Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#2071 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 08 November 2012 - 16:12

Hmm... 70 lati, nav nemaz baigi dārgi... Paldies http://audi-style.lv/forum/public/style_...


Varu meginat dabuut letak -PM

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#2072 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 08 November 2012 - 19:59

Vai kāds gadījumā nesūta kaut ko no tās nagaz.pl mājaslapas? Konkrēti interesē šis štrunts: http://nagaz24.pl/bi...,1669,p,en.html
Un nestāstiet ka der jebkurš, jo neder (piemēram, tagadējais it kā pareizais pie uzsiluša motora rāda tikai 30 grādus). Citur interneta plašumos neko tādu nevar atrast.
Cik noprotu, tad tad devējs vienkārši maina pretestību atkarībā no temperatūras. Ja zinātu pretestības diapazonu, tad varētu meklēt kaut ko no citu kompju temperatūras devējiem.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#2073 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 08 November 2012 - 20:17

vajag dačiku uzstādījumus pareizo uzlikt.

Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#2074 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 November 2012 - 20:21

http://www.tamona.lt...en/DIN-1-en.pdf

Mīnusi tādi, ka ar šādu, lai viņš nenojuktu, katru reizi jāppiepilda pilns balons un katru reizi kompim jādod zināt, ka viņš ir pilns.Jānoreseto-divas podziņas.

Šis gan nerāda patēriņu, bet gan gāzes atlikumu, bet tas tāpat tiek rēķināts no sprauslām, spiediena, temp. Pieliekot vēl klāt ātruma lasījumu var arī domāt par patēriņa attēlošanu.


Ja jau reiz tas mēsls ir tik sarežģīti lietojams, kāpēc vispār kāds tādu pērk, ja jau reiz ir pieejami jau gatavi komplekti ar atsevišķu mehānisku rādītāju?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#2075 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 08 November 2012 - 20:26

vajag dačiku uzstādījumus pareizo uzlikt.

mēģināju, bet nevar jau uzlikt tik maz pašā kompī. Mazākā pārslēgšanās temperatūra ko var uzlikt ir 10 grādi pēc kompja, bet tos desmit grādus pēc dačika tas kompis parāda tikai tad, kad motors jau gana silts (vismaz virs kādi 60 grādi). Karstā vasarā ta vēl varbūt pārslēgsies, bet ziemā par to var aizmirst.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#2076 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 November 2012 - 20:35

Nē, manuprāt Mairiz domāja, ka vadības bloka uzstādījumos vajag uzlikt pareizo devēja tipu - ja ir paredzēts, ka var pieslēgt dažādu tipu devējus, devēju kalibrācijas dati, protams, ir jāuzliek pareizie. Tad arī būs atbilstoša temperatūra un varēs uzlikt normālu pārslēgšanās brīdi.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2077 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 09 November 2012 - 01:22

mēģināju, bet nevar jau uzlikt tik maz pašā kompī. Mazākā pārslēgšanās temperatūra ko var uzlikt ir 10 grādi pēc kompja, bet tos desmit grādus pēc dačika tas kompis parāda tikai tad, kad motors jau gana silts (vismaz virs kādi 60 grādi). Karstā vasarā ta vēl varbūt pārslēgsies, bet ziemā par to var aizmirst.


Pamēri pretestību pie 20C, man mētājās divu tipu, varbūt kāds der..
Kompī nevar nomainīt devēja tipu- 4k7, 10k etc. ?

Ja jau reiz tas mēsls ir tik sarežģīti lietojams, kāpēc vispār kāds tādu pērk, ja jau reiz ir pieejami jau gatavi komplekti ar atsevišķu mehānisku rādītāju?

