Pālekt uz saturu


Foto

A6 avant atsperes un amīši!


  • Please log in to reply
26 atbildes uz šo tēmu

#1 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 12 May 2009 - 21:56

Vakar nopiru A6 ievēroju,ka viņš tāds pazems,šodien papētīju smalkāk un ievēroju,ka uz priekšas atsperēm ir 1 dzeltens punktiņš un 1 sarkans un paši amīši sarkanā krāsā,bet aizmugurē uz atsperēm 3 dzeltenbrūni punktiņi un arī sarkanie amīši.Tākā neesmu spečuks šajā jomā,tad lūdzu paskaidrojiet ko tas nozīmē.Viņš smagi sēdināts?Moš kāds grib mainīties uz parastajiem?Paldies!

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#2 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 May 2009 - 22:00

Man ar šis zems tas avants. cik maniju, amortizatori ar sarkani. Bet labāk papēti to kodu kas pie rezerves riteņa un tepat kkur bija links uz adresi kas to atšifrēs. Es piemēram uzzināju ka man ir sports suspension un cēl tur kkas bija sports. Bet ciets gan = pa bedrēm kā pa raganas kauliem iet.

#3 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 12 May 2009 - 22:20

Piemirsu pierakstīt,ka man ir 97-02 gada modelis! :sarkst:

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#4 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 May 2009 - 22:21

man jau arī!
paskaties tiešām tos kodus!

#5 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 12 May 2009 - 22:42

Kuri tur jāskatās?Grabažniekā uz tās cedeles pilns ar visādiem šifrējumiem! :blink:

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#6 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 12 May 2009 - 22:44

un tos visus arī ievadi šeit http://igorweb.org/e...ec/Default.aspx
šo un to noderīgu uzzināsi :sarkst:

#7 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 461 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 12 May 2009 - 22:50

Arī mans ir ar sport suspension.
Mainot amortiņus ir jāmainā arī atsperes.

Piemēram KONI amortiņi priekš SPORT un neSPORT suspension kodi atšķiras, bet reāli dzelži identiski, pareizāk sakot es neesmu atradis atsķirības. Tākā pēc manas saprašanas jāsāk ar to, ka jāmeklē citas atsperes. Tiesa es jau esmu samierinājies ar sēdinājumu, nav jau tik traki. Tik jāauzmanas parkojoties ar purnu pa priekšu un ne visos eļļas maiņas kantoros uz bedres var uzbraukt :)

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#8 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 12 May 2009 - 22:55

Man pēc 100 grūti pierast,šodien visu dienu kaut kur vēders ķērās! :pardon:

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#9 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 461 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 12 May 2009 - 22:59

vēders, tas sīkums. Galvenais priekšas bampera pakšļupa. UZ borta iet smuk, nost vainu pārceļot, vai noraujot bamperu, vai dēlīši zem riteņiem (bagažnieka ir pārītis). Kā arī ir šosejas kur pēc neliela valnīša pie >>100km/h pēc ūzšupiena piezemējas nedaudz ar karteri vai ko:) Kā arī uzbraukša uz un no trotuāra ir piedzīvojums. Uz mēžu sēņot pat neriskēju :)

p.s. Ja nemaldos, tad tam pagalmā kur Tev stāv auto, man ne'loti patīk, īpaši vieta kur "aka" bik iekritusi :)

Šo rakstu rediģēja kapostnieks: 12 May 2009 - 23:01

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#10 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 13 May 2009 - 00:36

:nea: kāreiz domāju,kam lai šovakar pabojā garīgo,a te tāda tēma...
atļaušos dažus spriedelējumus...
jūs runājiet par sport suspension= man domāt,ka tam būtu jāizpaužas tā,ka ZEMS auto labi turas pie zemes.Tam izpaliek sānsvere pagriezienos,pa bedrēm viš mauc bez liekām vertikālām svārstībām un amīšu saīsinātais gājiens kopā ar atsperu cietību izslēdz iespēju uzšūpošanas rezultātā iemaukt ar bamperi vai karteri pa zemi.Kā arīdzan jūsu auto atkarībā no iesēdinātā/ielādētā svara nekļūst par izsmieklu,kam puza velkas pa zemi jau pie 20 km/h.Tā teikt,aizver acis un mauc...

