Pālekt uz saturu


Foto

S4/S6 sajūgs


  • Please log in to reply
48 atbildes uz šo tēmu

#1 TrakaisRolis

TrakaisRolis
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Marupe
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 20 November 2008 - 20:47

Lieta tada ka vislaiku ir ciets sajuga pedalis(iekapjot cita mašīna pec manējas sajuga pedali vispar nejut),tads jau bija kad pirku 2gad. atpakaļ.Visu šo laiku nekādas vainas nebija,tagad pedēja laika sāka lust nost cilindriša ass pie pedāļa.Kas var but vainīgs?Moška kadam ar ta ir bijis?
S4 beidzot ielās...

#2 arturo

arturo
  • Lietotājs
  • 110 raksti

Pievienots 20 November 2008 - 21:39

man pats pedalis saluza tai vieta kur stiprinas klat sajuga cilindra stienis, par to jau biju loti izbrinits, ka tas s... vareja ta saluzst, bet, ka var salust to stini, nesaprotu, cik tad loti gruti Tev tas pedalis spiezas?

#3 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 884 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 20 November 2008 - 21:47

Nezinu kapec kas luzt,bet cieti tie sajugi ir visiem s4c4.
Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#4 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 20 November 2008 - 22:23

Varbūt problēmas sajūga izspiedēj cilindrā, vai arī kaut kāds "sporta" kurvis ar niknām atsperēm.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#5 rallydriver

rallydriver
  • Lietotājs
  • 94 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 November 2008 - 23:16

manam arī baigi cietais sajūgs bija, bet tagad jau kāja uztrenēta :D
Желаю Обществу Приятного Аппетита

#6 ReActive

ReActive
  • Lietotājs
  • 123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 November 2008 - 15:07

Manam S6 ari sajuga pedalis diezgan paciets..salidzinot ar ieprieksejo C4 2.8...comam S4 C4 vins nomainija jaunu kurvi,uzlika keramisko disku un jaunu izspiedej gultni,es apsedos,pabraucu,no maneja nebij nekadas atskiribas..ta ka tadi viniem ir tie cietie sajuga pedali.. ;)
Powered by labs coms

#7 TrakaisRolis

TrakaisRolis
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Marupe
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 21 November 2008 - 15:38

Corts ar to cieto pedali,nafigam viņš lust? Nevar but vainigs cilindritis pie karbas kas ir??Neko darit buss vien jarave nost karba lai tiktu skaidriba....
S4 beidzot ielās...

#8 Kilo

Kilo
  • Lietotājs
  • 331 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis Valmiera
  • Intereses:auto A-Z

Pievienots 21 November 2008 - 16:10

vietaa kur pie pedaalja taa asiite stiprinaas vinjai diezgan viegli jaadrozaas plaknee gar pedaali, taa lai nesanaak ka speizjot pedaali tas ass gals tiek vnk nolauzsts
Gadās, ka vadītājs, kurš pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu gala mērķi
sasniedz 40 gadus ātrāk.

#9 TrakaisRolis

TrakaisRolis
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Marupe
  • Intereses:Audi Quattro

Pievienots 23 November 2008 - 10:46

A nevaretu but ka abi cilindriši ir pilni ar sudiem?Tapec tik smags pedals,un lust nost...
S4 beidzot ielās...

#10 quattroholic

quattroholic
  • Lietotājs
  • 634 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:quattro

Pievienots 23 November 2008 - 11:10

nemāku teikt kā stiprinās tavam auto cilindrs.. bet varu pateikt kdēļ manam B2 bija problēma ar cieto pedāli:

Pati probza, jau bija pie pirkshanas, ciets pedālis, sajūta, ka njem tikai pašā galā.. un atpakalj nenaaca, vienmeer mazliet ar kaaju jāvelk atpakaļ.

Tad vienu dienu pedālis nokrita lejā un palika.. : bija iesprāgusi siena, pie kuras tas cilindrs pieskrūvēts-tas ielīda motortelpā, nolūza arī pats stienis.
Pa rokai nebija metinamais, uztaisīju plāksni no saluna,saskrūvēju, bet stienis nebija pareizā slīpumā un atkal divus nolauzu..
Baigās tika ielikti pedāļi no B3, kuriem sajūga cilindrs ir pie pedāļu kronšteina un nevis starpsienā.
Viss kārtībā tikai problēma ar cieto pedāli nepazuda.
Un ta visbeidzot atrisinājums:


Vietā, kur savienojas metāla caurule ar gumijas šlandziņu-pilns ar nosēdumiem, taka piededzis pilns. Caurums tik liels trubinjai, ka adatu nevar iebāzt.
Pasildīju ar autogēnu-viss izdega un pedālis taka jauns-mīksts, lec atpakaļ sejā
:rokas:

Pārbaudi varbūt sākumā to vietu ;) pirms kārbas noņemšanas.