Nav ko cepties. Ir tomēr kas grib tādu, jā. Brīva izvēle likt mehānisku vai programmējamu. Bet ir situācijas, kad to mehānisko nevar piehimičīt. Piemēram bija viens voyager, kuram no klasikas uz 4to bija jāpārbūvē. balons, maģistrāle paliek tā pati. Balons kautkāds brežņeva laiku, multvārsts hz kautkur iekšā, vispār nav izņemams, visur iztaustījos ar mehānisko dačiku, kur viņam varētu brūt tas magnēts. Tākā bija stags likts, tad braukā bez līmeņa rādītāja, jo nu tad būtu jāmaina balons un multivārsts. Vispār tikai instrukcija liekās sarežģīta, dzīvē jāievēro ka pēc katras uzpildes 2 podziņas jānospiež.

A pats es braukāju vispār bez jebkāda līmeņa rādītāja. Pēc kilometriem vienmēr precīzi zinu. :D

Šo rakstu rediģēja kjemals: 09 November 2012 - 01:13

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#2078 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 November 2012 - 09:02

Es jau kopš pirmsākumiem braukāju vispār bez nekāda rādītāja salonā, kaut gan šķiet, ka esošajā multivārstā ir magnētiņš, elektriskā devēja man nav un kaut ko pašam himičīt slinkums. Nav arī baigās vajadzības - uzpildam pilnu, noresetojam trip-odo un skatam kilometrus, zinot cik daudz ar vienu burku var nobraukt - braucam pildīties pēc n kilometriem. Nedaudz pašdisciplīnas un nekādu dižo problēmu. Ja gribas tiešām pārliecināties, varu arī paraut bagāžnieku vaļā un paskatīties uz balonu, pie viena iztrenkāt bagāžniekā ieviesušās žurkas :D
Elektrisko devēju gan laikam ar laiku būs jāizdomā, galvenokārt tāpēc, ka ir iespēja neiznīcinot neko mašīnā uzlodēt kārtējo elektronisko herņu :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2079 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 09 November 2012 - 10:17

mēģināju, bet nevar jau uzlikt tik maz pašā kompī. Mazākā pārslēgšanās temperatūra ko var uzlikt ir 10 grādi pēc kompja, bet tos desmit grādus pēc dačika tas kompis parāda tikai tad, kad motors jau gana silts (vismaz virs kādi 60 grādi). Karstā vasarā ta vēl varbūt pārslēgsies, bet ziemā par to var aizmirst.

Tad jau pats būs nodiagnosticējis problēmu vai nu dačiks gļuko, vai nepareizi saslēgts reduktors - nepietiekami sildās. Ja sildās pietiekami, bet dačiks "melo", būs arī nepareizs koktēlis, jo normāls gāzes ECU ņem vērā gāzes temperatūru gan reduktorā gan sliedē, trešais būtiskais elements - spiediena dačiks, ja kāds no šiem dačikiem gļuko, būs traucēta darbība kopumā.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#2080 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 09 November 2012 - 12:09

Pamēri pretestību pie 20C, man mētājās divu tipu, varbūt kāds der..
Kompī nevar nomainīt devēja tipu- 4k7, 10k etc. ?

Kompī nevar nomainīt devēja tipu, tikai temperatūru pamainīt. Bet pretestību pamērīšu un vēl pārbaudīšu kompja uzstādījumus.

Tad jau pats būs nodiagnosticējis problēmu vai nu dačiks gļuko, vai nepareizi saslēgts reduktors - nepietiekami sildās. Ja sildās pietiekami, bet dačiks "melo", būs arī nepareizs koktēlis, jo normāls gāzes ECU ņem vērā gāzes temperatūru gan reduktorā gan sliedē, trešais būtiskais elements - spiediena dačiks, ja kāds no šiem dačikiem gļuko, būs traucēta darbība kopumā.

Reduktors sildās labi, tur viss kārtībā.
Redz, man ir otrā paaudze, tur tas temperatūras dačiks reduktorā ir domāts tikai ērtībai, lai kompis pats automātiski pie noteiktas reduktora temperatūras pārslēgtos uz gāzi. Degmaisījuma regulēšanai tas nav nepieciešams. Pēc manas saprašanas vienīgie parametri pēc kā notiek kaut kāda regulēšana, ir TPS pozīcija (droseļvārsta potenciometrs), lamda zonde un rpm. Nu vismaz tādus parametrus tas kompis nolasa, bet ko ņem vērā degamisījuma veidošanā - hvz.
Tevis nosauktie temperatūras un spiediena devēji ir 4. paaudzes priekšrocība.

