Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1381 janka65

janka65
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija - Jelgava,Ireland - Rush
  • Intereses:Auto, moto

Pievienots 07 May 2012 - 13:26

Kāds var pateokt kurus motora devejus izmanto inžektor-tipa gazes kompis.Motors 2.8 AAH
Špaktele dara brīnumus..... ar mašīnām, mājām, sievietēm.

#1382 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 07 May 2012 - 13:27

Špriču vadus, lambda zondi/zondes. Viss.
Un, protams, saujiņu ar savējiem.

Šo rakstu rediģēja wraith: 07 May 2012 - 13:28

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1383 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 07 May 2012 - 13:48

RPM aizmirsi no spoles! un OBD ja tads ir!

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1384 cabrio2.0

cabrio2.0
  • Lietotājs
  • 414 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, vidzeme
  • Intereses:auto, mūzika, laba laika pavadīšana u.c.

Pievienots 07 May 2012 - 14:05

bildi un cenas studijaa http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


man ir šāds variants
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls

Bet daudzi jau negrib rokas smērēt skrūvējot pāreju :P un kad braucu uz vāciju, tad šitajā pārejā ieskrūvēju iekšā Vācijas pāreju...
maksāja pirms trim gadiem ar visu pāreju kādi 12Ls, bet cik zinu,tad tagad dārgāk...

Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 07 May 2012 - 14:07

Audi Cabrio 97. B4 2.0. 85kwBMW Z4 03' E85 3.0i 172kwSubaru Impreza wrx-sti 05' 2.5T 252kwAudi A6 C7 11' 3.0d quattro [s]180kw 213kw audi A6 C4 96' 2,5 Tdi quattro 132kw

#1385 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 May 2012 - 16:32

Hmmm, uzstādītu jau es pats.. interesanti, to procesoru nevar dabūt kkur lētāk?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1386 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 May 2012 - 17:24

Varbūt labāk vienkārši pameklēt vai kaut kur nav pieejams čipsis priekš gāzes? Šitādi krāmi tehniski ir muhļīšanās dēļ nevarēšanas sastaipīt vadības blokam kartes, nekas vairāk. Ja viena no aizdedzes kartēm būtu priekš tik augsta oktānskaitļa kā gāzei, vajadzība pēc tāda krāma atkristu.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1387 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 May 2012 - 17:27

Domāju, ka vienkāršāk ir atrast to muhlējamo verķi, nekā čipsi priekš gāzes.... :hihi:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1388 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 May 2012 - 17:34

Vienkāršāk - droši vien. Tāpat kā powerbox priekš dīzeļa :hihi:
Es, ļoti iespējams, dabūšu noorganizēt lai man uztaisa kaut ko līdzīgu priekš divu signālu pārveides lai varētu LH-jetu uzlikt, bet jebkurā gadījumā tas būs tikai laika jautājums lai uztaisītu pareizi, bez kaut kādiem muhļāmajiem pa vidu.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1389 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2953 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 07 May 2012 - 18:42

man ir šāds variants



Bet daudzi jau negrib rokas smērēt skrūvējot pāreju http://www.audi-style.lv/forum/public/st... un kad braucu uz vāciju, tad šitajā pārejā ieskrūvēju iekšā Vācijas pāreju...
maksāja pirms trim gadiem ar visu pāreju kādi 12Ls, bet cik zinu,tad tagad dārgāk...



nu uz sho es teemeeju! tikai tad man vajadzeetu trubu paarvilkt uzpildei no apakshas uz korkjiiti! jebajaa mksaa 12 jevro + 7 jevro suutiishana!

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#1390 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 07 May 2012 - 19:35

Ja nu kāds zin un prot sačipot Hitachi MMS100/200 vadības bloku, kas iet uz AAH motora, priekš gāzes you're welcome :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1391 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 07 May 2012 - 22:01

Man tas variant patik labak,neka kolhoze ap parastu uzpilde
Ievietotais attēls
Ievietotais attēls

Šo rakstu rediģēja Soldier: 07 May 2012 - 22:02

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#1392 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 07 May 2012 - 23:20

Varbūt labāk vienkārši pameklēt vai kaut kur nav pieejams čipsis priekš gāzes? Šitādi krāmi tehniski ir muhļīšanās dēļ nevarēšanas sastaipīt vadības blokam kartes, nekas vairāk. Ja viena no aizdedzes kartēm būtu priekš tik augsta oktānskaitļa kā gāzei, vajadzība pēc tāda krāma atkristu.

