Pālekt uz saturu


Foto

Mikstas bremzes


  • Please log in to reply
55 atbildes uz šo tēmu

#31 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 02 April 2009 - 16:36

nu tā šodien diagnostikā abs uzmeta kļudu ka beigts abs devējs priekšējam labam ratam,kaut arī tam tikkai kolotkas vietām samainīju,bet labam gultni nomainīju,respektīvi rodas jautājums vai dēļ tā varētu mirgot tā apnicīgā sarkanā bremžu gaismiņa paneī?


bremžu kluču nodilumam nav nekāda sakara ar degošu ABS lampiņu vai nestrādājošu ABS devēju....

#32 Viper

Viper
  • Lietotājs
  • 1077 raksti

Pievienots 02 April 2009 - 16:42

Nu pasaku cilveciņi sadrukājuši.

Iekšējais bremžu klucis vairāk vai mazāk dilst visām mašīnām vairāk nekā arējais, tāpat ir arī ar bremžu disku, kur iekšmala dilst stipri ātrāk kā ārmala un tas ir neatkarīgi, vai auto ir vecs vai 2005 gada. Tā tas ir un būs, jo tikai pie straujas bremzēšanas strādā abi kluči puslīdz vienlīdzīgi, bet ja vislaik piebremzē mazdrusciņ, ko parasti visvairāk arī dara, tad tā ir normāla parādība un tā ir jābūt.

Ja negribat lai tā ir, pērkat 4 vai vairāku virzuļu suportus, kur cilindrīši ir abās pusēs, kā RS2, S8 un praktiski visām sporta mašīnām!

Lūk jums visa fizika.

Logi un durvis no PVH (PVC) profiliem pa tiešo no vietējā ražotāja, Rehau GENEO, Rehau un Aluplast.


#33 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 02 April 2009 - 19:54

bremžu kluču nodilumam nav nekāda sakara ar degošu ABS lampiņu vai nestrādājošu ABS devēju....

nu es jau nesaku ka tā ir,tiko samainiju deveju vis ok

#34 JancuksN

JancuksN
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga - Talsi
  • Intereses:Ne tikai Audi

Pievienots 02 April 2009 - 19:57

Nu pasaku cilveciņi sadrukājuši.

Iekšējais bremžu klucis vairāk vai mazāk dilst visām mašīnām vairāk nekā arējais, tāpat ir arī ar bremžu disku, kur iekšmala dilst stipri ātrāk kā ārmala un tas ir neatkarīgi, vai auto ir vecs vai 2005 gada. Tā tas ir un būs, jo tikai pie straujas bremzēšanas strādā abi kluči puslīdz vienlīdzīgi, bet ja vislaik piebremzē mazdrusciņ, ko parasti visvairāk arī dara, tad tā ir normāla parādība un tā ir jābūt.

Ja negribat lai tā ir, pērkat 4 vai vairāku virzuļu suportus, kur cilindrīši ir abās pusēs, kā RS2, S8 un praktiski visām sporta mašīnām!

Lūk jums visa fizika.



Tici man, ir mainīti desmitiem bremžu kluču sākot no Audi lidz opel un hunjchinjchai, taapeec zinu ko runāju...
Te ikdienā katrs nebrauc ar ahuunaakajiem sporta suportiem... un ne katrs to var atļauties... pasaciņas vai ne pasaciņas, lai pamēģina noslīpēt un tad redzēs vai strādā vai nē...
Nu nav no rūpnīcas paredzēts, ka viena kolotka nodilst līdz kliņķim, bet otra tik par vienu trešdaļu.... nevar gaidīt, lai ideāli strādā bremzes, ja kolotkas stāv uz kaut kādas rūsas un grubuļu kaudzes...
Audi 90 2.2 KV 136HP typ81
Audi Coupe Quattro 1985 2.2 KV 136HP Tornado Red
Fire Up The quattro!

#35 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 02 April 2009 - 19:58

Nu pasaku cilveciņi sadrukājuši.

