Pālekt uz saturu


Foto

Motora temperatūra 100-105


  • Please log in to reply
115 atbildes uz šo tēmu

#91 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 07 July 2009 - 21:34

+1 tam ko ir teicis KASPARUCIS rakstā Nr.79. Neliela piebilde par punktiņiem uz T rādītāja ciparnīcas,ņemta noA-80 rokasgrāmatas. ,,atvienot T devēju un tā vietā pieslēgt 660 omu pretestību.Rādītājam jāatrodās starp punktiem ,,auksts dzinējs,,. Pieslēdzot 58 omu pretestību -starp punktiem ,,karsts dzinējs,,. Ja paskatās kāda ir pieļaujamā ,,šķirba,, mūsu diskusijas par
+,- 3 grādiem izskatās nenopietnas. No pieredzes. Samainot A-100 paneli 90 vietā sāka rādīt apm.98. Domāju,ka jāsāk raustīties,ja normālas (apm. 90 gr. T) vietā parādās cita +,- 10 grādi.

#92 dzirkstele

dzirkstele
  • Lietotājs
  • 176 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jekabpils

Pievienots 03 September 2009 - 21:00

nu gurdinieki tad pakomentee manu problemu man pabraucot pa straasi temp staav apm 90 gradi bet kad staav uz vietas, vai ieliec riktigi pesnaa uzkapj pirmo balto liniju aiz 90 gradiem netieku skaidra kas par vainu? auto cabrio!!! lielais loks straada jo apakseja truba ir karsta!! ludzu koments??

#93 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 03 September 2009 - 21:41

Nepareizs rādītājs, sapuvis/aizaudzis radiators vai beigts sūknis.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#94 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 03 September 2009 - 21:47

Nu ja visi,ta visi,ta man ar kautkas jaiepļ... . Tada maza nianse zēni. jūsu paneļi nav mēraparāti,bet indikātori . Indikatora kļūda +/- 10 % ir normāla. pirms ceļat trobeli parbabaudat vai vis strādā kā nākas un parliecinieties par precizitāti kautvai tosola bačokā iespraužot krievinieku termometru. nepanies pat 4 mēneši un iestājoties ziemai šī tēma atkal būs augšā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

manas prognozes sāk piepildīties. :D moš iet pa zīlnieku.

Visiem ka grib ko te jautā.
izlasiet topiku no sākuma līdz beigām,

#95 jancis.bmb

jancis.bmb
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garāža
  • Intereses:Automašīnas

Pievienots 24 May 2018 - 14:28

Sveiciens audi fanātiem!

Manam auto,1994.g. Audi 80 B4 ABK, temperatūra virs 90 uzkāpj visu laiku. Braucot pa šoseju, pilsētu 92-98 grādi, stāvot uz vietas uzkāpj līdz 100 vai105 grādiem, tad kad ieslēdzas ventilators uz pilnu klapi. Protams kā stāv uz vietas, sistēmā spiediens, dzen antifrīzu ārā pa bačoku. Mainīta pečka, ūdenssūknis, termostats, radiators. Servisos tik saka, ka nav vērts čakarēties, ja tāda niecīga starpība, lai tik braucot.



#96 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 24 May 2018 - 14:56

Hujovijs termostats arī jauns var būt.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#97 jancis.bmb

jancis.bmb
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garāža
  • Intereses:Automašīnas

Pievienots 24 May 2018 - 15:03

Termostati tika mainīti trīs dažādi. Visi tika katliņā izpeldināti un vērās vaļā pie attiecīgajām temperatūrām.



#98 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 24 May 2018 - 15:34

Sistēmā ūdens cirkulācija ir ?
Spiežot grīdā pečka nepārstāj pūst karsto gaisu ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi 80 B4 1.9TDR - 380Hp un 632Nm

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#99 jancis.bmb

jancis.bmb
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garāža
  • Intereses:Automašīnas

Pievienots 24 May 2018 - 16:56

Cirkulācija sistēmā ir, nemācēšu pateikt cik liela- kad pedālis grīdā, pečka turpina pūst karstu gaisu varbūt ne par dažiem grādiem vēsāku. Tikko tieši pārbaudīju.

Stāvot uz vietas temperatūra uzkāpj līdz 98/100 grādiem ieslēdzas ventilatori, padzenā gaisu, izslēdzas, tad atkal ieslēdzas un izslēdzas, bet temperatūra augstāk arī nekāpj.

Neesmu pārliecināts, bet, manuprāt, man nav viskosajūga, bet elektroniskais ventilators. Elektroniskajam ventilatoram ir viskosajūgs?



