Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1771 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 28 August 2012 - 12:52

Es arī uzskatu, ka to eļļotāju nafig, uzsēdinās uz eļļas "adatas", labāk tiešām investēt labākās sprauslās vai, ja izdodas pierunāt licēju, aizdedzas apsteidzes korektoru, tā būs labākā profilakse vārstu apdegumam un darbības efektivitātei, tikai nezinu, kāpēc gāzinieki nelabprāt uzņemas to korektoru likt. Zinu, ka ar manu autiņu gandrīz dienu noņēmās, varbūt tāpēc, ka tas ir laikietilpīgi, kamēr pa to laiku jau var pusiekārtu uzlikt visi cenšas atkratīties.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1772 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 28 August 2012 - 13:43

Kādu korektoru uzlika, kādas izmaiņas gaitā, patēriņā salīdzinot ar un bez?

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1773 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 28 August 2012 - 13:51

http://www.aeb.it/pr...ance-processors kāds no šiem, laikam Cobra vai Puma saucās manam uzstādītais modelis.
Nu subjektīvi šķiet, ka pēc "čipošanas" iet labāk kā ar benzīnu, palielinājās spēriens mugurā vismaz zemo un vidējo apgriezienu diapazonā. Varbūt kādus 30 km vairāk var nobraukt ar vienu uzpildi, bet par to neesmu veicis baigos pētījumus, jo nesanāk konstanti vienādi braukšanas apstākļi.
Kādreiz aiz neko darīt varētu patestēt uzrāvienu, to čipu var ar spraudni atslēgt.

Šo rakstu rediģēja orttauq: 28 August 2012 - 13:55

audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1774 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 30 August 2012 - 10:52

Sodien atnaca atbilde no Polijas, Barracuda viens inzektors maksa 15eur+. ir par ko padomat

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1775 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 31 August 2012 - 23:32

Ja grib var pasutit 14 ls gabala.Rais atseviski

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1776 Aivars Audi quattro

Aivars Audi quattro
  • Lietotājs
  • 525 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:cesis

Pievienots 02 September 2012 - 21:53

Labvakar, intrese Gazes uzstadisana prieks audi S6 avant quattro 4.2 V8 1997.g
Kādu gazes iekartu labak uzstadit cik izmaksaas?

ieceres ir - nezaudet jaudu, ceret uz normalu degvielas (gaazes) paterinu.
ka ir ar italu BRC? iekartam..
vai ir kadas labakas?
A 200 1989.g 2.2 20VTQ 3B projekts.
A4 B5 1995.g 1.8 20VT 190HP Powered By Jonix!!! / A4 B5 1999.g 1.8 20VTQ 150HP.
VW SHARAN 2007 1.9TDI 4 MOTION / VW SHARAN 2002.g 1.9TDI
VW GOLF Mk3 1996. g 1.9 TD projekts.
Baudam Norvēģijas dabu :)

#1777 rubb

rubb
  • Lietotājs
  • 978 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 03 September 2012 - 08:39

Par vārstu eļļošanu - skaidrs, mārketings.

Tas apsteidzes korektors... mana auto dzinējam(Audi 2.4 V6, BDV) tāds arī ko dotu ? Principā esmu paredzējis gāzi 600 - 800LVL robežās... ja ir argumenti lai liktu kaut ko dārgāku, var arī 1000LVL...

orttauq: www.m7sport.lv - neatradu cenas, konkrētu auto piemērus... laikam pirmā manis sastaptā gāzes kantora mājas lapa, kurā nevar uzzināt neko konkrētu :( A tā - Liepāja būtu labāk...

Šo rakstu rediģēja rubb: 03 September 2012 - 08:41

..|R|ubb..

#1778 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 03 September 2012 - 09:43

Par vārstu eļļošanu - skaidrs, mārketings.

