
Informācija par gāzi
#1771
Pievienots 28 August 2012 - 12:52
- kjemals atbalsta
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1772
Pievienots 28 August 2012 - 13:43
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1773
Pievienots 28 August 2012 - 13:51
Nu subjektīvi šķiet, ka pēc "čipošanas" iet labāk kā ar benzīnu, palielinājās spēriens mugurā vismaz zemo un vidējo apgriezienu diapazonā. Varbūt kādus 30 km vairāk var nobraukt ar vienu uzpildi, bet par to neesmu veicis baigos pētījumus, jo nesanāk konstanti vienādi braukšanas apstākļi.
Kādreiz aiz neko darīt varētu patestēt uzrāvienu, to čipu var ar spraudni atslēgt.
Šo rakstu rediģēja orttauq: 28 August 2012 - 13:55
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1774
Pievienots 30 August 2012 - 10:52
#1775
Pievienots 31 August 2012 - 23:32
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
#1776
Pievienots 02 September 2012 - 21:53
Kādu gazes iekartu labak uzstadit cik izmaksaas?
ieceres ir - nezaudet jaudu, ceret uz normalu degvielas (gaazes) paterinu.
ka ir ar italu BRC? iekartam..
vai ir kadas labakas?
A4 B5 1995.g 1.8 20VT 190HP Powered By Jonix!!! / A4 B5 1999.g 1.8 20VTQ 150HP.
VW SHARAN 2007 1.9TDI 4 MOTION / VW SHARAN 2002.g 1.9TDI
VW GOLF Mk3 1996. g 1.9 TD projekts.
Baudam Norvēģijas dabu

#1777
Pievienots 03 September 2012 - 08:39
Tas apsteidzes korektors... mana auto dzinējam(Audi 2.4 V6, BDV) tāds arī ko dotu ? Principā esmu paredzējis gāzi 600 - 800LVL robežās... ja ir argumenti lai liktu kaut ko dārgāku, var arī 1000LVL...
orttauq: www.m7sport.lv - neatradu cenas, konkrētu auto piemērus... laikam pirmā manis sastaptā gāzes kantora mājas lapa, kurā nevar uzzināt neko konkrētu

Šo rakstu rediģēja rubb: 03 September 2012 - 08:41
#1778
Pievienots 03 September 2012 - 09:43
Par vārstu eļļošanu - skaidrs, mārketings.
Tas apsteidzes korektors... mana auto dzinējam(Audi 2.4 V6, BDV) tāds arī ko dotu ? Principā esmu paredzējis gāzi 600 - 800LVL robežās... ja ir argumenti lai liktu kaut ko dārgāku, var arī 1000LVL...
orttauq: www.m7sport.lv - neatradu cenas, konkrētu auto piemērus... laikam pirmā manis sastaptā gāzes kantora mājas lapa, kurā nevar uzzināt neko konkrētu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... A tā - Liepāja būtu labāk...
Pa 800 jau moška sanāktu ar keihin sprauslām un varbūt, ka arī apsteidzes korektors ar visu iestādīšanu..
Par korektoru. Teorētiski visiem dotu, kuriem kompresijas pakāpe nav tik liela, lai vairāk nebūtu jēga griezt agrāku aizdedzi.
Tepat augstāk bij teikts, ka s6 patika. 4.2 motoram CR laikam ap 11, Tavam ap 10.5 kompresijas pakāpe.
Labvakar, intrese Gazes uzstadisana prieks audi S6 avant quattro 4.2 V8 1997.g
Kādu gazes iekartu labak uzstadit cik izmaksaas?
ieceres ir - nezaudet jaudu, ceret uz normalu degvielas (gaazes) paterinu.
ka ir ar italu BRC? iekartam..
vai ir kadas labakas?
Manuprāt sistēma ok, bet padārga. Uz šāda diezvai lētāk par 800ls sanāks tas BRC. Var jau skatīties uz lētāku vadību un investēt to naudu citur, ja gribās tip top. Izpausties ir kur. Arī gāzes šļaukas var likt pa 2 ls metrā un pa 7ls

