Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#121 Timurs

Timurs
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto, ģitārspēle, mūzika

Pievienots 05 June 2009 - 09:45

kaut kur pa ausu galam esmu dzirdējis, ka mašīnām liek ne tikai propāna-butāna iekārtas, bet arī dabasgāzes! sakot, ka Latvijā esot tikai dažas uzpildes stacijas, bet cenas ir nesalīdzināmi zemākas par parasto propānbutānu! stāstot, ka no Rīgas līdz Daugavpilij varētu aizbraukt par 3-5 Ls!
varbūt kāds zinošs cilvēks var pakomentēt šo te, cik daudz no tā ir taisnība? :)
1. Golf 3 1.4 Pink Floyd = bij' lēns un rijīgs drapaks
2. Audi A4 Avant 1.8 Turbo = pavisam cita lieta, jūties kā cilvēks :)

Programmatūras izstrāde uz pasūtījumu: uzņēmumu iekšējās infrastruktūras sistēmas (darbinieku, laika, resursu uzskaite, utt.), mājaslapas, u.c. - ja ir interese, PM

#122 xercogs

xercogs
  • Lietotājs
  • 168 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:Moto shoseja, stuntfighter, DURKA racing !

Pievienots 05 June 2009 - 09:50

Esmu dzirdējis ka maksā tā gāze patsmit saņus, pie mīnusiem bij megasmagi biezsienu baloni un 5 uzpildes stacijas Latvijā nemaz nerunājot par ārzemēm, un protams absalūts kosmoss par uzstādīšanu !
MOTO spečux
Rez daļas, apkopes, remonts !
xercogs@inbox.lv

#123 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 June 2009 - 09:55

uz jumta uzliec 3 balonus piepildi pilnus un auto atraak saluziis nekaa iztereesi propaanu ! iekartas uzstadisana komoss !
litraaza pa motoriem ir taada
5.0lcm3 - 2 ls/100km
4.0lcm3 - 1.90/100km
un izrietoshi uz 2.0 l cm3 ieklausies 1 ls robezhaas uz 100 km tad nu rekini !

11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#124 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4182 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 June 2009 - 10:06

kaut kur pa ausu galam esmu dzirdējis, ka mašīnām liek ne tikai propāna-butāna iekārtas, bet arī dabasgāzes! sakot, ka Latvijā esot tikai dažas uzpildes stacijas, bet cenas ir nesalīdzināmi zemākas par parasto propānbutānu! stāstot, ka no Rīgas līdz Daugavpilij varētu aizbraukt par 3-5 Ls!
varbūt kāds zinošs cilvēks var pakomentēt šo te, cik daudz no tā ir taisnība? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


taa ir taisniiba, to sauc par CNG, ja nekljuudos. Eksistee ne tikai latvijaa. Ir bijushi atsevishkji auto (piemeeram zafira),kas no ruupniicas naak ar shaadu gaazes iekaartu. Baloni tieshaam ir milziigi, jo shii gaaze shkjidraa veidaa neeksistee pie normaalas aapkaarteejaas vides temperatuuras, taapeec tajos milziigs spiediens, maz var iepildiit. Uzpildes vietas arii maz, bet ir iespeejams iegaadaaties kompresoru ar ko var pildiit maajaas no gaazes vada.
Gaazes cena tieshaam ir mazaaka (visticamaak tikai taapeec ka nav/ir mazaaks akciizes nodoklis), bet iekaarta un tas kompresors - kosmoss. + veel peectam auto piebaazsts ar baloniem, vai arii uz jumta tie jaavadaa vislaik.
Manupraat tas pasaakums neatmaksaajas lielaakajaa daljaa gadiijumu.

