
Informācija par gāzi
#1381
Pievienots 07 May 2012 - 13:26
#1382
Pievienots 07 May 2012 - 13:27
Un, protams, saujiņu ar savējiem.
Šo rakstu rediģēja wraith: 07 May 2012 - 13:28
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1383
Pievienots 07 May 2012 - 13:48
Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1384
Pievienots 07 May 2012 - 14:05
bildi un cenas studijaa http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
man ir šāds variants


Bet daudzi jau negrib rokas smērēt skrūvējot pāreju

maksāja pirms trim gadiem ar visu pāreju kādi 12Ls, bet cik zinu,tad tagad dārgāk...
Šo rakstu rediģēja cabrio2.0: 07 May 2012 - 14:07
#1385
Pievienots 07 May 2012 - 16:32
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1386
Pievienots 07 May 2012 - 17:24
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1387
Pievienots 07 May 2012 - 17:27

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#1388
Pievienots 07 May 2012 - 17:34

Es, ļoti iespējams, dabūšu noorganizēt lai man uztaisa kaut ko līdzīgu priekš divu signālu pārveides lai varētu LH-jetu uzlikt, bet jebkurā gadījumā tas būs tikai laika jautājums lai uztaisītu pareizi, bez kaut kādiem muhļāmajiem pa vidu.
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1389
Pievienots 07 May 2012 - 18:42
man ir šāds variants
Bet daudzi jau negrib rokas smērēt skrūvējot pāreju http://www.audi-style.lv/forum/public/st... un kad braucu uz vāciju, tad šitajā pārejā ieskrūvēju iekšā Vācijas pāreju...
maksāja pirms trim gadiem ar visu pāreju kādi 12Ls, bet cik zinu,tad tagad dārgāk...
nu uz sho es teemeeju! tikai tad man vajadzeetu trubu paarvilkt uzpildei no apakshas uz korkjiiti! jebajaa mksaa 12 jevro + 7 jevro suutiishana!
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1390
Pievienots 07 May 2012 - 19:35

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1391
Pievienots 07 May 2012 - 22:01


Šo rakstu rediģēja Soldier: 07 May 2012 - 22:02
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
#1392
Pievienots 07 May 2012 - 23:20
Un kas notiks, kad pārslēgsies uz benzīnu? Idiāls gāzei nav idiāls benzīnam, ja būs sakruķīts idiāli gāzei, uz benzīnu detonēs, tāpēc, sistēmai jābūt tik gudrai, lai būtu atšķirīga aizdedze vienam un otram degvielas veidam zibenīgi, kā to varētu panākt ar vienu standarta vadības bloku bez "muhļīšanas" nav ne jausmas, bet pat "muhļīšana" gāzeriem LV jau skaitās augstākā pilotāža, >95% braukā bez aizdedzes korektora. Principā jau ideja par aizdedzes korektoru dzima dēļ CNG augstā oktāna, taču, protams, saviem "mīluļiem" vēlot to labāko var palutināt ar aizdedzes korektoru arī LPG, īpaši paaugstinātas veiktspējas agregātiem.Varbūt labāk vienkārši pameklēt vai kaut kur nav pieejams čipsis priekš gāzes? Šitādi krāmi tehniski ir muhļīšanās dēļ nevarēšanas sastaipīt vadības blokam kartes, nekas vairāk. Ja viena no aizdedzes kartēm būtu priekš tik augsta oktānskaitļa kā gāzei, vajadzība pēc tāda krāma atkristu.
Es tā filozofējot iedomājos, ka laba saderība varētu būt gazificētiem flex fuel aparātiem - tiem kas paredzēti E85 un paši atpazīst bākas saturu, drošvien tiem aizdedzes adaptācijas koridors ir ieprogramēts plašāks.
- wth atbalsta
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1393
Pievienots 08 May 2012 - 00:14

Motronika darbības pamatu apraksts ir pilns nets. Varbūt kādreiz iemācīšos arī kaut ko praktiskāku - ir doma līdz rudenim iepirkt kādu lētu EEPROMu lasītāju/rakstītāju un ielūrēt hoķ tā paša NG aizdedzes blociņa programmā, varbūt izdodas tur kaut ko saprast

Bet tas, kāpēc tādi čipši īpaši nekur nav manāmi, nav jau grūti iedomāties - nav pieprasījuma, attiecīgi nav arī piedāvājuma un otrādi. Nav kā kaut kādiem dīzeļiem, ar kuru čipsošanas pakalpojumiem šajā forumā burtiski uzbāžas

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1394
Pievienots 08 May 2012 - 08:16
#1395
Pievienots 08 May 2012 - 08:20
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1396
Pievienots 08 May 2012 - 09:17

#1397
Pievienots 08 May 2012 - 09:59

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1398
Pievienots 08 May 2012 - 16:14
tavas "viduvejas" elektrika zinasanas nelauj uzlodet pasam, vai panemt mobila kabeli? eeprom tacu visur lasas caur Tx Rx un deretu pat visprimitivakais programmators, vienigais, ka visvienkarsakie nelauj nolasit/ierakstit neizlodejot mikreni
Nav īsti vajadzības patlaban kaut ko tur urbināt, trūcīgajām finansēm ir mazliet labāks pielietojums. Kaut gan paldies par ideju. Ierakstīt arī varēs tik vienkārši? Neesmu lūrējis patreizējajā aizdedzes blociņā, iepriekšējajā, ko nesen nācās nomainīt, bija ar UV dzēšams 64 KB EEPROM's iekš ligzdas, respektīvi nekāda problēma viņu izvilkt laukā un pārrakstīt arī var

