Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1501 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 June 2012 - 06:57

Astoņi cilindri pa 650 lašiem - kas tur vispār sanāk? :huh:

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 12 June 2012 - 07:01

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1502 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 12 June 2012 - 10:21

Astoņi cilindri pa 650 lašiem - kas tur vispār sanāk? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Nu tam konkrētajam bija valtek sprauslas virsū. A viņas arī ir dažādas-īstie valteki strādā tā ka dzirdēt nevar. Visas podzelkas kuru ir vairums, baigi klab un ātri atviebjās.Tāpēc es nelieku ja var dabūt normālu produktu pa to pašu cenu. Nesen apskatīju vienu LT m50b28 būvējumu. Tur bija labie valteki, es saku lai pārslēdz uz gāzi,a viņš jau strādā uz gāzi, i nevar dzirdēt, ka sprauslas virinātos :D

Uz šodienu arī tādam 4.4 X5 sanāktu kautkas ap to ciparu tikai ar OMVL sprauslām (labākām). Zem 1k jau pavilktu ar visiem navarotiem un TOP sprauslām. Tas aparāts no nopietnajiem- 3 dienas kā minimums jābūvē.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1503 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 June 2012 - 21:11

par ko iet runa? iemet visu postu!
es, piemeeram, vairs bakaa vairak par 10 litriem neturu, jo tas vairs nav vajadziigs! godiigi sakot, pat pielaishanai nevajag benziinu, bet miiljaa miera labad un reduktora ilgmuuzhiibas labaa, es piestarteeju un uzsildu dzineeju liidz apm 50 graadiem un td tikai paarsleedzos


Man ieteica turēt 1/4 bāku lai nenobeigtu sūkni... Un es nemaz nevaru pats pie auksta motora ieslēgt gāzi....

#1504 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 12 June 2012 - 21:36

Man ieteica turēt 1/4 bāku lai nenobeigtu sūkni... Un es nemaz nevaru pats pie auksta motora ieslēgt gāzi....


vari gan, vismaz lielakajai daljai kompju ir funkcija avarijas starts - iedarbinaat ar gaazi! :crazy: tik starteejot ar pogu japaspelejas!


Mairiz, nedoma suukni atslegt - parkarsesi un nobeigsi benzina sprauslas!

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1505 janex66

janex66
  • Lietotājs
  • 21 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rigas rajons Baldones novads Rukisi

Pievienots 13 June 2012 - 15:56

Vai kāds var ludzu palidzēt!
Manai kupejai br 2.2kv ir tāda problēma,ka mašina iet normāli ,gan uz benzinu un ari uz gazi,bet ,ja es parsladzos no gazes uz benzinu man abas degvielas iet kopa ,gan benzins ,gan gaze,bet uzlēdzot uz benzinu ,gaze neiet kopa ar benzinu!
esmu daudzko meginājis ,bet neka !!
un masina uz gazi iet tikai tad ja bākā nav benzina!
kas varētu but par vainu?

#1506 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 13 June 2012 - 16:53

no tevis raxtiitaa neko nevar saprast! vismaz es...
cik izziileju, tad tev japarbauda vai kad ir ieslegts uz gaazi, atsledzas benzina suknis! un kad ir ieslegts uz benzinu, vai aizveras gazes elektriskie varsti!

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1507 mcs

mcs
  • Lietotājs
  • 549 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene, Sigulda
  • Intereses:20VT

Pievienots 13 June 2012 - 16:56

esmu daudzko meginājis ,bet neka !!


ja daudz ko esi meiģinājis tad meklē kāda gāzinieka palīdzību :svilpo:
quattro + turbo = audi
 

Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG

Audi A3 1.8 20v LPG

Audi C4 AAN


#1508 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 13 June 2012 - 17:44

ja nav noslēpums pēc kā spried, kad arī gāze darbojās?