#100 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1743 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 May 2018 - 18:13

Ventilatoriem vai tad nav divi ātrumi ,no kuriem pirmais liekas,ka nestrādā.



#101 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 May 2018 - 18:29

Pārbaudi ventilatora viskosajūgu. Varbūt ventilators pietiekami negriežas.

Tev galvenais kaut ko uzrakstīt ?


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#102 jancis.bmb

jancis.bmb
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garāža
  • Intereses:Automašīnas

Pievienots 24 May 2018 - 20:27

Vispār pieķēru sevi pie domas, ka ventilators griežas tikai pie 100 grādiem.

 

Pie kādām temperatūrām vajadzētu slēgties ventilatoram?

Varbūt kāds padoms pie kā ķerties?



#103 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 May 2018 - 20:53

Pie elektrības. Ir divu veidu termoslēdži - ar vienu ātrumu un diviem. Ar vienu ātrumu tas ieslēdzas pie 95. Ar diviem pie 95 ieslēdzas pirmais ātrums un otrais kaut kur jūtami augstāk, laikam tie paši 105. Man nav bijusi personīga pieredze ar divu ātrumu devējiem iekš audī, jo vienmēr bijuši viena ātruma devēji, bet laikam bija tā ka divu ātrumu devējs izmanto lielajam ātrumam to pašu ķēdi, ko viena ātruma devējs, bet lēnajam bija cita ķēde un cits relejs, kuru var arī vispār nebūt. Ko darīt - apskatīties radiatorā ieskrūvēto termoslēdzi - ja trīs kontakti, tas ir divnieks, ja divi, vieninieks - ja divnieks, maini nost uz vieninieku. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#104 jancis.bmb

jancis.bmb
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garāža
  • Intereses:Automašīnas

Pievienots 24 May 2018 - 22:19

Termoslēdzim divi kontakti, bet pie ventilatora trīs kontakti. Tā ka visam vajadzētu būt pareizi elektrības ziņā. Pats termoslēdzis nevarētu gļučīt? Biju reiz piemetis klāt citu paneli un rādīja tādu pašu temperatūru, tā kā panelī vajadzētu būt okey. 



#105 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 25 May 2018 - 07:40

Nu nez vai pareizi. Termoslēdža štekerī arī tikai 2 vadi?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#106 3dB

3dB
  • Lietotājs
  • 478 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone
  • Intereses:Elektronika, mūzika & cope.

Pievienots 25 May 2018 - 09:56

Sistēmā spiediens un dzen ārā antifrīzu pa bačoku - es teiktu, ka galvas blīve kaput. Kad kārtīgi caurums blīvē, tad siltam, kad atver bačoka vāciņu un uzgāzē, antifrīza līmenis ceļas un gāžas pāri (iz nepatīkamas pieredzes ar paša auto).

 

Ja reiz ventilatori ieslēdzas, termoslēdži strādā. Tie jau neskata motora temperatūru, bet radiatora aukstākā gala (izvada) temperatūru, kad šķidrums jau izgājis caur radiatoru un kaut cik atdzisis. Ventilators slēdzas tad, kad radiators pats nevar vairs zem tā 95 nodzesēt un ar steigu vajag papildus gaisa plūsmu - ventilatori ieslēdzas un to gaisa plūsmu rada.


Šo rakstu rediģēja 3dB: 25 May 2018 - 09:58


#107 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 647 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 25 May 2018 - 10:49

Sistēmā spiediens un dzen ārā antifrīzu pa bačoku - es teiktu, ka galvas blīve kaput. Kad kārtīgi caurums blīvē, tad siltam, kad atver bačoka vāciņu un uzgāzē, antifrīza līmenis ceļas un gāžas pāri (iz nepatīkamas pieredzes ar paša auto).

 

Ja reiz ventilatori ieslēdzas, termoslēdži strādā. Tie jau neskata motora temperatūru, bet radiatora aukstākā gala (izvada) temperatūru, kad šķidrums jau izgājis caur radiatoru un kaut cik atdzisis. Ventilators slēdzas tad, kad radiators pats nevar vairs zem tā 95 nodzesēt un ar steigu vajag papildus gaisa plūsmu - ventilatori ieslēdzas un to gaisa plūsmu rada.

Sis pats ir noverots ar nokilejuso udenssukni uz 2.8 motora


bt avant quattro

typ85 quattro


#108 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 25 May 2018 - 11:40

Termoslēdzim divi kontakti, bet pie ventilatora trīs kontakti. Tā ka visam vajadzētu būt pareizi elektrības ziņā. Pats termoslēdzis nevarētu gļučīt? Biju reiz piemetis klāt citu paneli un rādīja tādu pašu temperatūru, tā kā panelī vajadzētu būt okey. 

