
Informācija par gāzi
#1711
Pievienots 08 August 2012 - 20:29
Mazda 323F
Audi 80 b3 1.9 SD Lpg
Audi 100 c4 2,3 AAR Lpg
A4 B5 Q 1.9tdi ATJ AVF
#1712
Pievienots 08 August 2012 - 20:42
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1713
Pievienots 08 August 2012 - 20:54
Mazda 323F
Audi 80 b3 1.9 SD Lpg
Audi 100 c4 2,3 AAR Lpg
A4 B5 Q 1.9tdi ATJ AVF
#1714
Pievienots 08 August 2012 - 22:32
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1715
Pievienots 08 August 2012 - 22:41
Šo rakstu rediģēja bahmuc: 08 August 2012 - 22:56
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1716
Pievienots 08 August 2012 - 22:53
#1717
Pievienots 09 August 2012 - 22:01
Pastāstiet uz ko jāskatās pērkot balonu. Ir doma sākt palēnām iepirkt nepieciešamos krāmus, un balonu jebkurā gadījumā būs jāpērk šajā galā, un tas būs vajadzīgs jebkurā gadījumā, tāpēc ir doma aizlaist uz leišiem, kas uz viņa jāskatās lai nākotnē ar tādu varētu iziet TA - ražošanas gads? Vēl kaut kas? Un tad vēl par špricgāzei nepieciešamo līmeņa devēju - ar tādu vienkārši vai nu ir, vai nav aprīkoti baloni, vai arī ar tādu var nokomplektēt balonu kuram nav? Vēl kaut kas zināšanas vērts?
Populārākie baloni Atrama,Stako,Bormech. Skaties, lai balonā ietu tomasetto multivārsti. Tad arī līmeņa dačiku, uzliksi kādu gribi. Par TA. Pēc TN ar balonu var braukt tikai 10 gadus no ražošanas brīža. Bet praksē reti kad skatās to. Vismaz man nekad nav skatījuši. Un paziņam jau 5 gadi kā iztecējis termiņš, balons cilindriskais, šiltīte priekšā redzamā vietā- pat aci neuzmet. tik pasaka par to, ka nav uz m/v aizsargapvalka(tas plastmasas caurspīdīgs)



Izglītojies te vairāk. pdfā 42 lpp apraksts par m/v instalu, par devējiem

Līmeņa devēji pēc iekšējās pretestības dažādi, fiziski pārsvarā vienādi (BRC bija savādāks, tur savs viņiem).
Nekas nav teikts, bet pieņemu, ka stāv špricgāze. Ja tās iedaļas krīt puslīdz vienādi nost, tad iespējams varētu iztikt ar fizisku devēja pagriešanu uz multivārsta korpusa virzienā uz tukšāku. Bet domāju, ka bez pc pieslēgšanas te neiztikt, un tur tad jāregulē galējos stāvokļos un tad saliek vienādas iedaļas. Gadās arī ka ar šo ir par maz, tad pēc kāda izbraukt viena vai otra balona (kad jau ir saprasts cik tur kas ātri nodziest) piekoriģē atkal turp vai šurp kur tas vajadzīgs. Bet tik un tā naaav jau viņi baigi precīzie tie devēju rādījumi, ja neskaita programmējamo.Varētu kāds izstāstīt kā paregulēt elektrisko līmeņa devēju? Citādāk ilgi rāda pilnu un pēctam ļoti ātri krīt. It kā jau ļoti netraucē, bet gribētos mazliet paregulēt.
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1718
Pievienots 09 August 2012 - 22:32


1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1719
Pievienots 09 August 2012 - 23:51
#1720
Pievienots 10 August 2012 - 08:58
Sarakstiņš,kurām varu pieslēgties un pieregulēt (esmu stādījis praktiski tikai šīs).
STAG
KME
Tamona
Ag centrum (Zenit, Zenit Pro, Compact)
LPG Tech
Kā ari citas, kuru proga novelkama ražotāja mājaslapā un der kabelis..
Šo rakstu rediģēja kjemals: 10 August 2012 - 09:00
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1721
Pievienots 10 August 2012 - 09:23
#1722
Pievienots 10 August 2012 - 11:30


Posti: 777

#1723
Pievienots 10 August 2012 - 14:28

Galu galā, ko Opeļu īpašnieki dara, lai viņiem nenoķīlētu motors? Pareizi, lej eļļai klāt rūsas pārveidotāju

- mshathlonxp atbalsta
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1724
Pievienots 13 August 2012 - 13:04
#1725
Pievienots 13 August 2012 - 13:24
Mazda 323F
Audi 80 b3 1.9 SD Lpg
Audi 100 c4 2,3 AAR Lpg
A4 B5 Q 1.9tdi ATJ AVF
#1726
Pievienots 13 August 2012 - 13:31
#1727
Pievienots 13 August 2012 - 13:36
Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1728
Pievienots 13 August 2012 - 13:41
#1729
Pievienots 13 August 2012 - 13:43
Šo rakstu rediģēja Martiga: 13 August 2012 - 13:43
Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1730
Pievienots 13 August 2012 - 13:47
#1731
Pievienots 13 August 2012 - 13:51
Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1732
Pievienots 13 August 2012 - 13:51
Ir jabuut eljai , tam speciali ir domata skruve reduktora apaksa lai to elju ik pa laikam notecinatu , liekot gazes iekartu trubas liki jaunas ?
pa kadam 20k nav ne mg ellas reduktora...tas ir normali?
#1733
Pievienots 13 August 2012 - 13:54


Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1734
Pievienots 13 August 2012 - 13:56
#1735
Pievienots 13 August 2012 - 14:16
būs ar kompresoru jāpamēģina izpuust!
galvenais ta vairak bar uzgriez, lai membrana pavisam noteikti neiztureja

#1736
Pievienots 15 August 2012 - 20:49
sekojosa situacija, tiklidz tika uzstadita gazes iekarta 4.paaudze auto dzinejs splaudas un raustas, briziem uzsakt braukt nav iespejams, tiras mocibas. gazinieks vainu gazes sistema nevar atrast. pec cilveku ieteikumiem ieliku specialas gazes sveces ngk 20ls gabala no gross auto, v6 dzinejam nesanaca leti. bez izmainjam, nakosais mainiju katu6ku (BREMI), bez izmainjam, nomainiju svecvadus(BREMI). un sakas tas interesantakais, nodega jauna katu6ka, pec dienas nodega 2 jaunie svecvadi, vienkars saka sist cauri, tagad braucu ar veco katu6ku, un pusi vecajaiem vadiem, splaudas tapat, parsledzoties uz benzina padevi viss kartiba un prieks braukt. ir kadam kas piebilstams? es ceru ka pats neatbildeju uz savu jautajumu un ka pie vainas tomer ir gazes iekarta?
#1737
Pievienots 16 August 2012 - 09:09

Anyway, tomēr liekas, ka pats atbildēji uz savu jautājumu, švaki uzlikta/nokalibrēta gāzes iekārta.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1738
Pievienots 16 August 2012 - 12:48

#1739
Pievienots 16 August 2012 - 14:33
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1740
Pievienots 16 August 2012 - 16:32
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)