Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1531 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 27 June 2012 - 09:07

man arii shis interesētu, lai vismaz briizhos kad kautkas neiet var apskatīties vai nav kljuudas

+ jautājums, kautkas sāka manam 2.8 ACK atkal jāties,vakar atbraucu mājās pie vārtiem izkāpu un auto taa kaa noriistiijaas,gandriiz noslaapa, peectam iebraucu seetaa noslaapeeju un interese pēc pielaidu pa jaunu, pārsleedzoties uz gaazi riktiigi nostaigaaja apgriezieni,pēctam briivgaitaa noslaapa,vakar liku mieraa,a shoriit vinjsh vairs uz gaazi var teikt neiet, burbuljo riistaas slaapst nost......uz benziinu vuss ok
Sveces mainiitas pirms paaris tuukstoshiem,ko skatiit??????
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#1532 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 27 June 2012 - 11:40

antofrizs ir? varbut kkur vads novienojies/parplisis, vispat pie reduktora un balona varsti nostrada?

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1533 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 27 June 2012 - 13:11

antifriizs uz min, pielieshu, jaapaskataas veel ko vag teiks, bet ir nestabila briivgaita, ja dod mizaa tad itkaa iet, ja brauc mieriigi reizeem grib slaapt
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#1534 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 29 June 2012 - 20:33

man arii shis interesētu, lai vismaz briizhos kad kautkas neiet var apskatīties vai nav kljuudas

+ jautājums, kautkas sāka manam 2.8 ACK atkal jāties,vakar atbraucu mājās pie vārtiem izkāpu un auto taa kaa noriistiijaas,gandriiz noslaapa, peectam iebraucu seetaa noslaapeeju un interese pēc pielaidu pa jaunu, pārsleedzoties uz gaazi riktiigi nostaigaaja apgriezieni,pēctam briivgaitaa noslaapa,vakar liku mieraa,a shoriit vinjsh vairs uz gaazi var teikt neiet, burbuljo riistaas slaapst nost......uz benziinu vuss ok
Sveces mainiitas pirms paaris tuukstoshiem,ko skatiit??????


Visvairāk atsit: nav korekta regulācija, sūdīgas sprauslas(pie mazām milisekundēm, gāž nevienmērīgi, līdz ar to viss peld tur..). Arī abi kopā var būt.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1535 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 29 June 2012 - 22:22

Pie Heinriha var ieķert kabeli ar disku pa 18 ls. Nesen iegādājos - noderīga manta, pats var piebraukt kartes pēc sirds patikas un pieregulēt, cik bieži vēlas, nekā sarežģīta tur nav - vismaz STAG un LPGTECH. Gāzmeņi jau nevar riskēt pilsētā pa koplietošanas ceļiem, piemēram, ar 4 ātrumu izspiest maksimālo jaudu, kā tas rekomendēts instrukcijās, lai pilnvērtīgi piebrauktu kartes priekš LPG ECU.
Jasi, Tev pirms regulēšanas būtu vēlams pabraukt uz benzīnu, lai benzīna kompis korekti adaptētos, jo, ja kaut kas noiet auzās var sākties apburtais loks - benzīna kompis veic korekcijas dēļ nekorektas gāzes sistēmas darbības, tām seko LPG kompis un abi var sākt konfliktēt.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1536 jasis

jasis
  • Lietotājs
  • 1189 raksti
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:auto,moto,rādio,loto

Pievienots 29 June 2012 - 23:05

manaa gadiijumaa izskatās ka G70 taisa jokus, jotomēr riistaas arii uz benziina, atvienojot vinju un braucot avārijas režīmā apgriezieni nepeld, veel risinu probleemu.....
Pievienojies: 28 Jan 2004
Posti: 777 :D

#1537 kroky

kroky
  • Lietotājs
  • 77 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 June 2012 - 06:09

Tātad vakar tika iegādāts pirmais auto Audi 100 C4 2.3 Avant's. Pēc vienas dienas pabraukāšanas ļoti patīkams.
Jau pirms pirkšanas bija ieplānots ielikt gāzes sistēmu, taču, aizbraucot līdz tuvākajam servisam, saņēmu atbildi, ka šim auto likt gāzes sistēmu esot tīrākā laimes spēlē.
It kā tur atšķiroties borta datori un varot rasties problēmas ar iešprici un aizdedzi u.c. Ķipa 40% neesot problēmas, bet 60% esot.

