Pālekt uz saturu


Foto

Mikstas bremzes


  • Please log in to reply
55 atbildes uz šo tēmu

#1 ReActive

ReActive
  • Lietotājs
  • 123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2008 - 20:45

Problema ir tada ka manam S6 bremzejot pedalis ir loti miksts,sajuta tada ka vispar nav bremzes un loti talu sak bremzet(bremze loti labi,tikai talu ker)..kas varetu but pa vainu?kolodkas jaunas,suporti visi stradajosi(parlasiti,netek),sistema proka4ena..varetu but pa vainu galvenais bremzu cilindris?
Powered by labs coms

#2 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 26 November 2008 - 23:32

Nu mīkstam pedālim gaiss varētu būt pie vainas.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#3 ReActive

ReActive
  • Lietotājs
  • 123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2008 - 23:46

Nu mīkstam pedālim gaiss varētu būt pie vainas.

:wacko: sistema atgaisota!
man loti talu sak bremzet pedalis..
Powered by labs coms

#4 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 26 November 2008 - 23:48

Nu tad galvenais bremžu cilindrs, zinu šādu gadījumu, kad pēc disku un kluču maiņas tas cilindrs atteica.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#5 BinLadens

BinLadens
  • Lietotājs
  • 338 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums, Jūrmala

Pievienots 27 November 2008 - 01:44

Pirms visu izārdi paprovē tomēr pakaļratus vēl pagaisot. Tieši tas visvairāk pedāļa gājienu ietekmē

#6 audi4fun

audi4fun
  • Lietotājs
  • 3032 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 November 2008 - 09:07

ja sākās pēc detaļu nomaiņas, tad sūdīgi atgaisots 100%. man bija tāpat. Vienkārši palaid vaļā pie suportiem skrūves un pateicini ārā neko nespaidot. Ievēro kārtību. Man pēc šādas prcedūras bremzes parādījās kā naži.

audiScars.lv
Neste Oil, MPM Oil un North Sea Lubricants pārstāvis Latvijā MEXXIN.com

Audi RS4 B5 Goodwood Green & Brilliant Black

 


#7 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 27 November 2008 - 10:47

Nu man bija tā, ka reizxēm pedālis bija mīksts un dziļš, uzlēju šķidrumu un atkal palika ciets un ass.
Mainot klučus un diskus atteicās galvenais cilindrs, kas arī bija vainīgs.
Es jau teiktu, ka cilindrs vainīgs.
Kāda mašīna? Manējā (Ur-S4 jeb S4 (C4)) labu laiku ziņoja par kļūdu bremžu sistēmā, ko es ignorēju, jo domāju, ka vadiņi iet uz īso bremžu kluču nodiluma indikatoriem, kas bija atvienoti.

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#8 ReActive

ReActive
  • Lietotājs
  • 123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 November 2008 - 14:56

ja sākās pēc detaļu nomaiņas, tad sūdīgi atgaisots 100%. man bija tāpat. Vienkārši palaid vaļā pie suportiem skrūves un pateicini ārā neko nespaidot. Ievēro kārtību. Man pēc šādas prcedūras bremzes parādījās kā naži.


labi,pameginasim vel atgaisot..tas ir pratigak neka pirk jaunu cilindru..vel paspesu :))
man sakas kad nomainiju prieksa kolodkas u parlasiju aizmugurejo suportu(negaja atpakalj)..aa un vel divas rocenu trosites nomainiju(nu tas ta,tas neietekmetu to4na..=]]])
jau kadas 3 reizes atgaisoju,it ka gaiss biscinj iziet katru no reizem,pec ta sakuma pedalis labaks palika..bet ne ta ka vajag..un ar laiku atkal talu bremzeja..bet nu bremzejas loti labi!!nevaretu but ari ka bremzu skidrums vecs?es vasara atdzinu vinu no vacijas un skidruma mainas proceduru neveicu,fig vinu zin kas tur bij ieliets..bet nu vaciesu sudu nelies un ar apkopi ari nevelk :sarkst:
Powered by labs coms

#9 ReActive

ReActive
  • Lietotājs
  • 123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 27 November 2008 - 14:58

