Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#2191 ponijs

ponijs
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:viens kardans+bloki+cetri ritnei+turbiomotrs+cetri rinki=ir veids ka vajag dzivot

Pievienots 30 December 2012 - 21:35

uzsildi dzinēju un tad slēdz uz gāzi ...Jeb arī pats turi gāzes pedāli ,kamēr auksts . ..un vispār pārlasi savu tekstu vai pareizi sākumu esi uzrakstījis ? ? ? ā man lēnu aiziet http://audi-style.lv/forum/public/style_... tātad nevar palaist arī uz Benzīna ? pat ja akseleratora pedāli uzspied - viņš nerūc ?

uzrakstijis esmu daudz maz pareizi jap nevar palaist uz benzina ari. Reali ir ta kad motors sak stradat proveju uzreiz dot virsu lai apgriezienus celtu, bet nekada atsauciba nomotora atal tik noburbulo un nomirst

#2192 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 30 December 2012 - 21:45

uzrakstijis esmu daudz maz pareizi jap nevar palaist uz benzina ari. Reali ir ta kad motors sak stradat proveju uzreiz dot virsu lai apgriezienus celtu, bet nekada atsauciba nomotora atal tik noburbulo un nomirst

Izklausās ,ka benzīns beidzies :crazy: , tad nu izdari kā Tu darīji ,kad manuāli tiklīdz pielec uzreiz LPG un gāzi grīdā - uz gāzi nevajadzētu ģībt nost ... Kāds Tev reduktors gāzei >?

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 30 December 2012 - 21:46


#2193 konungs

konungs
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga
  • Intereses:330xd
    e30 m20b30
    welded diff

Pievienots 30 December 2012 - 21:53

Izklausās ,ka benzīns beidzies http://audi-style.lv/forum/public/style_... , tad nu izdari kā Tu darīji ,kad manuāli tiklīdz pielec uzreiz LPG un gāzi grīdā - uz gāzi nevajadzētu ģībt nost ... Kāds Tev reduktors gāzei >?

nemaci cilvekam mulkibas, lai saved kartiba benzina sistemu .... gāzi drīkst slēgt tikai ja dzineja tempretura ir virs 20 gradiem, citādi redukturus mainis ka zekes .....

quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems


#2194 sceptic

sceptic
  • Lietotājs
  • 32 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 30 December 2012 - 21:59

tas kā kurai iekārtai slēgums būs.. bija viens meģinājums konkrēti stagu pie mono piekabināt, bet uz konkrētā motora nelasīja rpm, dziļāk tad nebija laika un vēlmes ķidāt. Bet vispār jau uzlikt 4to paaudzi uz mono var, pieregulēt arī var, bet tikai specifiskāk nedaudz.. un shēmas, gan ar sprauslu skaitu un novietojumu u.c. štellēm ir vairākas..

pasekojot rakstam,radas jautajums pats esu autogazes lietotajs kaduii 4 meneši,bet pedeja laika ir problema kad autinjs visu nakti ara nostavejis,uzilstot motoram dachiks rada ka var parslegties! parsledzoties kadas 2 reizes noslapst!?!?kad autinjs iebraukts silts problemu nav!?!?!?

#2195 ponijs

ponijs
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:viens kardans+bloki+cetri ritnei+turbiomotrs+cetri rinki=ir veids ka vajag dzivot

Pievienots 30 December 2012 - 22:22

Izklausās ,ka benzīns beidzies http://audi-style.lv/forum/public/style_... , tad nu izdari kā Tu darīji ,kad manuāli tiklīdz pielec uzreiz LPG un gāzi grīdā - uz gāzi nevajadzētu ģībt nost ... Kāds Tev reduktors gāzei >?

benzins tocna ir, no sakuma domaju ari ka benzins beidzies ir bet speciali vel 20l ieleju. Ir ta ka startejot uz benzinu ir ilgi jagriez bet kaut ka pielec uzburbulo ka visi stobri neietu un noslapst. Bet uz gazi vispar var griest kamer akis tukss nekadas reakcijas. Un reali darot ka jau rakstiju notiek tas ka motoram apgriezieni itka uzkapj un uzreiz noslapst