Šo rakstu rediģēja quattroholic: 23 November 2008 - 11:11

Audi V8 92. ABH
Audi 200q 88. MC

#11 pot

pot
  • Lietotājs
  • 175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 May 2013 - 00:29

Padalieties pieredzē par sajūga pedāļa cietību audi s6 2.2 20vt. Man likās, ka manam typ 85 ir paciets pedālis, bet izbraucot ar s6, liekas ka pastāvot korķī kreisā kāja varētu attekt. Visiem viņiem ir tā, vai tur varētu būt kāda problēma?



#12 UZI

UZI
  • Lietotājs
  • 159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:A6 2.5 TDI

Pievienots 25 May 2013 - 08:22

Man ar viņš ir ciets. Bet tādam viņam nav jābūt. man ir bojāts galvenais cilindrs sajūgam kas atrodas pie pedāļa. Viņam ir nedaudz saliekta skrūve ar ko regulējas līz ar to ir nepareizs lenķis kurā spiežas pedālis un viņš ir daudz cietāks. Ja izdodas pareizi noregulēt tad viņš ir ļoti viegls un labi spiežās. Kā arī ir kārtīgi jāatgaiso. Šodien es ņemšos un mēģināšu ko lietas labad izdarīt tad redzēs kas būs sanācis.

Pie jauna iegādes cenas. Sākot no 14 Ls ķīnietis kas ir domāts ja nemaldos 2.5TDI c4 (novelk aptuveni 9 mēnešus un tad salokās spiežamais stienis)

Un dārgākais ir bijis 160 Ls kas aredzēts tieši S6 C4.


Šo rakstu rediģēja UZI: 25 May 2013 - 08:24


#13 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 884 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 May 2013 - 10:33

Man kad uzlika keramiku arī palika cietāks.


Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#14 UZI

UZI
  • Lietotājs
  • 159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:A6 2.5 TDI

Pievienots 25 May 2013 - 11:47

Man kad uzlika keramiku arī palika cietāks.

Ļoti daudz kas ir atkarīgs no pedāļā un stieņa kās spiežcilindru kādā lenķī viņš spiez.



#15 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 25 May 2013 - 13:47

sajūga cilindrs nevar būr pie vainas ?

manam 2.2 20vt arī ir ciets sajūgs

izspiedējs, disks un kurvis jauns


Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)


#16 UZI

UZI
  • Lietotājs
  • 159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:A6 2.5 TDI

Pievienots 25 May 2013 - 13:59

Varbūt cilindrs. Ja viņam stienis ar ko spiež to cilindru ir licīts un bojāts tad ir nepareiz spiešanas lenķs un līz ar to arī smagi spiežas.



#17 virsaitis

virsaitis
  • Lietotājs
  • 31 raksti

Pievienots 26 May 2013 - 13:03

kas kuram ciets. kad peec paartraukuma iekaapju savaa tdi ar s4(AAN) kurvi ar liekas, ka ciets. bet var pierast, un arii draudzene brauc... mos jums kaajinjas tievinjas? :)



#18 UZI

UZI
  • Lietotājs
  • 159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:A6 2.5 TDI

Pievienots 26 May 2013 - 14:39

Kājiņs jau tievas nav bet ja viņš nepareizi spiežas da sanā ka tu viņu spie cilindrāiekšā bet pret malu un līz ar to ir grūtāk nospiest.



#19 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 26 May 2013 - 15:27

Patiesībā cik ir pētīts, cietību maina arī sajūga kurvja (precīzāk, piespiedējdiska) nodilums - kurvim dilstot atsperes gan pret disku, gan pret izspiedējgultni iestājas savādākā leņķī ("stāvāk) un sajūgs arī kļūst cietāks, praktiski tas pats efekts ko UZI minēja vien ir, tikai citā vietā. 


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#20 Source

Source
  • Moderators
  • 4297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 29 May 2013 - 17:32

Nu nez vai cietību maina nodilums. Jā, sajūgs cietāks nekā varbūt kādam citam auto, bet starp veco un juano sajūgu īstu atšķirību cietībā nejutu.

Tam sajūgam ir jābūt cietākam nekā VW Polo. Ja vāja, kāja, trenē vai maini auto. :D


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#21 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 29 May 2013 - 20:01

Man kad uzlika keramiku arī palika cietāks.

Diskam nav nekāda sakara ar pedāļa cietību.

 

Un visiem AAN ir ciets, jo kurvis ir spēcīgs.


Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#22 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 884 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 29 May 2013 - 20:09

Kurvis tak arī bija cits.


Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#23 UZI

UZI
  • Lietotājs
  • 159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava
  • Intereses:A6 2.5 TDI

Pievienots 01 June 2013 - 08:35

Nav jābūt nenormāli cietam. Ja man izdodas nolikt cilindriņam stieni tā kā vaigi tad vispār nevar īsti just ka sajūgs spiežas. ŅauŅau jābūt nenormāli cietam. Salīdzinot ar citām mašīnām. Viņām ir savādāki lenķi un savādāki cilindri kas spiež to sajūgu.



#24 mendoza

mendoza
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 03 October 2016 - 18:43

ManAM AUDI 100C4 2.8 AAH  nobeidzas sajuga grozs....aizbraucu uz srotu veci saka liec no s4 4.2 ...busot labaks :ok:  nu ja jau saka ta janem ir jo grozi bij pilnigi vienadi...saliku visu kopa..blin sajugs tik ciets ka kaja sak sapet...bet sakere laba... :rofl: pec menesa saluza cilindrisa ass pie pedala..ok samainiju no vecaaa...pa starpai saka jaunais izspiedejgultnis gaudot...vel pec 2 menesi saluza pats pedalis -noluza aluminija auss :ok: ok ieliku citu pedali...2 nedelas un izspiedejgultnis aizgaja pie dieviem...zili dumi un sajugs ka pret sienu....ok noravu karbu no gultna tik smaka palika...tagat saku domat ka tas 4.2 grozs pa stingru tapec lauz visu kopaa...bet izmers tads pats m240..pameriju tas lapstinas tam 4.2 par 1mm biezakas...mos tapec ari cietaks...tagat meklesu orginalo no 2.8 aah  :devil:  un tad redzes ka buss.. :woot:



#25 quattro_janis

quattro_janis
  • Lietotājs
  • 182 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene
  • Intereses:Quattro

Pievienots 04 December 2016 - 15:45

Vajadzigs kads stipraks sajugs uz 20vt.

Kads no sejienes ir buvejis divdisku sajugu no 2 originalajiem diskiem originalaja, dzilaja (piem. AAT) spararata? Uz ass vietas pietiek? No ka taisit starpliku, izfrezet no kada spararata?

Doma apmeram sada. Bilde zagta.

000027974475_%23_3_%23_Ace91.sized.jpg000027974475_%23_3_%23_Ace91.jpg



#26 jim-beam

jim-beam
  • Lietotājs
  • 5529 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sievietes un turbo ļurbo

Pievienots 11 March 2018 - 18:58

Nezinu vai kāds mani te sapratīs, bet pamēģināt vajag! :)

 

īsāk sakot, bija pienācis laiks pārnesumkārbas remontam.Manam auto Audi S4Avant (c4 virsbūvē) pie reizes tika nomainīts sajūgs, jo vecais bija sadilis tā ka viss jāmet ārā... Saliekot visu atpakaļ ar jaunu "sashas" sajūga komlektu secinu ka sajūgs slīd jau pie 0.8 bar paarspiediena. Iepriekšējais sadilušais to darīja tik pie nosacījuma, ja ir pilns pedālis 3. robā un sākot no paātrinājuma virs 110km\h

 

Šobrīd stāv jauns "sasha" komplekts ar nesadilušu divmassas sparratu! Sāk izslīdēt pie jebkura pārnesuma, ja turbo pārspiediens ir virs 0.8 bar! :emo:


Baigais "KUPĀTS"!

originalish, praktish, gut!

Rinkashikumeari Zukitakimeari

#27 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1024 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 11 March 2018 - 19:05

Tādas baumas klīst jā, ka Sachs ir mēsls :hihi:

1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#28 Source

Source
  • Moderators
  • 4297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 11 March 2018 - 20:18

Interesantas baumas, jo manam Sachs neslīd un noteikti bija/ir labāks par veco, laikam vēl oem, kas tur bija pirms tam.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#29 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 476 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 12 March 2018 - 09:33

Piespiedgrozs Sasham ir udigs, tas ir fakts. Ieteiktu paskatities uz Spooorta Sashu, cita rupnica, vairak galas, ari piespiesanas speks ir vismaz 30% lielaks. +-350eur. Un spararatam virsma gadijuma nav zila? Man uz 20vt ar 1.5bar standarta sajugu vajadzeja mainit reizi 9 menesos (15-17K).


Šo rakstu rediģēja Jzp: 12 March 2018 - 09:37

bt avant quattro

typ85 quattro


#30 Source

Source
  • Moderators
  • 4297 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 12 March 2018 - 10:18

Kā jūs braucat vai kur pērkat tos sajūgus, ka jāmaina reizē ar eļļu dzinējā? S4 paredzēts Sachs no ApeMotors manam S4 tur slodzi jau kādus 5 gadus jeb  kādi 30k. Un overboost arī ir 1,5bar.

5 gadu laikā kvalitāte tik dramatiski kritusies?!


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)