
Informācija par gāzi
#1891
Pievienots 05 October 2012 - 19:34
S4 V8.
Ziema nāk.
#1892
Pievienots 05 October 2012 - 20:28
...vienigi 2.paaudzei šavieni tāpat pastāv jeb ļoti maz ?
Varbūtība pastāv un, patiesībā, ir diezgan liela. 2. paaudze panāk labāku maisījuma regulējumu, bet smago "puku" pamatcēloni - ar degmaisījumu pilno ieplūdes kolektoru, kurš aizdegas slikta vārsta/sliktas aizdedzes - būtībā nenovērš.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1893
Pievienots 05 October 2012 - 22:56

Vai arī tieši otrādi - mainu sveces un sadalītāja vāciņus pārāk bieži.
Bet vispār jautājums pēc būtības - kas tieši pietrūkst monošpricei priekš ceturtās paaudzes? Ja gāzes kompim nepieciešams zināt kuru sprauslu sekvenciāli virināt - vai to signālu nevar paņemt no dajebkā, piemēram, Holla, spararata, utt., un to korekti pārveidot gāzes kompim saprotamā formātā.
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
#1894
Pievienots 05 October 2012 - 23:08

A atbilde pēc būtības - to signālu var elementāri "paņemt" no oriģinālās šprices, ielikt pa vidu skevenceri (resp. iekārtu, kam ir viena ieeja un 4-5-6 izejas un kas pati skaita kurā izejā pēc kārtas padot signālu no ieejas). Sekvenceris gan pats no sevis netaps, to kādam ir nepieciešams uztaisīt. Otra problēma cik saprotu ir ka mono ir paliels sliedes spiediens un līdz ar to īsi atvērumu laiki, "parastie" gāzes vadības bloki to īsti nemīlot (kaut kur šajā topikā to minēja, manuprāt, kjemals). Šī problēma arī būtu atrisināma papildinot sekvenceri ar papildus "aizturi" uz aizvēršanu, vēlams reizinošu vai tabulāri-interpolējošu, kas pagarinātu mono signālu padotu uz gāzes vadību un viss ir kedā. Šādā situācijā gan skaidrs kā diena, ka sekvencerim jābūt bāzētam uz mikrokontroliera un vienīgais, kas manuprāt rada problēmu uz mono uzlikt 4. paaudzes iekārtu, cik nu es saprotu, ir tas, ka nevienam nav bijusi vēlme ko tādu taisīt, jo tas sarežģī konstrukciju un prasa izstrādē ieguldīt pamatīgus resursus.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1895
Pievienots 05 October 2012 - 23:13

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1896
Pievienots 05 October 2012 - 23:28
Paldies par saturīgo atbildi. Par tiem īsajiem atvēruma laikiem tagad atceros, ka kaut kas tāds bija minēts iepriekš. Kaut kādas custom elektronikas uzlodēšana visdrīzāk sanāk sarežģītāka un dārgāka nekā cita motora iegādes ar jau "pareizo" šprici priekš 4. paaudzes. Bet tas patiešām ir dīvaini, ka neviens nav aizdomājies par šādas elektronikas izveidi monošpricei. Monošpričvāģu taču gana daudz.Jā, tu maini sveces par biežu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - un ja vienreiz aizmirsīsi/noslinkosi tad būs BUM. Esam tur bijuši un esam bišku plastmasas kausējuši.
A atbilde pēc būtības - to signālu var elementāri "paņemt" no oriģinālās šprices, ielikt pa vidu skevenceri (resp. iekārtu, kam ir viena ieeja un 4-5-6 izejas un kas pati skaita kurā izejā pēc kārtas padot signālu no ieejas). Sekvenceris gan pats no sevis netaps, to kādam ir nepieciešams uztaisīt. Otra problēma cik saprotu ir ka mono ir paliels sliedes spiediens un līdz ar to īsi atvērumu laiki, "parastie" gāzes vadības bloki to īsti nemīlot (kaut kur šajā topikā to minēja, manuprāt, kjemals). Šī problēma arī būtu atrisināma papildinot sekvenceri ar papildus "aizturi" uz aizvēršanu, vēlams reizinošu vai tabulāri-interpolējošu, kas pagarinātu mono signālu padotu uz gāzes vadību un viss ir kedā. Šādā situācijā gan skaidrs kā diena, ka sekvencerim jābūt bāzētam uz mikrokontroliera un vienīgais, kas manuprāt rada problēmu uz mono uzlikt 4. paaudzes iekārtu, cik nu es saprotu, ir tas, ka nevienam nav bijusi vēlme ko tādu taisīt, jo tas sarežģī konstrukciju un prasa izstrādē ieguldīt pamatīgus resursus.
Tikmēr dzīvojam laimīgi tālāk un mainam sveces par biežu

