A ja benzīna iekārtu vispār nahrenizē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ieliec autonomās apsildes iekārtu (webasto) kas tev sildīs reduktoru un vari droši nahrenizēt visu lieko

Pievienots 10 October 2010 - 13:40
A ja benzīna iekārtu vispār nahrenizē? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pievienots 10 October 2010 - 17:12
Bingo! Tieši par to pašu iedomājos...Ieliec autonomās apsildes iekārtu (webasto) kas tev sildīs reduktoru un vari droši nahrenizēt visu lieko http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 06 November 2010 - 22:28
Pievienots 06 November 2010 - 23:32
Pievienots 07 November 2010 - 09:02
Ieliec autonomās apsildes iekārtu (webasto) kas tev sildīs reduktoru un vari droši nahrenizēt visu lieko http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
printeru un datortehnikas remonts
Pievienots 15 November 2010 - 01:08
Pievienots 05 December 2010 - 13:38
Pievienots 05 December 2010 - 14:38
Pievienots 08 December 2010 - 22:35
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 08 December 2010 - 22:53
Pievienots 08 December 2010 - 23:42
Pievienots 08 December 2010 - 23:45
Pievienots 08 December 2010 - 23:55
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
Pievienots 09 December 2010 - 22:14
Nu, rēķini - ja es normāli sildot iztērēju ~ puslitru pensīna, kamēr dabū tos 40-50 grādus, kad reduktors pārslēdzoties nenosprāgst, bet ar papildus apsildi sanāk ~0.2 l un varu slēgties, tātad ietaupīts katrā reizē ir 0.3 l. 0.3 x 2 (divas reizes dienā) x 25 (vidēji dienas, ko es braukāju mēnesī) = 15l degvielas tā vien, vai pie esošajām cenām apmēram 12Ls. A tas nemaz nav tik maz. Protams, var jau čakarēties un laistīt ar ūdeņiem un ko tik vēl ne, ietaupījums jau būtu vairāk, bet šitā kaut kā, nezinu, ērtāk? Piespied pogu un pagaidinee nu 2l pa meenesi jau var ietaupiit http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 09 December 2010 - 22:27
Man jau liekas, ka labs risinājums... Pats tādu plānoju taisīt. Ja vari, iemet bildi ar to trubu te vai man uz PM!Nevaru nociesties neiespamojis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ja runājam par gāzes reduktora sildīšanu, ir viens interesants variants, ko es sev saliku - uz reduktoru ejošajā tosola trubā (saprātīgi būtu pienākošajā http://www.audi-style.lv/forum/public/st... )ieliekam trubu, kurā ir ieskrūvētas kādas pāris dīzeļa kvēlsveces - slinkajiem ir pat pieejams gatavs variants, kaut kādiem busiem bija šitādi uz pečku. Man šito sametināja bračka, kamēr es vazājos apkārt un filozofēju, kur varētu tādu izraut gatavu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Un tad jau tālāk ikdienišķi - 4-6 kvadrātu vadi, relejs un slēdzis. No rīta palaižam un bensīna, divas reizes nošķaudamies un varam slēgties uz gāzi, pie -15 pāris reizes noikājās, kamēr membrāna aizstaigāja kur vajag un viss - varam braukt, sākumā mierīgā garā, jo reduktors protams reaģē lēnāk, nav vēl izsilis pilnībā, bet ja turpinām sildīt - 100m un viss nostabilizējas. Tāpat ar aukstu eļļu no vietas pie -15 labāk negāzt http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Papildus gan prasās pāris fīčas, kas kad motors uzsilis to padarīšanu atslēdz, nav ko viņai rīt elektrību (tomēr kāds puskilovats tur aiziet), kā arī izslēdzot aizdedzi relejam būtu jānorauj barošanu - aķis apsēdīs nedaudz pēc tam, kad trubā uzvārīsies antifrīzs, kurš, ja kas, tādā situācijā sāk naidīgi burbuļot momentā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Variants kopumā ir labs, un, ja cirkulācija caur reduktoru ir pietiekama, arī neko sabojāt nevar http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ja kādam ir interese, varu pat parādīt kā tas izskatās dzīvē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 09 December 2010 - 22:39
Pievienots 11 December 2010 - 18:21
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 20 December 2010 - 23:45
Pievienots 20 December 2010 - 23:57
šodien servī satiku tiesi vienu keksu kam C4 A6 2,8 Q automāts teicās ka pa pilsētu maksimumā 18bijis a tā 12-14 iekārta parastā ar skruves regulējamo padevi. jebkurā gadījumā izdevīgāk kā benzs.Man interesē vai šeit ir kāds kas lieto veco 2.8 kapli aprīkotu ar plīti? Cik tāds kaplis ēd to gāzi pilsētas režīmā un cik ātri/ilgi tas pārslēdzams no benzīna un gāzi ziemā piemēram pie -10 vai -20?