#125 Timurs

Timurs
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:auto, ģitārspēle, mūzika

Pievienots 05 June 2009 - 10:12

nu ja, es jau parēķināju, ka man ļoooooti ilgi atmaksātos parastā gāzes iekārta ar iešprici, kur nu vēl šitā... plus vēl uzskatu, ka labai mašīnai (aka OOOO) nav ko iejaukties labi sabalansētā un precīzā orgānā (aka motorā) ar visādiem kreiso ražotāju rīkiem, ka tik lētāk... domājams, ka kādam vecam opelītim būtu OK, bet Audi žēl kkā... plus ja jau vajag baigo ekonomiju un baigie gabali jābraukā- tad jāpērk dīzelis! :)
1. Golf 3 1.4 Pink Floyd = bij' lēns un rijīgs drapaks
2. Audi A4 Avant 1.8 Turbo = pavisam cita lieta, jūties kā cilvēks :)

Programmatūras izstrāde uz pasūtījumu: uzņēmumu iekšējās infrastruktūras sistēmas (darbinieku, laika, resursu uzskaite, utt.), mājaslapas, u.c. - ja ir interese, PM

#126 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 June 2009 - 10:16

Sii iekarta tmaksaajas ja tu peerc pilniigi jaunu masiinu no pirksanas briiza bet kur nosleept milziigos balonus ja tev nava dzips vai kaads buuss tam vnk nava jeegas jo sis viss ir vairaak domaats lielitraazas treileriem dzivojamajiem vagoniem un t.t.t.

gaazi vispaar vajadzeetu aizliegt lai dziivo aviacijas degviela un etalons :P

11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#127 xercogs

xercogs
  • Lietotājs
  • 168 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:Moto shoseja, stuntfighter, DURKA racing !

Pievienots 05 June 2009 - 10:33

Neuzskatu ka mans foršais audi ir kāds nākotnes tehnaloģiju izstrādājums ka nevarētu uzstādīt tam normālu gāzes iekārtu! Nobraucu apm 600km nedēļā 12l 95benža uz 100km t.i. 50ls
Gāze 15l uz 100km sanāk 27 ls Ietaupījums 23 ls NEDĒĻĀ !!! Ja man kāds grib pastāstīt ka tas nav izdevīgi, lai pirmais met akmeni! Starp citu coupē smuki ielien 60l balons aizbeņķijā! Labi drusku jāpārvieto muzons! Labi zaudēju nedaudz bagažnieka ietilpības, bet vaitad tas nozīmē ka man braucot jāklausās kabatas radio ? Pīle par gāzes šaušeliģo ietekmi uz motoru un šausmīgā rijība patiesībā savulaik tika palaista no taksistiem ar volgām! Nocēla džekiem reāli degvielas biznesu! Pazīstu pietiekami daudz cilvēku kuri brauc ar gāzi gadiem, un pirmais kritērijs mainot auto tiek izvērtēta gāzes iekārtas esamība ! Jaudas zudumi minimāli, starp citu paliek burvju slēdzītis kas atļauj pāriet uz "pareizo" degvielu ja nu gribās iemīt pēc pilnas programmas! Bet 23ls nedēļā vismaz mani iespaido. Nu un tagad kalkulators rokā un parēķinam cik nedēļās atmaksāsies iekārta ! :good:
MOTO spečux
Rez daļas, apkopes, remonts !
xercogs@inbox.lv

#128 dekrumba

dekrumba
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti

Pievienots 05 June 2009 - 11:04

Interesē trīs lietas:
1.Cik varētu maksāt gāzes iekārtas uzstādīšana 2.8 30V motoram?
2.Cik maksā no servisa izziņa par to ka auto ir pareiz un derīgi pārbūvēts?
3.Cik maksā CSDD visu to lietu savest kārtībā?

#129 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 June 2009 - 11:56

visi tik kosmoss, kosmoss. cik tad ir tas kosmiskais cipars prieks CNG?
neatrodu nevienu ciparu neta. bet ielas esmu manijis amerikanu dzipus un businus ar tiem milzu baloniem uz jumta.

#130 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2568 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:zem tilta
  • Intereses:auto

Pievienots 05 June 2009 - 13:11

Interesē trīs lietas:
1.Cik varētu maksāt gāzes iekārtas uzstādīšana 2.8 30V motoram?
2.Cik maksā no servisa izziņa par to ka auto ir pareiz un derīgi pārbūvēts?
3.Cik maksā CSDD visu to lietu savest kārtībā?


2.8 motoram piedaavaa arii parasto gaazes aparatuuru(ne inzektora),deelj iepluudes kolektora.

liidz 300,-ls. inzektora ap/liidz 800,-ls.

izzinja serviss tev iedod automaatiski,tas ir cenaa. pieci gadi atpakalj izzinju vareeja sarunaat pa 10,-ls.