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
#1897
Pievienots 06 October 2012 - 00:21
Par šprici uz mono. Jā stags neredzēja sprauslu laikus, bet tur arī mistiskas problēmas ar RPM impulsu bija.. Laikam, ka neviena iekārta neredz tos laikus, kura nav tam speciāli konstruēta. Reku šeku tēma http://tamonaforum.l...c.php?f=6&t=218, kuru izlasot un paņemot veselo saprātu rokā vajadzētu varēt noregulēt.
Ir jautājums, kā jaunie FSI dzinēji sadzīvo ar gāzi, 3,2 un 4,2 ? nav nekādas galvas lauzošas problēmas?
Ir speciālas iekārtas, kas domātas šiem, lieta tāda, ka paralēli gāzei smidzina arī benzīnu, lai sprauslas nenosvilst.. Līdz ar to ekonomija mazāka. Bet domāja, ka benzīna sprauslu dzīvē tāpatās ātri vien samazinās. 4tā paaudze, manā skatījumā, nav korekts risinājums priekš šiem.
Pagaidām tādu nepirktu ja gribētu likt gāzi.. Jo.. Tiešās iesmidzes iekārtas dārgas un problēmas ar sūkņiem. Bet.. ieguvumi tur protams ir. gāzi maucam pa taisno degkamerā, šķiļam uz gāzi, turbomotoriem potenciāls celt, jo tiek attālināta detonācija robeža, pat ja neskaita gāzes augstāko oktānskaitli...

Njaa, tāds sekvenceris būtu laba lieta, kabini klāt un aizmirsti par visām regulēšanas probžām, viss, kā 4tajai paaudzei klasiskā variantā.
Laika un darba jāiegulda daudz, šaubos vai ir vērts taisīt, ja padsmit mašīnām tas būtu vajadzīgs.. mono jau tāpat izmirst..
Šo rakstu rediģēja kjemals: 06 October 2012 - 00:03
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1898
Pievienots 06 October 2012 - 00:23
Ko iesaki un cik maksā. Otro paaudzi var uzlikt?
Šo rakstu rediģēja arts: 06 October 2012 - 00:24
Bez turbo nav nākotnes
Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju
#1899
Pievienots 06 October 2012 - 12:41

Otro var, bet nu vai vajag.. Pēc tam braukt pa ceļam un domāt uzraus vai neuzraus

Šo rakstu rediģēja kjemals: 06 October 2012 - 12:41
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1900
Pievienots 07 October 2012 - 15:19
07 Oct 2012, 16:02:22 jim-beam rakstīja:
Tā labi OK! Pie degvielas sūkņa releja pienāk 2 resni vadi un 3 tievāki. resnos neaiztiekam pie kura tievā vada liekam klāt to dzeltano?07 Oct 2012, 15:34:52 Martigus rakstīja:
sarkans +12 , melns - masa , dzeltens signala vads uz releju lai atslegtu sukni , zils +12 el.varstiem , bruns - pie indukcenes , balts paliek neizmantots
PS: gāzes podziņu kopums sastāv no 2 pogām. Vienai ir 3 stāvokļi(gāze-vidējs stāvoklis-benzīns), otrai (virs pogas lielais burts R) ir nefiksējoša slēdža režīms tik.
vaišādai sistēmai ar tas viss derēs? Ak jā vēl tur ir kkādā nesaprotamā veidā ielikt vēl viens relejs. tam jēgu neredzu, ja nu vienīgi kontrolēt tos el. magnētiskos vārstus! Ja to nedrīkst darīt ar to slēdzi kurs ir salonā.
ak jā no kurienes laiņem to + ? no aizdedzes 15 spailes vai patiešo no AKB? :?
originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#1901
Pievienots 07 October 2012 - 15:29
Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1902
Pievienots 07 October 2012 - 19:10
uz tas mazas kastites uzrakstits A.E.B un veel vaciski kaas...
Rezekne sho neviens nevar pislekt pie kompja... varbut kaads no A/s to var?
1. reizem laizas uz benzina reizem uz gaazes.. ka pats sagrib..
2. parsledzoties uz gaazes deg zalja un sarkana lampinja bet uzgazeejot veel vairak tikai zalja... varbut vinsh ar benzinu kopa jauc??
3. vajag vienk normali noreguleet..... kads to var pislegt? jo kad mainiju reduktora remkomplektu man vinju reguleja manuaali viekn varstu uz dzirdes sagrozija
thx
#1903
Pievienots 07 October 2012 - 19:23
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1904
Pievienots 07 October 2012 - 19:38
#1905
Pievienots 07 October 2012 - 20:26
Bim, man tas dzeltenais ir pievienots drosheklju kastes virspusee pie vienas no lielajaam kaajaam benziina suuknim!
ka ta tas ira? bet tev jau nav K-Jetronic iemidzes sistema. ta ka tas tur visu maina!
originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#1906
Pievienots 07 October 2012 - 20:35
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1907
Pievienots 07 October 2012 - 21:17
100to stagu autogāzē droš ka var dabūt viņi ofic ar stagiem ņemās. Cenu jājautā. Viss kits nāk ar soļu motoru.ja nav noslēpums pa cik var iepirkt otrās paaudzes tikai elektrisko daļu? piemēram topašu stag-100
2. paaudze
uz tas mazas kastites uzrakstits A.E.B un veel vaciski kaas...
Rezekne sho neviens nevar pislekt pie kompja... varbut kaads no A/s to var?
1. reizem laizas uz benzina reizem uz gaazes.. ka pats sagrib..
2. parsledzoties uz gaazes deg zalja un sarkana lampinja bet uzgazeejot veel vairak tikai zalja... varbut vinsh ar benzinu kopa jauc??
3. vajag vienk normali noreguleet..... kads to var pislegt? jo kad mainiju reduktora remkomplektu man vinju reguleja manuaali viekn varstu uz dzirdes sagrozija
thx
Ja nevar šo saregulet rezekne, paprasi, lai uzmauc stag 100, kko dzirdēju ka tajā galā liek.. Tas, ja gribās pa lēto.
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1908
Pievienots 07 October 2012 - 21:19
Šprici http://www.audi-style.lv/forum/public/st... cenu diapazons, atkarībā ko liek, kā komplektē, ~460-600 ls.
Otro var, bet nu vai vajag.. Pēc tam braukt pa ceļam un domāt uzraus vai neuzraus http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Pats nelieku, bet tirgus cenas otrajām laikam ap kādi 300 ls svārstās.
Vnk tas volgo pats maksā 600 ls

