Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1201 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 28 March 2012 - 08:59

Kads var ieteikt kur var veikt apkopi gazes sistemai un regulessanu?


Kā jau teica,sāc ar aizdedzi, neviens vien gadījums bijis kad "gāze neiet" dēļ ignition lietām. Nomaina sveces un visas raustīšanās, spļaudīšanās pazūd. 12 litri kuda pa daudz. Man bija b3 ar 1.8 karbi, sveces saliktas svaigas, svečvadi, sadalītāja vāciņš, aizdedze bik agrāka ar roku, vidēji 7-8 litri gāzes gāja, saregulējis biju uz "ekonomisko", klasika.

Ravē to 2. paaudzi nost (to sūdu kas regulē padevi) un ieliec parastu reģistru, pieregulē ar roku ;) Vienkārši un efektīvi.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 28 March 2012 - 09:01

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1202 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 28 March 2012 - 19:22

Tad jautajums agraka aizdedze ir pulkstennraditaja virziena vai preteji?
Ka ari gazes reduktoram tas divas skruves viena tukssgaitai otra padevei darbojas pec pulkstennraditaja virziena - tobiss ciet pulkstennraditajas valla preteji?

#1203 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4630 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 28 March 2012 - 19:36

Kāds kaut ko zina par Stella gāzes iekārtām no Itālijas?

#1204 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 28 March 2012 - 20:13

Ka ari gazes reduktoram tas divas skruves viena tukssgaitai otra padevei darbojas pec pulkstennraditaja virziena - tobiss ciet pulkstennraditajas valla preteji?


ja pareizi atcreros, tad ciet pa pulksteni

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1205 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 29 March 2012 - 09:29

Kāds kaut ko zina par Stella gāzes iekārtām no Itālijas?


Tu gribēji teikt no Polijas? :roll:
http://elpigaz.pl/index.php?page=3

Nekas dižs nav- vismaz ar kādu piedāvā komplektāciju, un pa kādām cenām.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1206 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4630 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 29 March 2012 - 12:26

Divaini uz iekartas rakstits stella from Italy

#1207 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 29 March 2012 - 16:55

Tev tā iekārta ir vai sola uzlikt? Kkas ož pēc agsystems.lv :P
Tur orģininālos uzrakstus noplēš un uzlīmē made in italy :D Tāpat ir ar AG Centrum iekārtām. Tak skaidrs, ka šie abi ir poļi un ne tie labākie!

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1208 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 29 March 2012 - 17:10

Ko tauta saka par BRC plug un drive uz eiro-4?

#1209 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 29 March 2012 - 19:47

Ta ari netieku skaidriba - vis bija ok lidz saka smirdet pec gazes un visu laiku darbojoties uz gazi vibreja motors. Vakar saku pats kaut ko paregulet un laikam jau ko esmu salaidis di... :cry: Lai Jums butu skaidrs tad virsu stav pirmas paaudzes iekarta ar otras paaudzes smadzenem - tobiss kat iepriekssejam saimniekam nonika ssis varsts http://foto2.inbox.l...ze/P3290309.jpg tad tika nahrenizets unuzlikts ssads te brinums http://foto2.inbox.l...ze/P3290307.jpg tobiss skruve un laikam vel ssis te http://foto2.inbox.l...ze/P3290306.jpg
Lieta tada ka izdomaju paregulet reduktoru http://foto2.inbox.l...ze/P3290307.jpg butu jau ok, bet reduktoram varu aizgriest ciet gan idle skruvi gan to lielo sanos un nekas nemainas ka ari atgriest vala un nekas nemainas, bet izmainas tikai tad kad aiztieku to skruvi kas uz ssllaukas ar atsperi. Sareguleju ta ka darbojas ka bitite, bet tagat paterinnss 19Litri gazes pilseta un vonci vis kas man apkart - varu tik pateikt vienu ka visas skruves ir atverta stavokli par vienu apgriezienu.
Ko kurss varetu ieteikt vai ari palidzet ar problemas atrisinassanu - labprat aizbrauktu pie kada saregulet un visu izlabot, bet nezinu pie ka - nauda ssini gadijuma nebutu butiskais. sseit vairak bildes http://foto.inbox.lv...s1119/Auto-gaze
Liels paldies par palidzibu jau iepriekss :friends:

#1210 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 29 March 2012 - 21:12

Par to regulēšanu ar labprāt dzirdētu, kad īsti ir tā lielā skrūve trubā jāskrūvē?
pie redaktora apm skaidrs, viena tukšgaitai, otra braukšanai, bet moš kāds var sīkāk paskaidrot...
tagad apm ir ok, bet tīri informācijas pēc...

