uzrakstijis esmu daudz maz pareizi jap nevar palaist uz benzina ari. Reali ir ta kad motors sak stradat proveju uzreiz dot virsu lai apgriezienus celtu, bet nekada atsauciba nomotora atal tik noburbulo un nomirstuzsildi dzinēju un tad slēdz uz gāzi ...Jeb arī pats turi gāzes pedāli ,kamēr auksts . ..un vispār pārlasi savu tekstu vai pareizi sākumu esi uzrakstījis ? ? ? ā man lēnu aiziet http://audi-style.lv/forum/public/style_... tātad nevar palaist arī uz Benzīna ? pat ja akseleratora pedāli uzspied - viņš nerūc ?

Informācija par gāzi
#2191
Pievienots 30 December 2012 - 21:35
#2192
Pievienots 30 December 2012 - 21:45
Izklausās ,ka benzīns beidziesuzrakstijis esmu daudz maz pareizi jap nevar palaist uz benzina ari. Reali ir ta kad motors sak stradat proveju uzreiz dot virsu lai apgriezienus celtu, bet nekada atsauciba nomotora atal tik noburbulo un nomirst

Šo rakstu rediģēja VESAIS: 30 December 2012 - 21:46
#2193
Pievienots 30 December 2012 - 21:53
nemaci cilvekam mulkibas, lai saved kartiba benzina sistemu .... gāzi drīkst slēgt tikai ja dzineja tempretura ir virs 20 gradiem, citādi redukturus mainis ka zekes .....Izklausās ,ka benzīns beidzies http://audi-style.lv/forum/public/style_... , tad nu izdari kā Tu darīji ,kad manuāli tiklīdz pielec uzreiz LPG un gāzi grīdā - uz gāzi nevajadzētu ģībt nost ... Kāds Tev reduktors gāzei >?
quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems
#2194
Pievienots 30 December 2012 - 21:59
pasekojot rakstam,radas jautajums pats esu autogazes lietotajs kaduii 4 meneši,bet pedeja laika ir problema kad autinjs visu nakti ara nostavejis,uzilstot motoram dachiks rada ka var parslegties! parsledzoties kadas 2 reizes noslapst!?!?kad autinjs iebraukts silts problemu nav!?!?!?tas kā kurai iekārtai slēgums būs.. bija viens meģinājums konkrēti stagu pie mono piekabināt, bet uz konkrētā motora nelasīja rpm, dziļāk tad nebija laika un vēlmes ķidāt. Bet vispār jau uzlikt 4to paaudzi uz mono var, pieregulēt arī var, bet tikai specifiskāk nedaudz.. un shēmas, gan ar sprauslu skaitu un novietojumu u.c. štellēm ir vairākas..
#2195
Pievienots 30 December 2012 - 22:22
benzins tocna ir, no sakuma domaju ari ka benzins beidzies ir bet speciali vel 20l ieleju. Ir ta ka startejot uz benzinu ir ilgi jagriez bet kaut ka pielec uzburbulo ka visi stobri neietu un noslapst. Bet uz gazi vispar var griest kamer akis tukss nekadas reakcijas. Un reali darot ka jau rakstiju notiek tas ka motoram apgriezieni itka uzkapj un uzreiz noslapstIzklausās ,ka benzīns beidzies http://audi-style.lv/forum/public/style_... , tad nu izdari kā Tu darīji ,kad manuāli tiklīdz pielec uzreiz LPG un gāzi grīdā - uz gāzi nevajadzētu ģībt nost ... Kāds Tev reduktors gāzei >?
Šo rakstu rediģēja ponijs: 30 December 2012 - 22:24
#2196
Pievienots 30 December 2012 - 22:29
ko vēl nepateiksinemaci cilvekam mulkibas, lai saved kartiba benzina sistemu .... gāzi drīkst slēgt tikai ja dzineja tempretura ir virs 20 gradiem, citādi redukturus mainis ka zekes .....






