

Informācija par gāzi
#1411
Pievienots 25 May 2012 - 20:22

#1412
Pievienots 25 May 2012 - 20:24
ceru ar gāzi iekļauties 5 ls uz simtu tad es būšu dikti apmierināts..

Šo rakstu rediģēja Ziggiy: 25 May 2012 - 20:23
#1413
Pievienots 25 May 2012 - 20:24
labāk rēķini pilsētas režimu-tā būs drošākBenzīnu man vidēji rija robežās 10-11L uz simtu...

#1414
Pievienots 25 May 2012 - 20:33
Rumkola ir tieši laikā...



Tagat ir tikai 1 problēma...





#1415
Pievienots 25 May 2012 - 21:00

#1416
Pievienots 25 May 2012 - 21:03



#1417
Pievienots 25 May 2012 - 21:17
idejas?
Posti: 777

#1418
Pievienots 25 May 2012 - 22:12
apsveicu-tagad būs ~6-7lsgāze pret ~12-14ls benža http://www.audi-style.lv/forum/public/st... (pa pilsētu)
ha, es ar savu b3 ar 2.0 briivi 450 liidz pat 500 km varu nozaagjeet ar 50 litriigu balonu


Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1419
Pievienots 26 May 2012 - 02:01
Skatos šis topiks jau kādu laiku ir pieklusis...
ā un vel.. nekur īpaši neatrodu infu par tādām sprauslām kas man sēž zem kapota ALEX type 30.. kaut kur ieraudzīju ka tas ir analogs VALTEKS sprauslām..
Kāda infa konkrēti interesē? No pieredzes. valteka poddzelka. Kā zināms pats valteks nav nekas dižzs.


karoch saakushaas kautkaadas shaizes 2.8 ACK, sagaazeets saacis riistiities, biju pie Soldier uz apkopi viss bija ok a tagad dodot virsuu ar augstaaku robu burbuljo...izteikti starp 1000 un 2000 apgriezieniem, ja tur apgriezienus tad itkaa neriistaas.Nochekoju visas trubinjas itkaa nekur nekas nav aizlocījies, sveces pirms 15000 ieliktas origjinaalaas.konkreeti besii taa riistiishanaas
idejas?
Aizdedzes sistēma jāčeko visdrīzāk.Bet vispirms jāsaregulē pareizs maisījums. Ir bijušas identiskas problēmas, kad uz 1000-2000 pie slodzes(dodot virsū) dzorgājas mašīna. Var just ka ir misfire pa cilindriem. Atver tumsā pārsegu- tur z-svētku eglīte. Nomainīja sveces kļuva labāk. Pēc laika atkal. Izrādījās arī spoles beigtas bija.
Kāds varbūt varētu paskaidrot šo fenomenu.. tas ka pie slodzes itkā skaidrs, grūtāk caursist blīvāku degmaisījumu. Bet kāpēc tieši pie zemiem RPM...
Šo rakstu rediģēja kjemals: 26 May 2012 - 02:06
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1420
Pievienots 26 May 2012 - 14:44
p.s. tas ir izejot no tā, ka sen-sen lasītā PSRS laiku grāmatā par motoru diagnostiku bija teksts "...uzdegums uz vārstiem..." - "...cilindrs nestabili strādā pie zemiem apgriezieniem..."
Šo rakstu rediģēja wraith: 26 May 2012 - 14:45
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1421
Pievienots 26 May 2012 - 14:49
#1422
Pievienots 26 May 2012 - 16:11
Protams bija doma likt kautko(labāku),bet zinu ka auto maximums būs vēl lietošanā gadu.
p.s parasti jau tie kas uzstāda,cerams ka zin ko dara(it sevišķi ar jau vairāku gadu pieredzi).
Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 26 May 2012 - 16:13
#1423
Pievienots 26 May 2012 - 17:29
nākošnedēļ likšu sev gāzes iekārtu. meistars teica ka pamat komplektā parasti piedāvā valtek sprauslas. es gan gribētu likt lkaut ko labāku - Hana vai OMVL. teica, ka Hana sprauslu gadījuma vajadzēs piemaksāt 225 ls, OMVL 125. kāds var pateikt cik šādas sprauslas apmēram maksā vispār?
Tevi baigi apčakarē(cenu ziņā)

A pastāsti kādu iekārtu Tev liks?!