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1509 vladlen87

vladlen87
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 June 2012 - 07:56

biju kādu laiku iepriekš rakstījis, ka pēc gāzes uzstādīšanas mašīna raustas ik pēc laika. nomainīju sveces un nedēļu biju braukājis pa Rīgu no mājam uz darbu, no darba uz mājām un bija viss ok, sāku domāt jau, ka problēma ir atrisināta.
bet šonedēļ vajadzēja braukt uz Saulkrastiem un pēc kādiem 20-25 nobrauktiem km mašīna atkal sāka raustīties. pēc tam atbraucot uz Saulkrastiem un mašīnu iedarbinot pēc kāda laika atkal bija viss labi, bet braucot atpakaļ uz Rīgu atkal pēc kādiem 20-25 nobrauktiem km mašīna atkal sāka raustīties. tagad braukājot atkal tikai no mājam uz darbu nekādu problēmu nav.
sanāk kā mašīna sāk raustīties tikai tad kad jau pabraukāju kādu ilgāku laiku. kas var būt par problēmu?

#1510 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 14 June 2012 - 10:28

varbut lai kkam uzsilst arpus regulejuma diapazona vajadzigs ilgaks laiks, neka nobraukt lidz darbam

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1511 Walters

Walters
  • Lietotājs
  • 385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži, Limbaži

Pievienots 14 June 2012 - 14:14

Jautājums spečukiem - čoms sava V6 busa gāzes kompim (paveca Elpigaz sistēma) pieslēdzās ar Elpigaz softu un pamainīja pāslēgšanās temperatūru uz 20 grādiem, pārslēgšanās laiku uz 2 vai 3 sekundēm, kā arī uztaisīja autokalibrāciju. Pēc tās kalibrācijas tipa sprauslas palikušas klusākas, motors darbojas vienmērīgāk un arī samazinājās patēriņš + cēliens esot labāks. Cik tas ir veselīgi motoram un visai gāzes sistēmai?


Audi 90 quattro typ85

#1512 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 June 2012 - 23:31

Nekas slikts jau tur nav. Labi, 20 grādi varbūt ir mazliet par maz, varbūt arī nē, pārslēgšanās laiks izmaina tikai to, cik [ne]jūtami pārslēdzas, bet autokalibrācija ir autokalibrācija.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1513 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 15 June 2012 - 12:31

biju kādu laiku iepriekš rakstījis, ka pēc gāzes uzstādīšanas mašīna raustas ik pēc laika. nomainīju sveces un nedēļu biju braukājis pa Rīgu no mājam uz darbu, no darba uz mājām un bija viss ok, sāku domāt jau, ka problēma ir atrisināta.
bet šonedēļ vajadzēja braukt uz Saulkrastiem un pēc kādiem 20-25 nobrauktiem km mašīna atkal sāka raustīties. pēc tam atbraucot uz Saulkrastiem un mašīnu iedarbinot pēc kāda laika atkal bija viss labi, bet braucot atpakaļ uz Rīgu atkal pēc kādiem 20-25 nobrauktiem km mašīna atkal sāka raustīties. tagad braukājot atkal tikai no mājam uz darbu nekādu problēmu nav.
sanāk kā mašīna sāk raustīties tikai tad kad jau pabraukāju kādu ilgāku laiku. kas var būt par problēmu?


Regulējums, pārslēgšanās temperatūra, kā reduktors uzsilst(cik efektīvi,vai vispār silst, vai nav šļauka aizspiesta), sprauslas (arī tādas šaizes ir darījušas valteki un to pakaļdarinājumi) vainu pietiekoši var būt- jāskatās. Ja jau uzliki pie kāda gāzinieka, tad arī brauc pie viņa,lai risina vainu, nauda taču samaksāta, tikai nez kāpēc visi sāk uzreiz pa forumiem raudāt :D

Jautājums spečukiem - čoms sava V6 busa gāzes kompim (paveca Elpigaz sistēma) pieslēdzās ar Elpigaz softu un pamainīja pāslēgšanās temperatūru uz 20 grādiem, pārslēgšanās laiku uz 2 vai 3 sekundēm, kā arī uztaisīja autokalibrāciju. Pēc tās kalibrācijas tipa sprauslas palikušas klusākas, motors darbojas vienmērīgāk un arī samazinājās patēriņš + cēliens esot labāks. Cik tas ir veselīgi motoram un visai gāzes sistēmai?