Bez turbo nav nākotnes
Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju
#1909
Pievienots 07 October 2012 - 21:43

Ir visādi aparāti kuriem tā vērtība ir apmēram salīdzināma ar gāzes izmaksām, bišk jocīgi jau liekās. Bet ja cilvēks domā vēl ilgi braukt un bez poblēmām, iespējams, ir jēga apsvērt. Jo jāskatās cik vēl vizināsies ar autiņu un jāpiemet cenas cik ātri atpelnīsies..
Ja tikai tā un uz pārdošanu auto, tad jāliek kautkas lētāks, savādāk nav jēgā ja viņa vismaz neatpelnās pati iekārta...
Šo rakstu rediģēja kjemals: 07 October 2012 - 21:44
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1910
Pievienots 07 October 2012 - 21:45
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
#1911
Pievienots 09 October 2012 - 22:50
Principa raksti PM izskaidroshu visu
nezinu es domāju liet derīgāk būtu to apspriest te!
Tātad tava teorija nedarbosies par tiem vadiem, jo neatradu nedz melnu nedz brūnu vadu kuri nāktu no tā gāzes iekārtas slēdža! tur ir dzeltans, balts. zils, tipo sarkans un brūns ar dzeltanu strīpu!
tad kā man viņus sastelēt?
PS:vadu krāsas rīt precizēšu!

Šo rakstu rediģēja jim-beam: 09 October 2012 - 22:50
originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#1912
Pievienots 10 October 2012 - 13:01

Audi A4 Avant '15 2.0 TDI FWD
#1913
Pievienots 10 October 2012 - 14:32
#1914
Pievienots 10 October 2012 - 15:00

Nejokojam tomēr ar tādām lietām, vienkārši kā tas viss ir, bet gana bīstami arī. Ticiet man, esmu visu ko stulbu izmēģinājis

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1915
Pievienots 10 October 2012 - 15:17
Tā viņa darītu, jā. Un ja aizmirstas pie -30 pārslēgt atpakaļ uz benzīnu tad pirmais, kas no rīta apsveicinās visticamāk būs sprādziens kolektorā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nejokojam tomēr ar tādām lietām, vienkārši kā tas viss ir, bet gana bīstami arī. Ticiet man, esmu visu ko stulbu izmēģinājis http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ar pirmo paaudzi tika darbinats mans 1.8 karburator-motors pat kad temperatura no rita bija zemak par -30 un nekadu savienu nebija, kamer uzkarsa, protams mazliet anomali uzvedas, BET, rezultats tika panakts. Zinu, ka tas nav veseligi u.t.t. bet saja gadijuma bija vienalga

#1916
Pievienots 10 October 2012 - 16:08

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1917
Pievienots 10 October 2012 - 16:15

P.S Varbūt kāds no manis iepriekšējā posta saprata, ka pie slēdža pienāk patstāvīgais pluss 30. līnija? Nu tad sorry, ka nepaskaidroju sīkāk

Audi A4 Avant '15 2.0 TDI FWD
#1918
Pievienots 10 October 2012 - 17:15

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1919
Pievienots 10 October 2012 - 17:52

Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1920
Pievienots 10 October 2012 - 18:06
Cik prasi?
originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)