P.S. Piemaksājot tos 220 ls Tu jau varētu uzlikt Matrix sprauslas, kas ir krietni precīzākas un ātrākas par hanām.
Šo rakstu rediģēja kjemals: 26 May 2012 - 17:32
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1424
Pievienots 26 May 2012 - 17:39
#1425
Pievienots 26 May 2012 - 17:55
Es savam C5 esmu ticis pie šāgām http://www.elpigaz.com/230514,2.dhtml gāzes sprauslām. patreiz neko nemāku pateikt ir tikai 35km noripināts bet nu pagaidām iebildumu nav.
Ar šādām esmu nobraucis kādas 20 štukas. viņām tur daudz savienojuma vietu uz gumijām.. Ar laiku sāka piesmirdēt. Paskaļas, bet savādāk problēmu nebija. Vēlāk patestējot, izskatījās arī ka ražības diezgan atšķirās. Testēju, jau kad bija pabrauktas, nevis jaunas.
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1426
Pievienots 26 May 2012 - 18:03
#1427
Pievienots 26 May 2012 - 18:29
Par ražību- man stāv iekārta, kurai ir tāda opcija. Skatās, kā mainās sprauslu inj_ms un veic korekcijas atvēršanās laikos. Tev visdrīzāk nebūs.
Man galvā stāv aptuvens devaisa projekts, sprauslu ražību testēšanai. Ideja- saspiesta gāze,sprauslas, izplešanās caurulītes, 4 map sensori, spraulslu vadības impulsi, kurus vada kāds procis,un attiecīgi, nolasa dP/dt dažādos laika intervālos.Kā arī varētu pētīt sprauslu nostrādes ātrumus. Kā vienmēr nav laika..

Hvz varbūt kādam gāzes servisam ir tāds aparāts.. neesmu diži interesējies.
Šo rakstu rediģēja kjemals: 26 May 2012 - 18:29
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1428
Pievienots 27 May 2012 - 08:26
Neesmu vel paspējis uzvanīt nevienam kantorim, vai viņi uzņemas konkrēto motoru aprīkot ar LPG, bet tikko kautkur lasiju, ka neviens lāgā negribot uzņemties konkrēto darbu

Vai tad ir tik traki?
Viens spečuks atkal saka, ka aprīkot šo dzinēju ar LPG, ir tas pats kas ši motora šprici noskalot podā.
Interesē jebkāds viedoklis par 2.0 16v krustojumu ar LPG.
Paldies!
P.S. Meklētājā neatradu līdzīgu "tēmu" kas būtu kaut cik "svaiga"
Šo rakstu rediģēja nezaaliitis: 27 May 2012 - 09:09
Audi 90 quattro TYP 85 2.3 20v 7A Quattro Typ 85 Izdzīvošana Jeb ķap-ļap Projekts
Audi Coupe quattro TYP 85 2.2. 20vt AAN
Audi 100 C4 2.3 AAR dugots Folkreisa brīnums
#1429
Pievienots 27 May 2012 - 08:51
p.s nevaru atrast Tavējo telef.nr-vizualizēti apstāstītu kas un kā

Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 27 May 2012 - 09:06
#1430
Pievienots 27 May 2012 - 09:52
Kāda infa konkrēti interesē? No pieredzes. valteka poddzelka. Kā zināms pats valteks nav nekas dižzs. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Uzliku kkad tādu alexu savam klientam. nobrauca apmēram 4tūkst. km sprauslas atviebās. motors sāka dzorgāties. Tāda sajūta ka viena sprausla iesprūdusi, gāž gāzi, cita neiet vispār. pārskaloju, nokalibrēju pēc dienas tas pacsss. Nomainīju pa garantiju citas. Nojātās uzliku uz sakarīgas iekārtas,izkompensēja ražības, pagaidām braukāju testēšanai-iet.. Vairāk ar tādām negribu eksperimentēt.. Labāk lai ir OMVL, Matrix, Hana, BRC.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Aizdedzes sistēma jāčeko visdrīzāk.Bet vispirms jāsaregulē pareizs maisījums. Ir bijušas identiskas problēmas, kad uz 1000-2000 pie slodzes(dodot virsū) dzorgājas mašīna. Var just ka ir misfire pa cilindriem. Atver tumsā pārsegu- tur z-svētku eglīte. Nomainīja sveces kļuva labāk. Pēc laika atkal. Izrādījās arī spoles beigtas bija.
Kāds varbūt varētu paskaidrot šo fenomenu.. tas ka pie slodzes itkā skaidrs, grūtāk caursist blīvāku degmaisījumu. Bet kāpēc tieši pie zemiem RPM...
Paldies par atbildi...
Cerams ka tev vienkārši nepaveicās..
Pastāsti man tādu štelli... Pie jebkura kompja var piespraust jebkuras sprauslas..?
#1431
Pievienots 27 May 2012 - 10:45
Tevi baigi apčakarē(cenu ziņā) http://www.audi-style.lv/forum/public/st... pat ja Tev tur ir V8 motors.. Meistars lohs, ja pa to pašu cenu nevar piedāvāt OMVL sprauslas valteku vietā, cenu starpība ir pārāk minimāla(nu nejau 100 un pat ne 50 ls!!), lai liktu tos sūdus. Es vairāk nelieku, atēdos..
A pastāsti kādu iekārtu Tev liks?! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
P.S. Piemaksājot tos 220 ls Tu jau varētu uzlikt Matrix sprauslas, kas ir krietni precīzākas un ātrākas par hanām.
Liks polijas iekārtu LPGTECH. Vis kopā (gāzes spiediena un vakuuma sensors, dators, temperatūras devēji, gāzes līmeņa devējs un reduktors Shark, sprauslas(valtek gadījuma) +darbs) 450 ls.
autiņš man ir ar četriem cilindriem, 2.0 turbo 118 kw
#1432
Pievienots 27 May 2012 - 12:35
Viens spečuks atkal saka, ka aprīkot šo dzinēju ar LPG, ir tas pats kas ši motora šprici noskalot podā.
Interesē jebkāds viedoklis par 2.0 16v krustojumu ar LPG.
Paldies!
Tā jau arī ir. Palasi kaut vai par NG - tā pati sistēma [ar dažām elektroniskas dabas atšķirībām] un tas pats stāsts. Ja baigi sekosi līdzi sistēmas stāvoklim, varbūt izdosies to uzturēt, bet patēriņš ar pirmo vai otro paaudzi tāpat būs lielāks kā ar ceturto.
Te jau būtu labāk uzlikt kaut kādu motroniku no kāda cita ražotāja 2.0 16v un ceturto paaudzi...
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1433
Pievienots 27 May 2012 - 13:33
Man galvā stāv aptuvens devaisa projekts, sprauslu ražību testēšanai. Ideja- saspiesta gāze,sprauslas, izplešanās caurulītes, 4 map sensori, spraulslu vadības impulsi, kurus vada kāds procis,un attiecīgi, nolasa dP/dt dažādos laika intervālos.Kā arī varētu pētīt sprauslu nostrādes ātrumus. Kā vienmēr nav laika.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Biju polijā gāzes izstādē tur tāds aparāts maxāja nedaudz pāri 1k eur, gatavs stends. Tikai spiediena lasīšanai bišku cita ideja-mehāniska laikam bija.
Hvz varbūt kādam gāzes servisam ir tāds aparāts.. neesmu diži interesējies.
Vot šitā tēma pašlaik nodarbina mani - supergolfam, izskatās, ka ir problēma ar nevienmērīgu atvēršanās laika un/vai plūsmas sadalījumu, sākām būvēt lambda vadību bet rādījumi uz gāzes ārprātā lēkā. Ir doma, ka vajadzēs pieķerties pie špriču "piedzīšanas" bet uz roku/aci to izdarīt ir pagrūti (neiespējami?). Tiesa, padomā bija izmantot VIENU map sensoru, vairāku gadījumā tiem rādījumi var atšķirties un vajadzētu vēl arī tos kalibrēt. Nu jā, sanāks bišku vairāk roku darba, noraut trubu, pārlikt, salasīt parametrus, piekoriģēt, visu par jaunu. Bet toties izmaksu ziņā varētu būt labāk

Runāju ar zināmu gāzesvīru, izskatās ka šāds risinājums, ja sanāktu precīzs un izmaksu ziņā saprātīgs, varētu interesēt arī šamos, jo viņi paši šprices kalibrēt kaut kur ved.
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1434
Pievienots 27 May 2012 - 14:29
nezaaliit-uzvani šitiem te(Kauguros):29223805.
p.s nevaru atrast Tavējo telef.nr-vizualizēti apstāstītu kas un kā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
da tev jau ir 8 vaarstigais? vai tad nee? tie 16v ir galiiga liela probleemchupinja, pat kauguros negribiigi njem pretii
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1435
Pievienots 27 May 2012 - 16:52
viss jau ok būtu. Ja pa to cenu piedāvātu kaut OMVL. Da labi, kautvai pa lielu cenu uzreiz piedāvātu OMVL. Uz 4 cilindriem rubīt cenu starpība starp valtek-omvl-hana pāri pa 100ls- neko vārīšanās. Bet tā laikam daudzi daraLiks polijas iekārtu LPGTECH. Vis kopā (gāzes spiediena un vakuuma sensors, dators, temperatūras devēji, gāzes līmeņa devējs un reduktors Shark, sprauslas(valtek gadījuma) +darbs) 450 ls.
autiņš man ir ar četriem cilindriem, 2.0 turbo 118 kw


Es tiko ieliku Raņķa dambī pie akmens tilta .29228075 (Uģis). PAgaidām sūdzēties nevaru... laigan gāzi ielika piektdien...
Paldies par atbildi...
Cerams ka tev vienkārši nepaveicās..
Pastāsti man tādu štelli... Pie jebkura kompja var piespraust jebkuras sprauslas..?
Nu jā man nepaveicās kādas pāris reizes, citas ir paveicies. Tev paveicās, citam neveicās.Tādi ir tie valtekveidīgie,nekad nezini kā viņas strādās un kad atviebsies