Tas apsteidzes korektors... mana auto dzinējam(Audi 2.4 V6, BDV) tāds arī ko dotu ? Principā esmu paredzējis gāzi 600 - 800LVL robežās... ja ir argumenti lai liktu kaut ko dārgāku, var arī 1000LVL...

orttauq: www.m7sport.lv - neatradu cenas, konkrētu auto piemērus... laikam pirmā manis sastaptā gāzes kantora mājas lapa, kurā nevar uzzināt neko konkrētu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... A tā - Liepāja būtu labāk...


Pa 800 jau moška sanāktu ar keihin sprauslām un varbūt, ka arī apsteidzes korektors ar visu iestādīšanu..
Par korektoru. Teorētiski visiem dotu, kuriem kompresijas pakāpe nav tik liela, lai vairāk nebūtu jēga griezt agrāku aizdedzi.
Tepat augstāk bij teikts, ka s6 patika. 4.2 motoram CR laikam ap 11, Tavam ap 10.5 kompresijas pakāpe.

Labvakar, intrese Gazes uzstadisana prieks audi S6 avant quattro 4.2 V8 1997.g
Kādu gazes iekartu labak uzstadit cik izmaksaas?

ieceres ir - nezaudet jaudu, ceret uz normalu degvielas (gaazes) paterinu.
ka ir ar italu BRC? iekartam..
vai ir kadas labakas?


Manuprāt sistēma ok, bet padārga. Uz šāda diezvai lētāk par 800ls sanāks tas BRC. Var jau skatīties uz lētāku vadību un investēt to naudu citur, ja gribās tip top. Izpausties ir kur. Arī gāzes šļaukas var likt pa 2 ls metrā un pa 7ls :D Patēriņš un jauda pa lielam (ir gan tādas ko nevar saregulēt) nav atkarīgs no sistēma, bet no regulējuma un sprauslu kvalitātes. Kā arī motora/aizdedzes sistēmas stāvokļa.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 03 September 2012 - 09:45

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1779 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 03 September 2012 - 10:39

Par vārstu eļļošanu - skaidrs, mārketings.

Tas apsteidzes korektors... mana auto dzinējam(Audi 2.4 V6, BDV) tāds arī ko dotu ? Principā esmu paredzējis gāzi 600 - 800LVL robežās... ja ir argumenti lai liktu kaut ko dārgāku, var arī 1000LVL...

orttauq: www.m7sport.lv - neatradu cenas, konkrētu auto piemērus... laikam pirmā manis sastaptā gāzes kantora mājas lapa, kurā nevar uzzināt neko konkrētu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... A tā - Liepāja būtu labāk...

Piezvani, parunā. Cenām nebūtu jābūt augstākām kā Rīgā. Cik dzirdēts, čalīts gatavs nestandarta prasībām - liek šļirces sistēmas uz karburatora utt. Domāju, ka varētu sarunāt arī apsteidzes korektoru. Sadārdzinājumam ar to nevajadzētu būt lielākam par ~70 ls. Ilgtermiņā ieguvums būs mazāks degvielas patēriņš, jo degšanas fāze tiek optimizēta, un mazāka varbūtība nākotnē saskarties ar izdegušiem vārstiem.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1780 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 03 September 2012 - 11:48

cik dzirdeeju, tad Baracuda = Hana, bet varbut jaucu! vinjas principaa ir polju veidota kopija 1:1. bet neesmu parbaudijis, taa dazi gazinieki runaa...

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1781 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 03 September 2012 - 13:56

Hana korejiešu ražojums. Keihin kopija varētu tā teikt. Barracuda ražo poļu Alex, var arī teikt, ka hana kopija, tikai ātrākas. Un ir kalibrējami dīžu diametri atšķirībā no Hanām.


