

Informācija par gāzi
#1231
Pievienots 07 April 2012 - 02:25

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1232
Pievienots 07 April 2012 - 07:37

1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1233
Pievienots 07 April 2012 - 07:45
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1234
Pievienots 07 April 2012 - 13:08
100 C3 1983 1/2 quattro
VOLVO 940 1993 RWD D24TIC Inline6cyl Diesel /POWERED BY SKRŪVČIPS./
Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 2711109septiņi
#1235
Pievienots 07 April 2012 - 14:17
Jā, KE-jetronikam tas notiek ar spiediena regulatoru. Tieši tāpēc es ironizēju par ķep-ļep K-[censored]as instalētājiem, kuri uz NG uzliek K-[censored]u, atstājot NG dzimto aizdedziNezinu kā AAH, bet manam JN ierobežotājs strādā tikai benzīnam, gāzei var griezt līdz galam http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1236
Pievienots 07 April 2012 - 14:17

Tad jau labak pašam uzlikt...
P.S. 4 paudze jua vadas pec dzineja EVB kurš savukart vadas arī no lambdas signala

#1237
Pievienots 07 April 2012 - 15:17
AAH ierobežotājs ir tikai uz degvielu (izlaiž iesmidzes) un izskatās ka aizdedze šitam tiek līdzi - dažiem jau aizdedzei ir nevis mākslīgs ierobežotājs, bet aizdedze vnk "netiek līdzi" - pārāk mazs spoles uzlādes laiks / laiks starp dzirkstelēm un viss, aizdedze "ierobežojas". Katrā ziņā šitam uzgriezt var, tiesa laikam jau uz ne pārāk ilgu laiku, bet tur jau vainīga mehānikaKā tu to motoru tik augstu aizgriez - AAH ierobežotājs ir tikai uz degvielu bet ne dzirksteli? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1238
Pievienots 09 April 2012 - 18:02
Šo rakstu rediģēja mcs: 10 April 2012 - 14:02
Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG
Audi A3 1.8 20v LPG
Audi C4 AAN
#1239
Pievienots 09 April 2012 - 18:12
Šo rakstu rediģēja andzha: 09 April 2012 - 18:14
Audi 80 B4 -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi2.3 1.9TDI
Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi
Audi 80 B3 under construction..
#1240
Pievienots 10 April 2012 - 22:29
MEKLEJU KADU KAM BUTU V MAX PROGRAMA UN VADS LAI VEIKTU NEPIECIESSAMAS REGULACIJAS?
#1241
Pievienots 11 April 2012 - 08:45
#1242
Pievienots 11 April 2012 - 10:36
#1243
Pievienots 11 April 2012 - 10:55

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1244
Pievienots 11 April 2012 - 11:39
#1245
Pievienots 11 April 2012 - 17:53
Jautājums, ja pie zemiem apgriezieniem degmaisījums baigi liesais, bet virs 2k ok, bik jau pāri, tad ja pareizi saprotu lielo skrūvi (kas trubā) nedaudz ciet un jūtību pie redaktora vaļā, vai es te pilnīgas muļķības runāju?
Šo rakstu rediģēja archiijs: 16 April 2012 - 17:55
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1246
Pievienots 11 April 2012 - 22:18
Ja gribas ietaupīt naudu uz AAH, kā jau teicu, var likt arī pirmo-otro, bet tomēr es tomēr savējo pamazām pārbūvēju uz ceturto.
archiijs, pareizi runā

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1247
Pievienots 11 April 2012 - 22:35
Šo rakstu rediģēja archiijs: 11 April 2012 - 22:35
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#1248
Pievienots 11 April 2012 - 22:55
Bet ka ar tam paaudzem prieks AAH motora,kura butu ta optimalaka,iznemot ceturo.Pirma,otra,tresa.Pie reizes,varbut kads zina,kur Rezekne vai Daugavpili labi varetu veikt so darbu.
Preiļos varētu būt viskvalitatīvāk


LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1249
Pievienots 12 April 2012 - 04:59
#1250
Pievienots 12 April 2012 - 07:37
Gaumes jautājums. Sūdīgākas gāzes iekārtas fikso ekonomiju tu ar laiku atmaksāsi lielākā gāzes patēriņā un sašautu detaļu maiņās/remontos, kā arī ikdienā izbaudot maisītāja "lielisko" ietekmi uz motora jaudu.Sveicinati.Auto a6 c4 2.8 AHH motors,gribetos ielikt gazi,bet negribas teret 500ls uz iesprici.Ko varetu ieteikt letaku,lidz 333ls,vai tomer iesprici.Draugs saka,ka sim motoram var likt kaut ko letaku,tapat labi iesot.
- archiijs atbalsta
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1251
Pievienots 12 April 2012 - 11:20
Jautājums par Itāļu gāzes iekārtām.?

Landi Renzo, Lovato, KME Diego. ir kādam atsauksmes?
Power Is Nothing Without Control
#1252
Pievienots 12 April 2012 - 19:44
Bet ne ar ko nav sliktāka par itāļu, manuprāt. KME ir nikni reduktori, labi tur spiedienu.
Pa lielam ņemot galvenais jau ir sprauslas un reduktors. Iekārta itāļu/neitāļu, tas viss atkarīgs kā kurš var saregulēt, + vēl kādas opcijas ja ir, piem., OBD korekcijas.
Kas piedāvā uzstādīt?
Šo rakstu rediģēja kjemals: 12 April 2012 - 19:45
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1253
Pievienots 12 April 2012 - 20:10
#1254
Pievienots 12 April 2012 - 21:33
Sveicinati.Cik Preilos izmaksa 4.paaudze,kadas garantijas.Varbut varetu tel. numuru
Pa 480 ls ekonomiskākais variants varētu sanākt. Garantija kā parasti-2 gadi. Es gan tur tagad pa nedēļas nogalēm tikai šad tad trāpos, Rīgā visi gana aktīvi gazificējas

Kontakti uz PM.
Šo rakstu rediģēja kjemals: 12 April 2012 - 21:33
LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
#1255
Pievienots 12 April 2012 - 21:46
MEKLEJU KADU KAM BUTU V MAX PROGRAMA UN VADS LAI VEIKTU NEPIECIESSAMAS REGULACIJAS?
programmu var novilkt: http://www.lecholpg....wnload/vmax.zip
Vada man nav, bet Argusā iegādājos štekeri uz datoru, tik jāizdomā, kā vadi jālodē.
http://data.motor-ta...ax232-11151.jpg
#1256
Pievienots 12 April 2012 - 23:03
Skaidrs ka Rx, Tx, masa un vēl hvz kas (+12V? +5v?), bet kādi ir paredzamie līmeņi (TTL vai RS232 vai 3.3V vai hvz kas) un kāds varētu būt pinouts? TTL -> Serial -> USB konvertoru vai ko līdzīgu pēc vajadzības varētu arī mierīgā garā pipējot uzlodēt, ja būtu zināms ko tieši vajag...
Šo rakstu rediģēja wraith: 12 April 2012 - 23:05
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#1257
Pievienots 12 April 2012 - 23:08

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#1258
Pievienots 13 April 2012 - 21:35

#1259
Pievienots 13 April 2012 - 22:03
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#1260
Pievienots 13 April 2012 - 22:39


1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)