:cry: a dzīves īstenība ir tāda,ka šim te C5 ar to sport suspension nav nekāda sakara ar augstāk minēto.Es nezinu,kur ar tādu draņķi var braukt,cik var ātri braukt un cik/kur var pārliecinoši justies.Vai uz bedraina asfalta,vai nedo Dies uz gruntovkas vai Rimi stāvvietā pie bortakmeņa.Fufels tikai un vienīgi.Zobi jums gan grab ,taču nav pārējo "sportam" atbilstošo īpašibu.Pie kam,ja iekāpj 4 pasažieri,tas auto vispār kļūst kaut cik ātrai kustībai bīstams.Gaisā normālā augstumā pacelts auto ar labām atsperēm un labiem amīšiem ieliek vnk kloķi šādam "sportam" vispār bez tālākas sarunas uz praktiski jebkuras virsmas.

tā Koni amortizatoru atšķirība izpaužas štoka garumā un tajā apstāklī,ka amīša iekšējā mehānisma virzulim miera stāvoklī būtu jāstrādā strikti vidus pozīcijā.Labi maucot,tā eļļa tur iekšā sasilst teju uz 150 grādiem,un gadijumā kad nulles līmenis ir ne=pa=vidu,tad visas teorijas sajūk,eļļa pastiprināti karst,putojas utt un beigās ātri atnāk kirdiks.Uzliekot standarta amīti uz zemās suspension,virzulis strādā tās darba kameras vai kā viņu tur saukt apakšdaļā,vienā daļā par maz eļļas,otrā par daudz.Tas pats,kad uzliekam pārlieku augstas atsperes un liekam virzulim dzīvot pa pašu kameras augšdaļu.Ja piemēram,papētīt jebkuru Koni amīti pēc pāris gadu intensīvas lietošanas,redzam ka štoks darba iecirknī ir pat no karstuma mainījis krāsu- tā ka joki te nav.

vēl man interesanti tas,ka te jūsu pieminētie amīši esot sarkani.Nu,neesmu gan VAG inženieris,bet noteikti zinu,ka piemēram 1999 gada C5 quattro ar orig sport suspension oriģinālie amīši ir melni.Kā arī pārējos man zināmos gadijumos nekad neesmu novērojis šim modelim kādus krāsainu amīšus.Varbūt jums tur tad ir super-super sporta versija.Jeb nu arī tie tur sen jau nav orig amīši,kas vēl jo vairāk pastiprina jūsu zobu labsajūtu.

vēl ko- kad ,acis izvalbījis,reiz pētīju datorā oriģinālo piekaru veidu un orig atsperu/amīšu kombināciju skaitu savam C5 q ,tad tur sanāca padsmit versiju katram no minētajiem komponentiem,kas, kopā samiksējot,dod bezmaz bezgalīgu skaitu variantu- labu,neloģisku,uzlabojošu,degradējošu un vēl hvz kādu..Tur ir katram atsperu veidam nāk cita koda amīši un katrs šis variants atšķiras pēc konkrētā auto motora un papildaprīkojuma svara.Tur nav tikai spor un nesport,tur ir vēl paketes sliktiem ceļa apstākļiem utt.Ja mēs jautātu par kādu savietojamību orig daļu dīlerim- saruna būtu viena- dod šasijas numuru,dabūsi SEV paredzēto kodu.Nekādu uzlabošanu un mahinēciju.
Ja gribam experimentu- viss uz paša galvu un atbildību. Ar ko atšķiras orig Zakss amīši diviem dažādiem ne-spot atsperu veidiem= nu figviņuzin,bet uz pieci milimetru piekares augstuma atšķirību ir jau cits zakss ar citu kodu.A mums te gudrinieki piedāvā viena veida amīti priekš itin visiem C5 ne=sport un otru priekš sport.Vo ņem tādu un brauc...Sāksi prasīt pa niansēm- pasūtīs tevi i vispār d...