Bet nu gribas tādu ērtību, lai automātiski pārslēdzas, piemēram, ziemā uzticot auto sievai :sarkst:

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#2081 kante

kante
  • Lietotājs
  • 99 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne/Rīga

Pievienots 09 November 2012 - 18:22

jautajums no iesaceja puses. Ja man ir gazes reduktors, teiksim, uz 250 HP vai es vinu varu izmantot uz auto ar 115 HP, ta, lai gazes paterins butu normals?

100 2.0

90 20V quattro

typ85 quattro

Coupe 20V quattro

Audi 80 competition


#2082 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 November 2012 - 21:20

Iespējams var, iespējams- nē. Atkarīgs no tā, cik lielā diapazonā reduktoram var iestatīt minimālo jutību.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#2083 Friidis

Friidis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:Auto, audio, foto

Pievienots 10 November 2012 - 10:42

Sveicināti!
Vai kādam nav pieejama bilde vai skice, kur varētu redzēt , kā stiprinās gāzes reduktors dzinēja nodalījuma kreisajā pusē, apmēram virs ABS bloka (aiz kreisā luktura) ?
Negribas izgudrot velosipēdu.. :)
Pašlaik manam autiņam (A6/C4 2,6 ABC) ir jau agrāk uzlikta 4.paaudzes iekārta, taču reduktors piestiprināts tukšajā vietā aiz labā luktura- attiecīgi ļoti gara cilpa dzeses un gāzes caurulēm. Nesen bija jāmaina abi radiatori un pēc tam ļoti ilgi nevarēja atgaisot. Servisa meistari ieteica pārlikt reduktoru sākumā minētajā vietā, lai labāka cirkulācija, sevišķi vasarā . "Oriģinālos" manas gāzes sistēmas uzstādītājus nezinu, bet paziņa-gāzinieks laika trūkuma dēļ piekrīt pārvienot caurules, ja es pats sagatavošu stiprinājuma kronšteinu jaunajai vietai.
Iepriekš paldies!

Šo rakstu rediģēja Friidis: 10 November 2012 - 10:42

Audi A6/C4 Avant 2,6 ABC

#2084 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 10 November 2012 - 22:29

Ievietotais attēls

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#2085 Friidis

Friidis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:Auto, audio, foto

Pievienots 10 November 2012 - 22:33

Liels paldies par to pašu! Ideja jau tāpat skaidra.
Vairāk interesē detaļas - kā uztaisīt to kronšteinu, kur pieskrūvēt, lai mazāk pārtaisīšanas.

Ja kautkas ir- var uz E-pastu
janisf at inbox.elvē
Audi A6/C4 Avant 2,6 ABC

#2086 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 10 November 2012 - 22:35

Šī galerija?
http://www.audi-club...der=asc&start=0

vel viena adrese.
http://www.audi-life...c.php?f=24&t=30

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#2087 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 10 November 2012 - 23:47

Nē, nu mans to galīgi nesaprast... :D Cilvēks uzdod te forumā visādus jautājumus, tā vietā, lai radoši pieietu savai situācijai un arī uztaisītu to kronšteinu tā kā vajag.. Nu tak nav tas kronšteins nekāds NASA tehnoloģiju brīnums. :nez:

Par to Soldier bildi- nez, kāpēc visi gāzinieki liek tos sprauslu reilus uz tā plastmasas pārsega? Jāčakarējas, lai noņemtu to plastmasu un izdarītu kaut ko, kaut vai sveces nomainītu.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#2088 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 11 November 2012 - 00:02

Cik es sajēdzu - ne visas sprauslas palien zem tā plastmasa tik vienkārši...