Šo rakstu rediģēja ponijs: 30 December 2012 - 22:24


#2196 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 30 December 2012 - 22:29

nemaci cilvekam mulkibas, lai saved kartiba benzina sistemu .... gāzi drīkst slēgt tikai ja dzineja tempretura ir virs 20 gradiem, citādi redukturus mainis ka zekes .....

ko vēl nepateiksi :D :D :D .. Būtu labāk uzrakstījis ,lai cilvēks sveces samaina un svečvadus pareizi saliek :D , rotoriņu paskata un sadalītāja vāciņu :) ... Cik noprotu pirms tam ar auto nemaz braucis viņš nav - tieši ar to gāzes trauku. Tas ,ka uz benzīna neiet - tas normāli - nav ko tērēt lieki naudu :D

#2197 ponijs

ponijs
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:viens kardans+bloki+cetri ritnei+turbiomotrs+cetri rinki=ir veids ka vajag dzivot

Pievienots 30 December 2012 - 22:39

ko vēl nepateiksi http://audi-style.lv/forum/public/style_... http://audi-style.lv/forum/public/style_... http://audi-style.lv/forum/public/style_... .. Būtu labāk uzrakstījis ,lai cilvēks sveces samaina un svečvadus pareizi saliek http://audi-style.lv/forum/public/style_... , rotoriņu paskata un sadalītāja vāciņu http://audi-style.lv/forum/public/style_... ... Cik noprotu pirms tam ar auto nemaz braucis viņš nav - tieši ar to gāzes trauku. Tas ,ka uz benzīna neiet - tas normāli - nav ko tērēt lieki naudu http://audi-style.lv/forum/public/style_...

davai dzeki saprotu ka man sis ir pirmais auto ar gazes iekartu, bet nesaksim ari nirgaties. reali bija ta ka ar auto tika pabraukats saprast kad gazi dod pa daudz ieksa, tad autins nostaveja nedelu nedarbinats jo nebija vajadzibas. Un tagad sakusies si te nelaime

#2198 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 30 December 2012 - 22:55

davai dzeki saprotu ka man sis ir pirmais auto ar gazes iekartu, bet nesaksim ari nirgaties. reali bija ta ka ar auto tika pabraukats saprast kad gazi dod pa daudz ieksa, tad autins nostaveja nedelu nedarbinats jo nebija vajadzibas. Un tagad sakusies si te nelaime

Uz benzīna Tev pirms tam gāja ? Neviens neņirgājas - katram sava taisnība - es piekāšu visu to benzīna padarīšanu.Bet nu labi ir ja strādā abi. Vēl aizvien neredzu atbildi par reduktoru - kādas firmas ,ar cik regulējamām skrūvēm. Pilnībā iespējams ,ka reduktorā membrānas sakaltušas un Tev viņam, tur nekas vairāk neregulēsies nemaz ...

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 30 December 2012 - 22:57


#2199 konungs

konungs
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga
  • Intereses:330xd
    e30 m20b30
    welded diff

Pievienots 30 December 2012 - 23:00

...... iespējams ,ka reduktorā membrānas sakaltušas un Tev viņam, tur nekas vairāk neregulēsies nemaz ...


darbinot aukstu ar gazi membrānas izbeidzas daudz atrāk, nekā darbinot paredzētā temperetūrā ...

p.s vispār tās vecās gāzes iekārtas vajadzētu aizliegt ar likumu :crazy: .... tad nebutu visādi tizli topici :rofl:

Šo rakstu rediģēja konungs: 30 December 2012 - 23:02

quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems


#2200 ponijs

ponijs
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:viens kardans+bloki+cetri ritnei+turbiomotrs+cetri rinki=ir veids ka vajag dzivot

Pievienots 30 December 2012 - 23:03

Uz benzīna Tev pirms tam gāja ? Neviens neņirgājas - katram sava taisnība - es piekāšu visu to benzīna padarīšanu.Bet nu labi ir ja strādā abi. Vēl aizvien neredzu atbildi par reduktoru - kādas firmas ,ar cik regulējamām skrūvēm. Pilnībā iespējams ,ka reduktorā membrānas sakaltušas un Tev viņam, tur nekas vairāk neregulēsies nemaz ...

jap pirms tam gaaja, par reduktoru rita pa gaismu apskatisos, bet kaut ka neticas ka reduktoram mebranas sakaltusas jo ipasnieks iedeva vel lidzi gazes papirus itka uzstadita pirms 2menesi. Neesmu gazenieku eksperts bet saubos ka membranas pa 2menesiem var nobeigties tik galeja stadija