tātad,ja jums ir šis "sports" un jūsu izjūtas to nepieņem,tad visdrīzāk pasūtiet standarta augstuma/garuma orig atsperes no SAVA modeļa auto.Pie kam,ņemiet orig atsperes,nevis kādus mēslus,kur jūs būsit par savu naudu eksperimentatora lomā.Un negribat loteriju/gimaroju- lietojiet Koni amīšu vietā Bilšteinus.Šim modelim atšķirībā no C4 vairs nav tas Bilšteina paveids,kam bij ķēpa ar apkopēm un buksēm- te uz C5 ir pavisam kas cits.Pie kam ,ir aizdomas,ka pie vienādām atsperēm Bilšteins uz savas gāzes pamata tur mašīnu pa centimetru augstāk nekā Koni.Un braukšana arī ir citāda- pēkšņi bedru ir kļuvis uz pusi mazāk.
p.s.=es jau reiz saciju,ka savā braukšanā esu nolietojis kaudzi dažādu Koni.Un nevēlos turpmāk piedalīties nekādās pieregulēšanas procedūrās.Kaut varētu te stipri iediskutēt,cik un kā viņus regulēt un kā ar viņiem dzīvot.Nuinafig. Bišteinu tu uzliec un mauc,kamēr Koni ar pirmo reizi pareizi var uzgriezt tikai tas,kas vismaz pārreiz to ir darījis.Un te vairs nav C4,kur ar pagarinātu seškantu regulē kaut visu dienu līdz nemaņai.Te vai nu katrreiz ņem stoiku nost,spied atsperi un jājies.Jeb arī norij sūdu un brauc ar to,kas ir sanācis uzgriezt.Spriežot pēc tā,ka te "nopelniem bagātie"Koni lietotāji par šo epopeju savos komentos nebilst ne vārda= es varu iedomāties,kādas ir prasības un sapratne par lietas būtību.Es negribu aizvainot Koni tirgotājus,bet,diemžēl,kungi,ne mazumu fufeļa esmu no jums dzirdējis.Bet nu labi,katram savs. Rītdien es forumu nelasīšu,tā ka visi aizvainotie droši te varat izteikties...

#11 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 977 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 13 May 2009 - 18:39

EspOff: ir man C5 Q ar sport suspension (tās nav manas iedomas, tā ir pēc komplektācijas kodiem), zobus nesit ārī (pasažieri parasti ir starā par to cik komfortabls auto), pagriezienos turas ļoooti labi, tai skaitā arī nešūpojas un nedauzās pret zemi, arī kad auto piesēžas pilns ar cilvēkiem auto ir OK un nav problēmas.. Vai tikai atkal kārtējo reizi pēc viena, iespējams - notriekta C5 ekspemplāra, nespried par C5 sport suspension kopumā? :crazy:
Vienīgā lieta kas man noteikti nepatīk C5 (arī citos audi - sport/ne sport, vienalga) salīdzīnot kaut vai ar Subarry legacy vai impreza ar/bez turbo - 'izsmērētā' reakcija uz stūri...

Šo rakstu rediģēja rubb: 13 May 2009 - 18:51

..|R|ubb..

#12 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3489 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 13 May 2009 - 19:47

ja tie sarkanie brinumi ir Koni, tad tos var pareguleet miikstakus.
A200TQ

#13 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 13 May 2009 - 21:08

:good: super links noskaidroju shoto par savu auto te taksh ir pamaaciibahttp://igorweb.org/equidec/howto.html

Šo rakstu rediģēja jasis: 13 May 2009 - 21:09

Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#14 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 13 May 2009 - 22:40

Jā,tikai žēl,ka es nedraudzējos ar angļu valodu! :cry:

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#15 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 May 2009 - 22:48

ja tu vel varētu nofotogrāfēt to uzlīmi tā lai daudz maz normali tur ko var saskatīt, tad es varētu arī iztulkot uz LV. ;)

#16 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 13 May 2009 - 23:11

ja tu vel varētu nofotogrāfēt to uzlīmi tā lai daudz maz normali tur ko var saskatīt, tad es varētu arī iztulkot uz LV. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Rociņas trīc! :wheelchair: Vecums nāk! :yahoo: Mēģināšu rīt skaidrāk nobildēt!

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#17 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 14 May 2009 - 01:11

EspOff: ir man C5 Q ar sport suspension (tās nav manas iedomas, tā ir pēc komplektācijas kodiem), zobus nesit ārī (pasažieri parasti ir starā par to cik komfortabls auto), pagriezienos turas ļoooti labi, tai skaitā arī nešūpojas un nedauzās pret zemi, arī kad auto piesēžas pilns ar cilvēkiem auto ir OK un nav problēmas.. Vai tikai atkal kārtējo reizi pēc viena, iespējams - notriekta C5 ekspemplāra, nespried par C5 sport suspension kopumā? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Vienīgā lieta kas man noteikti nepatīk C5 (arī citos audi - sport/ne sport, vienalga) salīdzīnot kaut vai ar Subarry legacy vai impreza ar/bez turbo - 'izsmērētā' reakcija uz stūri...


