Itālijā braukā uz dabas gāzesMetānam? Metāns tak nav sašķidrināms - nekāds sūknis točno tam nav vajadzīgs! Domājams, ka sistēma ir škidras LPG iesmidzināšanai. Un tas, ka LPG servisos neviens neko nejēdz liecina tikai par viņiem!


Pievienots 21 December 2010 - 19:38
Itālijā braukā uz dabas gāzesMetānam? Metāns tak nav sašķidrināms - nekāds sūknis točno tam nav vajadzīgs! Domājams, ka sistēma ir škidras LPG iesmidzināšanai. Un tas, ka LPG servisos neviens neko nejēdz liecina tikai par viņiem!
Pievienots 21 December 2010 - 19:46
Pievienots 21 December 2010 - 19:47
Pievienots 21 December 2010 - 19:53
Pievienots 21 December 2010 - 20:02
Dabasgāze, saukta CNG, nav šķidra. IMHO tās sastāvā ir arī metāns. Metāns ir gāze.Itālijā braukā uz dabas gāzes http://www.audi-style.lv/forum/public/st... cik sapratu no itāļu paziņas. Nezinu kā tur ar to metānu, kā man skolā mācīja Metāns ir šķidrs ogļūdeņradis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Kā tu zini?Jā var gāzt ar aukstu. No rīta piešķiļot 1.10m un brauc
Pievienots 21 December 2010 - 20:06
Pievienots 21 December 2010 - 20:12
Iedarbinu auto tur ir maziņš indikatorsDabasgāze, saukta CNG, nav šķidra. IMHO tās sastāvā ir arī metāns. Metāns ir gāze.
Sašķidrināt laikam to var, bet pie ļoti zemām temperatūrām. Tā arī to pārvadā - termosos un <-163C temperatūrā. Autiņā nesanāks to uzturēt - spiediens normālas temperatūras sanāktu "paliels". Atslēgas vārds LNG.
Kā tu zini?
Reduktors + sūknis, laikam. nu ja tu zini tad izskaidronekas sarežģīts tur neliekas kamēr neiedziļinās. Vot padomā, kā tu tehniski nodrošināsi degvielas maģistrālē konstantus piemēram 5 bar, ņemot no balona, kuram iekšā spiediens ir aptuveni 10 līdz 15 bar?
Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 20:16
Pievienots 21 December 2010 - 20:25
Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 20:32
Pievienots 21 December 2010 - 20:33
Es jau nu teiktu, ka ziemā spiediens balonā var vispār nokristies uz 0. Tātad sistēmai jāprot menedžēt konstants spiediens sprauslu maģistrālē neatkarīgi no spiediena balonā.nekas sarežģīts tur neliekas kamēr neiedziļinās. Vot padomā, kā tu tehniski nodrošināsi degvielas maģistrālē konstantus piemēram 5 bar, ņemot no balona, kuram iekšā spiediens ir aptuveni 10 līdz 15 bar?
Nu tātad tā ir bijusi šķidrā LPG iešprice. Varam tā vienoties?Bļin sajaucu nevis lng, bet cng http://www.audi-style.lv/forum/public/st... vainīgs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pievienots 21 December 2010 - 20:36
Pievienots 21 December 2010 - 20:43
Karsts arī vispirms darbinās ar benzīnu?Iedarbinu auto tur ir maziņš indikators.... kad iedegās zaļie indikatori, atkarībā cik bākas gāzē, tad tur oranža lampiņa labajā apakšējā stūrī mirgo, kad viņa pārstāj mirgot un deg tad auto iet uz gāzes, speciāli uzņēmu laiku.
Pievienots 21 December 2010 - 20:50
nu protamsEs jau nu teiktu, ka ziemā spiediens balonā var vispār nokristies uz 0. Tātad sistēmai jāprot menedžēt konstants spiediens sprauslu maģistrālē neatkarīgi no spiediena balonā.
Nu tātad tā ir bijusi šķidrā LPG iešprice. Varam tā vienoties?
Kā ar sūkni? Benzīna? Ar elektroniku, kas maina tam apgriezienus?
atbrauc parādīšuTev tur krutā iekārta autinjam o_0 Latvijā tādu neesmu redzējis. Un pat dzirdēts nav, ka kādam tāda būtu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Jā viss normāli pie -10, nekādas izmaiņas nejūt, jā karsts arī vispirms iedarbinās ar benzīnu un tad uz gāzi, laiks nemainās ka karstam ka aukstam. Kad bija sūknis beigts tad 5min slēdzās iekšā, bet apgiezienus nevarēja uzņemt.Karsts arī vispirms darbinās ar benzīnu?
Auksts, domāju riktīgi auksts pie -10, brauc pilnīgi normāli uz LPG? Nejūt, ka "kaut kas nav tā"?
Pievienots 21 December 2010 - 20:53
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 21 December 2010 - 21:21
Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 21:25
Pievienots 21 December 2010 - 21:25
Pievienots 21 December 2010 - 21:34
Holandiešu jau laikam labi maksā.. neesmu nemaz interesējies...Izjauc, cik vari un apskaties, kurš mehāniski ir vislabākais. Lētiem reduktoriem iekšā bija kaut kāda berze, kaut kas neprecīzs, kam rezultāts bija nepastāvīga darbība, maisījumā atkarība no mēnesfāzēm vai pat zvaigznēm.
Kādreiz mans novērojums bija viennozīmīgs: Holandes un tikai Holandes reduktori. Itāļu bija nekādi. Tas - 10 gadus atpakaļ. Tagad reduktorus noteikti cep visi, kam nav slinkums. Un kvalitāte - diez vai uzlabojas...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 21 December 2010 - 22:00
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 21 December 2010 - 22:06
Es jau nu teiktu, ka ziemā spiediens balonā var vispār nokristies uz 0. Tātad sistēmai jāprot menedžēt konstants spiediens sprauslu maģistrālē neatkarīgi no spiediena balonā.
Pievienots 21 December 2010 - 22:37
http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Atšķirtu... bet ja jāatšķir vairāki ķīnieši? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Labi, emmegasu atmetu, bet starp tiem diviem- būs laikam jāvelk loze.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Bet laikam izvēlēšos BRC, jo tam vēl labas membrānas.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 21 December 2010 - 22:56
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 21 December 2010 - 23:20
Pievienots 22 December 2010 - 07:31
Pievienots 22 December 2010 - 09:07
Pievienots 22 December 2010 - 14:04
Pievienots 22 December 2010 - 19:55
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)