Nu man bija tā, ka reizxēm pedālis bija mīksts un dziļš, uzlēju šķidrumu un atkal palika ciets un ass.
Mainot klučus un diskus atteicās galvenais cilindrs, kas arī bija vainīgs.
Es jau teiktu, ka cilindrs vainīgs.
Kāda mašīna? Manējā (Ur-S4 jeb S4 (C4)) labu laiku ziņoja par kļūdu bremžu sistēmā, ko es ignorēju, jo domāju, ka vadiņi iet uz īso bremžu kluču nodiluma indikatoriem, kas bija atvienoti.

man S6 C4 96.g.,kludu nekadu nerada.. :nez:
Powered by labs coms

#10 kh

kh
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzīvesvieta:TLL

Pievienots 27 November 2008 - 15:02

Pie VEF tilta esso eļļas maiņā džeki par kvartu maina (spec. sūknis) DOTu- rekomendējas, ja vecais DOTs jau tumši brūns- ievilcis sevī ūdeni un rūsina cilindrīšus no iekšpuses.

#11 RaiviS4

RaiviS4
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 27 November 2008 - 17:59

Nu man bija tā, ka reizxēm pedālis bija mīksts un dziļš, uzlēju šķidrumu un atkal palika ciets un ass.
Mainot klučus un diskus atteicās galvenais cilindrs, kas arī bija vainīgs.
Es jau teiktu, ka cilindrs vainīgs.
Kāda mašīna? Manējā (Ur-S4 jeb S4 (C4)) labu laiku ziņoja par kļūdu bremžu sistēmā, ko es ignorēju, jo domāju, ka vadiņi iet uz īso bremžu kluču nodiluma indikatoriem, kas bija atvienoti.



kāds uzraksts liecināja par to ka kļuda bremžu sistēmā?
man arī kaut ko met uz ekrāninja par bremzēm un vainu lieku arī uz to pašu ka bremžu kluču indikātori ir atvienoti :blink:

A6 2.7biturbo powered by Jonix


#12 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 27 November 2008 - 19:52

Degās lielā sarkanā izsaukuma zīme par defektu bremžu sistēmā, kas pēc grāmatas stingri rekomendē pārtraukt braukšanu, lai neteiktu, ka jāstājas tūlīt nost, visu pavada pīkstēšana.
Novērojams bija uz līkumiem, bedrēm, strauju paātrināšanos un, protams, bremzēšanu.

Šķiet, ka nolietotiem bremžu klučiem bija savs paziņojums. Neesmu grāmatu rokā turējis, nemāku precīzi pateikt.
Pagaidām man atkal 2x ir izmesta kļūda bremžu sistēmā, domāju, ka šoreiz vainīgs hidrovakuuma pastiprinātājs, ko man arī teica, ka esot bojāts, bet to vajdzētu pielikt pie kompja un nolasīt.

Visas šīs kļūdas saglabājas kompī, vnk jāpieliek pie kompja un jānolasa.

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#13 BinLadens

BinLadens
  • Lietotājs
  • 338 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums, Jūrmala

Pievienots 30 November 2008 - 23:14

jau kadas 3 reizes atgaisoju,it ka gaiss biscinj iziet katru no reizem,pec ta sakuma pedalis labaks palika..bet ne ta ka vajag..un ar laiku atkal talu bremzeja..bet nu bremzejas loti labi!!nevaretu but ari ka bremzu skidrums vecs?es vasara atdzinu vinu no vacijas un skidruma mainas proceduru neveicu,fig vinu zin kas tur bij ieliets..bet nu vaciesu sudu nelies un ar apkopi ari nevelk http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Pārlasot visas gumijas saliki kā vajag? Man bija gadijies ka gar rocenes asīti rauj gaisu suportos, tad bija tā, ka ar laiku švakas bremzes paliek. Blīvgredzens kautkā bija šķībi nostājies un strādāja kā pumpja membrāna- spiedienu no iekšas ārā nelaiž, bet gaisu ievelk kad spiediens krītas.
Bremžu eļļa jāmaina apm. reizi 3 gados neatkarīgi no tā kas tur ir iekšā un kā izskatās.

#14 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 01 April 2009 - 19:40

nu manam a4 šodien vispār gļuki uznākuši,nomainīju klučus priekšā,kuriem iekšējie kluči ir jau līdz bleķim bet ārējie kā jauni,bet panelī tagad gaudo tā sarkanā izsaukuma zīme,plus vēl abs,rīt mēģināšu aizdzīt uz diagnostiku,tad jau redzēs ,bet vairāk škrobe par to ka klučus nevienmērigi deldē--kāpēc tā?

