varbūt kāds zinošs cilvēks var pakomentēt šo te, cik daudz no tā ir taisnība?

Pievienots 05 June 2009 - 09:45
Pievienots 05 June 2009 - 09:50
Pievienots 05 June 2009 - 09:55
Pievienots 05 June 2009 - 10:06
kaut kur pa ausu galam esmu dzirdējis, ka mašīnām liek ne tikai propāna-butāna iekārtas, bet arī dabasgāzes! sakot, ka Latvijā esot tikai dažas uzpildes stacijas, bet cenas ir nesalīdzināmi zemākas par parasto propānbutānu! stāstot, ka no Rīgas līdz Daugavpilij varētu aizbraukt par 3-5 Ls!
varbūt kāds zinošs cilvēks var pakomentēt šo te, cik daudz no tā ir taisnība? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pievienots 05 June 2009 - 10:12
Pievienots 05 June 2009 - 10:16
Pievienots 05 June 2009 - 10:33
Pievienots 05 June 2009 - 11:04
Pievienots 05 June 2009 - 11:56
Pievienots 05 June 2009 - 13:11
Interesē trīs lietas:
1.Cik varētu maksāt gāzes iekārtas uzstādīšana 2.8 30V motoram?
2.Cik maksā no servisa izziņa par to ka auto ir pareiz un derīgi pārbūvēts?
3.Cik maksā CSDD visu to lietu savest kārtībā?
Pievienots 05 June 2009 - 13:29
Pievienots 05 June 2009 - 13:30
Ja pareizi atceros reiz interesējos un cena nebij pat simtos ja tu runā tieši ne par propan/butan gāzi.visi tik kosmoss, kosmoss. cik tad ir tas kosmiskais cipars prieks CNG?
neatrodu nevienu ciparu neta. bet ielas esmu manijis amerikanu dzipus un businus ar tiem milzu baloniem uz jumta.
Pievienots 05 June 2009 - 15:49
Pievienots 05 June 2009 - 17:12
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
Pievienots 05 June 2009 - 17:24
Vot, tagad es sākšu lamāties uz gāzes iekārtas "nolicējiem"... Cik jums pašiem ir bijuši dzīvē auto ar gāzes iekārtu?
Kāpēc runāt muļķības un pašiem kaut ko izdomāt, ja nekad jums nav bijusi saskarsme ar labu gāzes sistēmu?
Itālijā, Vācijā, Polijā vispār, Lietuvā ir ļooooti daudz auto aprīkoti ar gāzes sistēmām! Tad ko jūs gribat teikt, viņi visi idioti, bet mēs te baigi gudrie?
- Gāze ir lētāka
- Gāze ir "tīrāka" apkārtējai videi
- ja jau tik ļoti izjūtat tos jaudas zudumus, kurš tad traucē tajā "atvilkšanas" brīdī pārslēgties uz benzīnu?
Un, kam vispār rausta, ar ko mans S8 aprīkots? Kas tieši šajā brīdī jums liekas smieklīgi vai nepieņemami? Tas, ka es braucu lētāk nekā ar benzīnu? Tas, ka man 340Zs vietā tajā brīdī ir 300Zs? Tas, ka man balons vispār netraucē un nekad nejūtu pārdzīvojumu dēļ tā atrašanos kaut kur dziļi bagāžniekā?
Vai tas, ka man tomēr ir ļoti komfortabls, ātrs un labs auto, kurā es "ieleju" mazāk naudas, nekā jūs savos auto - un jūs to nevarat pārdzīvot?
Lūdzu, argumentētus komentārus studijā!!! Nevis tukšu diršanu un izdomājumus.
Ja es gribēšu dīzeli, tad es iegādāšos Audi A8 4.2tdi vai VW Phaeton 5.0tdi, apmēram skaidrs?
Vai kādam vēl joprojām liekas īpatnēji tas, ka es zinu, kā ietaupīt naudu un izmantot to kādiem citiem mērķiem?
Un, galu galā, kas tur slikts, ka gāzei ir labāka detonācijas izturība, nekā piem E95? Lūdzu, sēdiniet galvas, dariet vēl sazin ko, lai iegūtu lielāku kompresiju un tik un tā viss būs ok!