#2197
Pievienots 30 December 2012 - 22:39
davai dzeki saprotu ka man sis ir pirmais auto ar gazes iekartu, bet nesaksim ari nirgaties. reali bija ta ka ar auto tika pabraukats saprast kad gazi dod pa daudz ieksa, tad autins nostaveja nedelu nedarbinats jo nebija vajadzibas. Un tagad sakusies si te nelaimeko vēl nepateiksi http://audi-style.lv/forum/public/style_... http://audi-style.lv/forum/public/style_... http://audi-style.lv/forum/public/style_... .. Būtu labāk uzrakstījis ,lai cilvēks sveces samaina un svečvadus pareizi saliek http://audi-style.lv/forum/public/style_... , rotoriņu paskata un sadalītāja vāciņu http://audi-style.lv/forum/public/style_... ... Cik noprotu pirms tam ar auto nemaz braucis viņš nav - tieši ar to gāzes trauku. Tas ,ka uz benzīna neiet - tas normāli - nav ko tērēt lieki naudu http://audi-style.lv/forum/public/style_...
#2198
Pievienots 30 December 2012 - 22:55
Uz benzīna Tev pirms tam gāja ? Neviens neņirgājas - katram sava taisnība - es piekāšu visu to benzīna padarīšanu.Bet nu labi ir ja strādā abi. Vēl aizvien neredzu atbildi par reduktoru - kādas firmas ,ar cik regulējamām skrūvēm. Pilnībā iespējams ,ka reduktorā membrānas sakaltušas un Tev viņam, tur nekas vairāk neregulēsies nemaz ...davai dzeki saprotu ka man sis ir pirmais auto ar gazes iekartu, bet nesaksim ari nirgaties. reali bija ta ka ar auto tika pabraukats saprast kad gazi dod pa daudz ieksa, tad autins nostaveja nedelu nedarbinats jo nebija vajadzibas. Un tagad sakusies si te nelaime
Šo rakstu rediģēja VESAIS: 30 December 2012 - 22:57
#2199
Pievienots 30 December 2012 - 23:00
...... iespējams ,ka reduktorā membrānas sakaltušas un Tev viņam, tur nekas vairāk neregulēsies nemaz ...
darbinot aukstu ar gazi membrānas izbeidzas daudz atrāk, nekā darbinot paredzētā temperetūrā ...
p.s vispār tās vecās gāzes iekārtas vajadzētu aizliegt ar likumu