:ninja: nē- nespriežu pēc viena nojāta eksemplāra.Man ģimenē ir otrs C5q,tam kāreiz ir sport suspension.Bet- viņam ir normāla lieluma riteņi,neliels nobraukums un labs stāvoklis vispār.Kā arī saimnieks ir pieradis un viņam viņa auto ļoti patīk.Un arī nekur nekas nevelkas un nedauzās.Es ceru,ka Tavs auto arī apmēram atbilst šim aprakstam.Bet- esmu redzējis arī citus auto,kuri šim aprakstam neatbilst.Kā arī esmu ilggadējās sirsnīgās attiecībās ar cilvēkiem,kas jau gadus 18 diendienā remontē tieši Audi mašīnas un šos auto ir redzējuši simtiem.Un ir bijis ne mazums īpašnieku,kuri saviem "sporta" A6 un A8 ir mainījuši piekari un bijuši gatavi izlikt palielu naudu par origin detaļām,lai tikai tiktu vaļā no ši "sporta".Un ne jau visi tikai tādi tipa tirliņi un pajoliņi.Vnk katrs cilvēks grib braukt tā,kā viņam par viņa naudu patīk.
Tiem ceļa apstākļiem un braukšanas paradumiem,kādi patīk konkrēti man- es neesmu bijis mierā ne ar viena Audi oriģinālo piekari un vienmēr esmu viņas mainījis uz uzlabojuma pusi un pieregulējis savām vajadzībām.Mans testa ceļš ir nevis Jūrmalas šoseja,kur diendienā sacenšas simtiem sportistu,bet piemēram posms Kūdra-Kalnciems-Jelgava,vo tur var šo to iztestēt,pareizu zobu sakodienu ieskaitot..Es zinu tikai divas amortizatoru markas,ar kurām IR iespējams šo piekari uzlabot.Kā arī zinu šo amortizatoru pielietojuma un regulējuma nianses.Un šīs nianses ir būtiskas.Nav ne tuvu tā,ka vnk samaksāji,uzliki un aizmirsi. Un man ir žēl noskatīties,ka cilvēki savas labticības dēļ ir gatavi iesaistīties dažādos piedzīvojumos,par kuru iznākumu viņiem ir maz jēgas un kur iespējamie tirgotāji un padomdevēji ne vienmēr pauž taisnību.

ja kāds vēl nesaprata,ko gribēju pateikt- tas "sport suspension" par ko te cilvēki sūdzas- tas vairs nav tas "labā stāvokļa" variants,kurš "apmierina" sava saimnieka vajadzības.Te ir runa par to "sport",kas savam saimniekam krīt uz nerviem un bojā dzīvi.Par to,kur nevis pasažieri slavē komfortu,bet kur tas viss ir jāņem steidzīgi nost un jāmet miskastē.Velns viņu zin,kādā veidā "ideālā" stāvoklī esošais ''sports"pārtop par "ārā metamo",bet acīmredzot pie vainas būs braukšanas apstākļi un konkrētā auto stāvoklis.Kā arī tas,ko tur ir ķīmiķojis iepriekšējais saimnieks.

ja cilvēks pretendē uz jaunu Koni iegādi un savā prātā pamatoti cer,ka par izdoto naudu viņa meklējumi un problēmas būs garantēti beigušās uz ilgu laiku- viņam vispirms būtu jāievāc derīga informācija,jo plānotajam pasākumam ir tomēr dažas neredzamas īpatnības.

