
Informācija par gāzi
#1261
Pievienots 14 April 2012 - 14:45
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1262
Pievienots 16 April 2012 - 09:53
Vēl labs priekšstats ir par DIMEKS AutoGas, bet pie viņiem ir ievērojami dārgāk. Kur vēl kāds lika un ir apmierināts ar paveikto darbu?
#1263
Pievienots 16 April 2012 - 10:12
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1264
Pievienots 16 April 2012 - 10:18
kādu labu kantoru tu ieteiktu?
#1265
Pievienots 16 April 2012 - 10:39

#1266
Pievienots 16 April 2012 - 11:46
Pa 450 Ls labākajā gadījumā var uzlikt 4 cilindriem, ko sakarīgu.
Vadības bloks ne tik ļoti svarīgs, kā tas, kā viņu saprogrammē. Lovato, Stag neko neizska par sistēmu kopumā. Manā ieskatā svarīgākās ir sprauslas un darba izpildījums.
Powerā ir tāds koijots, par kuru daži zin teikt - laba cena un kvalitāte. Mārtiņš no Liepājas SIA "M7sport" noteikti nav muļķis, bet tālu. Ieteiktu painteresēties par šo tēmu un nevērtēt pēc kritērija zemākā cena, jo tas ilgtermiņā būs dārgāk. Padomā pats, kurš par sviestmaizi šāda pieprasījuma apstākļos krāmēs iekārtas? -Tikai diletants.
Principā laba iekārta nozīmē, ka vienīgais, kas liecina par gazifikāciju ir mazāki izdevumi par braucienu.
Šo rakstu rediģēja orttauq: 16 April 2012 - 12:07
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1267
Pievienots 16 April 2012 - 14:07
es tev piekrītu, ka izvēlētos gāzes iekārtu vajag balstīties nevis uz cenas, bet pēc kvalitātes un atsauksmēm. Tieši tāpēc arī gribu uzzināt kur citi lika un vai ir apmierināti.
Par Heinrihu daudz dzirdēju un nezinu kāpēc, bet atsauksmes ļoti atšķiras. Pārsvara par viņiem runa labi, bet diemžēl daudzi arī sūdzas par viņiem.
Re kur piemērs:
http://www.sudzibas....-gze-c8094.html
#1268
Pievienots 16 April 2012 - 14:13


LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1269
Pievienots 16 April 2012 - 17:58
A kas tur pa signāliem nāk, kādam ir idejas? Iespējams, ka es varu palīdzēt...
Skaidrs ka Rx, Tx, masa un vēl hvz kas (+12V? +5v?), bet kādi ir paredzamie līmeņi (TTL vai RS232 vai 3.3V vai hvz kas) un kāds varētu būt pinouts? TTL -> Serial -> USB konvertoru vai ko līdzīgu pēc vajadzības varētu arī mierīgā garā pipējot uzlodēt, ja būtu zināms ko tieši vajag...
Max 232 tak paredzēts parveidot RS323 3.3-5v signālu uz 10-12v signālu un otrādi, tākā jautājums pa voltiem un signālu atkrīt

1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1270
Pievienots 16 April 2012 - 21:31
Otra nelaime, ka daudzi gāzeri liek to, pēc kā ir lielākais pieprasījums - lētākais variants. Un lētākais reti būs optimālākais un tā dzimst leģendas par gāzi... smird, šķauda, neiet, rij... Mans uzskats, ka gāzi komfortabli var baudīt tikai ar šprici, klasiskās ir vairāk entuziastiem, kas paši ļoti iedziļinās un saprot, kas notiek, jo pie mazākām sistēmas kļūmēm sākas problēmas. 4 paaudze ir milzīgs lēciens uz priekšu.
- arts atbalsta
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1271
Pievienots 17 April 2012 - 13:37
Paldies!

#1272
Pievienots 17 April 2012 - 18:09
Nav gan Audi, bet mož gāzes spečuki var ko pateikt par iespēju gāzi uzinstalēt 2003.gada SAAB 9-5 Aero 250 Zs...kā motors un viss pārējais to akceptē, vai ir labi darbojošš šis pasākums, kā arī kur to varētu noveikt?
Paldies! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Vajadzētu labi akceptēt, vajadzēs niknu reduktoru. Un labas sprauslas- turbīnai varētu būt bīstami ielikt lētučus, nebūtu labi, ja noķertu kādā katlā lieso..