EDIT: paldies kjemals gan jau kādam noderēs, man problēmas ar krievu valodu :sarkst:

Šo rakstu rediģēja archiijs: 30 March 2012 - 01:09

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1211 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 30 March 2012 - 00:22

http://mega-avtogaz....id=33&Itemid=42

Par klasikas reduktoru regulēšanu.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1212 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 30 March 2012 - 09:02

Tikai nevajag sabīties, tur baigi gudri sarakstīts, dzīvē darot tas viss ir samērā vienkārši :) Tiesa, "austiņas un deguntiņa" regulējums nebūs baigi precīzs, papildus informācijai var uzmest multimetru pie lambda zondes, ja tāda ir, tad pasākums kļūst vienkāršāks un precīzāks.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1213 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 30 March 2012 - 15:14

Tomer jautajums kapec aizgriezzot abas skruves uz reduktora motors strada nevainojami?
Ka ari kads var pateikt kas ta par skruvi uz ssllaukas http://foto2.inbox.l...ze/P3290298.jpg

Šo rakstu rediģēja Martins19: 30 March 2012 - 15:24


#1214 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 30 March 2012 - 15:43

Ta ari netieku skaidriba...


Nafig ieliki to skrūvi? Lecho V-Max ir tieši paredzēts darbināšanai ar soļu motoru, to, kāds Tev ir pirmajā linkā! Reduktors arī atbilstošs. Zonde strādājoša? Pieslēgta pie V-Max? Kā risināta benzīna padeves pārtraukšana? Bez laptopa būs grūti. V-Max programmai ir auto setup funkcija pēc kuras var visu no nulles saregulēt, ieskaitot skrūves uz reduktora, ar norunu, ja zonde strādā pareizi! Asvaltu uz riteņiem netīs, bet saregulējot varēsi normāli pārvietoties bez liekiem aromātiem! Protams, jābūt ar benzīnu normāli strādājošam + papildus uzmanība aizdedzes sistēmas svaigumam.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 30 March 2012 - 15:46

tavaskana.lv yoursound.lv

#1215 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 30 March 2012 - 19:38

Nu ta ka auto jau tika iegadats ar tadu komplektaciju tad nemacessu teikt kapec ir ta skruve. Tomer ka ir iespejams ka ar aizgriestu reduktoru auto strada, bet iet un darbbojas ideali vienigi ssausmigs paterinnss un smird ka no miskastes :cry:

#1216 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 March 2012 - 20:12

Kā jau teica,sāc ar aizdedzi, neviens vien gadījums bijis kad "gāze neiet" dēļ ignition lietām. Nomaina sveces un visas raustīšanās, spļaudīšanās pazūd. 12 litri kuda pa daudz. Man bija b3 ar 1.8 karbi, sveces saliktas svaigas, svečvadi, sadalītāja vāciņš, aizdedze bik agrāka ar roku, vidēji 7-8 litri gāzes gāja, saregulējis biju uz "ekonomisko", klasika.

Ravē to 2. paaudzi nost (to sūdu kas regulē padevi) un ieliec parastu reģistru, pieregulē ar roku http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vienkārši un efektīvi.


Kas tas par tizlu ieteikumu- veikt downgrade?? Otrā paaudze ir laba štelle, nevajag P*** kapeiku, bet visu savest kārtībā.

Martins19, 95%, ka sacietējušas reduktora membrānas. Ja tukšgaita rūc labi, sagriežot abas skrūves līdz galam iekšā, tad tā arī ir... Atjauc vaļā reduktoru un apskaties!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1217 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 30 March 2012 - 21:14

A kas tad ir ssis http://foto2.inbox.l...ze/P3290309.jpg un kapec tagat vinna viet stav ssi te skruve http://foto2.inbox.l...ze/P3290298.jpg
Onka teica ka tas varsts nomiris un ssim kantori uztaisijussi uz sso skruvi un visu saregulejussi.

#1218 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2166 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sieviete

Pievienots 30 March 2012 - 21:57

Cik labi ar gāzi saprotas A4 1.8 Turbo?

B4 TDR powered by Jonix and Bogi garāža team, srsauto.lv... tdr.lv


#1219 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 30 March 2012 - 23:50

Nu, onka bijis patizls un nav varējis pa 2Ls šrotā nopirkt to vārstu... :hihi: Protams, ar to skrūvi var visu jauki saregulēt, bet tomēr auto labāk darbojas ar otro paaudzi, resp., ar to stepermotoru un lambdu.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1220 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 31 March 2012 - 00:43

nezko man vislaik te kko gribās uzrakstīt ,
hvz,bet kko vajadzētu :svilpo:

#1221 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 31 March 2012 - 07:23

Ka vajag pirkt tikai jaunas detaļas un visus remontus veikt sertificētos servisos nevis pašiem? :crazy:

vai 3A motoram labākais, ko var uzlikt, ir 2.paaudzes sistēmu?

