Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#181 Zirnis

Zirnis
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ilgu ciems
  • Intereses:BaTCC

Pievienots 04 November 2009 - 10:53

nu reali iekartai klat nak kaste ko piesledz pie zondes
tapec ari tads jautajums :blink:

tad gribi teikt ka so elementu nemaz nevajag slegt klat?
pieliekam gazes kompi kas atsledz sprauslas un maucam??
un ar zondi problemau nebus?? :ermm:

sk
paldies par atbildi ;)

jasledz viss kas ir komplekta un opel problemam nevajadzetu rasties
tas priece B)

#182 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 04 November 2009 - 10:58

Nu ir jāslēdz viss klāt kas tam motoram liekot gāzi ir paredzēts!!! ja jau tev ir vajadzīgs tas sprauslu emulators, tad noteikti arī vajag to Lambda emulatoru!!! tikai tur ir pareizi jāsaliek lai viss pareizi darbotos. Parasti katrai iekārtai nā līdzi uzstādīšanas instrukcija!!!

Šo rakstu rediģēja arcuss: 04 November 2009 - 10:58


#183 Zirnis

Zirnis
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ilgu ciems
  • Intereses:BaTCC

Pievienots 04 November 2009 - 11:06

tur jau ta nelaime ka iekarta ir lietota un nonemta no opel
vadi visi apgraiziti un manas rokas nonaca samesti kaste dazadi komponenti
nekadas shemas ari protams nav :nez:
gan jau beigas izdosies saslegt

#184 arcuss

arcuss
  • Lietotājs
  • 324 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Münster. NRW Germany

Pievienots 04 November 2009 - 11:29

Tad jau gan bēdīgāk!!! kādai mašīnai taisies likt to iekārtu? Jo man pašam arī viena tāda no popeļa noņemta iekārta ir jāliek fordam!!! Bet es pats to iekārtu ņēmu nost no tā opeļa!!! kas tev par reduktoru, LOVATO vai ELPIGAZ?? Tev ir tas slēdzis kas nāk salonā, tad sprauslu kastīte, un tad vēl lambda apmuļķotājs...... tad jau jāpaskatās kas te manās kastēs mētājas, ka tik ne tās pats kas tev?? Nu var jau arī shēmas sameklēt internetā!!! Bet ja vajag tad varu aizskriet līdz savam draugam gāzes meistaram un palūgt lai iedod man tās shēmas!!! Tikai man ir jāzina viss kas rakstīts uz tām tavām kastītēm!!!! :crazy:

Šo rakstu rediģēja arcuss: 04 November 2009 - 11:31


#185 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 04 November 2009 - 14:46

Varbūt kādam ir vads kur varētu pieslēgt Lecho MAXI Elektronika autogaz controlleri, štekeris līdzīgs krievu laikA audiotehnikas stekeriem. šcuko kā griez virs 4,5k tā pārslēdzas uz benžu
Audi 200TQ

#186 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 11 January 2010 - 11:00

Jautājums spečukiem par ūberkrutajām sekvenciālajām LPG iekārtām! Visas tās iekārtas secīgi smidzina gāzes tvaikus kolektorā vai ir arī škidrā iesmidze? Es tā skatos ka tur nekā īpaša nav lai maksātu tos ~1000ls!
Audi 200TQ

#187 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 11 January 2010 - 11:17

Pēdējais jaunums ir šķidrā iesmidzināšana. Nezinu vai latvijā kāds to piedāvā.
Līdz šim sekvenciālās iesmidzina tvaikus. Tas vai dārgi vai nedārgi ir nosacīts jautājums... ja vari uztaisīt lētāk tad taisi tik augšā ;)
Un 1000 ls nemaksā, patreiz ap 5-6 simti.
A90TQ

#188 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 11 January 2010 - 11:53

Nu labi pārpīlēju biku ar cenniku bet tie kas tirgo auto ar tādām iekārtām klāt līmē ~1000ls pie cenas, bet jāatzīst ar to sekvenciālo ir patīkamāka pārslēgšanās un braukšana un risks praktiski nulle pie gāzes noplūdēm kolektorā un tā izraisītajām sekām! Man te čomaks atdzinis kautkādu kraisleri no Kanādas ar tur likto augstspiediena gāzes iekārtu, ideja tāda kā Kjetam, tik plunčeri bīda soļa motoriņs, blakus map sensers un ECU. čalim nobira tas soļa dzinējs un tādus nekur nevar dabūt, pabijis dažos gāzes kantoros un večiem acis kā divlatnieki, visp neko nerubī :D
Audi 200TQ

#189 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 11 January 2010 - 11:57

nekur arī nedabūsi. Tā ir veca sistēma, latvijā neizplatīta.
A90TQ

#190 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 11 January 2010 - 13:43

nekur arī nedabūsi. Tā ir veca sistēma, latvijā neizplatīta.

