

Informācija par gāzi
#1471
Pievienots 10 June 2012 - 21:59

Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1472
Pievienots 10 June 2012 - 22:08

Šo rakstu rediģēja andzha: 10 June 2012 - 22:09
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1473
Pievienots 10 June 2012 - 22:12
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1474
Pievienots 10 June 2012 - 22:15
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1475
Pievienots 10 June 2012 - 22:20
ir vēl kādas iespējas uzlikt veco iekārtu ar sertifikātu?
auto vw caddy 1.4,špricei negribas naudu izdot tik lielu.
varbūt kāds?

#1476
Pievienots 10 June 2012 - 22:56
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1477
Pievienots 10 June 2012 - 23:16

reizēm arī, ja bija maz gāzes un vajadzēja kur braukt- aizbraucu, uzpildījos, izbraukāju, braucot mājās atkal pildījos.
Parasti gan ,vismaz manos 400 km ko varēju noripināt ar balonu, gribi vai negribi sanāca vajadzība braukt uz vietu kur uzpildīties..., tas tā

Šo rakstu rediģēja archiijs: 10 June 2012 - 23:17
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1478
Pievienots 11 June 2012 - 07:33
Jocigs vai? Tak kur problema piezvanit uz jebkuru gazes kantori un pajautat? Lai tev aiztaupitu mega pules, atbildesu- jaa, veljoprojam uzstada pirmas paadzes iekartas un liidzi taam dod sertifikatu.
Tur jau tā lieta,apzvanīju kādas ~20 vietas,nekur vairs negrib likt parastās iekārtas,visur tikai gāzes šprici. Pat limbažos pateica,ka pieejama tikai šprice pa 380ls. Tā,ka netēlo umņiku un iedod konkrētu vietu,kur uzstāda 1-2 paaudzes.
#1479
Pievienots 11 June 2012 - 08:17

- coupe85q atbalsta
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1480
Pievienots 11 June 2012 - 08:39
Normāla šprice un baudi ekonomiju ,nevis sēdi uz krāsns un līmē kopā kolektoru vai gaisa filtra korpusu.
Pat ļoti kvalitatīva un ne lēta gāzes šprice sevi ātri atmaksā.
Derētu izlasīt apkšā teikto un aizdomāties.
Šajā pasaulē nav nekā tāda, ko kāds nevarētu pagatavot mazliet sliktāk un pārdot mazliet lētāk,
un tādi cilvēki, kuri orientējas tikai pēc cenas, ir pelnījuši kļūt par šādu darījumu upuriem.
Nav gudri samaksāt par daudz, taču ir vēl sliktāk samaksāta par maz.
Ja Jūs samaksājat par daudz, Jūs zaudējat mazliet naudas, tas arī viss.
Ja Jūs samaksājat maz, Jūs dažkārt pazaudējat visu, jo pirktais priekšmets nevar pildīt tam paredzētās funkcijas
. Ekonomikas likums nepieļauj iegūt lielu vērtību par zemu cenu. Ja Jūs izvēlaties lētāko piedāvājumu,
Jūs uzņematies papildus izdevumu risku. Ja Jūs to varat darīt, tad Jums ir diezgan naudas, lai samaksātu par kaut ko labāku.
#1481
Pievienots 11 June 2012 - 08:45
Pats tam tici?un liekas ka iet uz pusi svakaak!
Gāzmašīnām visi braukā ar tukšu benzīnbāku?why not? a ja nu balonaa nav tik daudz gaazes vairs, lai tos 40 km nomiitu:?



audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.9tdi fl fwd
#1482
Pievienots 11 June 2012 - 08:50
Kāpēc lai tā nebūtu? Pirmās paaudzes iekārta ir tas pats, kas karbulis - pats pielāgoties nevar. Ielej sūdīgāku degvielu un regulē vai pieciet ka neiet kā vajag.Pats tam tici?
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1483
Pievienots 11 June 2012 - 09:36

Vpročem, nav teikts, ka ar šo nedaudz mazāk bet arī inžektori neslimo - vadības bloki (pie tam dažreiz abi) tomēr adaptējas laika gaitā, arī uzstādot un regulējot sāktonēji visādas korekcijas tiek piedzītas - tā ka no regulējuma arī tiem var atšķirties uzvedība dažādām degvielām.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1484
Pievienots 11 June 2012 - 10:17
Danu-ja ir gāze, tad kāda problēma no dajebkuriem laukiem tikt līdz tuvākajai LPG vietai? Var jau ist kapeikas, bet ir robeža....
Nja, laukos gāzes pasākums nerullē http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Viss jau būtu OK, ja man motora tilpims nebūtu gandrīz vienāds ar balona tilpumu.