Un kas notiks, kad pārslēgsies uz benzīnu? Idiāls gāzei nav idiāls benzīnam, ja būs sakruķīts idiāli gāzei, uz benzīnu detonēs, tāpēc, sistēmai jābūt tik gudrai, lai būtu atšķirīga aizdedze vienam un otram degvielas veidam zibenīgi, kā to varētu panākt ar vienu standarta vadības bloku bez "muhļīšanas" nav ne jausmas, bet pat "muhļīšana" gāzeriem LV jau skaitās augstākā pilotāža, >95% braukā bez aizdedzes korektora. Principā jau ideja par aizdedzes korektoru dzima dēļ CNG augstā oktāna, taču, protams, saviem "mīluļiem" vēlot to labāko var palutināt ar aizdedzes korektoru arī LPG, īpaši paaugstinātas veiktspējas agregātiem.

Es tā filozofējot iedomājos, ka laba saderība varētu būt gazificētiem flex fuel aparātiem - tiem kas paredzēti E85 un paši atpazīst bākas saturu, drošvien tiem aizdedzes adaptācijas koridors ir ieprogramēts plašāks.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1393 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 May 2012 - 00:14

Kas notiks kad pārslēgsies uz benzīnu? Tas pats kas patlaban, ielejot 98. vietā 95. vai otrādi - priekš motora ar kompresijas pakāpi virs 10 kā kaut vai manam NG tie divi dažādu oktānskaitļu benzīni jau ir dažādas degvielas un ar to vecais labais astoņdesmito gadu sākuma/vidus EZ127K aizdedzes bloks lieliski tiek galā :hihi: Protams, tas pats attiecas arī uz motroniku, kurā nonāca vecās tehnoloģijas vienā kastītē - divas dažādas aizdedzes kartes, katra savai degvielai, kuras kompis pēc vajadzības groza agrākas un vēlākas un ja vajag, pārslēdzas starp tām. Atliktu tikai vienu no tām sagrozīt priekš gāzes, tikai jautājums, kuru - ja par apakšējo atstās to, kas domāta 98., tad ielejot 95. var sanākt detonācija un kļūdas, bet ja to, kas 95., tad braukšana ar benzīnu visdrīzāk būs ar "miegainu" motoru dēļ diezgan vēlas aizdedzes.

Motronika darbības pamatu apraksts ir pilns nets. Varbūt kādreiz iemācīšos arī kaut ko praktiskāku - ir doma līdz rudenim iepirkt kādu lētu EEPROMu lasītāju/rakstītāju un ielūrēt hoķ tā paša NG aizdedzes blociņa programmā, varbūt izdodas tur kaut ko saprast :hihi:

Bet tas, kāpēc tādi čipši īpaši nekur nav manāmi, nav jau grūti iedomāties - nav pieprasījuma, attiecīgi nav arī piedāvājuma un otrādi. Nav kā kaut kādiem dīzeļiem, ar kuru čipsošanas pakalpojumiem šajā forumā burtiski uzbāžas :D

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1394 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 08 May 2012 - 08:16

tavas "viduvejas" elektrika zinasanas nelauj uzlodet pasam, vai panemt mobila kabeli? eeprom tacu visur lasas caur Tx Rx un deretu pat visprimitivakais programmators, vienigais, ka visvienkarsakie nelauj nolasit/ierakstit neizlodejot mikreni

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1395 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 08 May 2012 - 08:20

Laba ideja biznesam - "gāzes čiptūningam" brīva niša.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1396 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 08 May 2012 - 09:17

galvenais, tik aizdedzi piekorige un viss :)))

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1397 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 May 2012 - 09:59

Problēma gan pamatā sastāv tajā faktā, ka ne viss pasaulē grozās ap motronikiem - ir visādi Hitachi, Hella, Magetti Marelli, Siemens un kā tik vēl ne bloki, par kuriem dažam infu atrast var, dažam ne pārāk. Nolasīt EEPROMu jau prot pat mans kaķis, bet vot saprast kas tajā dumpā ir un kur tad nez tās ļaunās kartes atrodas nemaz nav tik triviāli. Un arī tad ne visi EEPROMI lasās triviāli. Tie, kam ir lockots EPROM-ON-CPU principā ir nenolasāmi vai nolasāmi ļoti smagi, pie pārrakstīšanas dažam jau jāizpildās ar proča maiņu, kas jau vairs neatmaksājas :(