CSDD jaanomaina teh.pase-un tie ir visi izdevumi. un tad vari doties uz TA.
Šņiku šņaku šuju lellei jaku

#131 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 05 June 2009 - 13:29

Starp citu LT inžektora gāzi uzlikt mūsu naudās 400,-LVL un sertifikātu vari dabūt jebkurā oficiāla LV kantorī, kas pārbauda un iedod sertifikātu. Viss oficiāli un legāli.

#132 xercogs

xercogs
  • Lietotājs
  • 168 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:Moto shoseja, stuntfighter, DURKA racing !

Pievienots 05 June 2009 - 13:30

visi tik kosmoss, kosmoss. cik tad ir tas kosmiskais cipars prieks CNG?
neatrodu nevienu ciparu neta. bet ielas esmu manijis amerikanu dzipus un businus ar tiem milzu baloniem uz jumta.

Ja pareizi atceros reiz interesējos un cena nebij pat simtos ja tu runā tieši ne par propan/butan gāzi.
Vēl bij kreņķis ar tiem baloniem, jo liekot autobusiem uz jumta pēc kāda brīža ekspluatācijas mēdza nošķiebties jumts ! :shock: Cipars ja nemaldos bij ap 1500 ls priekš Dodge Ram!!! :fool:
MOTO spečux
Rez daļas, apkopes, remonts !
xercogs@inbox.lv

#133 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 4182 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 June 2009 - 15:49

Starpcitu man joprojām ir lieka gāzes iekārta, uzstādīta B2 a90q. Varbuut kaadam vajag ?

#134 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 05 June 2009 - 17:12

Vot, tagad es sākšu lamāties uz gāzes iekārtas "nolicējiem"... Cik jums pašiem ir bijuši dzīvē auto ar gāzes iekārtu?
Kāpēc runāt muļķības un pašiem kaut ko izdomāt, ja nekad jums nav bijusi saskarsme ar labu gāzes sistēmu?
Itālijā, Vācijā, Polijā vispār, Lietuvā ir ļooooti daudz auto aprīkoti ar gāzes sistēmām! Tad ko jūs gribat teikt, viņi visi idioti, bet mēs te baigi gudrie?
- Gāze ir lētāka
- Gāze ir "tīrāka" apkārtējai videi
- ja jau tik ļoti izjūtat tos jaudas zudumus, kurš tad traucē tajā "atvilkšanas" brīdī pārslēgties uz benzīnu?

Un, kam vispār rausta, ar ko mans S8 aprīkots? Kas tieši šajā brīdī jums liekas smieklīgi vai nepieņemami? Tas, ka es braucu lētāk nekā ar benzīnu? Tas, ka man 340Zs vietā tajā brīdī ir 300Zs? Tas, ka man balons vispār netraucē un nekad nejūtu pārdzīvojumu dēļ tā atrašanos kaut kur dziļi bagāžniekā?
Vai tas, ka man tomēr ir ļoti komfortabls, ātrs un labs auto, kurā es "ieleju" mazāk naudas, nekā jūs savos auto - un jūs to nevarat pārdzīvot?
Lūdzu, argumentētus komentārus studijā!!! Nevis tukšu diršanu un izdomājumus.
Ja es gribēšu dīzeli, tad es iegādāšos Audi A8 4.2tdi vai VW Phaeton 5.0tdi, apmēram skaidrs?
Vai kādam vēl joprojām liekas īpatnēji tas, ka es zinu, kā ietaupīt naudu un izmantot to kādiem citiem mērķiem?

Un, galu galā, kas tur slikts, ka gāzei ir labāka detonācijas izturība, nekā piem E95? Lūdzu, sēdiniet galvas, dariet vēl sazin ko, lai iegūtu lielāku kompresiju un tik un tā viss būs ok!
Un vēl, kas var būt labāks par to, ka piebraucot uzpildīties, iepildīšanu veic gāzes stacijas cilvēks. Man atliek tikai samaksāt. Nekādas noķēzītas degvielas [censored]oles, nekāda salšana pie auto sliktos laika apstākļos un GALVENAIS, tie ir apm 20Ls pie "pilnas bākas" jeb balona iepildes = 60L, 42 Ls vietā!
Kā jums šāds komforts?

