīstu. :)

Šo rakstu rediģēja jurisjsp: 14 November 2009 - 22:07

.................


#15 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9396 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 November 2009 - 22:08

Nu tur viss bij kārtībā un viss strādāja, visas turbīnas un pārējie visi tur loriņi bija.
Tēvs šim strādā servisā un bij tur ložņājis un skatījies pēc iegādes, atzinis itkā par labu dampi.
Nu tas tā.. Pat a ja būtu turējis līzi - jēga? Skaņa liela, ēd par manu vairāk brauc kā gribi, pirms un pēc braukšanas šis 5 minūties darbināja motoru lai tā turbīna iesilst/atdziest.. Nafiga tam viss vajadzīgs ?
Pēc kāda laika nomainīja turbīnu(tipa švaka esot),uzlika jaunu,vēl kko tor skrūvēja un činīja lai tik labāk ietu. Figa,labāk tas motors nesāka iet.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Neesmu teicis ka turbīna un subis tur bija oriģināli. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Runa pat nav par to. Runa ir par turbīnas likšanu uz nemotora !!

Pareizi uztaisot pat pa lēto tur vismaz 200 zs varētu izdabūt no tā 1.8 "nemotora" :hihi:

Šo rakstu rediģēja JohnyB: 14 November 2009 - 22:09

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#16 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1600 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 14 November 2009 - 22:10

par T3/T4 hibriidu=ar A4 1,8 AEB man vinu nesanaaca normaali iegriezt,toties k24 griezas ka prieks,taa ka ja mazs motorelis labaak k24

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#17 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 14 November 2009 - 22:12

paldies par ieteikumu ir viela pārdomai.. ;)

#18 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 981 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 14 November 2009 - 22:38

...visu laiku galvā stāv domā uzlikt vienam autiņam turbo...

Domāju, ka gandrīz visiem braucējiem ir jāizslimo šī "turbo likšanas slimība". Izņēmumi varētu būt tie, kuri ar turbīnu jau ir piedzimuši, t.i, iepzinuši jau no bērna kājas :D

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#19 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 15 November 2009 - 10:03

Domāju ka 8. punkts visu izkaidro :grr:

Ja tu saki ka tu diezgan daudz zini, tad atliek tikai domāt ka tev vēl nav ne jausmas par to cik daudz tu nezini.
Ja tev nelikās svarīgi ierakstīt kāda barošanas sistēma ir tavam auto, kāda motora konfigurācija, piem kompresijas pakāpe, tad
es spriežu, ka tu neapzinies cik tas ir būtiski.
Nedomā tik daudz par to kādas krāsas trubas liksi, vai kādu turbīnu pirksi. Par hibrīdiem vari aizmirst - tev pietiks arī
ar gliemežkompresoru no krievu putekļusūcēja. Atbrauc kādreiz parunāt - ja pēc tam vēl būs uzņēmība, tad uz priekšu. Meklē tik naudu un aiziet. un lai arī kā liekās, ka var izdarīt visu pa lēto, un jā var izdarīt pa lēto, bet arī tas pa lēto nav par velti, jo sevišķi, ja ir pašvakas zināšanas - tad pavisam pa lēto nesanāks.
A90TQ

#20 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 November 2009 - 11:23

pinguin būtībā visu pateica. ne tikai astotais visu izskaidro. kaut vai arī 1.punkts.
ieteiktu: palasi, pamācies. daudz kas kļūs skaidrāks. ja angļu valoda nav šķērslis.

1. http://en.wikipedia.org/wiki/Wastegate - galvenā šī vārsta darbība ir regulēt max. turbo spiedienu, lai tev tas motors neizjūk.
2. http://en.wikipedia....i/Blowoff_valve
7. virzuļi var neizturēt. ja nebūsi samazinājis kompresijas pakāpi.
8. http://en.wikipedia....i/Oxygen_sensor - būtībā visas cirkonija lambda zondes ir vienādas. atšķirās stiprinajumi un štekeri vadiem. vadu skaits. bet vispār būtu ieteicama platjoslas zonde, kurai klāt pieslēdzot kādu air/fuel ratio dačiku varētu sekot līdzi, lai tev motors neatdod galus. nedetonē.

un pats galvenais varbūt šajā pasākuma ir motora vadība - elektronika. kā Tu domā to visu darbināt? ar oriģinālo pravotku neko nemainot?