Un vispār man patīk šitās Hana/Keihin/Barracuda tādā ziņā, ka viņas var katru atsevišķi nolikt katru pie paša koletora, t.i. kā tikko sprausla atverās, tā gāze ieplūst kolektorā, nevis ar kautkādu aizturi klīst pa 20-30( a to i vairāk, kur tehniski nav iespējams piekļūt vai kādam slinkums kolektoru noņemt vai sprauslas novietot pareizi) cm garu šļauku un tad brīnās kāpēc noraustās strauji uzberot gāzi.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 03 September 2012 - 14:02

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1782 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1579 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 03 September 2012 - 17:37

Tāks, biju tehniskās apskates naktī aizbraucis samērīt atgāzes, un onkuliņš pateica ka 4x pārsniedzot normu :D tipa drīkst būt līdz 1,5 bet man bija ap 6, kaut kas.


ar ko sākt? gazoviks kad uzlika gāzi, teica ,ka viens cilindrs sūcot gaisu kaut kur, lidz ar to motors īsti nestrādājot tuksgaitā kā vajadzētu. vai vaina varētu būt tur? vai tas ir dažādu sūdu kopums? Kas vēl varētu būt pie vainas? Sveces, zonde? + tam visam droši vien vēl jāregulē, jo gazoviks saregulēja tā, lai tukšgaitā +/- ok strādā un iet normāli. Patēriņs arī itkā ir ok gāzei. sanāk kāds litrs vairāk nekā ar benžu.

Auto: Audi coupe 1991.g ar 3 mēnešus atpakaļ uzstādītu jaunu 1.paaudzes gāzes iekārtu. Motors NG 2,3l.

Šo rakstu rediģēja Gachaans: 03 September 2012 - 17:45

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1783 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 03 September 2012 - 22:01

Сo 6 % a CH cik bija ?
pec 1.000 km regulet?

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1784 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1579 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 03 September 2012 - 22:17

Ch no galvas nezinu, rīt mēģināšu to lapu atrast. pēec 1000km nekas nav regulēts, kā uzstādīja tā braucu.

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1785 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 03 September 2012 - 22:49

Hana korejiešu ražojums. Keihin kopija varētu tā teikt. Barracuda ražo poļu Alex, var arī teikt, ka hana kopija, tikai ātrākas. Un ir kalibrējami dīžu diametri atšķirībā no Hanām.


Un vispār man patīk šitās Hana/Keihin/Barracuda tādā ziņā, ka viņas var katru atsevišķi nolikt katru pie paša koletora, t.i. kā tikko sprausla atverās, tā gāze ieplūst kolektorā, nevis ar kautkādu aizturi klīst pa 20-30( a to i vairāk, kur tehniski nav iespējams piekļūt vai kādam slinkums kolektoru noņemt vai sprauslas novietot pareizi) cm garu šļauku un tad brīnās kāpēc noraustās strauji uzberot gāzi.


a nav pieejama kada bilde ar tam baracuda?
neesmu dzive redzejis, bet saku apsvert ka deretu manam monstram kkas preciizaaks! gribas saprast, kur vinjas vispar lai liek, un cik tuvu varu piebaazt!

un kas isti vinjaam pa reiku kalpo, ja saki ka var pie katra cilindra pielikt? ir kkada elastiiga truba kas vinjus savieno, vai kaa uz vinjam gaze tiek?

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1786 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 03 September 2012 - 23:28

Te ir: http://www.autogaz-a...lowa/barracuda/ tas pats kas hana pēc izmēriem.

Kad grib pie katra cilindra likt klāt, tad līdz sprauslām pievadās 5mm šļauka un otrā galā uz reikas izejām spraužās. To reiku var novietot kur konstrukcija atļauj vai kur patīk un šļauciņu garumu arī, tas nespēlē nekādu lomu gāzes padevē.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1787 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1579 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 05 September 2012 - 12:12

Tāks, biju tehniskās apskates naktī aizbraucis samērīt atgāzes, un onkuliņš pateica ka 4x pārsniedzot normu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tipa drīkst būt līdz 1,5 bet man bija ap 6, kaut kas.


ar ko sākt? gazoviks kad uzlika gāzi, teica ,ka viens cilindrs sūcot gaisu kaut kur, lidz ar to motors īsti nestrādājot tuksgaitā kā vajadzētu. vai vaina varētu būt tur? vai tas ir dažādu sūdu kopums? Kas vēl varētu būt pie vainas? Sveces, zonde? + tam visam droši vien vēl jāregulē, jo gazoviks saregulēja tā, lai tukšgaitā +/- ok strādā un iet normāli. Patēriņs arī itkā ir ok gāzei. sanāk kāds litrs vairāk nekā ar benžu.