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1398 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 May 2012 - 16:14

tavas "viduvejas" elektrika zinasanas nelauj uzlodet pasam, vai panemt mobila kabeli? eeprom tacu visur lasas caur Tx Rx un deretu pat visprimitivakais programmators, vienigais, ka visvienkarsakie nelauj nolasit/ierakstit neizlodejot mikreni


Nav īsti vajadzības patlaban kaut ko tur urbināt, trūcīgajām finansēm ir mazliet labāks pielietojums. Kaut gan paldies par ideju. Ierakstīt arī varēs tik vienkārši? Neesmu lūrējis patreizējajā aizdedzes blociņā, iepriekšējajā, ko nesen nācās nomainīt, bija ar UV dzēšams 64 KB EEPROM's iekš ligzdas, respektīvi nekāda problēma viņu izvilkt laukā un pārrakstīt arī var :)

Problēma gan pamatā sastāv tajā faktā, ka ne viss pasaulē grozās ap motronikiem - ir visādi Hitachi, Hella, Magetti Marelli, Siemens un kā tik vēl ne bloki, par kuriem dažam infu atrast var, dažam ne pārāk. Nolasīt EEPROMu jau prot pat mans kaķis, bet vot saprast kas tajā dumpā ir un kur tad nez tās ļaunās kartes atrodas nemaz nav tik triviāli. Un arī tad ne visi EEPROMI lasās triviāli. Tie, kam ir lockots EPROM-ON-CPU principā ir nenolasāmi vai nolasāmi ļoti smagi, pie pārrakstīšanas dažam jau jāizpildās ar proča maiņu, kas jau vairs neatmaksājas http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Žēl ka programmēšana man ir tumša bilde - man patika kā viens igauņu čipšķūneris apguva 20vt motronikus - sākumā lasīja grūti pieejamās informācijas drumslas, tālāk jau ar disassembly meklēja kartes un pēc tam jau sāka pārprogrammēt pašu motroniku, pievienojot jaunas funkcijas...

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1399 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 08 May 2012 - 18:42

Par tiem korektoriem. Kā tad būs ar vvt, vanos, vtec utt. sadaļfāžu maiņas motoriem? :)

P.S. Uz heinrihu zvanīju pirms pāris mēnešiem ar šo pašu jautājumu, ka gribu korektoru, nu ar iemeslu samazināt bik patēriņu/jaudu palielināt/vārstus pasargāt. šitas man sāka borēt, lai tik lieku virsū HANAs un viss iepriekšminētais atrisināsies, nekādu korektoru nevajag :D

Šo rakstu rediģēja kjemals: 08 May 2012 - 18:46

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1400 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 08 May 2012 - 22:08

Bezmiegam naktīs ir pamats.
Ne tikai apdzīšanas apdraudējums beidzoties gāzei, bet arī sprauslu nedzesēšanās ilgākā laikā atstās tām nāvējošas sekas. Otrs - priekš kam to vajag, ja var atstāt darbojoties sūkni.
Par detonācijas monotoringu es arī domāju, ka ir zināmas robežas, un kas neaptver gāzei idiālu aizdedzes momentu. Tāpēc jau ir tādi speciāli aidzedzes korektori, pie tam koriģētais leņķis dinamikā mainās.


Par apdzīšanu. nu ja tam sūkņa atslēgšanas relejam nav apakšā kkādas gudrības (piem sūknis tiek ieslēgs ja dP nokrīt līdz kādiem 0.7 bar, bet ruba uz benzīnu pie 0.5)
Līdz šim braukāju, kad signāls releja atslēgšanai tika paņemts no reduktora el-magn. vārsta, šobrīd ir vadība, kurai ir atsevišķs vads, kas paredzēts, lai atslēgtu sūkni, redzēs kā viņš tur uzvedās.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1401 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 May 2012 - 08:53

A priekš kam tur kaut ko gudrot? Sūknim tur tas nodilums no benzīna dzenāšanas ir relatīvi neliels un nemaksā viņš kosmosu, bet nu vismaz tā cirkulācija degvielas sliedē padzesē šprices, cik nu viņas vajag dzesēt, nav jau degkamarā tomēr. Bet nu jā, rekur vienam golpam uzdūrāmies, sūknis tika slēgāts (tā, pa vienkāršo, kā gāze tā sūknim stop) un nezinu tāpēc vai ne tāpēc, bet gadus 3-4 vēlāk 4 šprices no 6 bija mehāniski nosprūdušas un mirušas...