Tātad jautājums. Tā ir patiesība vai tikai džeki neprot īsti uzlikt?
Un, ja patiesība, vai iespējams kaut kā visas problēmas novērst?

EDIT: Nupat atcerējos. Šie vēl minēja, ka varot tikai 1. paaudzes iekārtu tik uzlikt.

Šo rakstu rediģēja kroky: 30 June 2012 - 07:28


#1538 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 June 2012 - 07:18

Zināmā mērā var gadīties problēmas, bet 90% gadījumu vienkārši nemāk uzlikt. Ja kas, jautā PM.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1539 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 June 2012 - 08:03

Uzgriez sim virinam 29228075 Uģis. Man uz 2.4 uzkrāva esu apmierināts. Pat nejūtu nekādu jaudas zudumu....

#1540 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 June 2012 - 10:38

Uz 2.3 (AAR) likt gāzi ir nāves smaka - redzēju servisā kā vīri lādēdamies laboja vienu C4, visu saregulēja kā nākas, džeks izbrauca ārā, pabrauca nedēļu un atbrauca atpakaļ - ar salocītu šprices lāpstu gāzes pirdiena rezultātā. Dir*ā darbs un materiāls, atkal viss no gala un līdz nākamajai reizei. Nerunājot par to, ka gāze arī tika saregulēta tā, lai vadība neaiziet rosolā, protams aizbraucis pie gāzeriem, tie saregulējuši "pa savam" un atkal viss ir sviestā, tukšgaita lēkā, ne velna neiet... Beigu beigās to gāzi viņam vienkārši amputēja.

Un jā, virsū bez pamatīgas pārbūves tur iet tikai 1. vai 2. paaudze.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1541 laurisko

laurisko
  • Lietotājs
  • 1063 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Stikli

Pievienots 30 June 2012 - 11:41

Ir redzets ka ieplūdes trubai uztaisa vārstu kas pie šaušanas nostrādā, lai nesačakarētu sprices lāpstu!
Un brauc bēdu nezinādams!

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
http://www.StikluMeistars.lv

29638531


#1542 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 12:09

Tantes stāsta ka vārsts var tikai izlaist pārspiedienu, ne triecienvilni. Un vispār - tā ir cīņa ar sekām, nevis cēloni. Jautrākais ir redzēt ja kāds šitāds gāzeris safiš kādu retu ieplūdnieku :crazy: - man, piemēram, viens opelists iemeta bildi, kur šādi bija safists tāds unikāls retums kā Lexmaul 2.0 8v ieplūdnieks...

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1543 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 30 June 2012 - 12:15

Šī iemesla pēc pirms pirku auto mazliet painteresējos kuriem motoriem to labāk darīt... :)

Šo rakstu rediģēja archiijs: 30 June 2012 - 12:16

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1544 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 June 2012 - 12:26

Lieciet mierā tos "brīnumvārstus"! :D Tādi nav jāliek, punkts un āmen. Gāzes kitu uz L tipa špricēm māk jebkurš ābrahams un pat koļa vietējā šķūnī. Bet ja jāliek pirmā paaudze uz KE, tad visi viņi aplaužas.. :hihi: Pats nomaucu divus gadus ar 2.3 + LPG (pirmā paaudze), tas sanāk kkur 80tkm. Bija tikai viena diena, kad man zem kapota notika sprādziens (iznīcināja GDM), bet tas bija tikai tāpēc, ka pārplīsa viena gaisa caurule braucot.. :P Bet pēc tam nav bijis neviens vienigs pirdiens; gāze vidēji 4.5- 5.5Ls/100km. Benzīns strādāja bez apgriezienu staigāšanas un citiem kasjakiem. Vienreiz tikai sabeidzās Stop KE kastīte home made edition.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1545 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 12:53