Bet es te nesaku ka Tev viņas uzreiz nost jārauj ir- brauc, testē, tas vienmēr ir interesanti(man vismaz)
Par kompi vs sprauslu saderību. Praktiski jā, pat ja kādā kompī nav konkrētu sprauslu izvēlnē, tad izvēlas tādas kurām pretestība sakrīt! un milisekundes +/-.
Vot šitā tēma pašlaik nodarbina mani - supergolfam, izskatās, ka ir problēma ar nevienmērīgu atvēršanās laika un/vai plūsmas sadalījumu, sākām būvēt lambda vadību bet rādījumi uz gāzes ārprātā lēkā. Ir doma, ka vajadzēs pieķerties pie špriču "piedzīšanas" bet uz roku/aci to izdarīt ir pagrūti (neiespējami?). Tiesa, padomā bija izmantot VIENU map sensoru, vairāku gadījumā tiem rādījumi var atšķirties un vajadzētu vēl arī tos kalibrēt. Nu jā, sanāks bišku vairāk roku darba, noraut trubu, pārlikt, salasīt parametrus, piekoriģēt, visu par jaunu. Bet toties izmaksu ziņā varētu būt labāk http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Runāju ar zināmu gāzesvīru, izskatās ka šāds risinājums, ja sanāktu precīzs un izmaksu ziņā saprātīgs, varētu interesēt arī šamos, jo viņi paši šprices kalibrēt kaut kur ved.
nu man bija gadījums kad motors uz tukšgaitu raustījas, arī nevilka kā nākas. Slēgājot sprauslas, atradu vainīgo stobru. Tad vienkārši piegriezu uz to sprauslu korekciju + kādi 18% (atradu kad vislabāk strādā) Bet nu jā, tas bija pagaidu risinājums un precīzi tur tā neko nesaregulēsi..
nu gāzes map sensori jau nav diži dārgi. priekš tādas iekārtas domāju varētu noziedot.. Nokalibrēt varētu, ja visus 4 pieslēdz vienam tilpumam un tad tur dzen spiedienu un lasa ko kurš dod ārā, paņem vidējo un uztaisa korekcijas, ne? Ok, ja pats sev, vienas-divas sprauslas šad tad patestēt var jau arī ar vienu MAPu, bet priekš gāzesvīra, šis risinājums pārāk čakarīgs..
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1436
Pievienots 27 May 2012 - 21:37
karoch saakushaas kautkaadas shaizes 2.8 ACK, sagaazeets saacis riistiities, biju pie Soldier uz apkopi viss bija ok a tagad dodot virsuu ar augstaaku robu burbuljo...izteikti starp 1000 un 2000 apgriezieniem, ja tur apgriezienus tad itkaa neriistaas.Nochekoju visas trubinjas itkaa nekur nekas nav aizlocījies, sveces pirms 15000 ieliktas origjinaalaas.konkreeti besii taa riistiishanaas
idejas?
shodien bish pajaucu probleema atrisināta, bet tagad ir dažādas pārdomas par to kāpēc šis ir noticis, izraavu visas sveces 2. cilindraa svecei viss korpuss taads gaishi bruuns, apdedzis vai devis cauri korpusaa hvz, sho diivaino sveci nomainiiju uz citu, pagaidaam viss rukā, vēl atklaaju ka shii pasha 2.cilindra svečvadam spoles gals ir sachakareets, nolausta daļa no vidus blekjiisha+trūkst fiksaacijas atsperiite, tāpēc tagad ir jautaajums vai shii svece nevareeja nospraagt deelj shii daljeeji sachakareetaa svechvada?Vai arii shaads aplauzts svechvads neko taadu nevar izdariit un taa ir vienkaarshi sakritība?
Posti: 777

#1437
Pievienots 29 May 2012 - 20:52
Nu tā rezumē 10l-11l/100km benzīna vietā ar gāzi sanāk aptuveni 13l\100km gāze....
Nu to arī svinu ar kārtējo rumkolu..

#1438
Pievienots 04 June 2012 - 13:58
Aizbraucot uz servisu man uzreiz pateica ka vajag pirms speciālas sveces, kas ir paredzēti gāzei. maksa ap 7-8 ls. un pēc tam jau skatīties vadus un visu pārējo.
Var būt kāds sastopas ar šo problēmu, var kaut ko ieteikt, kā rīkoties.
p.s. sveces ieteica šitas http://www.ngk.de/en...40/PFR7G/16500/
#1439
Pievienots 04 June 2012 - 14:01
- Plashs atbalsta
Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami
#1440
Pievienots 04 June 2012 - 18:48
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)