ļoti daudzas atbildes par atsevišķām komponentēm var atrast google. un tad tikai vari sākt domāt kā to visu salikt kopā. vajag izprast katra mezgla darbību, pamatus.

#21 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 15 November 2009 - 11:32

Paldies čaļi, es jau nesaku ka perfekti izprotu visu šo, ir tikai teorētiskas zināšanas, kas nozīmē ka zinu kā tas viss tiek salikts, kā tas pamatā darbojas, bet nav tik sīka saprašana par pareiziem spiedieniem, pareizu savienojamību...

protams es neceru ka turbas uzlikšana man būs tas pats kas LEGO māju uzbūvēt, es saprotu ka tas nebūs viegli ja nav priekšzināšanu, tāpēc jau augstāk minēju, ka līdz tam būšu nonācis, ka lieku jau augša tad būvēšu tik ilgi līdz brīdim kur es ar savam ''zināšanām'' netikšu galā tad tik pieaicināts kāds cilvēks kuram būs zināšanas..

tagad vnk izvērtēju situāciju kas un kā...

par BOV arī tagad skaidrs - vakar jau paspēju palasīt wikipedijā

paldies Kaross par linkiem

Ja tev nelikās svarīgi ierakstīt kāda barošanas sistēma ir tavam auto, kāda motora konfigurācija, piem kompresijas pakāpe


Vot tapēc arī no Jums gribu zināt, kas vēl jazin uzstādot turbu.. protams nezinu šikumus kas bieži vien ir arī paši svarīgākie..

Šo rakstu rediģēja shteecers: 15 November 2009 - 11:37


#22 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 November 2009 - 11:40

Paldies čaļi, es jau nesaku ka perfekti izprotu visu šo, ir tikai teorētiskas zināšanas, kas nozīmē ka zinu kā tas viss tiek salikts, kā tas pamatā darbojas, bet nav tik sīka saprašana par pareiziem spiedieniem, pareizu savienojamību...


pinguin jau tev rakstija: atliek tikai domāt ka tev vēl nav ne jausmas par to cik daudz tu nezini.

kaut kad nesen atradu ļoti labu kaut kāda angļu profesora materiālu par benzīna dzinēja tūningu. vispār ar visiem aprēķiniem u.t.t
pameklēšu kur saglabāju var noderēt.

un uzraksti info par tavu dzinēju. kompresijas pakāpi, tilpumu, vadību. tā arī daudz ko var atrisināt.
vai, ja nezini, tad sameklē motora kodu un internetā tālāk meklē prasīto.

Šo rakstu rediģēja Kaross: 15 November 2009 - 11:40


#23 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 15 November 2009 - 12:01

protams ir taisnība ir lietas kuras zinu un protams būs vēl daudz ko es uzināšu ka nezinu, tulīt arī iemetīšu infi par auto utt. tagad pamat info iemetu..

Rover 214i 96g

1.4L 8v 75Ps @ 5500rpm, 117Nm @ 4000rpm (Max. Torque) (motors ir HONDAS motors, principā viss roveris ir honda tikai tīri buņdža ir Rover)
K serijas dzinējs, pamatā tas ir honda concerto, tulīt atradīšu pārējo info.
Links

Šo rakstu rediģēja shteecers: 15 November 2009 - 12:05


#24 max

max
  • Lietotājs
  • 873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Audi S2, 20vt, turbo, VEMS

Pievienots 15 November 2009 - 20:58

Ieliec labāk 10vt dzinēju un aizmirsti par šito gemaroju ko esi sadomājis. Tur viss ir tik ļoti vienkārši, ka nav jēgas izgudrot trīsriteni vēlreiz, lai tikai saprastu to principu kā darbojas turbo auto. Ar šādām zināšanām diezvai pietiks ar pus gadu, lai sabūvētu kaut kādu neturbo šrotu par turbo auto.

Es savu S2 viens pats pus gadu taisīju, bez citu fiziskas palīdzības, pie tam, kur jau viss ir gatavs. Principā tikai ECU maiņa, turbo maiņa, kolektoru maiņa, izpūtēja maiņa, dzinēja izcelšana, tīrīšana, iecelšana atpakaļ + neskaitāmi sīkumi, finansējums utt utt utt. Tad seko visas bērnu slimības un citas problēmas, uhh..

Ja Tev sākuma finansējums nav vismaz 2000-3000Ls (ja ne vairāk), tad vari aizmirst kaut ko darīt.