Un vēl, kas var būt labāks par to, ka piebraucot uzpildīties, iepildīšanu veic gāzes stacijas cilvēks. Man atliek tikai samaksāt. Nekādas noķēzītas degvielas [censored]oles, nekāda salšana pie auto sliktos laika apstākļos un GALVENAIS, tie ir apm 20Ls pie "pilnas bākas" jeb balona iepildes = 60L, 42 Ls vietā!
Kā jums šāds komforts?
Pievienots 05 June 2009 - 17:34
Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 05 June 2009 - 17:36
Pievienots 05 June 2009 - 17:50
nu redz, tev vismaz ir labs auto un ganjau tikpat laba iekārta un viss rullē, bet lielākā daļa letiņu vēl joprojām lieto hvz kādas iekārtas. Regulāri taču šeit izskan kkādi jautājumi, ko lai dara, man salūza kkas, auto nelec, utt. un beigās izrādās ka tā ir veca mašīna ar nosprāgušu gāzes iekārtu, kuru nedz saimnieks jēdz remontēt nedz kāds serviss vispār ņem pretī. Lielākā daļa latvijas autoparka ir nojātas mašīnas, vienalga cik vecas, latvijā cilvēki vēl nav sapratuši ko nozīmē uzturēt auto, netikai paņemt līzingā uz 8 gadiem, vēl joprojām turpina pirkt nezināmas izcelsmes detaļas rumbulā vai "stūra bodē", un arī uzstādīt hvz kādas gāzes iekārtas. Un ja uz auto tiek uzstādīts vēl viens sarežģīts mezgls, tad tas nozīmē, ka tam arī kādreiz jāpievērš uzmanībajāveic apkope, remots, bet reāli jau notiek savādāk, tiek uzlikta pofig kāda iekārta viņa kkad atsprāgst cilvis turpina braukt ar to autiņu kamēr kkas vēl nojājas un tad viņš raksta šeit, ka nestabili strādā, nenormāls patēriņš, vai nelec. Un tādiem diemžēl ļoti gribas uzd!rst.....jo tracin šītas kad aiz taupīšanas pat savu taupāmo ierīci nevar reizi kkādā laika periodā pat pārbaudīt un vajadzības gadījumā saremontēt, bet tikai slavēt to kas stāv pagalmā, ekanomē naudu, bet nerūc....
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
Pievienots 05 June 2009 - 21:33
Beidzot normālu, domājāšu cilvju viedoklis!Domāju, šādiem eksemplāriem nav jēgas pat pievērst uzmanību. Ja auto netiek kopts vai ir sliktā stāvoklī, tad tas jau ir tikai laika jautājums, kad cilvēks būs spiests griezties servisā http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vienalga, vai viņš "iet" uz benzīnu, dīzeli, raķešdegvielu vai oglēm http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Pievienots 29 July 2009 - 16:32
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
Pievienots 29 July 2009 - 17:08
Pievienots 29 July 2009 - 18:59
liekas ka uz mono nevar uzlikt sekventalo ieshprici, jo nav no kaa signalu njemt, varbuut arii kljudos. iesaku sho vietu http://www.ss.lv/msg...pair/gophf.html
pats tur liku, vislabakaas atsauksmes no manis un daudziem cilveekiem
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
Pievienots 29 July 2009 - 19:12
Pievienots 16 September 2009 - 12:25
Šo rakstu rediģēja coldars: 16 September 2009 - 13:55
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
Pievienots 16 September 2009 - 13:28
lai gan degvielas sūknis visu laiku (arī uz gāzes) darbojas.
Pievienots 16 September 2009 - 13:43
Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 16 September 2009 - 13:43
Pievienots 16 September 2009 - 13:53
Nu tā tam toč nav jābūt, kolīdz ieslēdzas gāze, sūknim ir jāatslēdzas- ja vien nav mehāniskais.
Šo rakstu rediģēja coldars: 16 September 2009 - 13:54
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
Pievienots 16 September 2009 - 13:55
Pievienots 16 September 2009 - 13:58
Hmm, zinot, ka sūknim stāv 20A drošeklis, ~puse no šitādas jauda visu laiku tiek nolaista podā?klasiskai sistemai suukni atsleedz. citaam nee. sekventalai shpricej arii suknis iet cauru laiku
Pievienots 16 September 2009 - 14:26
klasiskai sistemai suukni atsleedz. citaam nee. sekventalai shpricej arii suknis iet cauru laiku
Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd
Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro
Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)
Pievienots 16 September 2009 - 16:59
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)