Pievienots 21 December 2010 - 13:17
Man interesē vai šeit ir kāds kas lieto veco 2.8 kapli aprīkotu ar plīti? Cik tāds kaplis ēd to gāzi pilsētas režīmā un cik ātri/ilgi tas pārslēdzams no benzīna un gāzi ziemā piemēram pie -10 vai -20?
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 21 December 2010 - 14:12
Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 14:15
Pievienots 21 December 2010 - 16:15
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
Pievienots 21 December 2010 - 17:05
Pievienots 21 December 2010 - 17:54
Pievienots 21 December 2010 - 18:20
kad sapnjo, aizver acis. shkidra iesmidze vel ir ljoti dargs prieks, un uz taa volgo taa noteikti nav. visticamak tur ir rupnicas liktaa sng sistema.Tev izskatās ka ir pēdējās paaudzes iekārta ar šķidro iesmidzi - nav jau brīnums, ka banānijas-latvānijas megaūberkūlie sētas gāzes kantori neko tādu nav redzējuši http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Un, attiecīgi, nav arī brīnums, ka iet labi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 21 December 2010 - 18:27
Pievienots 21 December 2010 - 18:46
Pievienots 21 December 2010 - 19:11
Sēdies 2kad sapnjo, aizver acis. shkidra iesmidze vel ir ljoti dargs prieks, un uz taa volgo taa noteikti nav. visticamak tur ir rupnicas liktaa sng sistema.
Šo rakstu rediģēja vw26: 21 December 2010 - 19:17
Pievienots 21 December 2010 - 19:16
A ko tad jautā, ja reiz viss skaidrs?Atvainojos par iespējamo offtopic.
Karočē mašīna Audi A4 Avant 1.8 20 varstu 1996 gada.
ir doma likt gāzes iekārtu, Bet īsti nav skaidrs kāda starpība starp klasisko un inžektora gāzes iekārtu; Okey tā uzbūve man vairāk vai mazāk ir skaidra un to man skaidrot itkā nevajag, par patēriņiem, ekonomiju, jaudu ar skaidrs.
Bet jautājums ir tāds, vai ir prāta darbs likt uz iepriekš minētās automašīnas klasisko gāzes iekārtu? Kāda ir biežāk sastopamākās problēmas ar šāda veida gāzes iekārtu? Būtu labi, ja arī kāds šāda veida auto īpašnieks padalīties savā pieredzē par savas gāzes iekārtu mašīnai.
Un runājot par inžektora tika gāzes iekārtu, kā ir ar apkopes izmaksām? Vai tiesa ka ik pēc 5 gadiem ir jāmaina sprauslas kuras ir ieskrūvētas ieplūdes kolektora?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
Pievienots 21 December 2010 - 19:26
Ir tur redukotrs motortelpā vismaz tam icomamA ko tad jautā, ja reiz viss skaidrs? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ja maciņš atļauj, tad simt punkt, ka liec sekvenciālo! Ja tomēr rocība neļauj, tad būs jāliek klasiskā ar lambda korekciju..
Vispār, interesanti par to tiešo iesmidzi... nezinu īsti uzbūvi.. Sanāk, tur nemaz reduktors nav vajadzīgs? Tīri ziņkārība.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pievienots 21 December 2010 - 19:31
Metānam? Metāns tak nav sašķidrināms - nekāds sūknis točno tam nav vajadzīgs! Domājams, ka sistēma ir škidras LPG iesmidzināšanai. Un tas, ka LPG servisos neviens neko nejēdz liecina tikai par viņiem!Pastāstīšu savu bēdu stāstu arī http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Auto Volvo 850 2.0T benzīns ar Itālijā liktu gāzes iekārtu. Gāzes iekārta JTG ICOM, domāta metānam, bet propānu arī var braukt, tikai sūknim īsāks mūžs.
Šo rakstu rediģēja GintsK: 21 December 2010 - 19:40
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)