#2201 konungs

konungs
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga
  • Intereses:330xd
    e30 m20b30
    welded diff

Pievienots 30 December 2012 - 23:08

nu tad varbūt esi uzmests ...
bij man kadreiz ari vecā gāzes iekārta ... lidz -25 grādi leca uz gazi (leca ari uz benzinu) un varēja braukt (nav labi tā darīt ), taka hvz kas tev tur .... visticamāk iepriekšējais saimnieks ļoti ir ietupijis uz auto remontiem,apkopēm ......

quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems


#2202 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 30 December 2012 - 23:10

jap pirms tam gaaja, par reduktoru rita pa gaismu apskatisos, bet kaut ka neticas ka reduktoram mebranas sakaltusas jo ipasnieks iedeva vel lidzi gazes papirus itka uzstadita pirms 2menesi. Neesmu gazenieku eksperts bet saubos ka membranas pa 2menesiem var nobeigties tik galeja stadija

Nu nevarētu jau gan nobeigties . Uzliekot jaunu iekārtu esmu dzirdējis ,ka peč kaut kādiem kilometriem esot jāpārregulē reduktors ,jo tās membrānas tur ieņem savu vietu kaut kā tā laikam .. Tas būtu izskaidrojums par to palielināto padevi . Bet sākt jau vajag tad ar benzīn sistēmu un aizdedzi - svecēm.

#2203 ponijs

ponijs
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:viens kardans+bloki+cetri ritnei+turbiomotrs+cetri rinki=ir veids ka vajag dzivot

Pievienots 30 December 2012 - 23:13

Nu nevarētu jau gan nobeigties . Uzliekot jaunu iekārtu esmu dzirdējis ,ka peč kaut kādiem kilometriem esot jāpārregulē reduktors ,jo tās membrānas tur ieņem savu vietu kaut kā tā laikam .. Tas būtu izskaidrojums par to palielināto padevi . Bet sākt jau vajag tad ar benzīn sistēmu un aizdedzi - svecēm.

nu ja padeve palielinata tas butu normali, bet parejais ir mistika. Nu ok 2janvari mauksu pakal svecem un sadalitaja vacinam un svecvadiem. Samainisu visu un tad dosu atskaiti kas ta bija vai nebija. Jo reali man jocigi likas ka pirms tam braucu viss gaja ja gazi rija padaudz bet gaja, bet tagad pat pieskilt nevar

#2204 konungs

konungs
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga
  • Intereses:330xd
    e30 m20b30
    welded diff

Pievienots 30 December 2012 - 23:16

Nu ok 2janvari mauksu pakal svecem un sadalitaja vacinam un svecvadiem. Samainisu visu un tad dosu atskaiti kas ta bija vai nebija.


kaut visi būtu tādi, vairāk darba būtu ..... sāc tik mainīt visu no viena gala ... pareiza pieieja :ok:

quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems


#2205 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 30 December 2012 - 23:17

nu ja padeve palielinata tas butu normali, bet parejais ir mistika. Nu ok 2janvari mauksu pakal svecem un sadalitaja vacinam un svecvadiem. Samainisu visu un tad dosu atskaiti kas ta bija vai nebija. Jo reali man jocigi likas ka pirms tam braucu viss gaja ja gazi rija padaudz bet gaja, bet tagad pat pieskilt nevar

Pie reizes uzmet aci gaisa filtram - dikti jūtīga gāze uz švaku elpojamo . Kad darbināji vai iepriekš ,kad brauci , nebija gadījies kāds traks šāviens ,būkšķis no motortelpas - dodot virsū ... ?
Konung - uzraksti uz kurieni pēc daļām jābrauc ..