Šo rakstu rediģēja kjemals: 03 September 2012 - 09:45
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1779
Pievienots 03 September 2012 - 10:39
Piezvani, parunā. Cenām nebūtu jābūt augstākām kā Rīgā. Cik dzirdēts, čalīts gatavs nestandarta prasībām - liek šļirces sistēmas uz karburatora utt. Domāju, ka varētu sarunāt arī apsteidzes korektoru. Sadārdzinājumam ar to nevajadzētu būt lielākam par ~70 ls. Ilgtermiņā ieguvums būs mazāks degvielas patēriņš, jo degšanas fāze tiek optimizēta, un mazāka varbūtība nākotnē saskarties ar izdegušiem vārstiem.Par vārstu eļļošanu - skaidrs, mārketings.
Tas apsteidzes korektors... mana auto dzinējam(Audi 2.4 V6, BDV) tāds arī ko dotu ? Principā esmu paredzējis gāzi 600 - 800LVL robežās... ja ir argumenti lai liktu kaut ko dārgāku, var arī 1000LVL...
orttauq: www.m7sport.lv - neatradu cenas, konkrētu auto piemērus... laikam pirmā manis sastaptā gāzes kantora mājas lapa, kurā nevar uzzināt neko konkrētu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... A tā - Liepāja būtu labāk...
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1780
Pievienots 03 September 2012 - 11:48
Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1781
Pievienots 03 September 2012 - 13:56
Un vispār man patīk šitās Hana/Keihin/Barracuda tādā ziņā, ka viņas var katru atsevišķi nolikt katru pie paša koletora, t.i. kā tikko sprausla atverās, tā gāze ieplūst kolektorā, nevis ar kautkādu aizturi klīst pa 20-30( a to i vairāk, kur tehniski nav iespējams piekļūt vai kādam slinkums kolektoru noņemt vai sprauslas novietot pareizi) cm garu šļauku un tad brīnās kāpēc noraustās strauji uzberot gāzi.
Šo rakstu rediģēja kjemals: 03 September 2012 - 14:02
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1782
Pievienots 03 September 2012 - 17:37

ar ko sākt? gazoviks kad uzlika gāzi, teica ,ka viens cilindrs sūcot gaisu kaut kur, lidz ar to motors īsti nestrādājot tuksgaitā kā vajadzētu. vai vaina varētu būt tur? vai tas ir dažādu sūdu kopums? Kas vēl varētu būt pie vainas? Sveces, zonde? + tam visam droši vien vēl jāregulē, jo gazoviks saregulēja tā, lai tukšgaitā +/- ok strādā un iet normāli. Patēriņs arī itkā ir ok gāzei. sanāk kāds litrs vairāk nekā ar benžu.
Auto: Audi coupe 1991.g ar 3 mēnešus atpakaļ uzstādītu jaunu 1.paaudzes gāzes iekārtu. Motors NG 2,3l.
Šo rakstu rediģēja Gachaans: 03 September 2012 - 17:45
Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami
#1783
Pievienots 03 September 2012 - 22:01
pec 1.000 km regulet?
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
#1784
Pievienots 03 September 2012 - 22:17
Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami
#1785
Pievienots 03 September 2012 - 22:49
Hana korejiešu ražojums. Keihin kopija varētu tā teikt. Barracuda ražo poļu Alex, var arī teikt, ka hana kopija, tikai ātrākas. Un ir kalibrējami dīžu diametri atšķirībā no Hanām.
Un vispār man patīk šitās Hana/Keihin/Barracuda tādā ziņā, ka viņas var katru atsevišķi nolikt katru pie paša koletora, t.i. kā tikko sprausla atverās, tā gāze ieplūst kolektorā, nevis ar kautkādu aizturi klīst pa 20-30( a to i vairāk, kur tehniski nav iespējams piekļūt vai kādam slinkums kolektoru noņemt vai sprauslas novietot pareizi) cm garu šļauku un tad brīnās kāpēc noraustās strauji uzberot gāzi.
a nav pieejama kada bilde ar tam baracuda?
neesmu dzive redzejis, bet saku apsvert ka deretu manam monstram kkas preciizaaks! gribas saprast, kur vinjas vispar lai liek, un cik tuvu varu piebaazt!
un kas isti vinjaam pa reiku kalpo, ja saki ka var pie katra cilindra pielikt? ir kkada elastiiga truba kas vinjus savieno, vai kaa uz vinjam gaze tiek?
Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1786
Pievienots 03 September 2012 - 23:28
Kad grib pie katra cilindra likt klāt, tad līdz sprauslām pievadās 5mm šļauka un otrā galā uz reikas izejām spraužās. To reiku var novietot kur konstrukcija atļauj vai kur patīk un šļauciņu garumu arī, tas nespēlē nekādu lomu gāzes padevē.
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1787
Pievienots 05 September 2012 - 12:12
Tāks, biju tehniskās apskates naktī aizbraucis samērīt atgāzes, un onkuliņš pateica ka 4x pārsniedzot normu http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tipa drīkst būt līdz 1,5 bet man bija ap 6, kaut kas.
ar ko sākt? gazoviks kad uzlika gāzi, teica ,ka viens cilindrs sūcot gaisu kaut kur, lidz ar to motors īsti nestrādājot tuksgaitā kā vajadzētu. vai vaina varētu būt tur? vai tas ir dažādu sūdu kopums? Kas vēl varētu būt pie vainas? Sveces, zonde? + tam visam droši vien vēl jāregulē, jo gazoviks saregulēja tā, lai tukšgaitā +/- ok strādā un iet normāli. Patēriņs arī itkā ir ok gāzei. sanāk kāds litrs vairāk nekā ar benžu.
Auto: Audi coupe 1991.g ar 3 mēnešus atpakaļ uzstādītu jaunu 1.paaudzes gāzes iekārtu. Motors NG 2,3l.
Сo 6 % a CH cik bija ?
pec 1.000 km regulet?
CO (%) 6,04
CO paaugst (%) 0,00
HC (ppm) 930
Lambda 0,81
Regulēts pēc 1000km netika.
- Soldier atbalsta
Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami
#1788
Pievienots 05 September 2012 - 13:35
Uzliku 4.paaudzes inžektoru uz K-jet un no tā ir sekojoši secinājumi:Varbūt k'dam ir zināms kuri ir zemāk minētie partneri:
Re: Настройка систем без ДК и Коррекций
http://tamonaforum.lt/styles/prosilver/i... orlov vladimir » 15 май 2012, 12:32
Лучше бы использовать тгстрим. Тогда, при случае, я бы Вам послал нашу газодизельную прошивку, в которой есть таблица коэффициентов между вакуумом и оборотами. Именно с такой прошивкой наши партнеры из Латвии поставили распределенный впрыск на КЕ-Джетроник.
1. Ja gribās pa smuko tad jāgaida jaunāks Tamonas softs (jo ir divas problēmas 1. noraustās pārslēdzoties (tīri nepareizs algoritms) 2. nevar tiešā veidā izmantot signālu no aizdedzes spoles(arī SW labojama lieta).) vai jāliek kāda cita ražotāja produkts piem. http://www.bluetronic.info
2. Instalācija/konfigurācija neprasa nekādas raķešu zinātnes apguvi ( tik vajag WB zondi/otru vadītāju/tukšu šoseju vai arī jādodas uz stendu regulēties).
3. Tas izmaksāja 220Ls (Matrix 344/Arctic/Tgstream6) + balons/trubas (kas jau bija no 1. paaudzes). Droši vien ka var vēl lētāk (sprauslas/reduktors).
4. Tamonas plastmasas detaļas (MAP\gāzes t-devēja krusts\poga)ir galīgi mē%^$^% (uzlikt var tikai vienu reizi). Nopietnam lietojumam labāk uzreiz jau pašam taisīt no standarta devējiem uzreiz normālu konstrukciju).
#1789
Pievienots 05 September 2012 - 21:58
Var meginat regilet.CO (%) 6,04
CO paaugst (%) 0,00
HC (ppm) 930
Lambda 0,81
Regulēts pēc 1000km netika.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
#1790
Pievienots 11 September 2012 - 17:23
Šo rakstu rediģēja archiijs: 11 September 2012 - 17:24
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1791
Pievienots 11 September 2012 - 18:08
a vot 1.8t jau vajag turbo reduktoru...
Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1792
Pievienots 12 September 2012 - 16:04
A4 B6 1.8T bez Q 2002
Vai Elpigaz (kautkā tā) ir laba izvēle un vai šadam dzinējam ir kas tāds, lai neizvēlētos braukt uz gāzi ( es domāju, kādus ņiķus vai speciiskas lietas, kas ietekmētu gaitu)
Paldies
A4 B6 1.8T
#1793
Pievienots 12 September 2012 - 18:11
Mosh te kāds sastapies ar sekojošu problēmu!
Audi 100 2.3 gāze-benzīns
Sakarstot motoram nelec uz gāzes, vienu brīdi reduktoram skrūves pagrozīju - aizgāja, bet tgd atkal nekā.
Mosh, kādam ir kādas idejas?
#1794
Pievienots 13 September 2012 - 11:29
#1795
Pievienots 13 September 2012 - 11:36
#1796
Pievienots 13 September 2012 - 11:45