a pielāgot soļinieku no biku prastākas iekārtas nevar, jo cik skatījāmies vinji praktiski līdzīgi un bīdstie'ņa galā vītne viss tas pats? vai tur obligāti jāpārprogrammē ECU?
Audi 200TQ

#191 krabiss

krabiss
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzīvesvieta:sigulda-kipari

Pievienots 11 January 2010 - 15:52

100% nepateikshu. jabrauc pie kaada uzstaditaja. http://www.heinrihs-gaze.lv/


vot šitas kantoris ir uz goda!! jav senu laiku bijusi sadarbiba!! 3 manas gimenes auto bijusi aprikoti un draugu auto! ;)
bez gudra domu grauda! :D
varat piedavat sistu type89 coupe

#192 lapsa

lapsa
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti

Pievienots 14 March 2010 - 17:44

taka negribejas taisit jaunu topic prasishu sheit, via kads nezina kur atrast kadu info par gazes reguleshanu, jo ma naizdomas ka manejais patere par daudz gazi un man vienreiz jau uzspraga izputejs, sanak paarleejaas... audi 100 C3 1,8karburators, automats, man sanak ar gazi aptuveni 5Ls uz 100km... Bushu ljoti pateicigs par info.

#193 Robertho

Robertho
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 14 March 2010 - 18:04

ceru ka nav off topic, citu neatradu.
Varētu lūdzu kāds ieteikt kur labāk veikt gāzes apkopi?
divreiz izšauta iepludes gofra pie paša iepludes kolektora :crazy: . parsledzot uz benzinu biku var just gāzi, dažreiz noslapst un tad nevar pielaist kadas 5min
cik varētu izmaksāt? kopējā šprice.

#194 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 15 March 2010 - 07:00

tev ir jāmaina vai nu reduktora membrāna, vai viss reduktors. Izmaksas ap 40 ls. Piebrauc pie jebkura gāzes kantora un aprunājies.
A90TQ

#195 Candyman

Candyman
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Muzika, Audi

Pievienots 15 March 2010 - 11:34

Nez man no gāzes vēljoprojām bail :D . Pats savām acīm redzēju sprādzienu un pēctam konstatēja ja nebūtu bijusi gāzes iekārta iespējams viss būtu beidzies savādāk. Nē nu īstenībā tā gāzes iekārta tak vēl jāatpelna - tas nozīmē jābrauc ar to mašīnu ilgāku laiku. Jābrauc takā taksistam tad varētu kaut ko atsist

#196 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 15 March 2010 - 11:42

es sev uzliku pats un atpelnīju 2 nedēļās :crazy:
Audi 200TQ

#197 Candyman

Candyman
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Muzika, Audi

Pievienots 15 March 2010 - 11:45

Cik cilvēku, tik viedokļu - kā vienmēr :)

#198 Robertho

Robertho
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 19 March 2010 - 21:55

Nu tad beidzot aizbraucu uz A.Deglavas 60 un veica gāzes apkopi :) Pa cik nebija taisita sen sen, izjaucot palaida gazi pa trubiņu un nevis šļācās bet pileja :crazy: pec tam strūkla 2m, nomainija filtru kas bija pilns ar netirumiem :lol: ielika manuali regulejamu padevi, izenši parsniedza 10 reizes normu, kuru noregulēja :crazy: tagad ļoOooti jut atšķiribu, ieprieks bija kā braucot ar 100zs ar gāzi.

#199 mr.Janka

mr.Janka
  • Lietotājs
  • 1446 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto remonti, foto, kartings, u.c.

Pievienots 20 March 2010 - 09:28

vieniigi, driiz tirgos ''vasaras'' gaazi, tad itkaa atkal buus jaapieregulee

printeru un datortehnikas remonts


#200 Zhetons

Zhetons
  • Lietotājs
  • 180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus

Pievienots 20 March 2010 - 16:39

Robertho, cik Tev izmaksaja tas pakalpojums kopuma? (ja nav noslepums)
Audi Coupe B3 2.3 NG FWD
Audi 90 B2 2.2 KV FWD
Audi 90 B3 2.3 NG FWD
Audi 100 C4 2.8 AAH FWD
Audi Coupe B4 2.6 ABC FWD

#201 Robertho

Robertho
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 20 March 2010 - 16:49

25Ls :) ieskaitot filtru un manuali regulejamu varstu kas bija vajadzigs mana gadijumā.