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#135 Schokk

Schokk
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga Marupe

Pievienots 05 June 2009 - 17:24

Vot, tagad es sākšu lamāties uz gāzes iekārtas "nolicējiem"... Cik jums pašiem ir bijuši dzīvē auto ar gāzes iekārtu?
Kāpēc runāt muļķības un pašiem kaut ko izdomāt, ja nekad jums nav bijusi saskarsme ar labu gāzes sistēmu?
Itālijā, Vācijā, Polijā vispār, Lietuvā ir ļooooti daudz auto aprīkoti ar gāzes sistēmām! Tad ko jūs gribat teikt, viņi visi idioti, bet mēs te baigi gudrie?
- Gāze ir lētāka
- Gāze ir "tīrāka" apkārtējai videi
- ja jau tik ļoti izjūtat tos jaudas zudumus, kurš tad traucē tajā "atvilkšanas" brīdī pārslēgties uz benzīnu?

Un, kam vispār rausta, ar ko mans S8 aprīkots? Kas tieši šajā brīdī jums liekas smieklīgi vai nepieņemami? Tas, ka es braucu lētāk nekā ar benzīnu? Tas, ka man 340Zs vietā tajā brīdī ir 300Zs? Tas, ka man balons vispār netraucē un nekad nejūtu pārdzīvojumu dēļ tā atrašanos kaut kur dziļi bagāžniekā?
Vai tas, ka man tomēr ir ļoti komfortabls, ātrs un labs auto, kurā es "ieleju" mazāk naudas, nekā jūs savos auto - un jūs to nevarat pārdzīvot?
Lūdzu, argumentētus komentārus studijā!!! Nevis tukšu diršanu un izdomājumus.
Ja es gribēšu dīzeli, tad es iegādāšos Audi A8 4.2tdi vai VW Phaeton 5.0tdi, apmēram skaidrs?
Vai kādam vēl joprojām liekas īpatnēji tas, ka es zinu, kā ietaupīt naudu un izmantot to kādiem citiem mērķiem?

Un, galu galā, kas tur slikts, ka gāzei ir labāka detonācijas izturība, nekā piem E95? Lūdzu, sēdiniet galvas, dariet vēl sazin ko, lai iegūtu lielāku kompresiju un tik un tā viss būs ok!
Un vēl, kas var būt labāks par to, ka piebraucot uzpildīties, iepildīšanu veic gāzes stacijas cilvēks. Man atliek tikai samaksāt. Nekādas noķēzītas degvielas [censored]oles, nekāda salšana pie auto sliktos laika apstākļos un GALVENAIS, tie ir apm 20Ls pie "pilnas bākas" jeb balona iepildes = 60L, 42 Ls vietā!
Kā jums šāds komforts?


+999
Quattro Tomats

#136 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 05 June 2009 - 17:34

nu redz, tev vismaz ir labs auto un ganjau tikpat laba iekārta un viss rullē, bet lielākā daļa letiņu vēl joprojām lieto hvz kādas iekārtas. Regulāri taču šeit izskan kkādi jautājumi, ko lai dara, man salūza kkas, auto nelec, utt. un beigās izrādās ka tā ir veca mašīna ar nosprāgušu gāzes iekārtu, kuru nedz saimnieks jēdz remontēt nedz kāds serviss vispār ņem pretī. Lielākā daļa latvijas autoparka ir nojātas mašīnas, vienalga cik vecas, latvijā cilvēki vēl nav sapratuši ko nozīmē uzturēt auto, netikai paņemt līzingā uz 8 gadiem, vēl joprojām turpina pirkt nezināmas izcelsmes detaļas rumbulā vai "stūra bodē", un arī uzstādīt hvz kādas gāzes iekārtas. Un ja uz auto tiek uzstādīts vēl viens sarežģīts mezgls, tad tas nozīmē, ka tam arī kādreiz jāpievērš uzmanībajāveic apkope, remots, bet reāli jau notiek savādāk, tiek uzlikta pofig kāda iekārta viņa kkad atsprāgst cilvis turpina braukt ar to autiņu kamēr kkas vēl nojājas un tad viņš raksta šeit, ka nestabili strādā, nenormāls patēriņš, vai nelec. Un tādiem diemžēl ļoti gribas uzd!rst.....jo tracin šītas kad aiz taupīšanas pat savu taupāmo ierīci nevar reizi kkādā laika periodā pat pārbaudīt un vajadzības gadījumā saremontēt, bet tikai slavēt to kas stāv pagalmā, ekanomē naudu, bet nerūc....

Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 05 June 2009 - 17:36


#137 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 05 June 2009 - 17:50

nu redz, tev vismaz ir labs auto un ganjau tikpat laba iekārta un viss rullē, bet lielākā daļa letiņu vēl joprojām lieto hvz kādas iekārtas. Regulāri taču šeit izskan kkādi jautājumi, ko lai dara, man salūza kkas, auto nelec, utt. un beigās izrādās ka tā ir veca mašīna ar nosprāgušu gāzes iekārtu, kuru nedz saimnieks jēdz remontēt nedz kāds serviss vispār ņem pretī. Lielākā daļa latvijas autoparka ir nojātas mašīnas, vienalga cik vecas, latvijā cilvēki vēl nav sapratuši ko nozīmē uzturēt auto, netikai paņemt līzingā uz 8 gadiem, vēl joprojām turpina pirkt nezināmas izcelsmes detaļas rumbulā vai "stūra bodē", un arī uzstādīt hvz kādas gāzes iekārtas. Un ja uz auto tiek uzstādīts vēl viens sarežģīts mezgls, tad tas nozīmē, ka tam arī kādreiz jāpievērš uzmanībajāveic apkope, remots, bet reāli jau notiek savādāk, tiek uzlikta pofig kāda iekārta viņa kkad atsprāgst cilvis turpina braukt ar to autiņu kamēr kkas vēl nojājas un tad viņš raksta šeit, ka nestabili strādā, nenormāls patēriņš, vai nelec. Un tādiem diemžēl ļoti gribas uzd!rst.....jo tracin šītas kad aiz taupīšanas pat savu taupāmo ierīci nevar reizi kkādā laika periodā pat pārbaudīt un vajadzības gadījumā saremontēt, bet tikai slavēt to kas stāv pagalmā, ekanomē naudu, bet nerūc....


Domāju, šādiem eksemplāriem nav jēgas pat pievērst uzmanību. Ja auto netiek kopts vai ir sliktā stāvoklī, tad tas jau ir tikai laika jautājums, kad cilvēks būs spiests griezties servisā :blink: Vienalga, vai viņš "iet" uz benzīnu, dīzeli, raķešdegvielu vai oglēm :crazy:

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#138 xercogs

xercogs
  • Lietotājs
  • 168 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:Moto shoseja, stuntfighter, DURKA racing !

Pievienots 05 June 2009 - 21:33

Domāju, šādiem eksemplāriem nav jēgas pat pievērst uzmanību. Ja auto netiek kopts vai ir sliktā stāvoklī, tad tas jau ir tikai laika jautājums, kad cilvēks būs spiests griezties servisā http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vienalga, vai viņš "iet" uz benzīnu, dīzeli, raķešdegvielu vai oglēm http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Beidzot normālu, domājāšu cilvju viedoklis! :good:
MOTO spečux
Rez daļas, apkopes, remonts !
xercogs@inbox.lv

#139 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 29 July 2009 - 16:32

Sveiki! Tā kā esmu nonācis līdz domai, ka arī savu audi varētu aprīkot ar gāzes iekārtu, tad gribēju zināt, vai ir iespējams uzstādīt gāzes iešprici Audi 80 B3 1991. gada 1.8 monošpricei? Varbūt kāds varētu zināt tādu lietu vai arī ir saskāries ar to? Un ja nav iespējams, vai klasiskā sistēma ar vadības blokiem (un visām iespējamām papildus ekstrām) ir pieņemama alternatīva? Tas ir, negribu salonā gāzes smaku un sprādzienus filtra kastē, tāpēc arī esmu gatavs likt pēc iespējas labāku iekārtu. Paldies par atbildēm.