Iekšējais bremžu klucis vairāk vai mazāk dilst visām mašīnām vairāk nekā arējais, tāpat ir arī ar bremžu disku, kur iekšmala dilst stipri ātrāk kā ārmala un tas ir neatkarīgi, vai auto ir vecs vai 2005 gada. Tā tas ir un būs, jo tikai pie straujas bremzēšanas strādā abi kluči puslīdz vienlīdzīgi, bet ja vislaik piebremzē mazdrusciņ, ko parasti visvairāk arī dara, tad tā ir normāla parādība un tā ir jābūt.

Ja negribat lai tā ir, pērkat 4 vai vairāku virzuļu suportus, kur cilindrīši ir abās pusēs, kā RS2, S8 un praktiski visām sporta mašīnām!

Lūk jums visa fizika.

nesaprotu tad kāpēc iepiekšējie kluči nodilumā atšķīrās labi ja 2mm,laikam fričos savādāki fizikas likumi
:crazy:

Šo rakstu rediģēja janies: 02 April 2009 - 20:00


#36 Viper

Viper
  • Lietotājs
  • 1077 raksti

Pievienots 02 April 2009 - 20:17

Jūs esat bezcerīgi, tāpat kā A/S, tāds tādu atrod.
Nekur nerakstiju ka viens klucis nodilst pilnībā, bet otrs kā jauns!

Logi un durvis no PVH (PVC) profiliem pa tiešo no vietējā ražotāja, Rehau GENEO, Rehau un Aluplast.


#37 JancuksN

JancuksN
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga - Talsi
  • Intereses:Ne tikai Audi

Pievienots 02 April 2009 - 20:21

Nu blaaa................ kāda tad bija sākuma problēma, vai tad kāds te par 2 mm cīnījās?

Šo rakstu rediģēja Jancuks: 02 April 2009 - 20:21

Audi 90 2.2 KV 136HP typ81
Audi Coupe Quattro 1985 2.2 KV 136HP Tornado Red
Fire Up The quattro!

#38 Sleepy

Sleepy
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils-Brocēni

Pievienots 06 September 2018 - 10:49

Forumiešie!

Nomainiju aizmugurejos bremžu diskus un klučus pēc visa bremzes palika mīkstas bremžu pēdālis aiziet līdz grīdai.Tas ir norma pēc nomaiņas?


VOLKSWAGEN PASSAT B5+ LIMOUSINE AVB (TDI) EPV (4A)

OPEL ASTRA G CARAVAN Y17DT


#39 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1483 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 06 September 2018 - 11:01

Norma tā nav. Kāds auto?

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#40 Sleepy

Sleepy
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils-Brocēni

Pievienots 06 September 2018 - 11:09

Norma tā nav. Kāds auto?

pasrāts b5


VOLKSWAGEN PASSAT B5+ LIMOUSINE AVB (TDI) EPV (4A)

OPEL ASTRA G CARAVAN Y17DT


#41 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 06 September 2018 - 11:32

varbūt sāc ar atgaisošanu..  ja pirmo reizi pēc maiņas tad normāli- bet ja visu laiku 99% ka jāatgaiso, suportus kad spiedi iekšā-  br. šķidruma bačuku atvēri? 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#42 Sleepy

Sleepy
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils-Brocēni

Pievienots 06 September 2018 - 11:43

varbūt sāc ar atgaisošanu..  ja pirmo reizi pēc maiņas tad normāli- bet ja visu laiku 99% ka jāatgaiso, suportus kad spiedi iekšā-  br. šķidruma bačuku atvēri? 

Līdz maiņai bija tādas cietas bet tagad tādas mīkstas


VOLKSWAGEN PASSAT B5+ LIMOUSINE AVB (TDI) EPV (4A)

OPEL ASTRA G CARAVAN Y17DT


#43 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 06 September 2018 - 12:51

atgaisošana ... tad stāsti kas mainās


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#44 999KrS

999KrS
  • Lietotājs
  • 1795 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga un tās apkārtne
  • Intereses:Viss, bet tajā pašā laikā nekas.

Pievienots 06 September 2018 - 13:36

fun fact: uz A4 B5 FL sedan - nevar ar pirmo atgaisot perfekti.. vajag aparātu, kas dzen spiedienu iekšā sistēmā. vai arī atgaiso vienreiz, pāris dienas pabrauc ar mīkstu pedāli un atgaiso vēlreiz. iespējams, ka Passātam līdzīgi.