Un kur ir āķis - normāls, nevis liess degmaisījums?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1546 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 June 2012 - 13:29

Jap, pareizi, Mārtiņ!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1547 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 30 June 2012 - 15:02

Tā jau arī domāju. Es pats savam A80 biju saregulējis uz izjūtu pēc paātrinājuma un par to, ka gāze varētu arī šaut, uzzināju jau tad, kad tas motors lidoja ārā. Tas liesuma variants gadījumā nav no tā, ka pirmā paaudze brīvgaitā dod treknāku degmaisījumu nekā slodzē un kāds saregulē pēc atgāzu analizatora brīvgaitā?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1548 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 June 2012 - 23:44

Un atkal tev taisnība- brīvgaitā treknāks un pie slodzes liesāks. Lai gan, parezāk būtu teikt- liess pie strauja paātrinājuma. Gāzmeņi grēko ar to, ka regulē tikai brīvgaitā. Draugam tā regulēja, bija skandāls un vecis bija spiests prasīt mazāku maksu.. :hihi:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1549 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2952 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 01 July 2012 - 14:04

hmm... axel apskaidro sito siikaak! par tukshgaitu tagad sapratu :D bet to nedariishu, jo tulinj mainiishu vadiibu, a kaa ar to liesumu utt? man arii padeves skruuvi groziija tukshgaitaa

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1550 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 01 July 2012 - 14:46

Ļoti vienkārši - griez treknāku līdz paātrinājums vairs neuzlabojas.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1551 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 01 July 2012 - 17:00

Jeb, vienkārši- paceļam konstantus 4k rpm un griežam iekšā lielo caurules skrūvi, līdz samazinās apgriezieni. Tad 1/2 apgr. atpakaļ.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1552 metalcore

metalcore
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmieras raj
  • Intereses:IT, Audi, Powerlifting

Pievienots 03 July 2012 - 17:45

Nesākšu jaunu, bet pajautāšu te pat. Pats uzliku uz AAR pirmās paaudzes gāzes iekārtu, ir noregulēts gan uz lieliem apgriezieniem, gan tukšgaitā. Notiek tāda dīvainai lieta, kad ilgāku laiku pabrauc garos gabalus tad tukšgaita turās ap 1200 rpm, kad noslāpē un atkal iedarbi, tad viss normāli.. Pagaidām nav šāvis, ptfu,ptfu,ptfu. :D Vispār šaujot dēļ defekta aizdedzē.
Ja es uzlieku šo te lambda vadību, http://www.ebay.com/...#ht_5119wt_1037
tas varētu palīdzēt? Ja vispār iespējams viņu uzlikt, itkā visu zinu, kur savienot, bet to TPS (thorttle position sensor) nezinu, kur tāds atrodas.

Mazda 323F 

Audi 80 b3 1.9 SD Lpg

Audi 100 c4 2,3 AAR Lpg

A4 B5 Q 1.9tdi ATJ  AVF


#1553 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 03 July 2012 - 23:28

Jā, tam vajadzētu palīdzēt. AAR nav TPS, tāpēc tas jāpiekombinē no kāda cita motora.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1554 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 04 July 2012 - 07:28

"...kad ilgāku laiku pabrauc garos gabalus tad tukšgaita turās ap 1200 rpm, kad noslāpē un atkal iedarbi, tad viss normāli..."