#1797
Pievienots 13 September 2012 - 11:52
A4 B6 1.8T
#1798
Pievienots 13 September 2012 - 12:02
#1799
Pievienots 13 September 2012 - 13:41
Nu viedie gāzesonkuļi saka, ka līdz 3000 esot labāks cēliens ar gāzi, jo uz maziem apgreizieniem vajagot agrāku aizdedzi, uz lieliem -vēlāku. Varbūt arī viss diapazons, es pats vēlētos, lai kāds gāzesvīrs iekomentē. Pats baigo atšķirību benzīns/gāze nejūtu. Par cik mans auto ir čipots, tad līdz ar kārtīgu turbīnas iegriešanos labi spiež krēslā, līdz ar to rodas subjektīvas sajūtas, ka līdz 3000 neiet.
cik es zinu, Turbochip var uzstadit mikreni ar 2 parsledzamam programmam
#1800
Pievienots 13 September 2012 - 20:44
Max efektu no turbomotra dabūt ar LPG, manā skatā, tikai chips ar divām pārslēdzamiem regulējumiem.. Vai Vems

Jā un interesē cik Turbochipa chips maksā ar diviem regulējumiem, ir ziņas?
P.S. A konkrēti 1.8T ļoti labi ripo uz LPG pat bez visādiem navarotiem, nesen dabūju atskaiti, atšķirību praktiski nejūt.
Šo rakstu rediģēja kjemals: 13 September 2012 - 20:45
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)