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 30 December 2012 - 23:19


#2206 ponijs

ponijs
  • Lietotājs
  • 288 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:viens kardans+bloki+cetri ritnei+turbiomotrs+cetri rinki=ir veids ka vajag dzivot

Pievienots 30 December 2012 - 23:24

kaut visi būtu tādi, vairāk darba būtu ..... sāc tik mainīt visu no viena gala ... pareiza pieieja http://audi-style.lv/forum/public/style_...

nu sveces, sadalitaja vacinu un svecvadus nomainit nekad vel nav nacis par launu. Un pa cik esmu ieplanojis ar auto braukt vairak ka tikai vienu gadu, par launu, ko lietotu pret jaunu nomainit nekad nav bijis sliktak. Tad jau vari priecaties vairak nauda tev bus

Pie reizes uzmet aci gaisa filtram - dikti jūtīga gāze uz švaku elpojamo . Kad darbināji vai iepriekš ,kad brauci , nebija gadījies kāds traks šāviens ,būkšķis no motortelpas - dodot virsū ... ?
Konung - uzraksti uz kurieni pēc daļām jābrauc ..

nop nebija gan gan gaita dodt virsu, gan meginot no krusta uzreiz pedali grida iespiest

Šo rakstu rediģēja ponijs: 30 December 2012 - 23:23


#2207 konungs

konungs
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:riga
  • Intereses:330xd
    e30 m20b30
    welded diff

Pievienots 30 December 2012 - 23:29

nu sveces, sadalitaja vacinu un svecvadus nomainit nekad vel nav nacis par launu...


50 proc gadijumu orginalais ir bijis labaks par to kuru pa 3 ls noperk vaikala

Šo rakstu rediģēja konungs: 30 December 2012 - 23:30

quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems


#2208 lobzix

lobzix
  • Moderators
  • 932 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:audi c3 automatic >> manual

Pievienots 30 December 2012 - 23:34

normāls svečvads nemaksā 3 ls/gab
Lētajiem dzīslas nav vara un uguņošanu taisa jau uzliekot.
audi c3 1988 2.0 lVW golf VII 2014 1.4 l<p>chrysler voyager 2005 "1.6 d"
Peugeot 206.

#2209 Bijach

Bijach
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 December 2012 - 00:27

ir neliela problema ar gazes auto, pielaižot (uz gaazi) apgriezieni 2,5k un ta stav kaut visu laiku, izgriezot lidz redlainam nomierinas, uz paris sekundem, tad atkal 2,5k. problema sakas, kad reduktors bija sasalis. Tas membranas butu beigtas vai ka? un ka labak, nemt jaunu reduktoru vai tikai gumijas meklet? 1paaudze, elpigaz kautkads reduktors
Audi C3 2.3NF Q

#2210 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 31 December 2012 - 00:32

ir neliela problema ar gazes auto, pielaižot (uz gaazi) apgriezieni 2,5k un ta stav kaut visu laiku, izgriezot lidz redlainam nomierinas, uz paris sekundem, tad atkal 2,5k. problema sakas, kad reduktors bija sasalis. Tas membranas butu beigtas vai ka? un ka labak, nemt jaunu reduktoru vai tikai gumijas meklet? 1paaudze, elpigaz kautkads reduktors

pamēģini tukšgaitas regulatoru novienot - vai kaut kas neizmainās gadījumā ... tikai štekeri parauj nost . .. Gudrāk esot ņemt jaunu reduktoru - pārsvarā dzirdu šādu tekstu. jo plus mīnus summa nostājas līdzīga ja maina pie gāziniekiem .

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 31 December 2012 - 00:33


#2211 Bijach

Bijach
  • Lietotājs
  • 43 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 December 2012 - 15:10

viss ok, tuksgaitas regulators vnk bija iekeries :yahoo:
Audi C3 2.3NF Q

#2212 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 03 January 2013 - 18:24

Tātad jauns pavērdiens , Bija problēma ,ka izbraucu - vairāk uzgāzēju un pēc tam tukšgaita pazūd - knapi pukst tas motors,bet strauji izslēdzot ieslēdzot aizdedzi (kam;er rūc)atkal atgriezā normā. bakstījos ,bakstījos un tagad tiku tādā skaidrībā , ka atvienojot štekeri no droseles -kur ir slēdzis max atvērumam. - visa bēda izgaisa , var kārtīgi izgriezt apgriezienos braucot un vairāk nepazūd tukšgaita . Var kāds šo momentu paskaidrot ?

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 03 January 2013 - 18:26


#2213 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 04 January 2013 - 19:16

trīs gudrajiem jautājums . Kādus ciparus velams redzēt multimetrā Tukšgaitā / dodot grīdā un kruīzā ? Vēl pagaidām mistiski otrajā pārnesuma pie 4500rpm sāk mesties liesais , bet trešajā pārnesuma ne tik daudz liess...