Parasti ja liek līdz 20-25(citiem 30) grādiem, motori pie pārslēgšanās dzorgājas, gāzi tas reduktors vēl nespēj efektīvi iztvaicēt, sašķidrinās, nepietiek. Un ja uzreiz domā spiest grīdā, tad pārslēdzas uz benzīnu, jo nokrīt dP. Kr4 kārtējais kapeikpišanas meistarstiķis. es lieku 35 grādus uz ziemu 40. Un man po, ka jānobrauc kādi lieki 500m uz beņu, ja es nākamos 200 uz gāzi vālēju. :D Taupīt vajag, bet ne tik pārspīlēti.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1514 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 15 June 2012 - 13:34

gaze pilniiba pariet gazveida stavoklii, ja nemaldos pie 37 gradiem! lidz tam briidim skaitiet ka jums sprauslaas dzen daljeeji shkidru gaazi - nav tas iisti pareizi, to var tikai darba mashinai likt, pa ko pashiem nav jamaksaa! :crazy:
man visiem staav 40 gradi un miers, zemaka temperatura teoretiski boja gan reduktoru, gan sprauslas, gan pashu motoru!

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1515 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 15 June 2012 - 16:34

no kurienes dati par tiem 37 grādiem?
neko diži negūglēju, bet tajā pašā wiki teikts, ka viršanas temp propānam ir -42 grādi un butānam -1. Nav teikts pie kāda spiediena, bet visdrīzāk pie atmosfēras.
Pie viena bāra virspiediena jau būs tieksme sašķidrināties ātrāk pie tās pašas temperatūras. Bet kā konkrēti ir aprēķināti tie 37 grādi mani interesē?

Par to kaitīgumu taisnība, kārtējā kapeikas jāšana.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1516 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 15 June 2012 - 19:06

vairs isti neatceros, informacija naaca no kkada gazinieku foruma vai tamliidzigi! piefikseju tikai tos graadus!

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1517 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 18 June 2012 - 15:21

vairs isti neatceros, informacija naaca no kkada gazinieku foruma vai tamliidzigi! piefikseju tikai tos graadus!


Jā, jā klausies tik tādus gazinieku forumus :crazy:
Kāpēc tad klasikas var pielaist -xx grādos, ja jau pilnībā iztvaicējas tikai pie +37?

Iztvaicēties jau sāk pie tiem pašiem -grādiem, cik nu kurai gāzei ir tā iztvaicēšanās temperatūra pie noteikta spiediena.

nu teiksim pielejam vienu zupas šķīvi ar LPG un otru ar LPG. vienā iemērcam dzelzs āmuru ar 36,6grādu temp., otrā roku ar 36,6. Āmurs pavārīs gāzi, pats atsals līdz tiem mīnusiem un tad gāze tvaikos pamazām, no apkārtējās vides temp. Otrs šķīvis, kur mērcēsies roka vai kāja, vārīsies riktīgi visu laiku(ja rokas temp. neaizies riktīgi mīnusos) kamēr iztvaicēs to LPG.

Tāpat ir ar aukstu reduktoru, piestartēties piestartējas uz gāzi, bet viņš vēl netiek no motora efektīvi apsildīts, a bet gāze viņu paspēj atdzesēt vairāk nekā apsildīt, vot i neiztvaicējās tik cik vajag. pats esmu to experimentējis, man bija 15 grādi pārslēgšanās temp uzliktka. vasarā piešķil, uzreiz pārslēdzas un sāk raustīties, kaut arī motoram ap 20 grādi, saulē stāvējis, bet gāze ātri nodzesē, motors vēl nedzen reduktorā gana siltu tosolu. Pastaigā abaroti un kompis to gāzes nepietiekamību itkā nokompensē, bet nafig tas vajadzīgs.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 18 June 2012 - 15:22

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1518 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 18 June 2012 - 15:44

