Pālekt uz saturu


Foto

Motora temperatūra 100-105


  • Please log in to reply
115 atbildes uz šo tēmu

#1 uldisj

uldisj
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 June 2009 - 10:35

Sveiki.
Audi A6 C5 2.4 benzīns 98gads
Lieta sekojoša - pirms 2 nedēļām motora temperatūra pēkšņi sāka kāpt uz auģšu, tas ir 100-105 un pilsētā korķī 110 grādi. Pirms tam visu laiku bija 90. Vai tā varētu būt termostata vaina, tosola līmenis ir OK. Kad temeratūa ir sasniegusi 105 grādus nav dzirdams kad sāktu darboties ventilātors ne pie ieslēgta dzinēja ne pie izslēgta.
Speci pasakiet kas varētu būt vainīgs, un kāda ir šī motora normāla darba temperatūra.
Audi rullē.........

#2 Source

Source
  • Moderators
  • 4394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 10:40

Kamēr nekāpj pāri 110 nav itkā jāuztraucas. Man arī korķos ir bijis 110. Normāla temperatūra ir līdz tiem 110 grādiem.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#3 Jack

Jack
  • Moderators
  • 1371 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži & Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 10:43

1. riez mūžā dzirdu, ka pie 110 grādiem nav jasatraucās, 120 jau ir MAX un pārvārijies. :o

Šo rakstu rediģēja Jackii: 08 June 2009 - 21:59

ULTIMATE
GANGBANGERSTM

#4 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 10:48

butu gan jasak uztraukties. ja nesledzas ieksa ventilators, tad problema ir atrasta. :D noteikti teermosledzis vai kads cits elektro gluks.

#5 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 June 2009 - 11:00

1. riez mūžā dzirdu, ka pie 110 grādiem nav jasatraucās, 120 jau ir MAX un pārvārijies. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... (Da HZ http://www.audi-style.lv/forum/public/st...)

Laipni lūdzam uz zemes :crazy: Neuzskatu ka temperatūra, augstāka par 100 grādiem, būtu normāla, un arī tik daudz tāpēc ka dzeses sistēmā nav atmosfēras spiediens. Man reizēm gadās dabūt 98-100, bet arī tikai tāpēc, ka ventilators nav īsti adekvāts motoram. Virs 100 gadījies dabūt divas reizes, kad sistēmā nav bijusi cirkulācija :hihi:

Topika autor, dabū tos 105 grādus un aptausti radiatora apakšējo trubu. Ja auksta, tad termosts. Ja karsta, meklē vainu ventilatora elektrībā.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#6 Jack

Jack
  • Moderators
  • 1371 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži & Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 11:12

Nu es jau arī, domāju, kad tas nav īsti ritīgi..... :D.



P.S Mans Coupes pie 110 bija jau pārvārijies. :P

Šo rakstu rediģēja Jackii: 08 June 2009 - 11:13

ULTIMATE
GANGBANGERSTM

#7 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 June 2009 - 11:32

115 un galva līka. :D pēdējo reizi,kad bij problēmas ar šito tad tā arī bij,ka no rīta braucu uz šansi vis ok 95,bet vakarā termostats iekīlēja un vaļā nevēra. paqnelī 110 vis vārās un radiatora apakša auksta. forši,kad ārā +25 slēgt vēl pečku salonā lai vismaz no viņas dzesētu.

#8 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1524 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 08 June 2009 - 12:57

pie cik graadiem buutu jaasleedzas ventilatoram iekshaa? Man piemeeram ,nekad nav naacies noveerot, ka autinju izsleedz un saaktu griezties ventilators. Veel viens jautaajums, pie kaadas elljas temperetuuras buutu jaasaak uztraukties? Man dzineeja temperatuuras datchiks saacis chakareeties atkal, neraada temperatuuru. Ziemaa jau vienreiz bija saacis gljukot, bet peec tam atleca valjaa, tagad atkalj neiet.

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#9 roliz88

roliz88
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbenes nov.

Pievienots 08 June 2009 - 12:59

man ventilators sleedzas pie 95.gradiem , bet protams nav a6.. tikai b3, bet tomer :)
B3

#10 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 13:03

Manam auto motora eļļa uzsilst maksimāli uz 80 grādiem. Ļoti karstā laikā līdz 90 grādiem, bet tad arī diezgan ilgi ir jāvizinās.
Motora temperatūra standartā man stāv uz 85 grādiem. Karstā laikā pie 95 grādiem. Bet tad arī ir diezgan jābraukā lai tādu temperatūru izspiestu.

Šo rakstu rediģēja daemon: 08 June 2009 - 13:07

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#11 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 June 2009 - 13:04

pie cik graadiem buutu jaasleedzas ventilatoram iekshaa? Man piemeeram ,nekad nav naacies noveerot, ka autinju izsleedz un saaktu griezties ventilators. Veel viens jautaajums, pie kaadas elljas temperetuuras buutu jaasaak uztraukties? Man dzineeja temperatuuras datchiks saacis chakareeties atkal, neraada temperatuuru. Ziemaa jau vienreiz bija saacis gljukot, bet peec tam atleca valjaa, tagad atkalj neiet.