#2214 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 04 January 2013 - 20:22

multimetrā... mērot ko tieši?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2215 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 04 January 2013 - 20:27

multimetrā... mērot ko tieši?

zondes rādījums

#2216 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 04 January 2013 - 21:44

Pamatā IDEĀLĀ gadījumā pie strādājošas zondes vajadzētu redzēt ~400-450mV visos režīmos. Bet nu pasaule nav ideāla. Ja es regulēju lai puslīdz normāli ietu, tad parasti sanāk, ka tukšgaitā ir liess - ~300mV (yea, nu tā sanāk, kaut gan prakse rāda, ka ilgāk pastāvot tukšgaitā viņš aiziet pamazām liesāks, reāli regulējto cenšos dabūt tos pašus ~400mV), pie kādi 3k "piedzenam" vismaz aptuveni to 400-450mV (uz vietas) un ja veiksmīgi saregulē, tad starp 4k un 5k SLODZĒ sāk atkal viegli iet treknajā (ja reduktors ir normālā stāvoklī), pēc 5k noturēt lai nesāk pamazām liesēt pie slodzes vismaz man nav izdevies.
Tā ka +- izklausās normāli - iespējams ka prasās drusku-drusku pieregulēt (dozatoru nedaudz vairāk vaļā un iespējams ar tukšgaitas skrūvi reduktorā mazliet ciet). Un "ieliesēšana" protams mainās atkarībā no pārnesuma, attiecīgi slodzes, attiecīgi vilkmes. Es pareizi saprotu, ka runa ir par 1. paaudzi, jā?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2217 AIS

AIS
  • Lietotājs
  • 2112 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:nenoteikta
  • Intereses:NF+turbo c3
    c4 a100quattro AAH
    A4B6 2.5tdi quattro

Pievienots 04 January 2013 - 22:04

jā - pareizi.. Nu man tagad ir ap 800mV tukšgaitā un līdz 5k apmēram turas 750mV , bet ko tālāk to liesāks. Vienīgais izņēmums ir otrais pārnesums ,kad pie 5k jau ir knapi 300mV un attiecīgi jau vairāk rpm to liesāk... ar pārējiem robiem ir ok , bet vēl nezinu kā ar piekto :D pie 5k :D

#2218 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 04 January 2013 - 22:16

Vai tā ir tiesa,ka ja sprauslām reakcijas laiks ir nepietiekams,un ja nedaudz kaut ko gļuko benzīna iešprice,un to atvēršanās laiks,un ja gāzes sprausla nespēj uztvert tik īsu impulsu tad tā tiek turēta vislaik vaļā?
Man smird pēc gāzes,meistars saka,ka pie vainas benzīna iesmidzināšanas sistēma. tukšgaitā rāda 1,67ms visām četrām sprauslām,bet gāziniecēm ap 3ms. viņš saka,ka benzīna atvēršanas laiks esot pārāk mazs,tapēc gāzinieces nespēj reaģēt un ''smidzina'' ne tikai pie ieplūdes vārsta atvērtā stāvoklī,bet vislaik. Tikai nesaprotu kur broblēma piecelt līkni un sakoriģēt visu kā vajag?

un pie smirdēšanas varu piemetināt arī patēriņu 1.8L motoram ap 13-14L

reduktoram spiediens laikam 0.95,kompī kļūdu nav,filtrs mainīts. ko lai vel pasaka? neko daudz nerubīju no gāzēm.
sprauslas skaļas. nobraukums ap 15k

Šo rakstu rediģēja Ronaldo83: 04 January 2013 - 22:21

100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 2711109septiņi

                                                                                                                                                                                                                                                   


#2219 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 05 January 2013 - 00:48

Padīvaini. Speci pateiks precīzāk, bet pēc loģikas ja vadība "rāda" 3ms, tad ciet veras un 3ms nav baigi daudz. Mehāniski ja nav nosprūdušas tad TUR vainai būt nevajadzētu. Smird salonā vai no izplūdes?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2220 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 05 January 2013 - 11:05

tā vien liekas,ka pus iznāk pa izpūtēju arā. smird principā no izplūdes. kad apstājās korķī vaipie luksoforiem tad smird visa apkārtne un arī salonā.

100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 2711109septiņi

                                                                                                                                                                                                                                                   





1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)


    Google (1)