Spečuki par KE-Jetu, šitais gadienā nav tāpēc, ka tas nabaga vadības bloks aiziet avārijas režīmā un tukšgaitas vārstu atstāj uz "dežūratveres?" Ja tā, tad nevar uztaisīt tā, ka pārslēdzoties benzīns-gāze, teiksim, tas bloks tiek piespiedu kārtā es nezinu, restartēts? Vai apčakarēt to kā savādāk, lai viss notiek pa civilizēto?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1555 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 04 July 2012 - 07:32

Tukšgaitniekam ir vairāk pozīciju par ciet/vaļā??

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1556 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 04 July 2012 - 08:45

Ir jau arī tas avārijas režīms. Man pat gribētos teikt ka kaut kāds "klusais" avārijas režīms :crazy: , tb man reizēm kaut ko pabakstot manai špricei arī apgriezieni paceļas, lai arī kļūdu neizmet un pēc restarta viss ir vietā. Neesmu gan diži pētījis vai tas tiešām ir šprices bloks - aizdedzes bloks kļūdu atraujoties izpildās līdzīgi, pagriežot vēlāku aizdedzi un arī brīvgaita ir augšā...

Akselis :hihi: kaut kad sen kaut ko rakstīja par nepieciešamību KE-jetiem ar releju atslēgt brīvgaitas vārstu darbojoties uz gāzi...

Tukšgaitniekam ir vairāk pozīciju par ciet/vaļā??


:rofl:
Es nezinu cik pozīcijām kompis ir ieprogrammēts, vismaz teorētiski gan jau kādas simts ir iespējamas :crazy:

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 04 July 2012 - 08:48

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1557 kroky

kroky
  • Lietotājs
  • 77 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 July 2012 - 23:11

Nākamnedēļ tiks likta iekšā gāzes iekārta, tad vēlāk uzrakstīšu atsauksmes :D

#1558 aaksts86

aaksts86
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 July 2012 - 19:36

Nesākšu jaunu, bet pajautāšu te pat. Pats uzliku uz AAR pirmās paaudzes gāzes iekārtu, ir noregulēts gan uz lieliem apgriezieniem, gan tukšgaitā. Notiek tāda dīvainai lieta, kad ilgāku laiku pabrauc garos gabalus tad tukšgaita turās ap 1200 rpm, kad noslāpē un atkal iedarbi, tad viss normāli.. Pagaidām nav šāvis, ptfu,ptfu,ptfu. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vispār šaujot dēļ defekta aizdedzē.
Ja es uzlieku šo te lambda vadību, http://www.ebay.com/...#ht_5119wt_1037
tas varētu palīdzēt? Ja vispār iespējams viņu uzlikt, itkā visu zinu, kur savienot, bet to TPS (thorttle position sensor) nezinu, kur tāds atrodas.




man tiesi tas pats variants ar apgriezieniem ...... bet uz benziinu tajaa momentaa apgriezieni leekaa .. un kad iizsledz un iesledz aizdedzi ... viss bumbaas :D




un 2.3 var uzlikt 2. paaudzes iekartu un lpg serviss neiesaku ... no sitam masinam vini neko nesajedz :D

-----------------
un veel ..... kur var dabuut to stop KE ....... es kad siem jautaaju nafs suukni atsledat un vai nevar kaut par samaxu uzstadit stop Ke .... vini briiniijaas un teica poh tas suuknis tev mehaniskas sprauslas viss bus kartiibaa

#1559 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 July 2012 - 20:07

Es nezinu vai ir jēga no tā stop KE. Nu labi, varēs smuki pārslēgt rūcošam motoram, bet savādāk - atceros, kaut kur lasīju ka Ursis vienam no saviem AAD motoriem, kuram bija stop KE, mainīja spiediena regulatorus reizi gadā, jo tie to konstanto slodzi neturēja... :D

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1560 aaksts86

aaksts86
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 July 2012 - 20:49

a paga paga ... :D tas noziimee ka be stop ke nav veseliigi paarsleegties braucosha rezhiimaa!?




3 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 3 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)