Šo rakstu rediģēja 999KrS: 06 September 2018 - 13:36

Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.


#45 Val

Val
  • Administrators
  • 11520 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 06 September 2018 - 13:58

Kaut ko betonē. Mainīju visus četrus diskus un kā par brīnumu atgaisojās.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#46 Sleepy

Sleepy
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils-Brocēni

Pievienots 06 September 2018 - 14:06

Kaut ko betonē. Mainīju visus četrus diskus un kā par brīnumu atgaisojās.

un bremzes bija cietas uzreiz?

hz moš piedilst jauni diski ar kalodkām?


VOLKSWAGEN PASSAT B5+ LIMOUSINE AVB (TDI) EPV (4A)

OPEL ASTRA G CARAVAN Y17DT


#47 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 06 September 2018 - 14:14

Un kas tad paliks ciets - disks vai uzlika? Atgaiso bremzes Tev saka taču. Tam ar piedilšanu nekāda sakara nav.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#48 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 06 September 2018 - 14:56

a kura momenta rodas nepieciesamiba atgaisot mainot diskus ar uzlikam? 


bt avant quattro

typ85 quattro


#49 Sleepy

Sleepy
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils-Brocēni

Pievienots 06 September 2018 - 15:37

a kura momenta rodas nepieciesamiba atgaisot mainot diskus ar uzlikam? 

es arī nesaprotu


VOLKSWAGEN PASSAT B5+ LIMOUSINE AVB (TDI) EPV (4A)

OPEL ASTRA G CARAVAN Y17DT


#50 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2338 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 06 September 2018 - 16:09

Labs jautājums, jā. :viltigs:


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#51 999KrS

999KrS
  • Lietotājs
  • 1795 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga un tās apkārtne
  • Intereses:Viss, bet tajā pašā laikā nekas.

Pievienots 06 September 2018 - 22:10

Kaut ko betonē. Mainīju visus četrus diskus un kā par brīnumu atgaisojās.

ja par mani - nu vienalga vai tev jā vai nē - bet nu man neatgaisojās - 3 dažādi mehāniķi/servisi to darījuši un vienmēr pedālis ir bijis tāds, kā man nepatīk - viss strādā viss iet, bet atgaisojot ar aparātu pedālis tāds asāks un patīkamāks... moš tev atgaisots vnk ir tas brīdis, kad man liekas, ka nav atgaisots... 

 

palielam vienalga es jau sen esmu to pieņēmis un viss :D nezinu vai manam auto tik tā vai nē. bet nu vienalga. es laimīgs tā kā ir :D


Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.


#52 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 981 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 06 September 2018 - 22:42

Nu mana pieredze arī ir tāda, ka pēc uzliku (kluču) maiņas pedālis bija tāds mīksts. Pats neko negaisoju, un pēc 100km pa pilsētu viss bija atpakaļ kā vajag.


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#53 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 07 September 2018 - 00:32

Loģiski, klučiem taču jāpiedilst..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#54 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 07 September 2018 - 07:50

es arī nesaprotu

Dažreiz gadās,ka skrūvējot iekšā virzuli sarauj gaisu dēļ vecām manžetēm suportā

fun fact: uz A4 B5 FL sedan - nevar ar pirmo atgaisot perfekti.. vajag aparātu, kas dzen spiedienu iekšā sistēmā. vai arī atgaiso vienreiz, pāris dienas pabrauc ar mīkstu pedāli un atgaiso vēlreiz. iespējams, ka Passātam līdzīgi.

Palīdz arī ja ir iedarbināts auto,bet šī problēma ir tikai b5 kuriem ir abs,visticamāk gaiss paliek abs blokā

#55 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3902 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 September 2018 - 08:04

Ja starp virzuli un manžetēm tiek cauri gaiss, tad tur mainīt klučus un diskus ir pilnīgi bezjēdzīgi.



#56 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9419 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 September 2018 - 12:12

Spiežot iekšā virzuli vajag atskrūvēt gaisotāju lai suporta drazu un lieko eļļu nespiež atpakaļ sistēmā. Ideāli ja izšauj virzuli un visu iekšā satīra


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)