#202 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 October 2010 - 22:52

Tāc laps topikss... jāuzjautā viena lietiņa.. :svilpo:
Kas traucē darbināt auto tikai ar LPG? Piemēram, motora iedarbināšana- siltā laikā (un kā te daži izteicās, arī līdz -15grādiem) motors labi lec tikai ar gāzi. Bet, ja teiksim, palielinātu kompresiju dzinējam (runa par atmo dzinuli)- vai auto varētu iedarbināt arī -30 grādos? Vai te tomēr traucētu kāda gāzes fizikāla īpašība? Piebildīšu, ka šeit domāju klasisko gāzes iekārtu. Esmu redzējis materiālus ar pilnībā pārbūvētiem auto uz LPG, tiesa tur jau bija inžektoriekārtas.
P.s sevis aizstāvībai minēšu, ka šeit tikai teorētiski fantazēju... :happy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#203 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 09 October 2010 - 23:03

aukstaa reduktoraa geze slikti istvaiko. tapeec sakumaa to uzsilda (reduktoru)
A200TQ

#204 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 October 2010 - 23:21

bet, kur es te lasīju, ka uz ziemu, līdzīgi dīzeļdeģim, tiek tirgota "ziemas gāze", kuras sastāvā ir ap 80% propāna, kuram iztvaikošanas t, ja nemaldos bija ap -42grādi C, bet kopā ar tiem 20% butāna (vārās ap nulli, pēc C), varētu teorētiski pieņemt labu iztvaikošanas spēju pie kkur -25...-30grādiem C... Vai es maldos... :svilpo:

turklāt, piemēram, manam ke caur sūdīgajām sprauslām tāpat iet šķidrs zaņķis un iet (cik labi vai slikti- nerunāsim), vai ar gāzi nebūtu apmēram līdzīgi? Vienīgi, traucēklis būtu tālais gāzes ceļš uz vārstiem, klasiskās sistēmas gadījumā.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#205 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 10 October 2010 - 07:41

ja brauc parsvara argāzi tad droši vari palielināt kompresijas pakāpi līdz kādiem 12. Aukstam motoram tas netrauces iedarbinat ari ar benzīnu.
A90TQ

#206 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 10 October 2010 - 07:49

ja brauc parsvara argāzi tad droši vari palielināt kompresijas pakāpi līdz kādiem 12. Aukstam motoram tas netrauces iedarbinat ari ar benzīnu.

A ja benzīna iekārtu vispār nahrenizē? :svilpo:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#207 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 10 October 2010 - 08:39

vari nahrenizēt, bet pie -20 diezvai kautkur aizbrauksi...
A90TQ

#208 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1096 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 October 2010 - 09:23

Kāpēc pirms braukšanas ar gāzi motoru vispirms vajag uzsildīt ar benžu?
Tāpēc, ka gāzei pārejot no šķidra veida uz gāzveida (gāzes reduktorā) tai strauji pazeminās temperatūra (pamēģiniet uzpūst istabas temperatūras odierīti padusēs - tas vienmēr ir auksti :) ), kā rezultātā tā ļoti slikti deg un ir problemātiska 'piešķilšana'. Pamēģiniet šķiltavas ielikt ledusskapī un pēc kādā laika piešķilt, lai pārliecinātos, ka gāze var slikti degt.
Tāpat ļoti zemā temperatūra ātri pasliktina reduktora membrānas stāvokli, kā rezultātā tā ātri vien kļūst cieta un neealstīga, kā rezultātā piešķilšana kļūst vēl problemātiska.
Ne velti pilnajām gāzes iekārtām pārslēgšanās uz gāzi notiek automātiski pēc ~60 grādu sasniegšanas.

Šo rakstu rediģēja Fridrihs: 10 October 2010 - 09:24

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#209 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 10 October 2010 - 10:09

Kāpēc pirms braukšanas ar gāzi motoru vispirms vajag uzsildīt ar benžu?
Tāpēc, ka gāzei pārejot no šķidra veida uz gāzveida (gāzes reduktorā) tai strauji pazeminās temperatūra (pamēģiniet uzpūst istabas temperatūras odierīti padusēs - tas vienmēr ir auksti http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ), kā rezultātā tā ļoti slikti deg un ir problemātiska 'piešķilšana'. Pamēģiniet šķiltavas ielikt ledusskapī un pēc kādā laika piešķilt, lai pārliecinātos, ka gāze var slikti degt.
Tāpat ļoti zemā temperatūra ātri pasliktina reduktora membrānas stāvokli, kā rezultātā tā ātri vien kļūst cieta un neealstīga, kā rezultātā piešķilšana kļūst vēl problemātiska.
Ne velti pilnajām gāzes iekārtām pārslēgšanās uz gāzi notiek automātiski pēc ~60 grādu sasniegšanas.

pie 30 gradiem
A200TQ

#210 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 10 October 2010 - 10:15

nu, jā... tad sanāk, ka lielākā problēma ir mīnus grādi... :P
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)