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1402 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 13 May 2012 - 14:53

Atgriežoties pie augstāk pieminētās tēmas par čipšķūningu - nejauši atradu šo - vienkārši iespaidīgi - prj savos motronika hakojumos iet arvien tālāk :)

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 13 May 2012 - 14:56

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1403 jorsix

jorsix
  • Lietotājs
  • 52 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RĒZEKNE

Pievienots 14 May 2012 - 21:51

Jautājums par gāzi!Vecajai iekārtai nezinu laikam skaitās viena no pimajām paaudzēm gan jau kkāda itāļu-gāze var šaudīt tikai ja nav dzirksteles vai arī ja saregulēts nepareizi kā rezultāta degmaisījums ir vai nu liess vai biezs!kkā tā?

#1404 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 14 May 2012 - 21:54

Arī regulējuma dēļ var pukāt uz velna paraušanu, patiesībā tas ir visai ticams iemesls, tāpēc pie tādām problēmām sākumā vajadzētu saregulēties un tikai tad ārīt ārā aizdedzi un meklēt vainu tur.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1405 jorsix

jorsix
  • Lietotājs
  • 52 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RĒZEKNE

Pievienots 14 May 2012 - 22:19

thanks!vnk.man bija poblēmas ar apgriezieniem un nesanāk pašam saregulēties-vai pieregulēt apgriezienus ar reuktoru vai ar droseles vārsta skrūvīti!
Ja uz benzīna ietu kā nākas tad varētu saregulēt tukšgaitu ar droseli un gāzei ar reduktoru bet nu būs jābrauc uz gāzes servisu lai pec atgāzēm pieregulē!
Man ir tā ka ja droseles skrūvi vairak atlaižu, tad uzgāzējot un atlaižot gāzi,skaņa tāda,ka no izpūtēja īsts pirdiens nāktu,tātad drosele japievelk vairāk un reduktoram jātlaiž un jāmeklē zelta vidusceļš!
sorry par trulo tekstu!

#1406 vladlen87

vladlen87
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 May 2012 - 18:55

kāds uzstādīja gāzes iekārtu Daugavpilī? man ieteica čali Grīvā Čehova ielā.
var būt kāds lika jau pie viņa un var pateikt kaut ko labu vai sliktu par viņa darbu?

#1407 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 May 2012 - 20:16

maza informācija par gāzi :)
p.s par auto sākuši interesēties kaimiņu kaķi-kuri savu mūžu nav līduši šimpus žogam,baidoties no suņa :crazy:


#1408 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 May 2012 - 19:39

Skatos šis topiks jau kādu laiku ir pieklusis...
Varat mani apsveikt... Esu pievienojies gāzētāju pulciņam... nobraucu pirmos 50 km un esu pārsteigts.. ka jaudas zudums 2.4 motoram ir minimāls.. vismaz pašlaik šķiet praktiski nemanāms...

Varbūt tauta varētu apgaismot kur labāk pildīties un kur nea.. Un varbūt kādam ir viedoklis par gāzes kvalitāti "Totāls" gāzei kas atrodās Inčukalnā pie sēnītes... Tur cena ir Viss zemākā kā esu novērojis... ā un vel.. nekur īpaši neatrodu infu par tādām sprauslām kas man sēž zem kapota ALEX type 30.. kaut kur ieraudzīju ka tas ir analogs VALTEKS sprauslām..

#1409 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 May 2012 - 20:05

apsveicu-tagad būs ~6-7lsgāze pret ~12-14ls benža :) (pa pilsētu)

Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 25 May 2012 - 20:22


#1410 Ziggiy

Ziggiy
  • Lietotājs
  • 129 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 25 May 2012 - 20:18

vai otrādāk..? :)




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)