ja paņemt un uzlikt kādam auto pārmērīgi pievilktus Koni,tad tur būs iznākums tāds,ka pa gludu asfaltu auto brauks vēl kaut cik ciešami un saimniekam būs ''sporta'' iespaids no tā,ka auto būs noturīgāks uz sānsveri - BET- ja ar to auto braukt pa bedrēm,tad tur būs īsā laikā kirdiks piekarei un saimnieka zobiem.Tā pievilkšana iedarbojas galvenokārt tikai uz amīša izstiepšanas virzienu,un tam pievilcējam vispirms vajag apjēgt,ko viņš dara un cik lielā mērā un kā tas iedarbojas uz auto uzvedību.Mums neder runāt tikai par braukšanu pa gludu asfaltu,esam spiesti domāt arīdzan par nelīdzenumiem,bet te sākas kaudze pretrunu un sapnis par ideālu ir d-sā...
Koni deklarē pievilkšanas vajadzību kā līdzekli pret amīša izstrādi lietošanas laikā.BET- tas dzeltenais Koni-Sport,ar ko mums te darīšana 95% gadījumu- viņš pilnīgi nepievilktā stāvoklī ir pārāk nodevīgi mīksts un auto ir ar braucoša dīvāna īpašībām.Viņš ir drusku jāvelk,kad liekam jaunu.BET- nav skaidrības ,par cik vilkt.Par to neviens skaļi nerunā.Pareizāk sakot- to zaglīgi noklusē.Katrs lieks ceturtdaļapgrieziens uz pievilkšanu te var būtiski visu izmainīt. Vai ir godīgi izdot naudu par dārgu amīti un pēc tam atkārtoti ņemt nost visu stoiku un jaukt ārā,lai pārregulētu? Jeb ir godīgi ik pa laikam ņemt to nost, lai uzturētu amīti darba stāvoklī ar regulāru pievilkšanu un katrreiz vēl taisīt drošības pēc savirzi- cik izmaksā šī "ultimatīvā" tehnoloģija teiksim uz 50kkm noskrējienu?Nav te kāds gudrais,ar ko varētu par šo padiskutēt??

#18 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 14 May 2009 - 17:34

ja tu vel varētu nofotogrāfēt to uzlīmi tā lai daudz maz normali tur ko var saskatīt, tad es varētu arī iztulkot uz LV. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Šitā jau būs labāk!
Ievietotais attēls

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#19 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 14 May 2009 - 20:35

X4B = National sales program Switzerland
B0F = Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
C6U = Alloy wheels 7J x 17
G0G = 5-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
H7A = Tires 205/60 R15 W
J0L = Battery 340 A (70 Ah)
M7F = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/142kW V6 5V catalytic converter, MVEG 2 base engine is T7F
Q1D = Sports front seats
1BE = Sports suspension/shock absorption
1AH = Electronic differential lock (EDL)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
1MR = Leather steering wheel
1N1 = Power steering
5RG = Right exterior mirror, convex on large brace
5SL = Left exterior mirror: aspherical
T7F = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.2
0JH = Weight category front axle weight range 8
3S1 = Bright roof rails
4VE = Two 3-point seat belts and one static lap belt in third row of seats
0YQ = Weight range 15 installation control only, no requirement forecast
0G1 = Gearshift lever
8UB = Radio preparation
8GL = Alternator 120 A
8RX = Passive speakers
1KD = Disc brakes, rear
1LB = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
1BE = Sports suspension/shock absorption


LUUDZU
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#20 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 14 May 2009 - 22:36

Paldies,bet es ne vella nevelku angliski!Ļoti maz ko sapratu! :sarkst:

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#21 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3489 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 14 May 2009 - 22:40

tad jau skolaa nemaz negaaji, ja pat sho nesaprot :crazy:
A200TQ

#22 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 14 May 2009 - 22:50

Gāju,bet tas bija 20 gadus atpakaļ un tad tā valodu nemaz nemācīja!

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#23 jonyz

jonyz
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzīvesvieta:Jekabpils

Pievienots 14 May 2009 - 23:10

nu jau kauns,vienaada vecuma spriezhot peec nika esi ar mani un zinu ka skolaa agraak taa nemaacija,bet shitais jau elementaari,kaut gan vairaak uz tehnisko novirzienu,kas nav skaidrs prasi.
Sieviņa tika pie smuka Mitsubishi Eclipse,pats tagad braucu ar S8 D2 :)