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#2089 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 November 2012 - 00:12

Normāli veči to plastmasu met laukā - kam tāda vispār ir bijusi :crazy:
Ievietotais attēls

I nekas nevienai sprauslai netraucē.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2090 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 11 November 2012 - 02:23

Nē, nu mans to galīgi nesaprast... http://audi-style.lv/forum/public/style_... Cilvēks uzdod te forumā visādus jautājumus, tā vietā, lai radoši pieietu savai situācijai un arī uztaisītu to kronšteinu tā kā vajag.. Nu tak nav tas kronšteins nekāds NASA tehnoloģiju brīnums. http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Par to Soldier bildi- nez, kāpēc visi gāzinieki liek tos sprauslu reilus uz tā plastmasas pārsega? Jāčakarējas, lai noņemtu to plastmasu un izdarītu kaut ko, kaut vai sveces nomainītu.

+100500
Sava mašīna, savs laiks. Paņem mierīgi un izdomā kā labāk stiprināt, lai ir max īsas gāze un tosola šļaukas.

Par tām sprauslām.. jā, ne visas var iebāzt zem plastmasām. Matrix ir kompaktās, hana/barracuda arī ir ok variantā, kad neliek reilā, bet pievada katru sprauslu atsevišķi. Valtek, Rail etc. arī ir samērā pateicīgas no instalācijas viedokļa.

Variantā, ja galīgi nelien zem plastamsām, uzskatu, ka labāk ir pagraizīt/pavīlēt nedaudz plastmasu un novietot tā, lai ir max īsa un vienāda gāzes šļauka sprausla-kolektors. Jo diezvai liekot gāzi ir domāts auto dzīt uz izstādi un rādīt to, bet gan lai labi un pareizi strādā.

Man ir tā. Pirmām kārtām domāju par tehniski korektāko risinājumu. Un pēc tam iespēju robežās mēģinu pakārtot, lai ir estētiski smuki.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 11 November 2012 - 02:25

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#2091 Friidis

Friidis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:Auto, audio, foto

Pievienots 11 November 2012 - 13:24

Nē, nu mans to galīgi nesaprast... http://audi-style.lv/forum/public/style_... Cilvēks uzdod te forumā visādus jautājumus, tā vietā, lai radoši pieietu savai situācijai un arī uztaisītu to kronšteinu tā kā vajag.. Nu tak nav tas kronšteins nekāds NASA tehnoloģiju brīnums. http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Par to Soldier bildi- nez, kāpēc visi gāzinieki liek tos sprauslu reilus uz tā plastmasas pārsega? Jāčakarējas, lai noņemtu to plastmasu un izdarītu kaut ko, kaut vai sveces nomainītu.


Kronšteins, protams, nav nekāds NASA brīnums . :8P:
Bet es takš rakstīju- priekš kam izgudrot velosipēdu (un kāpt uz veciem grābekļiem), ja desmitiem Audi A6 C4 ar 2,6 ABC (un arī 2,8) motoru tas variants jau sen ir izdomāts un praksē pārbaudīts? Priekš tam jau eksistē forums, lai dalītos ar pieredzi.
Pašam darbnīcas nav, kur varētu lēnā garā konstrukciju "izštukot" un pielāgot , tādēļ jāizdomā un jāuzskicē uzreiz, lai pie paziņas darbnīcā to dzelzi pasūtītu.
Doma skaidra, ka reduktoru tajā vietā var piestiprināt tikai blakām stūres pastiprinātāja eļļas "bačokam", izmantojot esošās stiprinājuma vietas.
Vienu ilustrāciju krievu Internetā atradu, bet gribētos to konstrukciju bik stingrāku:

Ievietotais attēls

Pie reizes jautājums arī par sprauslu stiprināšanu (te jau sprieda par to).
Pašlaik manā variantā sprauslas nav piestiprinātas, tās guļ ("karājas") uz gāzes gumijas caurulēm, pie motora galvām. Tādu pašu "sistēmu" redzēju arī pie paziņas A6 ar 2,8 motoru. Šaubos, ka liekas vibrācijas iet sprauslām labumā... :nea:
Kādi varētu būt stiprinājuma varianti ? (izņemot stiprināšanu pie plastmasas vāka).