EDIT:
Ah, tikko izlasīju, ka tas nav audi. Jebkurā gadījumā, labi apdomā vai tiešām tev to vajag :)

Šo rakstu rediģēja maxii: 15 November 2009 - 20:58

Audi A4 Avant S-line 2.0tdi '12


#25 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1600 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 15 November 2009 - 21:30

nu bet kur probleema-atkausies rovers,nopirks audi

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#26 jannka

jannka
  • Lietotājs
  • 253 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Pardaugava ,LATGALE
  • Intereses:audi coupe quattro
    auto remonts
    29332833

Pievienots 15 November 2009 - 21:55

Ieliec labāk 10vt dzinēju un aizmirsti par šito gemaroju ko esi sadomājis. Tur viss ir tik ļoti vienkārši, ka nav jēgas izgudrot trīsriteni vēlreiz, lai tikai saprastu to principu kā darbojas turbo auto. Ar šādām zināšanām diezvai pietiks ar pus gadu, lai sabūvētu kaut kādu neturbo šrotu par turbo auto.

Es savu S2 viens pats pus gadu taisīju, bez citu fiziskas palīdzības, pie tam, kur jau viss ir gatavs. Principā tikai ECU maiņa, turbo maiņa, kolektoru maiņa, izpūtēja maiņa, dzinēja izcelšana, tīrīšana, iecelšana atpakaļ + neskaitāmi sīkumi, finansējums utt utt utt. Tad seko visas bērnu slimības un citas problēmas, uhh..

Ja Tev sākuma finansējums nav vismaz 2000-3000Ls (ja ne vairāk), tad vari aizmirst kaut ko darīt.



EDIT:
Ah, tikko izlasīju, ka tas nav audi. Jebkurā gadījumā, labi apdomā vai tiešām tev to vajag http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

+1

AUDI COUPE QUATTRO Typ85Stroker engine
AAT 2.5l ,236mm block+95.5 crank
+2E 2.0l,159mm rods+82.5mm pistone
+7A 2.3l 20V head convert=2.6l 20vt
+Motronic+Fuel injection 416 cc/ min @ 4.0 bar +Turbo kkk26 - 0.4 bar boost=HP????


#27 shteecers

shteecers
  • Lietotājs
  • 79 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vēja pilsētā, Liepājā
  • Intereses:vasara + pludmale

Pievienots 15 November 2009 - 21:59

nu bet kur probleema-atkausies rovers,nopirks audi


ir jau audi ari bet negribas to čakarēt tapēc jau roveri var kaut un to roveri var tā nosacīti atļauties nokaut, nebūs žēl

Šo rakstu rediģēja shteecers: 15 November 2009 - 21:59


#28 kozis

kozis
  • Lietotājs
  • 54 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:gulbes.raj/riiga

Pievienots 17 November 2009 - 16:36

sorry viesiem. bet kaa neveeleejos tasiit jaunu teemu... bish veelos parbaudiit savu domu.... ja man ir 1.8gti 16w tad jau tas motors ir domaats turbiinas pielikshanai?? itka nav doma par turbiinu... bet vnk veelos uzzinaat... vai tie gti nav par velti rakstiiti..

#29 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 17 November 2009 - 16:51

Tava doma ir kļumīga.
Pūtēju, protams piekabināt var, bet budžets ir līdzīgs kā augstāk minēts.
~~~~~~~~~

Turbinēšanā vienmēr ir ļoti būtiski, cik pats dari. Ja vari strādāt ar metālu, metināt, īpaši alumīniju, proti lasīt kādās svešvalodās, izproti kas ir nepieciešams, vari savilkt vadus, uzlodēt Megasquirtu utt utt, tad naudas vajag daudz mazāk, kā pērkot to visu kā pakalpojumu.

Šo rakstu rediģēja GintsK: 17 November 2009 - 16:51

VEMS
Elektrība sporta auto


#30 Rihards

Rihards
  • Lietotājs
  • 170 raksti

Pievienots 26 September 2010 - 21:32

tauta,aptuveni par šo pašu tēmu ir man vw passat syncro 1,8 g60 tipa 160 zirga lopi (bija 89.gadā),bet jautājums cik izmaksā šī g-lader (g60) kompresora nomaiņa uz turbīnu? ja kāds zin cik izmaksā un kur to dara,tad padodiet zināt. cik zinu tas ir iespējams,taču svarīgi zināt ko tas izmaksā pie mūsu vietējiem meistariem.




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)