Vispār jau to nosaka termodinamika, izotermisku procesu definīcija ja pareizi atceros (miglaini, no augstkolas fizikas kursa, no kura neko daudz tā arī nesapratu) - ja sistēmas spiediens un tilpums mainās (iztvaikošanas process), notiek (siltum)enerģijas apmaiņa ar apkārtējo vidi, šajā gadījumā tas tiek atņemts. Ja siltuma nav pietiekami - iestājas līdzsvars un process apstājas. Šajā gadījumā nozīme ir, ka siltumenerģija ir jāpievada pastāvīgi un pietiekamā daudzumā lai uzturētu nepieciešamo izvaikošanas daudzumu, savādāk tā tiek "apēsta" procesā.

Šo rakstu rediģēja wraith: 18 June 2012 - 15:50

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1519 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 18 June 2012 - 16:18

Tā jau ir. Un tad sanāk, ka pie tādas gāzes šļaukas/filtra temperatūras,pie kuras gāze nevar sašķidrināties konkrētajā spiedienā(nu teiksim vasarā plusos), teorētiski šķidra gāze nemaz nevar aizkļūt līdz sprauslām, jo viņa sašķidrināsies (lasīt-neiztvaikos) turpat reduktorā, bet tie daudzumi, kas iztvaikos mierīgi aizplūdīs pie sprauslām, jo apkārtējai videi (šļauka/filtrs), būs tāda temp, lai neradītu vēlmi viņai atkal sašķidrināties.. Vot ziemā lielos mīnusos gan tā var notikt, īpaši ja gara šļauka un sprauslas ledainas un filtrs tāpat.. Tāpēc arī tad jāliek normāla temperatūra reducierim, lai gāze nepaspētu pārāk atdzist + arī jācenšās veidot pēc iespējas īsāku ceļu reduktors-sprauslas.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1520 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 897 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 19 June 2012 - 18:51

Kas tur varētu būt, ka jau otro reizi izdeg NG motoram galva? 1.reizi izkusa caurums starp 4/5 cilindru - aizmetinājām, saslīpējām. Nepagāja pat mēnesis, tagad ir caurums starp 1/2 cilindru. Nu ir atkal aizmetināts, jāliek virsū. Bet māc bažas, ka tas varētu būt dēļ degmaisījuma, mašīna b/g. Virsū 1paaudzes reduktortipa gāze, patēriņš normāls 10-12l, iet arī kaut cik, tikai galvas kūst kopā. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Ar svecēm var būt kāda saistība? Varbūt ir tādas, ko nedrīkst likt?


Paturpinot problēmu, pabūts gāzes kantorī mērija atgāzes. Gāzei 1.5, benzinam 6.0 :crazy:
Gāzi pieregulēja ~0.2 co. Tagad vispār neiet, kalnos jābrauc ar 3robu :rofl: par apdzīšanu vispār var aizmirst. Kā tikt galā, lai tā mašīna sāktu kustēt? Pāris servisos pabūts, neviens to NG nemāk regulēt.

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#1521 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 20 June 2012 - 07:50

Nez kā viņam vārsti neizkūst, ja liesajā nogriezts..

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1522 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 20 June 2012 - 07:55

Galva kūst vārstu vietā. Jāregulē jau gāzes vadība ne benzīna sistēmas

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1523 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 897 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 20 June 2012 - 08:16

gāzei nav nekāda vadība. to noreguleja pēc atgazem, bet tagad nav jaudas. un benzīna arī atgazes galīgi garām

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#1524 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 20 June 2012 - 08:19

Abas sistēmas taču reizē nedarbina..