Problēma gan pamatā sastāv tajā faktā, ka ne viss pasaulē grozās ap motronikiem - ir visādi Hitachi, Hella, Magetti Marelli, Siemens un kā tik vēl ne bloki, par kuriem dažam infu atrast var, dažam ne pārāk. Nolasīt EEPROMu jau prot pat mans kaķis, bet vot saprast kas tajā dumpā ir un kur tad nez tās ļaunās kartes atrodas nemaz nav tik triviāli. Un arī tad ne visi EEPROMI lasās triviāli. Tie, kam ir lockots EPROM-ON-CPU principā ir nenolasāmi vai nolasāmi ļoti smagi, pie pārrakstīšanas dažam jau jāizpildās ar proča maiņu, kas jau vairs neatmaksājas http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Žēl ka programmēšana man ir tumša bilde - man patika kā viens igauņu čipšķūneris apguva 20vt motronikus - sākumā lasīja grūti pieejamās informācijas drumslas, tālāk jau ar disassembly meklēja kartes un pēc tam jau sāka pārprogrammēt pašu motroniku, pievienojot jaunas funkcijas...
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1399
Pievienots 08 May 2012 - 18:42

P.S. Uz heinrihu zvanīju pirms pāris mēnešiem ar šo pašu jautājumu, ka gribu korektoru, nu ar iemeslu samazināt bik patēriņu/jaudu palielināt/vārstus pasargāt. šitas man sāka borēt, lai tik lieku virsū HANAs un viss iepriekšminētais atrisināsies, nekādu korektoru nevajag

Šo rakstu rediģēja kjemals: 08 May 2012 - 18:46
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1400
Pievienots 08 May 2012 - 22:08
Bezmiegam naktīs ir pamats.
Ne tikai apdzīšanas apdraudējums beidzoties gāzei, bet arī sprauslu nedzesēšanās ilgākā laikā atstās tām nāvējošas sekas. Otrs - priekš kam to vajag, ja var atstāt darbojoties sūkni.
Par detonācijas monotoringu es arī domāju, ka ir zināmas robežas, un kas neaptver gāzei idiālu aizdedzes momentu. Tāpēc jau ir tādi speciāli aidzedzes korektori, pie tam koriģētais leņķis dinamikā mainās.
Par apdzīšanu. nu ja tam sūkņa atslēgšanas relejam nav apakšā kkādas gudrības (piem sūknis tiek ieslēgs ja dP nokrīt līdz kādiem 0.7 bar, bet ruba uz benzīnu pie 0.5)
Līdz šim braukāju, kad signāls releja atslēgšanai tika paņemts no reduktora el-magn. vārsta, šobrīd ir vadība, kurai ir atsevišķs vads, kas paredzēts, lai atslēgtu sūkni, redzēs kā viņš tur uzvedās.
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1401
Pievienots 09 May 2012 - 08:53
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1402
Pievienots 13 May 2012 - 14:53

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 13 May 2012 - 14:56
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1403
Pievienots 14 May 2012 - 21:51
#1404
Pievienots 14 May 2012 - 21:54
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1405
Pievienots 14 May 2012 - 22:19
Ja uz benzīna ietu kā nākas tad varētu saregulēt tukšgaitu ar droseli un gāzei ar reduktoru bet nu būs jābrauc uz gāzes servisu lai pec atgāzēm pieregulē!
Man ir tā ka ja droseles skrūvi vairak atlaižu, tad uzgāzējot un atlaižot gāzi,skaņa tāda,ka no izpūtēja īsts pirdiens nāktu,tātad drosele japievelk vairāk un reduktoram jātlaiž un jāmeklē zelta vidusceļš!
sorry par trulo tekstu!
#1406
Pievienots 18 May 2012 - 18:55
var būt kāds lika jau pie viņa un var pateikt kaut ko labu vai sliktu par viņa darbu?
#1407
Pievienots 18 May 2012 - 20:16

p.s par auto sākuši interesēties kaimiņu kaķi-kuri savu mūžu nav līduši šimpus žogam,baidoties no suņa

#1408
Pievienots 25 May 2012 - 19:39
Varat mani apsveikt... Esu pievienojies gāzētāju pulciņam... nobraucu pirmos 50 km un esu pārsteigts.. ka jaudas zudums 2.4 motoram ir minimāls.. vismaz pašlaik šķiet praktiski nemanāms...
Varbūt tauta varētu apgaismot kur labāk pildīties un kur nea.. Un varbūt kādam ir viedoklis par gāzes kvalitāti "Totāls" gāzei kas atrodās Inčukalnā pie sēnītes... Tur cena ir Viss zemākā kā esu novērojis... ā un vel.. nekur īpaši neatrodu infu par tādām sprauslām kas man sēž zem kapota ALEX type 30.. kaut kur ieraudzīju ka tas ir analogs VALTEKS sprauslām..
#1409
Pievienots 25 May 2012 - 20:05

Šo rakstu rediģēja wolfenstein: 25 May 2012 - 20:22
#1410
Pievienots 25 May 2012 - 20:18

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)