 

Iespējams.


Sistēmā spiediens un dzen ārā antifrīzu pa bačoku - es teiktu, ka galvas blīve kaput. Kad kārtīgi caurums blīvē, tad siltam, kad atver bačoka vāciņu un uzgāzē, antifrīza līmenis ceļas un gāžas pāri (iz nepatīkamas pieredzes ar paša auto).

 

Ja reiz ventilatori ieslēdzas, termoslēdži strādā. Tie jau neskata motora temperatūru, bet radiatora aukstākā gala (izvada) temperatūru, kad šķidrums jau izgājis caur radiatoru un kaut cik atdzisis. Ventilators slēdzas tad, kad radiators pats nevar vairs zem tā 95 nodzesēt un ar steigu vajag papildus gaisa plūsmu - ventilatori ieslēdzas un to gaisa plūsmu rada.

 

Es gada sākumā tādu joku piedzīvoju savam golfam - tik vien ka atšķirībā no topika autora, kuram uz šosejas ir normāla temperatūra, tik ventilators slēdzas vēlāk, man no sākuma parādījās simptomi, kurus norakstīju uz vemsi, lai arī izrādījās ka gluži vienkārši ceturtajā katlā iet dzeses šķidrums, laupot tam spēju brīvgaitā darboties [man patika specefekts - aizbraukšana no krustojuma, atstājot aizmugurējo baltā mākonī :crazy: ] , bet pēc tam vispirms sāka zust dzeses šķidruma cirkulācija, pēc tam tā gluži vienkārši pazuda, liekot man ar to nabaga motoru klibot uz mājām 45 kilometrus pa šoseju ripinoties ar noslāpētu motoru, tad iedarbinot, ieskrienoties un noslāpējot, vemsim rādot 125-130 grādus... :crazy:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#109 Source

Source
  • Moderators
  • 4394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 May 2018 - 06:44

Sistēmā spiediens un dzen ārā antifrīzu pa bačoku - es teiktu, ka galvas blīve kaput. Kad kārtīgi caurums blīvē, tad siltam, kad atver bačoka vāciņu un uzgāzē, antifrīza līmenis ceļas un gāžas pāri (iz nepatīkamas pieredzes ar paša auto).

 

Sistēmā spiediens un dzen ārā dzesēšanas šķidrumu nenozīmē obligāti galvas blīve, bet var būt vienkārši nepietiekama dzesēšana, kad sistēmā spiediens sakāpj pārāk augsts tieši temperatūras dēļ, jo nenotiek pietiekama dzesēšana.

Es saprotu, ka te visi ir speciālisti un es te ekspertiem ūdeni pienest neesmu cienīgs, bet nereti problēma ir tik vienkārša, ka, piemērām, vados ir nekontakts, kā dēļ kaut kas nesaslēdzas/neieslēdzas, kā dēļ sākās citas problēmas, kas var noslēgties ar galvas blīves maiņu, bet ne obligāti ir cēlonis problēmai.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#110 jancis.bmb

jancis.bmb
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Garāža
  • Intereses:Automašīnas

Pievienots 30 May 2018 - 06:15

Ja tosols tek cilindrā, tad būtu jānāk pa izpūtēju ārā, vai jātek iekšā karterī? Bet motors paizpūtēju nedūmo, pa dzesēšanas bačoku nedūmo un pa eļļas vāciņu arī nedūmo. Ja būtu blīvē caurums, tad pa kādu no šīm vietām būtu tvaikiem jānāk ārā, es nekļūdos? 

Nevarētu būt, ka aizkaļķojies, ja iepriekšējais īpašnieks ir ar akas ūdeni braucis, atceros, ka līmenis dzesēšanā toč nebija kad nopirku. Varbūt dzesēšans sistēmas skalotājs jāiegāž?



#111 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 May 2018 - 12:03

Visādi var būt, nav jau tā ka visiem pūš gar vienu un to pašu vietu. Līdz šim šādu joku ir sanācis piedzīvot ar četriem motoriem - sava golfa esošā motora atgadījumu jau aprakstīju - golfa dzimtajam nemotoriņam bija dzeses sistēmā diezgan pieklājīgs spiediens, kas beigās uzspridzināja salona apsildes radiatoru, un zem 2,5k mazajā lokā nebija cirkulācijas - muteres golfa nemotoriņš, arī mazā bloka, vienkārši sāka brutāli vārīties, tā ka remdens motors pa pāris kilometriem pilsētā aizsūtīja rādītāju, kurš rāda pa maz, līdz 110 iedaļai un kā filmās nāca tvaiki no motortelpas :crazy: - nu un mana pirmā A80 1.8 karburatorniekam bija neliels dzeses šķidruma zudums, bet tiešām neliels, ikdienā braukājot 50 kilometrus, vajadzēja mēnesī kādu litru pieliet un viss darbojās normāli. Pēdējajiem trīs motoriem iemesls bija galvas korozija. 