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1525 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 897 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 20 June 2012 - 08:24

nu nedarbina jau gan, bet ja ar gāzi tas motors galīgi neiet, sajūta tāda ka c3 būtu iebazts 1.6d. Agrāk gāja

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#1526 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 June 2012 - 08:35

Nu, ar regulēšanu gan jau var arī galvu izkausēt - pie izteikti trekna maisījuma gāze nepaspēj sadegt, izkurinot izplūdes vārstus, sēžas un pārkarsējot izplūdes kanālus galvā - tāpēc arī pārsvarā 1-2 paaudzes iekārtas tiek regulētas viegli uz liesā pusi. Pašam ir bijis - pie izteikti trekna pabraucot ~gadu (~30 000km) izkurināju izplūdes vārstu sēžas tā, ka tās iekusa galvā un sašķiebās, bet nu tas bija sen, kad es vēl neko nesapratu no regulēšanas un vispār pats neko nedarīju, uzticējos gāziniekiem. A vot paliesu jau gāzei turēt var - ja nav izteikti liess, tad nekas baigi slikts nenotiek - temperatūra pat samazinās (no fizikas, sadegšanas temperatūra ir visaugstākā pie stehiometriska maisījuma), nedaudz pakrīt arī sadegšanas ātrums gan, bet tā kā maisījuma sanāk mazāk PARASTI līdz izplūdes vārstiem tas netiek. Tas, protams, pie nosacījuma, ka nav saregulēts tik liess, ka pat tas 100+ oktāns vairs nespēj glābt no detonācijas :crazy:

Ja nu kas, regulējot pēc atgāzēm gāzinieki mūždien pamanās saregulēt "tā ka galīgi nebrauc" - tāpēc daudzi pirms apskates saregulē pie gāzeriem, aizbrauc uz apskati un kad lipeklis logā - pārregulē lai arī pabraukt varētu :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1527 arc

arc
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto sports

Pievienots 20 June 2012 - 14:19

Kāda LPG iešprices sistēma būtu ieteicama teim kas paši liks un paši regulēs?
Tātad minimāli ir jābūt iespējai vismaz piekonfigurēt pamata parametrus piem. sprauslām. Ja ir tādi bloki kam ir rediģējamas VE tabulas tad vispār ideāli.
Doma ir aprīkot K-jet ar gāzes iešprici jo restriktors kas nāk 1. pauudzei sabojā arī benzīna režīmu.

#1528 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 21 June 2012 - 14:16

Kāda LPG iešprices sistēma būtu ieteicama teim kas paši liks un paši regulēs?
Tātad minimāli ir jābūt iespējai vismaz piekonfigurēt pamata parametrus piem. sprauslām. Ja ir tādi bloki kam ir rediģējamas VE tabulas tad vispār ideāli.
Doma ir aprīkot K-jet ar gāzes iešprici jo restriktors kas nāk 1. pauudzei sabojā arī benzīna režīmu.


Kas emulēs sprauslu signālu ko iebarot gāzes kompim?
Es ieteiktu TgStream, ja gribi pats bakstīt visko ;)

Bet nu jā, STAG/Tech, priekš tāda, kas pirmo reizi regulē, būtu krietni vienkāršāks.
Tur gan tās rpm/map kartes šķiet koriģējas automātiski, softā pašā, vismaz kad tečam apskaties, rpm kartē pats ir veicis korekcijas...

Šo rakstu rediģēja kjemals: 21 June 2012 - 14:19

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1529 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 June 2012 - 15:00

Lietotājs Jazznfunk vienu brīdi atpakaļ stāstīja, ka esot dabūjis gatavu ko līdzīgu. Ieteiktu prasīt viņam, visa uzparikte bija, cik saprotu, custom-made, eksperimentāla un attiecīgi varētu būt visai interesantas izmaksas un pats process. Bet izdarāms, protams, ir. Mums arī top kaut kas līdzīgs, bet tur viss ir bērnu autiņos un pašlaik apstājies laika trūkuma dēļ, kaut gan, patiesībā, auto brauc tīri labi, kaut arī viss ir iekārts vados uz paneļa :hihi: .

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1530 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 21 June 2012 - 16:54

Varbūt kāds zina, kur varētu iepirkt kabeli priekš Tech, lētāk, nekā atradās ēbajā? Liekas muļķīgi izgāzt palielu piķi priekš paspēlēšanās.... Vai varbūt var pats uzlodēt?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)