Katrs izbrauciens no sētas, nozīmē 2x uzpilde šajā dienā.
Uz Ralli braucot pildījos 3x un nu atkal ir tukšs

Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1485
Pievienots 11 June 2012 - 14:59
Te laikam bija domāts, ka auto motors darbojoties ar gāzi var sasniegt augstus un ekonomiskus rādītājus, lai to varētu izmantot kā alternatīvu degvielu ... bet tajā pašā laikā tas nespēj konkurēt ar benzīnu jaudas ziņā.A kā tas sanāk,ka pie plusiem pirmajā punktā sasniedz augstus jaudas un ekonomiskuma rādītājus,bet pie mīnusiem,ka jauda ir mazāka par 5-7%?
#1486
Pievienots 11 June 2012 - 16:18
Question number two
Vai var uzlikt 2 balonus?
ZB 2x dienā pildīt, un vēl braukt gaisa gabalu līdz stacijai.
2 baloni ir jaregstree CSDD! liekas ka vajag jaunu papiiru no gaziniekiem dabuut!
bet tie ari visi ir standarta savienojumi, var jau ari uztaisiit lauku variantu - pieslegt caur esosho uzpildi un troinjiku piemeram 50L maajas gazes balonu!

Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1487
Pievienots 11 June 2012 - 16:36
Kur tieši valmierā ir gāzinieki?
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1488
Pievienots 11 June 2012 - 18:57
"GIDEONS''-telef.:29484365Man tāpat nekas vēl nav reģistrēts.
Kur tieši valmierā ir gāzinieki?
#1489
Pievienots 11 June 2012 - 19:44
Pats tam tici?
Gāzmašīnām visi braukā ar tukšu benzīnbāku?
par ko iet runa? iemet visu postu!
es, piemeeram, vairs bakaa vairak par 10 litriem neturu, jo tas vairs nav vajadziigs! godiigi sakot, pat pielaishanai nevajag benziinu, bet miiljaa miera labad un reduktora ilgmuuzhiibas labaa, es piestarteeju un uzsildu dzineeju liidz apm 50 graadiem un td tikai paarsleedzos
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1490
Pievienots 11 June 2012 - 20:24
es piemeram censhos baku turet 1/2 pilnu, tas tomer suknim ir veseligaak!
Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1491
Pievienots 11 June 2012 - 21:06
Vpročem, nav teikts, ka ar šo nedaudz mazāk bet arī inžektori neslimo - vadības bloki (pie tam dažreiz abi) tomēr adaptējas laika gaitā, arī uzstādot un regulējot sāktonēji visādas korekcijas tiek piedzītas - tā ka no regulējuma arī tiem var atšķirties uzvedība dažādām degvielām.
Vispār taisnība, nebiju par šito aizdomājies, jo mana 2.3 "neiznīkstošā nezāle" ar tādu fīču nav aprīkota un ar vienādiem rezultātiem pārstrādā jebko, ieskaitot tādu benzīnu, ko padomju ražojuma dzelži nespēj sagremot

par ko iet runa? iemet visu postu!
es, piemeeram, vairs bakaa vairak par 10 litriem neturu, jo tas vairs nav vajadziigs! godiigi sakot, pat pielaishanai nevajag benziinu, bet miiljaa miera labad un reduktora ilgmuuzhiibas labaa, es piestarteeju un uzsildu dzineeju liidz apm 50 graadiem un td tikai paarsleedzos
Nu ja tev būtu normāla gāzes iekārta, šis būtu labs veids kā kaut kam notiekot nobeigt degvielas sūkni

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 11 June 2012 - 21:08
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1492
Pievienots 11 June 2012 - 21:16
Nu ja tev būtu normāla gāzes iekārta, šis būtu labs veids kā kaut kam notiekot nobeigt degvielas sūkni http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ja tantinjai buutu ratinji, tad tantinja buutu tramvajs

bet taa kaa man tiek atsleegts benzina suuknis pie paarsleegshanaas uz gaazi, tad pagaidaam mani tas nesatrauc