#24 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 14 May 2009 - 23:21

X4B = National sales program Switzerland - Paredzēts šveicei vai kaut kā tā
B0F = Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts - Paredzēts šveicei vai kaut kā tā
C6U = Alloy wheels 7J x 17 - Lietie diski 7Jx17
G0G = 5-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle - 5 ātrumu manuālā kārba ar 4 riteņu piedziņu
H7A = Tires 205/60 R15 W - Riepas tiri piri
J0L = Battery 340 A (70 Ah) - Aķis tiri piri
M7F = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/142kW V6 5V catalytic converter, MVEG 2 base engine is T7F - 6 cilindru benzīna dzinējs ar katalizatoru un HVZ ko tur vēl
Q1D = Sports front seats - sporta priekšas sēdekļi
1BE = Sports suspension/shock absorption - sporta piekare, amartizatori
1AH = Electronic differential lock (EDL) - elektronisk diferenciāļa bloķētājs
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires - lietais rezerves rats ar oriģinālo riepu
1MR = Leather steering wheel - ādas stūre
1N1 = Power steering - stūres pastiprinātājs
5RG = Right exterior mirror, convex on large brace - kkas ar labo spoguli
5SL = Left exterior mirror: aspherical - kreisais spogulis HVZ tur kāds
T7F = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.2 - 6 cilindru 2.8 dzinējs ar kautko
0JH = Weight category front axle weight range 8 - kkas ar svaru
3S1 = Bright roof rails - spīdīgi jumta reliņi
4VE = Two 3-point seat belts and one static lap belt in third row of seats - divas 3 punktu jostas un viena parastā trešajā sēdēšanas vietā
0YQ = Weight range 15 installation control only, no requirement forecast - kkas ar svaru
0G1 = Gearshift lever - ātrumkloķa svira
8UB = Radio preparation - radio sagatavošana? WTF?
8GL = Alternator 120 A - ģenerators 120A
8RX = Passive speakers - pasīvie skaļruņi
1KD = Disc brakes, rear - disku bremzes aizmugurē
1LB = Disc brakes, front - disku bremzes priekšā
3FA = Without roof insert (standard roof) - standarta lūka bez tur kaut kā
1BE = Sports suspension/shock absorption - sporta piekare/amartizātori

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#25 jurciks73

jurciks73
  • Lietotājs
  • 2405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga,Vecmīlgrāvis
  • Intereses:AUTO

Pievienots 15 May 2009 - 12:27

O,paldiesiņš! :good:

Audi A6 C5 avant 2.8 Quattro
Audi A6 C4 avant 2.5 Tdi Quattro(S6 replika) Powered by Jonix


#26 J.B.

J.B.
  • Lietotājs
  • 249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 January 2018 - 20:06

Gribu nomainīt visas atsperes savam A6 C5 2.5tdiq sedanam. Komplektācijas sarakstā ir minēts 1BE - sports suspension/shock absorption 

 

Cik uzmetu aci detaļu veikalos - praktiski visos piedāvā tikai atsperes standarta piekarei. Slikti meklēju vai arī tiešam var nopirkt tikai standarta piekarei paredzētas atsperes?

 

Paldies! 


TDI Q


#27 dzeee

dzeee
  • Lietotājs
  • 647 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupes pagasts, šad tad Rīga, pa retam Bauska.
  • Intereses:meitenes
    AUDI QUATTRO
    mūzika
    ...

Pievienots 27 January 2018 - 20:39

var nopirkt arī sport suspension.... tikai cenas tev varētu arī nepatikt... būs apmēram 1,5x dārgākas afetermaketam, un Oem's visp nostāsies neforšos ciparos... 
nu aptuveni šādi vari meklēt, bet ne visi aftermarket ražotāji sevi apgrūtina ar 'sporta' amartizātoru ražošanu.... vnk pie parastā amīša piemet visus iespējamos kodus un miers mājās... 
priekša: 4B0412031BN , aizmugure: 4B0513031M (A), bet nu man te vienīgais kas nav paslinkojis pierakstīt par sporta balstiekārtu ir Sachs... katrā ziņā vieglāk ir meklēt pēc sava gada vai vin katalogā kuri amīši tev paredzēti, un tad pēc oriģināldetaļu koda pielasīt analogus... 
es savam Fl c5Q biju piemeklējis laikam 2us vai 3 analogus, bet nu arī tad cipars par visiem 4iem amīšiem jau bija kkas ap 400eur... 
Edit: atvaino, es te uz amīšiem izgāju... viss info šis ir par amartizatoriem... 

Edit2: parokoties pa ražotāju katalogiem saprotu to ka gan parastajai piekarei, gan sporta amīši ir zem viena koda, kas nozīmē, ka viņi neiespringst uz sporta piekari... :( atliek tikai oem... 


Šo rakstu rediģēja dzeee: 27 January 2018 - 21:18

AUDI 100 '87 2.3NF  aizgājis uz labākiem medību laukiem... 
AUDI 100 Avant QUATTRO '89 2.3NF b/g  flinstonvāgens... SOLD
AUDI 90 '89 2.3 NG b/g Diemžēl zem preses...   Audi A6 C5 '97 2.4 b/g...  speedgang.lv    SOLD

Audi A6 C5 Avant Quattro '04 2.4 b/g  :greyrs4:

ʥɛɛɛ





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)