Kā pie cik? Viena ātruma datčiks pie 95c, divu ātrumu datčikam pirmais līmenis pie 95c, otrais pie 105c. Kā saprast tekstu par aizdedzes izslēgšanu un ventilatora griešanos?
Eļļas temperatūra maz ko izsaka, samaini datčiku :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#12 Source

Source
  • Moderators
  • 4394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 13:06

Nu tad jau laikam arī man ir jāuztraucas, ka sastrēgumos Rīgā pie +25 grādiem dzinējs uzsila līdz 110 grādiem. OK, pa šoseju ir 70-80, reti, kad ir pāri pa 90 pa pilsētu, bet nu ir gadījies uzsildīt.
Nekad nekāpj pāri tiem punktiņiem, kuri ir pie 110 grādu atzīmes. Viens meistars man teica, ka, kamēr līdz tiem iet, tikmēr viss ir normas robežās.
Dzesēšanas sistēmas šķidrums tomēr nav ūdens, kas iztvaiko pie 100 grādiem.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#13 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 June 2009 - 13:07

Jā, tosola vārīšanās temperatūra ir kaut kur pie 105c :hihi:

Un vispār - kas tas par esīti ar draņķīgu sūkni un beigtu termostatu? :crazy:

Šo rakstu rediģēja JohnyB: 08 June 2009 - 13:07

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#14 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 13:08

Bet cits arī lej ūdeni kā žigulim, lai tik ietaupītu kapeikas. :D

Šo rakstu rediģēja daemon: 08 June 2009 - 13:09

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#15 SANDY

SANDY
  • Lietotājs
  • 67 raksti
  • Dzīvesvieta:Pavasari

Pievienots 08 June 2009 - 13:09

Topika autor, dabū tos 105 grādus un aptausti radiatora apakšējo trubu. Ja auksta, tad termosts. Ja karsta, meklē vainu ventilatora elektrībā.


Ta jau var dabut apdegumus ... :crazy:

Es lieku uz elektro gljuku, kursh nesledz ieksa ventilatoru.
Gribi visu un uzreiz? Dabūsi neko un pakāpeniski.

A6 2.7BiT Q '01

Patīk gudri c|irst™ klubs

#16 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 989 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 13:09

...Dzesēšanas sistēmas šķidrums tomēr nav ūdens, kas iztvaiko pie 100 grādiem...

Dzesēšanas sistēmas šķidrums (tosols/antifrīzs) nav ūdens, bet tas vienādos apstākļos iztvaiko ātrāk nekā ūdens. Lūk tā!

Jā, tosola vārīšanās temperatūra ir kaut kur pie 105c http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Parasta ūdens vārīšanās temperatūra dzesēšanas mašīnas dzesēšanas sistēmā pārsniedz arī 100 grādus.


p.s.
Tiem, kam motora temperatūra sastrēgumos kāpj, lai ieslēdz kondišku/klimatu. Papildus ventilātors ātri vien atdzesēs tosolu, ja vien tas arī strādā.

Šo rakstu rediģēja Fridrihs: 08 June 2009 - 13:12

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#17 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 13:10

Tīri informācijai. 2,4 nezinu, bet kādreiz speciļi meklēju priekš NG un noskaidroju ka viņam normāla darba temperatūra ir 107 grādi.

#18 daemon

daemon
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 13:11

Ta jau var dabut apdegumus ... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Es lieku uz elektro gljuku, kursh nesledz ieksa ventilatoru.


+1
Pašam ir bijis kad uzsilst pāri pa 120 grādiem. Nebija ierubijies ventilātors. Noslāpēju, mazliet pagaidīju un aidā. Gāja atkal. :)
Lai gan šinī gadījumā arī termostats varētu būt nosprūdis.

DAEMON

Audi A6 C5 2.5TDI Quattro


#19 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 June 2009 - 13:13

Bet cits arī lej ūdeni kā žigulim, lai tik ietaupītu kapeikas. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Šāda ekonomija mēdz atsaukties uz sūkņa ilgmūžību :D

Ta jau var dabut apdegumus ... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Es lieku uz elektro gljuku, kursh nesledz ieksa ventilatoru.

Cilvēks samainīs datčiku un ko tik vēl ne un beigās pie vainas izrādīsies termostats :crazy: - tā nevar, jāpieļauj visas iespējas :yahoo:

Tiem, kam motora temperatūra sastrēgumos kāpj, lai ieslēdz kondišku/klimatu. Papildus ventilātors ātri vien atdzesēs tosolu, ja vien tas arī strādā.

Tad, ja tas ventilators jau griežas, tikai uz ātro režīmu, arī atdzesēs? :crazy:

Tīri informācijai. 2,4 nezinu, bet kādreiz speciļi meklēju priekš NG un noskaidroju ka viņam normāla darba temperatūra ir 107 grādi.

