kādos gadījumos tiek likts zondes simulators?
Laikam jau klasikas,kuru nevar noregulēt uz visiem režīmiem. Degmaisījums peldēs treknajā, liesajā uzleks uzreiz check. Ar to emlatoru kompis redz smuku lambdas dzīvošanos.
Patīk tas, ka ir http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Šrotos parasti nemēdz būt tā, ka visādas jaukas, retas lietas stāv sakrautas kaudzēs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Nožēloju ka nebiju tālredzīgs un šādu pirkumu neizdarīju rudenī http://www.audi-style.lv/forum/public/st... - tolaik vēl ss'ā pat vienu brīdi mētājās jauns sešu katlu stagucis ar hana sprauslām par 250 lašiem bez balona - man bija skaidrs ka nāksies iet uz gāzi vēl tad, kad benzīns maksāja 80 saņus, diemžēl prioritāšu dēļ ir sekmīgi piegaidīts kad visādi kapeikpisēji ir sasnieguši savu kapeikpišanas robežu un masveidā liek gāzi un cenas visam ir gaisā http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Par tādu haļavu kā vienam paziņam, kurš šrotā ieķera četru katlu staguci pa 60 ls nu varēs stāstīt saviem mazbērniem http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
šrotos klasiku var ņemot, 4to slīdīgi. Arī klasikai var nākties mainīt remkomplektu, jo tu jau neko nezini.
Tas, ka masveidā liek gāzi, nenozīmē ka pašām iekārtām cenas ceļās. Uz pieprasījuma rēķina vārās

Stags uz 6 podiem jauns ar valtekiem līdz 200, ne vairāk

Nepretendēju uz zinātnisku, bet vairāk populārzinātnisku skaidrojumu, kas saistīts daļēji ar personisku pieredzi. Tos pašus tomasseto sapāro, kā man stāstīja gazifikātori, problēma vēl ir iekš tanī, ka ziemā gāze, pat ja reduktora ražīgums ļautu pabarot sprauslas, netiek no balona līdz reduktoram vajadzīgā daudzumā zemā spiediena pēc, tāpēc arī tās 2 maģistrāles, jo 8mm ir maksimāli atļautais diametrs. Šamējie esot mēginājuši sākumā ar vienu, bet ilgstoši dragājot krītās spiediens un prasīgam braucējam tas nav pa prātam. Tā izrādījās arī man, kaut gan nominālā 250 kW jauda it kā atbilda, pie intensīvas grīdas slēdzās šķirdrais kurināmais. Ar diviem cita lieta. Tanī laikā vēl bezmembrānu nebija pieejami un, cik zināms, vēl šobrīd ir vairākas reizes dārgāki.
Tātad tika vilktas divas maģistrāles no balona līdz reduktoriem(nu katram sava)? Kāda no tā jēga, ja multivārstā ir noteikta diametra izeja, kura darbojās kā restriktors.
Kas tas bija par reduktoru ar 250kW jaudu un attiecīgi kāda bija motora jauda? Ja uz robežas, tad protams.
Bet bija jau sākumā runa par 250 Zs (ne kW) Saabu...
Šo rakstu rediģēja kjemals: 19 April 2012 - 21:22