#15 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 April 2009 - 19:47

par gaisu var parliecinaties 10 reizes pec kartas spaidot pedali..paliek vai nepaliek cietaks :)

audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#16 marens

marens
  • Lietotājs
  • 311 raksti

Pievienots 01 April 2009 - 19:55

nu manam a4 šodien vispār gļuki uznākuši,nomainīju klučus priekšā,kuriem iekšējie kluči ir jau līdz bleķim bet ārējie kā jauni,bet panelī tagad gaudo tā sarkanā izsaukuma zīme,plus vēl abs,rīt mēģināšu aizdzīt uz diagnostiku,tad jau redzēs ,bet vairāk škrobe par to ka klučus nevienmērigi deldē--kāpēc tā?



Nevienmeeriigi dilst deel nokiileejusam suporta vadiiklaam!

#17 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 01 April 2009 - 20:22

Nevienmeeriigi dilst deel nokiileejusam suporta vadiiklaam!

nu nezinu,ar roku māģinot kustas viegli,varbūt cilindri nestaigā kā nākas,jo oktobrī mainot klučus tie bija vienmērīgi nodiluši,brt tagad ārējiem pat gandrīz nav nodiluma paz
imes

#18 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 01 April 2009 - 20:38

nu manam a4 šodien vispār gļuki uznākuši,nomainīju klučus priekšā,kuriem iekšējie kluči ir jau līdz bleķim bet ārējie kā jauni,bet panelī tagad gaudo tā sarkanā izsaukuma zīme,plus vēl abs,rīt mēģināšu aizdzīt uz diagnostiku,tad jau redzēs ,bet vairāk škrobe par to ka klučus nevienmērigi deldē--kāpēc tā?


Nevienmeeriigi dilst deel nokiileejusam suporta vadiiklaam!



Es nesen arī baigi izbrīnīts biju.
Saliku jaunus klučus un braukāju laimīgs, pēc kādiem pāris mēnešiem vēl skatījos noņemot ratu uz ārējo kluci un preicājos, ka nedilst.
Vienreiz uz pacēlāja kaut ko bakstījos un kaut kā uzmetu aci uz klučiem. Iekšējiem labi ja 1/3 tik palikusi.
Virzuļi neķīlē, jo to jau momentāli justu, un uzstādīti ir 2 virzuļu suporti, tātad ja viens ķīlētu, tad būtu šķībs klucis, bet viss ideāli taisni dilis, abās pusēs un visi 4 virzuļi noķīlēt nevar. Vadīklas staigā ļoti brīvi un ideāli, piļņiki viņām veselai. Suporti nesen tik uzlikti, tā kā fiziski nevar tur nekas ķīlēt.Tagad samainīju klučus vietām un po, ārējais gandrīz nedilst, un iekšā gandrīz jauns.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#19 hofmann

hofmann
  • Lietotājs
  • 954 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi,Saab

Pievienots 01 April 2009 - 20:38

Principā nomainot br.diskus un klučus pedālis kādu laiku ir mīksts. Savukārt pie mūsu laikapstākļiem un braukšanas stila bremžu eļļa jāmaina reizi gadā. Burtiski nesen nomainīju br.eļļu un pedālis krietni augstāk pacēlās. Mainīju uz TEXTAR dot 4

DOT 4 0.5 TEXTAR eļļas Br.šķidrums 0.5l 2.47
Senson serviss Starta ielā 5 F T. 29940215<p>[b][i][size=5]

#20 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 01 April 2009 - 21:30

Es nesen arī baigi izbrīnīts biju.
Saliku jaunus klučus un braukāju laimīgs, pēc kādiem pāris mēnešiem vēl skatījos noņemot ratu uz ārējo kluci un preicājos, ka nedilst.
Vienreiz uz pacēlāja kaut ko bakstījos un kaut kā uzmetu aci uz klučiem. Iekšējiem labi ja 1/3 tik palikusi.
Virzuļi neķīlē, jo to jau momentāli justu, un uzstādīti ir 2 virzuļu suporti, tātad ja viens ķīlētu, tad būtu šķībs klucis, bet viss ideāli taisni dilis, abās pusēs un visi 4 virzuļi noķīlēt nevar. Vadīklas staigā ļoti brīvi un ideāli, piļņiki viņām veselai. Suporti nesen tik uzlikti, tā kā fiziski nevar tur nekas ķīlēt.Tagad samainīju klučus vietām un po, ārējais gandrīz nedilst, un iekšā gandrīz jauns.

es jau ar ta izdariju tik nezinu kas tagad notiks,jo iekšējiem nāk kautkādas atsperes kas ieāķejas cilindrā,nez priekškā varbūt lai negrab?