Šo rakstu rediģēja konungs: 30 December 2012 - 23:02
quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems
#2200
Pievienots 30 December 2012 - 23:03
jap pirms tam gaaja, par reduktoru rita pa gaismu apskatisos, bet kaut ka neticas ka reduktoram mebranas sakaltusas jo ipasnieks iedeva vel lidzi gazes papirus itka uzstadita pirms 2menesi. Neesmu gazenieku eksperts bet saubos ka membranas pa 2menesiem var nobeigties tik galeja stadijaUz benzīna Tev pirms tam gāja ? Neviens neņirgājas - katram sava taisnība - es piekāšu visu to benzīna padarīšanu.Bet nu labi ir ja strādā abi. Vēl aizvien neredzu atbildi par reduktoru - kādas firmas ,ar cik regulējamām skrūvēm. Pilnībā iespējams ,ka reduktorā membrānas sakaltušas un Tev viņam, tur nekas vairāk neregulēsies nemaz ...
#2201
Pievienots 30 December 2012 - 23:08
bij man kadreiz ari vecā gāzes iekārta ... lidz -25 grādi leca uz gazi (leca ari uz benzinu) un varēja braukt (nav labi tā darīt ), taka hvz kas tev tur .... visticamāk iepriekšējais saimnieks ļoti ir ietupijis uz auto remontiem,apkopēm ......
quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems
#2202
Pievienots 30 December 2012 - 23:10
Nu nevarētu jau gan nobeigties . Uzliekot jaunu iekārtu esmu dzirdējis ,ka peč kaut kādiem kilometriem esot jāpārregulē reduktors ,jo tās membrānas tur ieņem savu vietu kaut kā tā laikam .. Tas būtu izskaidrojums par to palielināto padevi . Bet sākt jau vajag tad ar benzīn sistēmu un aizdedzi - svecēm.jap pirms tam gaaja, par reduktoru rita pa gaismu apskatisos, bet kaut ka neticas ka reduktoram mebranas sakaltusas jo ipasnieks iedeva vel lidzi gazes papirus itka uzstadita pirms 2menesi. Neesmu gazenieku eksperts bet saubos ka membranas pa 2menesiem var nobeigties tik galeja stadija
#2203
Pievienots 30 December 2012 - 23:13
nu ja padeve palielinata tas butu normali, bet parejais ir mistika. Nu ok 2janvari mauksu pakal svecem un sadalitaja vacinam un svecvadiem. Samainisu visu un tad dosu atskaiti kas ta bija vai nebija. Jo reali man jocigi likas ka pirms tam braucu viss gaja ja gazi rija padaudz bet gaja, bet tagad pat pieskilt nevarNu nevarētu jau gan nobeigties . Uzliekot jaunu iekārtu esmu dzirdējis ,ka peč kaut kādiem kilometriem esot jāpārregulē reduktors ,jo tās membrānas tur ieņem savu vietu kaut kā tā laikam .. Tas būtu izskaidrojums par to palielināto padevi . Bet sākt jau vajag tad ar benzīn sistēmu un aizdedzi - svecēm.
#2204
Pievienots 30 December 2012 - 23:16
Nu ok 2janvari mauksu pakal svecem un sadalitaja vacinam un svecvadiem. Samainisu visu un tad dosu atskaiti kas ta bija vai nebija.
kaut visi būtu tādi, vairāk darba būtu ..... sāc tik mainīt visu no viena gala ... pareiza pieieja

quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems
#2205
Pievienots 30 December 2012 - 23:17
Pie reizes uzmet aci gaisa filtram - dikti jūtīga gāze uz švaku elpojamo . Kad darbināji vai iepriekš ,kad brauci , nebija gadījies kāds traks šāviens ,būkšķis no motortelpas - dodot virsū ... ?nu ja padeve palielinata tas butu normali, bet parejais ir mistika. Nu ok 2janvari mauksu pakal svecem un sadalitaja vacinam un svecvadiem. Samainisu visu un tad dosu atskaiti kas ta bija vai nebija. Jo reali man jocigi likas ka pirms tam braucu viss gaja ja gazi rija padaudz bet gaja, bet tagad pat pieskilt nevar
Konung - uzraksti uz kurieni pēc daļām jābrauc ..
Šo rakstu rediģēja VESAIS: 30 December 2012 - 23:19
#2206
Pievienots 30 December 2012 - 23:24
nu sveces, sadalitaja vacinu un svecvadus nomainit nekad vel nav nacis par launu. Un pa cik esmu ieplanojis ar auto braukt vairak ka tikai vienu gadu, par launu, ko lietotu pret jaunu nomainit nekad nav bijis sliktak. Tad jau vari priecaties vairak nauda tev buskaut visi būtu tādi, vairāk darba būtu ..... sāc tik mainīt visu no viena gala ... pareiza pieieja http://audi-style.lv/forum/public/style_...
nop nebija gan gan gaita dodt virsu, gan meginot no krusta uzreiz pedali grida iespiestPie reizes uzmet aci gaisa filtram - dikti jūtīga gāze uz švaku elpojamo . Kad darbināji vai iepriekš ,kad brauci , nebija gadījies kāds traks šāviens ,būkšķis no motortelpas - dodot virsū ... ?
Konung - uzraksti uz kurieni pēc daļām jābrauc ..
Šo rakstu rediģēja ponijs: 30 December 2012 - 23:23
#2207
Pievienots 30 December 2012 - 23:29
nu sveces, sadalitaja vacinu un svecvadus nomainit nekad vel nav nacis par launu...
50 proc gadijumu orginalais ir bijis labaks par to kuru pa 3 ls noperk vaikala
Šo rakstu rediģēja konungs: 30 December 2012 - 23:30
quattro ist fur sisies
e30 m20+m57 powered by vems
#2209
Pievienots 31 December 2012 - 00:27
#2210
Pievienots 31 December 2012 - 00:32
pamēģini tukšgaitas regulatoru novienot - vai kaut kas neizmainās gadījumā ... tikai štekeri parauj nost . .. Gudrāk esot ņemt jaunu reduktoru - pārsvarā dzirdu šādu tekstu. jo plus mīnus summa nostājas līdzīga ja maina pie gāziniekiem .ir neliela problema ar gazes auto, pielaižot (uz gaazi) apgriezieni 2,5k un ta stav kaut visu laiku, izgriezot lidz redlainam nomierinas, uz paris sekundem, tad atkal 2,5k. problema sakas, kad reduktors bija sasalis. Tas membranas butu beigtas vai ka? un ka labak, nemt jaunu reduktoru vai tikai gumijas meklet? 1paaudze, elpigaz kautkads reduktors
Šo rakstu rediģēja VESAIS: 31 December 2012 - 00:33
#2211
Pievienots 31 December 2012 - 15:10