Kur tu ko tādu atradi? :blink:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#20 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1524 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 08 June 2009 - 13:14

Kā pie cik? Viena ātruma datčiks pie 95c, divu ātrumu datčikam pirmais līmenis pie 95c, otrais pie 105c. Kā saprast tekstu par aizdedzes izslēgšanu un ventilatora griešanos?
Eļļas temperatūra maz ko izsaka, samaini datčiku http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Ar ventilatora grieshanos pie aidedzes izsleegshanas biju domaajis to, ka daudziem audi esmu manijis ,ka beidz braukt un izsleedz aizdedzi, ventilators pats saak griezties un dzeseet motoru. .ps - cik vareetu maksaat tas temperatuuras datchiks prieksh Audi b4coupe 2.3l motors.

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#21 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 June 2009 - 13:17

To griešanos nodrošina afterrun relejs, releja ligzda tev noteikti ir, vajag tikai releju. Ja ir nostrādājis datčiks, pie izslēgtas aizdedzes darbina ventilatoru uz lēno režīmu. Vēl var pārtaisīt kā kaut kādiem veciem volvo, kuriem ventilatora relejs ir pieslēgts neatkarīgi no aizdedzes.
Oriģinālais datčiks kādus padsmit latus varētu maksāt.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#22 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 13:19

Ar ventilatora grieshanos pie aidedzes izsleegshanas biju domaajis to, ka daudziem audi esmu manijis ,ka beidz braukt un izsleedz aizdedzi, ventilators pats saak griezties un dzeseet motoru.

Ir tāda lieta, šķiet modeļiem ap 90 gadu vidus pazuda. Motora galā augšā pie vārstu vāka gaisā ir dačiks, kurš islēdz ventilatoru ja ir pa karstu motortelpā.

#23 Viper

Viper
  • Lietotājs
  • 1077 raksti

Pievienots 08 June 2009 - 13:46

100-105 ir normāli, nekas traks. Ja kāds apgalvo pretējo, lai pierāda. Bet ir viens bet, uz tava auto panelī tev jārāda stabili 90 grādu, kaut īstenībā ir 100. Tas ir speciāli lai nerastos tie jautājumi, kā tev. Tas liek noprast ka kautkas tev nav kārtībā, bet kas, to meklē. Ja iet stipri pāri normai, tad to jau uzrāda dačiks.

Logi un durvis no PVH (PVC) profiliem pa tiešo no vietējā ražotāja, Rehau GENEO, Rehau un Aluplast.


#24 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 989 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 13:47

Ir tāda lieta, šķiet modeļiem ap 90 gadu vidus pazuda. Motora galā augšā pie vārstu vāka gaisā ir dačiks, kurš islēdz ventilatoru ja ir pa karstu motortelpā.

Nezinu, kā jaunajiem audi, bet 2003 gada Volvo S60 ar D5 motoru tāda fīča pastāv joprojām.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#25 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 June 2009 - 14:14

100-105 ir normāli, nekas traks. Ja kāds apgalvo pretējo, lai pierāda. Bet ir viens bet, uz tava auto panelī tev jārāda stabili 90 grādu, kaut īstenībā ir 100. Tas ir speciāli lai nerastos tie jautājumi, kā tev. Tas liek noprast ka kautkas tev nav kārtībā, bet kas, to meklē. Ja iet stipri pāri normai, tad to jau uzrāda dačiks.

Kā tev neiet. :crazy: Laikam tev iedalīja sačakarētu paneli. Bet man sevisā salīdzinot paneļa rādijumus ar parasto termometru iespraustu ar pēreju trubā tosola radījumi sakrita un kad bij 100,tad arī rāda 100 nevis 90 un uz 95 ir 95

#26 Source

Source
  • Moderators
  • 4394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 14:16

Jā, tosola vārīšanās temperatūra ir kaut kur pie 105c http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Un vispār - kas tas par esīti ar draņķīgu sūkni un beigtu termostatu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nekas tur nav beigts, 1x uzsila stāvot un gaidot sastrēguma beigas. Kondiškai negāja ventilators, tagad iet un nav vairs 110 bijis.

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#27 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9608 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 June 2009 - 14:22

Nekas tur nav beigts, 1x uzsila stāvot un gaidot sastrēguma beigas. Kondiškai negāja ventilators, tagad iet un nav vairs 110 bijis.

Jā jā, pa šoseju 70 grādi ir normāla parādība turbo benzīnam :hihi:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#28 sandix3

sandix3
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 June 2009 - 14:22

lidziga problema motora t visulaiku 105-110 gradi ventilators sledzas pēc tiem 110. izravu arā to daciku kas atbild lai ierubitos ventilators, ieliku cainika ieksa un pie testera,kontakti sasledzas isi pirms vārīšanas uzskatu aptuveni pie 95 gradiem. domajat ka salona dačiks gļuko vai tur ir cits tehniski indžinierisks risinājums. un sledzas tas ventilators visai bieži. ja kas 2.3 ng

#29 Source

Source
  • Moderators
  • 4394 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 June 2009 - 15:53

Jā jā, pa šoseju 70 grādi ir normāla parādība turbo benzīnam http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu un cik tad būtu jābūt?

S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source


#30 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6309 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 08 June 2009 - 15:55

90 grādi. Pat manam dīzelim ziemā nav mazāk kā 80 pa šoseju, nemaz nerunāsim par vasaru.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)