#21 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 01 April 2009 - 22:29

Nevienmeeriigi dilst deel nokiileejusam suporta vadiiklaam!


muļķības!!! Es savam autiņam uzliku jaunus diskus, jaunus klučus, jaunas vadīklas, jaunas gumijas, jauna bremžu eļļa, visu notīriju, visu sasmērēju, bremžu cilindri iekšā spiedās viegli, viss kā nākas, bet tā pati problēma- iekšmala klučiem nomaukta līdz bleķim ārpuse knapi līdz pusei.
Varbūt kāds zinošs cilvēks var padalīties informācijā....tagad pavasarī ir doma pārjaukt tos priekšējos suportus...vienīgā doma kas ienāca pratā ir tā ka cilindrīši kkā neatiet atpakaļ un tie iekšējie kluši vislaik tiek bišku rīvēti gar diskiem.

Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 01 April 2009 - 22:41


#22 jonyz

jonyz
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzīvesvieta:Jekabpils

Pievienots 01 April 2009 - 22:53

A mozh taa audikiem ir ka pedaalis taads miikstaaks,es peec opelja asajiem nazhiem ar nevareeju saprast ko tik stulbi bremzee,ar nomainiiju diskus ar kluchiem visiem 4 ritenjiem,bet bremzes njem tikai kaut kur ap puspedaali,nevar teikt ka sliktas,bet nu taadas jeeli miikstas,paliks siltaaks buus jaamegjina pagaisot un mozh tochna skidrums jaamaina :blink:
Sieviņa tika pie smuka Mitsubishi Eclipse,pats tagad braucu ar S8 D2 :)

#23 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 01 April 2009 - 23:02

nu nav audim jābūt mīkstām bremzēm... :D bet bremžu šķidrums ir obligāti jāmaina

Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 01 April 2009 - 23:08


#24 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 01 April 2009 - 23:08

A mozh taa audikiem ir ka pedaalis taads miikstaaks,es peec opelja asajiem nazhiem ar nevareeju saprast ko tik stulbi bremzee,ar nomainiiju diskus ar kluchiem visiem 4 ritenjiem,bet bremzes njem tikai kaut kur ap puspedaali,nevar teikt ka sliktas,bet nu taadas jeeli miikstas,paliks siltaaks buus jaamegjina pagaisot un mozh tochna skidrums jaamaina http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Iekāp A3, redzēsi ko nozīmē bremzes.
Uzpūš vējš pedālim, un pa logu ārā esi.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#25 jurisjsp

jurisjsp
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 01 April 2009 - 23:37

Atvainojos ka ne latviski :crazy: Pāris citāti:
Прокачка тормозной системы:
Очередность при прокачке всей системы:
1 – заднее правое колесо
2– заднее левое колесо
3– переднее правое колесо
4– переднее левое колесо

Если прокачка тормозной системы выполнена недостаточно тщательно, то при нажатии на педаль в конце ее хода будет ощущаться повышенная «мягкость» педали.

.................


#26 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 02 April 2009 - 14:23

nu manam a4 šodien vispār gļuki uznākuši,nomainīju klučus priekšā,kuriem iekšējie kluči ir jau līdz bleķim bet ārējie kā jauni,bet panelī tagad gaudo tā sarkanā izsaukuma zīme,plus vēl abs,rīt mēģināšu aizdzīt uz diagnostiku,tad jau redzēs ,bet vairāk škrobe par to ka klučus nevienmērigi deldē--kāpēc tā?

nu tā šodien diagnostikā abs uzmeta kļudu ka beigts abs devējs priekšējam labam ratam,kaut arī tam tikkai kolotkas vietām samainīju,bet labam gultni nomainīju,respektīvi rodas jautājums vai dēļ tā varētu mirgot tā apnicīgā sarkanā bremžu gaismiņa paneī?