Šo rakstu rediģēja Friidis: 11 November 2012 - 13:41

Audi A6/C4 Avant 2,6 ABC

#2092 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 11 November 2012 - 15:41

Dari kā gribi, varbūt tomēr kāds atradīsies, kuram nebūs slinkums ņemt nost kronšteinu un to uzrasēt... :hihi:

Par sprauslām, vēlāk, ja atcerēšos- nobildēšu savu variantu.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#2093 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 November 2012 - 16:38

cik maksā tagad pie kāda uzstādīt uz B4 2.0 ABK ja uz rokas ir tikkai šis komplekts http://nagaz24.pl/ki...,4914,p,en.html

+ balons rezerves rata vietā 60 Litri
+ uzpilde zem bākas vāciņa

#2094 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 11 November 2012 - 19:20

Lletajs dators Stag 4 [lus labak
Balons ar multivaestu ari ir?

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#2095 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 November 2012 - 21:27

Lletajs dators Stag 4 [lus labak
Balons ar multivaestu ari ir?

nē balons ar multivārstu nav.

#2096 Friidis

Friidis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:Auto, audio, foto

Pievienots 12 November 2012 - 11:28

Dari kā gribi, varbūt tomēr kāds atradīsies, kuram nebūs slinkums ņemt nost kronšteinu un to uzrasēt... http://audi-style.lv/forum/public/style_...


Nevajag pārspīlēt- man vajag nevis rasējumu, bet vielu pārdomām.
Rasēt es pats māku... :pardon:
Audi A6/C4 Avant 2,6 ABC

#2097 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 12 November 2012 - 11:49

Nez, veselā saprāta ietvaros jau var paņemt pabieza kartona gabalu un palocīt turpu-šurpu, arī palīdzētu saprast ko pie kā var pieskrūvēt. Es savam arī vienu brīdi tur domāju iecelt bet beigās gan sapratu, ka neko daudz neiegūstu un domu pametu. Ja varētu izraut laukā ABS bloku, tad gan tur būtu makten glauni.

Vpročem, pareizi nolikts reduktors arī labajā pusē netraucē un gaisojas pilnīgi normāli - cik nu tie V-veidnieki vispār gaisojas normāli, man ir bijušas problēmas arī bez reduktora atgaisot un vispār gaisojas viņi visai niķīgi. Bet ja preizi to visu izveic tad gaisojas vienādi gan ar gan bez reduktora, tā ka jautājums ir, vai vispār to visu operāciju ir baigā jēgas izveikt.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#2098 kante

kante
  • Lietotājs
  • 99 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne/Rīga

Pievienots 17 November 2012 - 16:19

Sveiki! Ja reduktora taisa kompensacijas stuceri, tad ta orginala ventilacija jametina ciet?
edit: jataisa ciet, jo, ja netaisis ciet tad nestradas vairs uz benzina.

Šo rakstu rediģēja kante: 17 November 2012 - 16:55

100 2.0

90 20V quattro

typ85 quattro

Coupe 20V quattro

Audi 80 competition


#2099 Bandit

Bandit
  • Lietotājs
  • 419 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 21 November 2012 - 22:06

Yo gāzētāji :D

Kāds varētu būt reālais gāzes patēriņš a4 b5 2.8 dzinējam?

Audi 100 2.5tdi '93

Audi S4 2.2tq '93


#2100 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1561 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 21 November 2012 - 22:11

Yo gāzētāji http://audi-style.lv/forum/public/style_...

Kāds varētu būt reālais gāzes patēriņš a4 b5 2.8 dzinējam?

9-20+

Šo rakstu rediģēja Martiga: 21 November 2012 - 22:12

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)