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1493
Pievienots 11 June 2012 - 21:42
"GIDEONS''-telef.:29484365
Kur tas ir?
Man Ir doma sūkni izslēdzamu utaisīt, kamēr rūc uz gāzes.
Toyota LC120 3.0
Audi S8 quattro 4.2
Audi Cabrio 2.2 20VT
Audi B3 quattro 2.2 20VT
Audi B2 quattro 2.5 20VT
#1494
Pievienots 11 June 2012 - 21:43
Tikai 380 ls? Zaibis, ņem ciet. Jeb tu ar to kadiju brauc tikai "uz baznīcu un atpakaļ" ka vēlies šādu fikso ekonomiju kas pēc dažiem tūkstošiem aiziet mīnusos? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ja tā, prasi bahmutam, kur viņam uzlika.
uzskatu,ka 380ls ir normāla cena priekš 4cilindru auto šprices,liku X5 4.4 pa 650ls gadu atpakaļ ads serviss,pa gadu noripoti 43'000-iekārta jau atpelnījusies pāris reizes. Ir lietošanā arī 316 kompakts,kuram ir parastā iekārta,iet ok un neēd,tāpēc arī vēlējos uzzināt moška kāds vēl liek vecās iekārtas. Nākam nedēl tad vedu,lai šprici liek,tas 1.4 diezgan ēdelīgs.
#1495
Pievienots 11 June 2012 - 21:46
Kur tas ir?
Man Ir doma sūkni izslēdzamu utaisīt, kamēr rūc uz gāzes.
Cempu ielaa, netaalu no smiltenes aplja! iebrauc gaazes uzpildes stacijaa un tur pa tiem naakamajiem vaartiem kur iekshaa traktori un 2 boksi, labajaa boksaa skaitaas tas Gideons!
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1496
Pievienots 11 June 2012 - 21:55
uzskatu,ka 380ls ir normāla cena priekš 4cilindru auto šprices,liku X5 4.4 pa 650ls gadu atpakaļ ads serviss,pa gadu noripoti 43'000-iekārta jau atpelnījusies pāris reizes. Ir lietošanā arī 316 kompakts,kuram ir parastā iekārta,iet ok un neēd,tāpēc arī vēlējos uzzināt moška kāds vēl liek vecās iekārtas. Nākam nedēl tad vedu,lai šprici liek,tas 1.4 diezgan ēdelīgs.
Neēd? Nē nu ja sakruķī tik liesu ka nefiga neiet un pasilda vārstus, varbūt. Kaut kādas lapas atpakaļ bija wraith salīdzinājums patēriņā starp pirmo un otro paaudzi. Un pat ja pieņemtu ka tev tā patēriņa starpība būtu tikai divi litri - cik tur jānobrauc, lai to fikso santīma mīlestību tu sāktu pārmaksāt - 6k?
Man Ir doma sūkni izslēdzamu utaisīt, kamēr rūc uz gāzes.
Droši. Varēji atļauties S8 nopirkt, varēsi arī atļauties mainīt sprauslas

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1497
Pievienots 11 June 2012 - 22:03
Reāli kompakts ēd ~8-8.5l gāzes.
#1498
Pievienots 11 June 2012 - 22:31

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1499
Pievienots 11 June 2012 - 22:41
Man Ir doma sūkni izslēdzamu utaisīt, kamēr rūc uz gāzes.
Eu šito gan nevajag! Kam tas pumpis traucē griezdamies? Viņš TIEŠI tam ir domāts - pumpēšanai! Tev tie cik-tur-padsmit ampēri to 340Zs motoru stādina nost?


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1500
Pievienots 12 June 2012 - 01:31
uzskatu,ka 380ls ir normāla cena priekš 4cilindru auto šprices,liku X5 4.4 pa 650ls gadu atpakaļ ads serviss,pa gadu noripoti 43'000-iekārta jau atpelnījusies pāris reizes. Ir lietošanā arī 316 kompakts,kuram ir parastā iekārta,iet ok un neēd,tāpēc arī vēlējos uzzināt moška kāds vēl liek vecās iekārtas. Nākam nedēl tad vedu,lai šprici liek,tas 1.4 diezgan ēdelīgs.
hmzz, tāda sajūta, kas esmu piedalījies Tava ixa gāzēšanas procesā...

Klasiku es Tev varētu uzlikt- a bet negribās.



LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)