#2212
Pievienots 03 January 2013 - 18:24
Šo rakstu rediģēja VESAIS: 03 January 2013 - 18:26
#2213
Pievienots 04 January 2013 - 19:16
#2214
Pievienots 04 January 2013 - 20:22
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#2215
Pievienots 04 January 2013 - 20:27
zondes rādījumsmultimetrā... mērot ko tieši?
#2216
Pievienots 04 January 2013 - 21:44
Tā ka +- izklausās normāli - iespējams ka prasās drusku-drusku pieregulēt (dozatoru nedaudz vairāk vaļā un iespējams ar tukšgaitas skrūvi reduktorā mazliet ciet). Un "ieliesēšana" protams mainās atkarībā no pārnesuma, attiecīgi slodzes, attiecīgi vilkmes. Es pareizi saprotu, ka runa ir par 1. paaudzi, jā?
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#2217
Pievienots 04 January 2013 - 22:04


#2218
Pievienots 04 January 2013 - 22:16
Man smird pēc gāzes,meistars saka,ka pie vainas benzīna iesmidzināšanas sistēma. tukšgaitā rāda 1,67ms visām četrām sprauslām,bet gāziniecēm ap 3ms. viņš saka,ka benzīna atvēršanas laiks esot pārāk mazs,tapēc gāzinieces nespēj reaģēt un ''smidzina'' ne tikai pie ieplūdes vārsta atvērtā stāvoklī,bet vislaik. Tikai nesaprotu kur broblēma piecelt līkni un sakoriģēt visu kā vajag?
un pie smirdēšanas varu piemetināt arī patēriņu 1.8L motoram ap 13-14L
reduktoram spiediens laikam 0.95,kompī kļūdu nav,filtrs mainīts. ko lai vel pasaka? neko daudz nerubīju no gāzēm.
sprauslas skaļas. nobraukums ap 15k
Šo rakstu rediģēja Ronaldo83: 04 January 2013 - 22:21
100 C3 1983 1/2 quattro
VOLVO 940 1993 RWD D24TIC Inline6cyl Diesel /POWERED BY SKRŪVČIPS./
Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 2711109septiņi
#2219
Pievienots 05 January 2013 - 00:48
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#2220
Pievienots 05 January 2013 - 11:05
100 C3 1983 1/2 quattro
VOLVO 940 1993 RWD D24TIC Inline6cyl Diesel /POWERED BY SKRŪVČIPS./
Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 2711109septiņi
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)
-
Google (1)