Standartā diemžēl jā. Bet var jau uzlikt ABK digifantu vai kādu citu elektronisko šprici.... :svilpo:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1222 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 31 March 2012 - 11:20

Kur LV iegadat solu motoru http://foto2.inbox.l...ts/P3310314.jpg

#1223 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 31 March 2012 - 16:08

Šrotos vai pie gāziniekiem - šur-tur viņi draudzīgi mētājas stūrī pie gāzes atliekām. Marselā pēdējos divus izgrābu, ja vien nav kāds jauns uzradies, no Ziga (tas, kurš rumbulā) tikko ar sakostiem zobiem vienu izdevās izspiest. Ja gribi jaunu tad, principā, ebay.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1224 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 31 March 2012 - 21:00

Varstu atradu no Polliem jauns ar ssipingu 18Ls plus minus.
Vai kadam nav kada bilde no reguktora sskkersgriezuma vai kas tads kur redzetu darbibas principu?

#1225 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 31 March 2012 - 23:11

Kas i?? Gūglītē pills ar bildēm... Lūk, pirmā, ko atradu:
Ievietotais attēls
Reduktors ir līdz smieklīgumam vienkārša ierīce.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1226 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 01 April 2012 - 09:23

axel182 vai ir jega uzlikt reduktoram kompensacijas cauruli kas izlidzinatu spiedienu? Kura vieta vinna javieno pie reduktora un kura vieta pie droseles?

#1227 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 April 2012 - 09:35

Katrā ziņā noņemt to cauruli konkrētajai LPG iekartai jēgas nav. Ir pieredze postus augstāk.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 01 April 2012 - 09:42

tavaskana.lv yoursound.lv

#1228 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 01 April 2012 - 10:17

Man vinnas vispar nav - iepludnieka ienak tikai viena truba http://foto2.inbox.l...ze/P3290296.jpg

#1229 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 06 April 2012 - 18:54

Kas tas par tizlu ieteikumu- veikt downgrade?? Otrā paaudze ir laba štelle, nevajag P*** kapeiku, bet visu savest kārtībā.


Te biju domājis, jo vienkāršāk, jo labāk, pirmai paaudzei praktiski nav mezglu, kas varētu pēkšņi uz ceļa nobrukt. Otrai gan ir. Pirmo, ja viņa ir kārtībā, pats var fiksi pieregulēt, kad grib. Savi plusi tomēr ir.. To, cik tā dozatora paaudze ir labāka varētu noteikt veicot kkādus tesdaivus ar vienu, tad ar otru. Ja pavisam smalki, tad varētu pabakstīt ar platjoslu izplūdē, ko katra iekārta saka dažādos režīmos.

Šo rakstu rediģēja kjemals: 06 April 2012 - 18:55

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1230 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 06 April 2012 - 22:44

Nu salīdzinājumam. Nobraucu kkādus 3 gadus ar 1. paaudzi. Uz 2.8 motora patēriņš, turot pa lielam noregulētu - 14-15l uz 100km, jauktajā ciklā, bet vispār jau diži nemainījās vienalga kā brauc, pa štrāsi vai pa pilsētu. Pārbuvēju uz 2. paaudzi - patēriņš pa štrāsi ~10l, šodien pildoties sarēķināju 12.5l/100km, 50/50 pilsēta/štrāse ar visu sēdēšanu korķos katru dienu.
Atšķirība ir arī uzvedībā - ja ar 1. paaudzi saregulē tā, lai normāli iet, tad pie tukšgaitas diezgan izteikti turas treknajā, bet pie 5000rpm aiziet pamatīgā liesajā. 2. paaudze ļauj man noturēt "normālu" (tuvu stehiometriskajam) maisījumu praktiski visā diapazonā, vecajam motoram pēdējo gaitu taisot paprovēju aizdzīt līdz 8k, tad gan vairs noturēties nespēja un noliesēja :D
Ja nu kas, konstrukciju taisot netika mainīts nekas,kas saistīts ar reduktoru vai maisītāju - tikai nomainīts dozators.
Jā, sākumos ir bijis ka vadības bloks palido ceļa vidū - nu, tas man nebūtu pārsteigums, bloks ta eksperimentāls. Novērsu kasjakus - pēdējā gada laikā ir bijuši pāris "pārsteigumi" ar nokāršanos palaišanas brīdī, atmetot starteri - kas visdrīzāk varētu celties no sūdīgiem masas pieslēgumiem (jauns un stulbs biju, masu pievilku no ne pārāk veiksmīgas vietas) ko pat varētu atrisināt ar firmwāres patchu un dažiem kondensatoriem, bet slinkums taisīt. Citādi - nekādu problēmu.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)