Auto: Audi coupe 1991.g ar 3 mēnešus atpakaļ uzstādītu jaunu 1.paaudzes gāzes iekārtu. Motors NG 2,3l.


Сo 6 % a CH cik bija ?
pec 1.000 km regulet?


CO (%) 6,04
CO paaugst (%) 0,00
HC (ppm) 930
Lambda 0,81

Regulēts pēc 1000km netika.

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1788 arc

arc
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto sports

Pievienots 05 September 2012 - 13:35

Varbūt k'dam ir zināms kuri ir zemāk minētie partneri:

Re: Настройка систем без ДК и Коррекций

http://tamonaforum.lt/styles/prosilver/i... orlov vladimir » 15 май 2012, 12:32
Лучше бы использовать тгстрим. Тогда, при случае, я бы Вам послал нашу газодизельную прошивку, в которой есть таблица коэффициентов между вакуумом и оборотами. Именно с такой прошивкой наши партнеры из Латвии поставили распределенный впрыск на КЕ-Джетроник.

Uzliku 4.paaudzes inžektoru uz K-jet un no tā ir sekojoši secinājumi:
1. Ja gribās pa smuko tad jāgaida jaunāks Tamonas softs (jo ir divas problēmas 1. noraustās pārslēdzoties (tīri nepareizs algoritms) 2. nevar tiešā veidā izmantot signālu no aizdedzes spoles(arī SW labojama lieta).) vai jāliek kāda cita ražotāja produkts piem. http://www.bluetronic.info
2. Instalācija/konfigurācija neprasa nekādas raķešu zinātnes apguvi ( tik vajag WB zondi/otru vadītāju/tukšu šoseju vai arī jādodas uz stendu regulēties).
3. Tas izmaksāja 220Ls (Matrix 344/Arctic/Tgstream6) + balons/trubas (kas jau bija no 1. paaudzes). Droši vien ka var vēl lētāk (sprauslas/reduktors).
4. Tamonas plastmasas detaļas (MAP\gāzes t-devēja krusts\poga)ir galīgi mē%^$^% (uzlikt var tikai vienu reizi). Nopietnam lietojumam labāk uzreiz jau pašam taisīt no standarta devējiem uzreiz normālu konstrukciju).

#1789 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 05 September 2012 - 21:58

CO (%) 6,04
CO paaugst (%) 0,00
HC (ppm) 930
Lambda 0,81

Regulēts pēc 1000km netika.

Var meginat regilet.

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1790 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 11 September 2012 - 17:23

vai 4. paaudzes gāzes iekārta no 2.6 v6 dzinēja būtu uzliekama un pareizi saregulējama uz 2.8 12v vai 30v, vai 1,8t motoriem, jeb tur kas ir nesavienjams/nenoreglējams.

Šo rakstu rediģēja archiijs: 11 September 2012 - 17:24

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1791 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 11 September 2012 - 18:08

kompis noteikti ka der, cits jautajums ir par reduktoru! jaskatas cik jaudigs vinsh ir, jo varetu but ka 2.8 ir jaudigaks, bet nu ne jau tik daudz! vajadzetu itka deret!
a vot 1.8t jau vajag turbo reduktoru...

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1792 edza20

edza20
  • Lietotājs
  • 109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 12 September 2012 - 16:04

Sāku domāt par gāzes iekārtu, protams 4 paaudzi!
A4 B6 1.8T bez Q 2002
Vai Elpigaz (kautkā tā) ir laba izvēle un vai šadam dzinējam ir kas tāds, lai neizvēlētos braukt uz gāzi ( es domāju, kādus ņiķus vai speciiskas lietas, kas ietekmētu gaitu)
Paldies

A4 B6 1.8T


#1793 ibiza

ibiza
  • Lietotājs
  • 38 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latgale

Pievienots 12 September 2012 - 18:11

Pameklēju info netā, neko sakarīgu neatradu!