 

Principā papēti vai tev tur sistēmā esošais spiediens ir normāls; ja nevari saprast, pačamdi trubas motoram kam ir normāli; nu un vēl tas moments ka ja ir spiediens, tad tas parādīsies piešķiļot aukstu motoru, kamēr no temperatūras spiediens rodas tikai uzsilstot. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#112 Audiguru

Audiguru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 03 November 2019 - 20:22

Sveiki manam auto stāvot un rūcot temperatūra uzkāpj uz 100 grādiem un tā arī stāv, un pēc kāda laika kad ilgāk pastāv auto tukšgaitā temperatūra uzkāpj līdz pat 110 grādiem un sāk nāk tosols ārā pa bačoku, trubas ŅauŅau galīgi mīkstās un arī pārāk cietas neviena truba, bet gan mazliet cietas ir bet ne pārāk bet braucot ar mašīnu kad vislaik ir kustībā temperatūra ir 95 grādi, vēl tika novērots braucot trasē pēc viena iebrauciena kad ar auto ir dots pilnā slodzē pamanīju ka bija vismaz kādas 0,3l pazudis tosols bet itka balti dūmi ŅauŅau bijuši
Sveiki manam auto stāvot un rūcot temperatūra uzkāpj uz 100 grādiem un tā arī stāv, un pēc kāda laika kad ilgāk pastāv auto tukšgaitā temperatūra uzkāpj līdz pat 110 grādiem un sāk nāk tosols ārā pa bačoku, trubas ŅauŅau galīgi mīkstās un arī pārāk cietas neviena truba, bet gan mazliet cietas ir bet ne pārāk bet braucot ar mašīnu kad vislaik ir kustībā temperatūra ir 95 grādi, vēl tika novērots braucot trasē pēc viena iebrauciena kad ar auto ir dots pilnā slodzē pamanīju ka bija vismaz kādas 0,3l pazudis tosols bet itka balti dūmi ŅauŅau bijuši

#113 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 03 November 2019 - 21:39

Cik grādus rāda pieslēdzot pie kompūtera?


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#114 Audiguru

Audiguru
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kuldīga

Pievienots 03 November 2019 - 21:47

Neesmu slēdzis klāt

#115 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 945 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 03 November 2019 - 22:01

Visādi var būt, nav jau tā ka visiem pūš gar vienu un to pašu vietu. Līdz šim šādu joku ir sanācis piedzīvot ar četriem motoriem - sava golfa esošā motora atgadījumu jau aprakstīju - golfa dzimtajam nemotoriņam bija dzeses sistēmā diezgan pieklājīgs spiediens, kas beigās uzspridzināja salona apsildes radiatoru, un zem 2,5k mazajā lokā nebija cirkulācijas - muteres golfa nemotoriņš, arī mazā bloka, vienkārši sāka brutāli vārīties, tā ka remdens motors pa pāris kilometriem pilsētā aizsūtīja rādītāju, kurš rāda pa maz, līdz 110 iedaļai un kā filmās nāca tvaiki no motortelpas :crazy: - nu un mana pirmā A80 1.8 karburatorniekam bija neliels dzeses šķidruma zudums, bet tiešām neliels, ikdienā braukājot 50 kilometrus, vajadzēja mēnesī kādu litru pieliet un viss darbojās normāli. Pēdējajiem trīs motoriem iemesls bija galvas korozija. 

 

Principā papēti vai tev tur sistēmā esošais spiediens ir normāls; ja nevari saprast, pačamdi trubas motoram kam ir normāli; nu un vēl tas moments ka ja ir spiediens, tad tas parādīsies piešķiļot aukstu motoru, kamēr no temperatūras spiediens rodas tikai uzsilstot. 

 

Man V8 bija vaariishanaas probleema staavot jo sisteemaa bija gaiss. Braucot viss ok. Atgaisoju (uzbraucot priekshu uz rampaam) un tagad kaut pusstundu staav ruucot un bez probleemaam.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#116 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2429 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 03 November 2019 - 22:23

Neesmu slēdzis klāt

Vairāk jautājumu nav.


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)