Hmzz, kāds spiediens turbīnai? Standarta?
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1273
Pievienots 17 April 2012 - 18:48
#1274
Pievienots 17 April 2012 - 18:51
Yamaha xtz750 89'Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)
Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB
BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD
#1275
Pievienots 17 April 2012 - 19:06
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1276
Pievienots 18 April 2012 - 10:40

tur kur regulē padevi, tur? man te viens visus savienojumus un trubas ar kaut kadu pūsamo lidzekli baudija, vai laiz garam vai nee, it ka nekas nebija, bet nu braukshu tad , lai ar aparatu parada ir vai nav nosuce!
#1277
Pievienots 18 April 2012 - 11:40
Drošvien vajadzēs sportiskai braukšanai 2 maģistrāles un 2 reduktorus, ražīgākās sprauslas, bet principiālu problēmu nav, kā tas ir piemēram FSI motoriem pagaidām.Nav gan Audi, bet mož gāzes spečuki var ko pateikt par iespēju gāzi uzinstalēt 2003.gada SAAB 9-5 Aero 250 Zs...kā motors un viss pārējais to akceptē, vai ir labi darbojošš šis pasākums, kā arī kur to varētu noveikt?
Paldies! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1278
Pievienots 18 April 2012 - 18:39
Drošvien vajadzēs sportiskai braukšanai 2 maģistrāles un 2 reduktorus, ražīgākās sprauslas, bet principiālu problēmu nav, kā tas ir piemēram FSI motoriem pagaidām.
Kāds iemesls diviem reduktoriem?
Šis iet uz niknajiem aparātiem http://kme.eu/product,products,13.html
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1279
Pievienots 18 April 2012 - 18:52
Kādas ir atsauksmes par emmegas špricēm?

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1280
Pievienots 18 April 2012 - 20:11
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1281
Pievienots 18 April 2012 - 20:40
Audience - cilvēks, kas brauc ar Audi bez tiesībām un tehniskās apskates :rofl
audiScars
20VT
#1282
Pievienots 18 April 2012 - 22:05
Vismaz "stieņiem" un "lūcijām" parasti liek 2 maģistrāles un 2 reduktorus, kas jaudas ziņā ir tuvu AERO, tad ar garantiju nav par īsu, jo kā ziemā mēdz būt neatbilstoša (vasaras) sastāva gāze, kam grūtāk iztvaikot, līdz ar to teorētiski norādītie jaudas cipariņi var būt kaķim zem astes.
Kas liek, un KĀDUS reduktorus? Protams liekot Sharkus vai vēl kādus tomasetto, elpigazus vai hvz ko, jāliek kādu kaudzi... Saitē, ko norādīju, rakstīts līdz cik velk + praksē dažiem pierādījies, ka viņš tiešām velk. Protams vēl jau ir bezmembrānu reduktori

Kādas ir atsauksmes par emmegas špricēm?
A kas interesē, kāds piedāvā?! kā redzams, šeit laikam nevienam nav pieredze ar tādām.. Par tām iekārtām (elektronikām) man tāds viedoklis-viens vēzi dažādās kulēs

Kur var nopirkt trubas ko likt no gāzes balona līdz reduktoram un no reduktora līdz ieplūdei? Ir kādi kantori ko varētu ieteikt?
Praktiski katrā kantorī, kas liek gāzi. Cenas atkarīgas no tā, cik kurš gribēs uzvārīties. Uz karbona šļauku līdz reduktoram- ap 6ls. Reduktors-sprauslas/mixers 1-3ls.. Tas tā, ja meklēsi, lai kāds galīgi neapjāj