Mosh te kāds sastapies ar sekojošu problēmu!

Audi 100 2.3 gāze-benzīns

Sakarstot motoram nelec uz gāzes, vienu brīdi reduktoram skrūves pagrozīju - aizgāja, bet tgd atkal nekā.

Mosh, kādam ir kādas idejas?

#1794 Brainless

Brainless
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 September 2012 - 11:29

Vai ir jēga uz 1.8t 20v likt lpg aizdedzes korektoru, un cik tas prieks apmēram varētu izmaksāt ar visu darbu? Kas vispār būtu jāizdara, lai turbodzinējs ar LPG ietu labāk, nekā ar benzīnu?

#1795 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 13 September 2012 - 11:36

parprogrammet vadibas bloku atbilstosi gazei.

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1796 Brainless

Brainless
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 September 2012 - 11:45

Jā, to opciju es zinu, bet tad diez vai uz benzīnu viņš normāli rukās, nemaz nerunājot par vēršanos. Tapēc jau prasu, vai tas ir to vērts un kurš varētu ņemties. Par m7sport Liepājā esmu informēts. Vienkārši ja tas pasākums ir ~5zs par 100Ls, tad diez vai to vēlos, man par luksoforu dragreisu neviens nemaksā :pardon:

#1797 edza20

edza20
  • Lietotājs
  • 109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 13 September 2012 - 11:52

Brainless, vai tu ar '' turbodzinējs ar LPG ietu labāk, nekā ar benzīnu'' domāji ar apgriezieniem virs 3000 vai arī tas attiecas zem 3000, prasu jo vēlos saprast vai uzliekot LPG, dzinējs nepaliks par gausu vidējā slodzes diapozonā (līdz 3000)

A4 B6 1.8T


#1798 Brainless

Brainless
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 September 2012 - 12:02

Nu viedie gāzesonkuļi saka, ka līdz 3000 esot labāks cēliens ar gāzi, jo uz maziem apgreizieniem vajagot agrāku aizdedzi, uz lieliem -vēlāku. Varbūt arī viss diapazons, es pats vēlētos, lai kāds gāzesvīrs iekomentē. Pats baigo atšķirību benzīns/gāze nejūtu. Par cik mans auto ir čipots, tad līdz ar kārtīgu turbīnas iegriešanos labi spiež krēslā, līdz ar to rodas subjektīvas sajūtas, ka līdz 3000 neiet.

#1799 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 13 September 2012 - 13:41

Nu viedie gāzesonkuļi saka, ka līdz 3000 esot labāks cēliens ar gāzi, jo uz maziem apgreizieniem vajagot agrāku aizdedzi, uz lieliem -vēlāku. Varbūt arī viss diapazons, es pats vēlētos, lai kāds gāzesvīrs iekomentē. Pats baigo atšķirību benzīns/gāze nejūtu. Par cik mans auto ir čipots, tad līdz ar kārtīgu turbīnas iegriešanos labi spiež krēslā, līdz ar to rodas subjektīvas sajūtas, ka līdz 3000 neiet.


cik es zinu, Turbochip var uzstadit mikreni ar 2 parsledzamam programmam

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1800 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 13 September 2012 - 20:44

Nu kamēr sāk pūst turbīna, tikmēr varētu būt kūtrāks, uz gāzi, jo kompresijas zemāka motoram-šitajā diapazonā aizdedzi agrāku. Kad iepūš, tad var pacelt turbospiedienu, cik nu atļauj LPG detonācijas īpašības.
Max efektu no turbomotra dabūt ar LPG, manā skatā, tikai chips ar divām pārslēdzamiem regulējumiem.. Vai Vems :)

Jā un interesē cik Turbochipa chips maksā ar diviem regulējumiem, ir ziņas?

P.S. A konkrēti 1.8T ļoti labi ripo uz LPG pat bez visādiem navarotiem, nesen dabūju atskaiti, atšķirību praktiski nejūt.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 13 September 2012 - 20:45

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)