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#140 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 29 July 2009 - 17:08

liekas ka uz mono nevar uzlikt sekventalo ieshprici, jo nav no kaa signalu njemt, varbuut arii kljudos. iesaku sho vietu http://www.ss.lv/msg...pair/gophf.html
pats tur liku, vislabakaas atsauksmes no manis un daudziem cilveekiem
A200TQ

#141 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 29 July 2009 - 18:59

liekas ka uz mono nevar uzlikt sekventalo ieshprici, jo nav no kaa signalu njemt, varbuut arii kljudos. iesaku sho vietu http://www.ss.lv/msg...pair/gophf.html
pats tur liku, vislabakaas atsauksmes no manis un daudziem cilveekiem


Praktiski to pašu man pateica, kad es sodien zvanīju uz Tevis ieteikto vietu. Biju domājis tur uzstādīt, jo jau iepriekš par šo kantori biju lasījis labas atsauksmes. Lai arī tai monošpricei ir kaut kāds kompis, tomēr tas, visticamāk, dot tikai vienu impulsu, un sekvenciālajām sistēmām ar to ir par maz. Kaut kur šajā pašā forumā atradu šādu adresi http://www.metrinch.ru/catalog/51 bet, pieļauju, ka Latvijā tāda lieta diez vai būtu atrodama un uzstādāma. Es ceru, ka klasiskā sistēma ar vadības bloku man problēmas nesagādās. Lai arī autiņš neliekas ļoti jauns, tomēr gribas lai viss strādātu bez problēmām. Varbūt kāds zin, vai tajā Ganību dambja servisā uzstāda arī vārstu pret iespējamo gāzes šaušanu ieplūdes kolektorā?

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#142 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 29 July 2009 - 19:12

tur visu uzliks, bet jarekjinaas ka shad tad probleemas buus, jo klasiskaa sisteema tomeer ir duma, un reizeem gadaas gljuki. bet ietaupijums buus taa pat. ta kaa liec droshi.
A200TQ

#143 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 16 September 2009 - 12:25

Tātad - apsverot visus par un pret nolēmu tomēr uzstādīt gāzes iekārtu savam audi.
Sazvanījos ar PASSATizhi ieteikto Heinrihu, apspriedos par cenām un pēc pāris dienām braucu uzstādīt. Balons 45 litri, iekārta klasiskā, bet ar vadību no lambda zondes un automātisko pārslēgšanos pie noteiktas temperatūras un motora apgriezieniem. Viss tas izmaksāja 350 Ls, patika gan patīkami laipnā attieksme, gan arī padarītā darba kvalitāte, piemēram, bija centušies skrūvju vietas nohermetizēt utml. Nekadas papildus aizsardzības pret šaušanu kolektorā neielika, teicās, ka ieplūde monošpricēm esot īsa, tāpēc varbūtības gāzei tur uzkrāties esot maza; nav šāvis (tfu tfu tfu) un cerēsim ka nekas tur arī nešaus.
Uz vietas mani mēģināja pārliecināt par to, lai uzstādu klasisko sistēmu bez kompja, bet vismaz pagaidām es sūdzēties nevaru - atgāzes normālas, patēriņs arī apmierina. Viss strādā ideāli. Gan uz benzīna (shad tad pabraukāju, lai monošprice dabū pastrādāt), gan arī uz gāzes. Atšķirība jaudā nedaudz ir, bet praktiski tas ir minimāli. Vidējais patērīņš man galvenokārt ārpus pilsētām uz gāzes sanāca uz 8L/100km (pusotra mēneša laikā nobraucot aptuveni 3500 km); uz benzīna droshi vien būtu 6,5 līdz 7 L/100km. Ekonomiju vēl neesmu sācis rēķināt, bet Jēkabpilī uzpildot gāzi pa 29,8 sant/litrā, naudas maku pārņem patīkams prieks :)