#27 Whistler

Whistler
  • Lietotājs
  • 531 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sarkandaugava

Pievienots 02 April 2009 - 14:30

Da jebkurai mashiinai kad nomaina bremzu klucus paliek ljooooooti miiksts pedaalis kaadas paaris nedeeljas taa ir un tad kautkaa viss paliek normaali :svilpo:
50 % negadījumi sākas ar ''Skaties kaa es maaku'' - Pārējie 50% ar ''Paturi aliņu''
Audi Coupe B4 QUATTRO

Whistler vairs nestrādā autoservisā

#28 janies

janies
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:norwey

Pievienots 02 April 2009 - 14:33

Da jebkurai mashiinai kad nomaina bremzu klucus paliek ljooooooti miiksts pedaalis kaadas paaris nedeeljas taa ir un tad kautkaa viss paliek normaali http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

nu nezinu gan,cik pirmstam esmu mainijis nevienai tā nav bijis,ja nu vienīgi audi nacionālā ipatnība?

#29 JancuksN

JancuksN
  • Lietotājs
  • 72 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga - Talsi
  • Intereses:Ne tikai Audi

Pievienots 02 April 2009 - 16:12

muļķības!!! Es savam autiņam uzliku jaunus diskus, jaunus klučus, jaunas vadīklas, jaunas gumijas, jauna bremžu eļļa, visu notīriju, visu sasmērēju, bremžu cilindri iekšā spiedās viegli, viss kā nākas, bet tā pati problēma- iekšmala klučiem nomaukta līdz bleķim ārpuse knapi līdz pusei.
Varbūt kāds zinošs cilvēks var padalīties informācijā....tagad pavasarī ir doma pārjaukt tos priekšējos suportus...vienīgā doma kas ienāca pratā ir tā ka cilindrīši kkā neatiet atpakaļ un tie iekšējie kluši vislaik tiek bišku rīvēti gar diskiem.


Ja drīkst, tad mazliet iepostošu no savas pieredzes... Tas viss ir labi, ka nomaina vadīklas, visu sasmērē, notīra, uzliek remkomplektus utt. Bet reizēm ar to vien nepietiek, it sevišķi vecākiem autiņiem... Ja pēc visu augstāk minēto darbību veikšanas tomēr viena no kolotkām dilst vairāk, tad visticamākais pie vainas ir sēžas, uz kurām gulstas un pa kurām staigā bremžu kluči - (parasti tā notiek, ja mašīna ir kādu laiku pastāvējusi vai arī tekoši lietota ziemā sāls apstākļos...) - uz šīm sēžām vietās, uz kurām gulstas kluči mēdz rasties rūsa, it sevišķi, ja iepriekš nav īsti normāli strādājušas vadīklas, tātad rodas situācija, kad viena no kolotkām sāk stāvēt uz vietas un tā īsti negrib kustēties, ja, piemēram, tādā veidā tiek braukts ilgstoši, tad metāls suportam tajā vietā, kur uz tā stāv kolotka korodē aizvien vairāk un vairāk. Rezultātā izveidojas ne tikai rūsas kārta, bet jau diezgan dziļš robs vietā, kur jābūt ideāli taisnai plaknei... Nu lūk... Kād pienāk brīdis, kad gribam likt jaunus diskus un jaunas kolotkas, visu it kā izdaram sasmērējam, a ne sūda, viena kolotka kā dilst vairāk, tā dilst vairāk - Tajā vietā, kur radies jau robs un virsma vairs nav gluda tas jaunais bremžu klucis it kā iekrīt iekšā un ieķīlē un vairs īsti labi negrib kustēties, un tā kā vadīklas strādā ideāli, piem, ja tās ir iztīrītas un sasmērētas, tad suports pavirzās uz to pusi, kur viņam ir mazāka pretestība, respektīvi, tur, kur šim labpatīkas, galu galā viena no kolotkām dilst vairāk, otra mazāk, a mēs domājam na*ren tā, taču visu it kā izdarīju... Tāpēc, pēc savas pieredzes, zinu, ka obligāts noteikums ir ne tikai iztirīt vadīklas, sasmērēt visu un utt, ja tas nepieciešams, bet arī noslīpēt ideāli gludas (kamār ir redzama vienmērīgi gluda metāla virsma) tās vietas, kuras augstāk aprakstīju - savādāk no nevienādas kluču dilšanas neizbēgt... :crazy:
Audi 90 2.2 KV 136HP typ81
Audi Coupe Quattro 1985 2.2 KV 136HP Tornado Red
Fire Up The quattro!

#30 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 02 April 2009 - 16:33

:arrow: Jancuks

Paldies! Toč tas ir variants....tagad kad atkal visu tur mainīšu noteikti pievērsīšu uzmanību šīs virsmas līdzenumam, vai nav iedilusi bedre, jo vizuāli jau izskatās, ka viss ir ok.




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)