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1283
Pievienots 18 April 2012 - 22:15
A kas interesē, kāds piedāvā?! kā redzams, šeit laikam nevienam nav pieredze ar tādām.. Par tām iekārtām (elektronikām) man tāds viedoklis-viens vēzi dažādās kulēs http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ir daži kas pozitīvi atškirās, ir kāds, kas negatīvi.
Vienā šrotā uz viena AAH stāv, gan par nesaldu cenu, bet varētu būt kā rezerves variants. Nedaudz parokoties netā, nepatīk viena lieta - kamēr stagam lapā stāv gan shēmas, gan manuāļi, emmegas tādas lietas ļauj novilkt tikai regotiem lietotājiem...
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1284
Pievienots 18 April 2012 - 22:55
Plānoju likt savam auto gāzes iekārtu, aplūkoju ko piedāvā vairākas firmas Rīgā un tagad svārstos starp AG-systems un Auto Gāze Deglavas ielā 60. Pirmā piedāvā uzstādīt Lovato sistēmu, otra Stag sistēmu, katra maksa 450 ls. Vai kāds ir uzstādījis gāzes iekārts pie viņiem? Kādas atsauksmes?
Vēl labs priekšstats ir par DIMEKS AutoGas, bet pie viņiem ir ievērojami dārgāk. Kur vēl kāds lika un ir apmierināts ar paveikto darbu?
dieva dēļ tikai ne pie autogaze.lv man un vēl diviem čomiem ir uzstādīta tur, neko labu pateikt nevar, tā pa brutālo visu saliek, kad vajaga veikt regulēšanu atnāk k-kādi ''sīkie'' atver kapotu k-ko pačakarē 2 min un viss kārtībā, pēc pāris km atkal viss pa vecam raustās ut.t.t neiesaku !
Audi S6 C4 4.2 quattro 290hp
#1285
Pievienots 18 April 2012 - 23:51
Vienā šrotā uz viena AAH stāv, gan par nesaldu cenu, bet varētu būt kā rezerves variants. Nedaudz parokoties netā, nepatīk viena lieta - kamēr stagam lapā stāv gan shēmas, gan manuāļi, emmegas tādas lietas ļauj novilkt tikai regotiem lietotājiem...
A kāpēc tā skaties uz to emmegas? Ok, a kuras lietas patīk, salīdzinot teiksim ar to pašu stagu?


Šrotā ņemt 4to paaudzi tā ir kā ir. Ok smadzenes, MAPs būs ok, bet reduktors.. un sprauslas..
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1286
Pievienots 18 April 2012 - 23:59
Nepretendēju uz zinātnisku, bet vairāk populārzinātnisku skaidrojumu, kas saistīts daļēji ar personisku pieredzi. Tos pašus tomasseto sapāro, kā man stāstīja gazifikātori, problēma vēl ir iekš tanī, ka ziemā gāze, pat ja reduktora ražīgums ļautu pabarot sprauslas, netiek no balona līdz reduktoram vajadzīgā daudzumā zemā spiediena pēc, tāpēc arī tās 2 maģistrāles, jo 8mm ir maksimāli atļautais diametrs. Šamējie esot mēginājuši sākumā ar vienu, bet ilgstoši dragājot krītās spiediens un prasīgam braucējam tas nav pa prātam. Tā izrādījās arī man, kaut gan nominālā 250 kW jauda it kā atbilda, pie intensīvas grīdas slēdzās šķirdrais kurināmais. Ar diviem cita lieta. Tanī laikā vēl bezmembrānu nebija pieejami un, cik zināms, vēl šobrīd ir vairākas reizes dārgāki.Kas liek, un KĀDUS reduktorus? Protams liekot Sharkus vai vēl kādus tomasetto, elpigazus vai hvz ko, jāliek kādu kaudzi... Saitē, ko norādīju, rakstīts līdz cik velk + praksē dažiem pierādījies, ka viņš tiešām velk. Protams vēl jau ir bezmembrānu reduktori http://www.audi-style.lv/forum/public/st... hmm, LV daudz "lūciju" sagāzēts??
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#1287
Pievienots 19 April 2012 - 06:46
A kāpēc tā skaties uz to emmegas? Ok, a kuras lietas patīk, salīdzinot teiksim ar to pašu stagu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... tak pagrāb stagu, vai ko tml. pieejamu, kam ir shēmas, manuāļi,programmas,vadi. Nezinu pa cik to emmi sola, bet 6nieks jauns, nebūs gluži pa sviestmaizi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Šrotā ņemt 4to paaudzi tā ir kā ir. Ok smadzenes, MAPs būs ok, bet reduktors.. un sprauslas..
Patīk tas, ka ir


Nožēloju ka nebiju tālredzīgs un šādu pirkumu neizdarīju rudenī



1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1288
Pievienots 19 April 2012 - 10:57
šādam modelim gāzes uzstādīšana LVL 550 - ar to elektrisko sprauslu un ar balonu rezerves ratā.
Ir jautājumi, tiem, kuriem ir līdzīgs motors:
1. Vai es savus 550 LVL atpelnīšu? Jāsaka, ka baigi garie gabali netiek nobraukti. Uz darbu- atpakaļ, pa pilsētu, vēl šur tur ar. 3-4 reizes gadā uz galvaspilsētu. (man šķiet ap 10-15 tk gadā)
2. Vai motoram , kas jau ir sens tas nenēks par ļaunu?
Paldies
#1289
Pievienots 19 April 2012 - 10:58
Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#1290
Pievienots 19 April 2012 - 17:03
Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG
Audi A3 1.8 20v LPG
Audi C4 AAN
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)