Lai nebūtu tikai slavas dziesmas sarakstītas, tad varu arī pieminēt dažas negatīvas lietas - bagažniekā mazāk vietas (lai arī bērnu ratiņi tur joprojām bez problēmām lien iekšā); bija dažas reizes, kad iedarbinot uz benzīna un uzgāzējot paraustījās (iespējams, šprice kaut ko gļukoja :nez: ), bet nedaudz pagāzējot it kā viss kārtībā, radās sajūta it kā būtu gaiss vai tamlīdzīgī, lai gan degvielas sūknis visu laiku (arī uz gāzes) darbojas.
No sākuma absolūti nekādas gāzes smakas nebija, bet pēdējās nedēļas laikā parādījās tieshi kad mashīna stāv vai apstājas pie krustojuma, braucot nē. Cik mans deguns spēj nojaust, vaina varētu būt savienojumā, kur vara gāzes trubiņa pieiet reduktoram. Bet nu to lai gāzes kantoris skatās, kaut kad, kad būs laiks, jāaizbrauc.

Kopumā esmu apmierināts par šo izvēli, arī apkārtējo dzēlīgās piezīmes aka "gāze smird un nerullē" ir norimušās. Protams, kopējo vedriktu varēšu izteikt tikai tad, kad būšu iekārtu atpelnījis.

Šo rakstu rediģēja coldars: 16 September 2009 - 13:55

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#144 kh

kh
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzīvesvieta:TLL

Pievienots 16 September 2009 - 13:28

lai gan degvielas sūknis visu laiku (arī uz gāzes) darbojas.


Nu tā tam toč nav jābūt, kolīdz ieslēdzas gāze, sūknim ir jāatslēdzas- ja vien nav mehāniskais.

#145 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 September 2009 - 13:43

nee. pusliidz gudraam sistemaam suknis iet vis laik. ja suknis neiet, dzineja ecu atsleedz aizdedzi.

Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 16 September 2009 - 13:43

A200TQ

#146 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 16 September 2009 - 13:53

Nu tā tam toč nav jābūt, kolīdz ieslēdzas gāze, sūknim ir jāatslēdzas- ja vien nav mehāniskais.


Cik es saprotu, tad benzīna gadījumā sūknis, ieslēdzot aizdedzi, padarbojas pāris sekundes un tad atslēdzas (it kā uzpumpē spiedienu), kad piešķil un motors darbojas, tad sūknis strādā visu laiku. Savukārt pārslēdzoties uz gāzi, sūknis turpina strādāt, lai dzesētu monošprici, dzenot caur tās korpusu benzīnu. Tāpēc tukša bāka nav vēlama, lai nenokauj sūkni. Ja kas, tad vismaz manā gadījumā sūknis ir elektriskais pie labā aizmugurējā riteņa. Varbūt kādām citām degvielas padeves sistēmām vinju var atslēgt, bet tur lai runā gudrāki :svilpo:

Šo rakstu rediģēja coldars: 16 September 2009 - 13:54

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#147 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 16 September 2009 - 13:55

klasiskai sistemai suukni atsleedz. citaam nee. sekventalai shpricej arii suknis iet cauru laiku
A200TQ

#148 kh

kh
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzīvesvieta:TLL

Pievienots 16 September 2009 - 13:58

klasiskai sistemai suukni atsleedz. citaam nee. sekventalai shpricej arii suknis iet cauru laiku

Hmm, zinot, ka sūknim stāv 20A drošeklis, ~puse no šitādas jauda visu laiku tiek nolaista podā?

#149 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 16 September 2009 - 14:26

klasiskai sistemai suukni atsleedz. citaam nee. sekventalai shpricej arii suknis iet cauru laiku


Bet kā tad tur īsti jābūt - jāstrādā tam sūknim vai nē? Man vinš strādā visu laiku, pārbaudīju vienkārši pataustot, šis darbojas arī uz gāzes. Tad jau sanāk, ka mana loģika iepriekšējā postā ir galīgi garām?

Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#150 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 16 September 2009 - 16:59

ir jāstrādā. Sekvenciālajām iekārtām, piemēram pārslkēgšanās uz benzīnu notiek dažās sekundes simtdaļās, un var izvēlēties pie kādiem apgriezieniem lai pārslēdzas (ja grib lai tā notiek). Attyiecīgi degvielas spiedienam jābūt pastāvīgi.
A90TQ




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)