Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1171 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 15 March 2012 - 09:33

Nu paga - kāpēc neuzlikt normālu šprici? Četriem katliem tā ir vienkārši jāuzliek, tik jāizdomā kura no miljons sistēmām jāizvēlas.

To domā benzīna? A priekš kam? Tas karbūzis strādā kā bitīte un (priekš 1.6) tas golfs iet lopā, tikai rij kā jau karburatornieks. Un arī pēc tam, ja ņemt gatavu gāzes risinājumu, cīnities ar kaut kādiem STAGa vai whatever gļukiem nebūt nav tik jautri kā cīnīties ar saviem gļukiem, kurus tu visus vari labot vienkārši palodējoties vai pasēžot un palabojot firmwāri. Protams, ir jau variants ar klasisko mono, bet tas likās neinteresanti un vispār ir noiets etaps :D. Nu jā, laiks aiziet. Laiks, ko varētu pavadīt daudz lietderīgāk, piemēram, sēžot mājās pie TV un dzerot aliņus.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1172 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 15 March 2012 - 15:19

Paga nesapratu. tātad tur nav gāzes kompja pa vidu, sprauslas tiek vadītas pa taisno ar Atmegu?

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1173 wannabie

wannabie
  • Lietotājs
  • 131 raksti

Pievienots 15 March 2012 - 17:50

Vīri, man tāds jautājums - vai visparastāko gāzes iekārtu(ar reduktoru) reāli var uzstādīt pats mājās(apzinos, ka uz skati jāņem viņa būs nost)? Un vai reāli vienu iekārtu var piejūgt pie dažādiem motoriem? Teiksim, ja iekārta bijusi uz Audi 100 R5 motora, vai es viņu varēšu pielikt pie pavisam cita R4 motora? Cik zinu, tad tās reāli neatšķirās...

Kāds varbūt jau ko tādu kolhoza variantā ir darijis? Ne gluži tik traki, ka es ņemtu mājas gāzes balonu, bet doma ir vienkārši nopirkt gāzes iekārtu lietotu, veikt apkopi tai, uzstādīt(pats) un pēctam aizvest pieregulēt. To visu domāju darīt uz 2,0l VW Passat LE-jeta.Un no balona uz motortelpu noteikti nevelk parastas gumijas trubas, ne? Un viņas velk pa salonu, nevis pa apakašu?

Šo rakstu rediģēja wannabie: 15 March 2012 - 17:56


#1174 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 15 March 2012 - 19:00

Paga nesapratu. tātad tur nav gāzes kompja pa vidu, sprauslas tiek vadītas pa taisno ar Atmegu?

Ja tu man tad jā, nav pilnīgi nekā cita, viena maza, dumja atmega un sauja lauktranzistoru :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1175 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 15 March 2012 - 21:39

wannabie

http://www.audi-styl...jas-apstakljos/

Šo rakstu rediģēja archiijs: 15 March 2012 - 21:39

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1176 sharanin

sharanin
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:latvia

Pievienots 15 March 2012 - 22:29

svieki!!!gribetos zinat,ko saka TA viri ja audis ir registrets ka benzins/gaze , bet uz benzina vina neiet.. :sarkst:

Šo rakstu rediģēja sharanin: 15 March 2012 - 22:29

  • VOLVO V70 2.5tdi 97"
  • AUDI 100 2.3 NF 88" gasenwagen.....
  • AUDI 100 AVANT 2.5tdi 90"

#1177 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 March 2012 - 22:32

Leiši teica "sēdies, divi", varu uz kaut ko saderēt ka mūsējie to pašu, jo atgāzes ta izmērīt vajag...

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1178 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1557 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 15 March 2012 - 22:37

Ja ir B/G tad benzina sistema netiek aiztikta , auto ir jadarbojas ar gazi

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1179 sharanin

sharanin
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:latvia

Pievienots 15 March 2012 - 23:09

sanak ka atgazes vinji meris uz gazes, bendzu neslegs....???
  • VOLVO V70 2.5tdi 97"
  • AUDI 100 2.3 NF 88" gasenwagen.....
  • AUDI 100 AVANT 2.5tdi 90"

#1180 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 16 March 2012 - 01:50

Ja tu man tad jā, nav pilnīgi nekā cita, viena maza, dumja atmega un sauja lauktranzistoru http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Un kā tas golfs rūc, kāds patēriņš? Kādas sprauslas stāv? Pats kodēji atmeli?

Man bija līdzīga doma uz karburatora uzlikt šprici. Bet, kad sadomāju, ka, lai tas viss būtu kaut cik solīdi, tad procim būtu jārēķina iesmidzināšanas laiks ņemot vērā šādas mantiņas:
*MAP/MAF
*gāzes diferenciālais spiediens
*gāzes temperatūra
*RPM- tupa varētu i nebūt
*TPS
*Ieplūdes temp
*divi devēji par abarotiem, priekš sekvenciālas iesmidzes
Bik padomājot kā to varētu/nevarētu salikt kopā, sapratu, ka pagaidām nav pa spēkam man to uzkodēt. :blink:

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1181 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 16 March 2012 - 11:27

Golfs īsti nerūc - balonā nav gāzes, uzpildīt nevar, nosprūdis :D Kaut ko bišku izdevās aizrūcināt uz tvaikiem, bet nespēj noturēt vairāk par 10 sekundēm, pagaidām nav 100% skaidrs vai tāpēc vai kāds gļuks konstrukcijā. Sataisīsim balonu, uzpildīsim - skatīsim tālāk. Toties tās 10 sekundes tur IT KĀ normāli. Pagaidām gan reālu mērījumu nav.
Firmwāres kodēšanā piedalījos parciāli, ar gabaliem, piedalījās arī citi - šis ir kopprodukts, kurā patiesībā mana piedalīšanās ir samērā neliela, pārsvarā aprēķinu idejas un koda gabali no manām esošajām iestrādēm, sprauslu vadības lietas no projektā esošā sekvencera un tādi sīkumi.
Minimums, kas tiek izmantots, lai dabūtu KAUT KO strādājošu ir:
* MAF. No veca Opeļa :D Vienkāršāk kā S/D konstrukcija gan aprēķinu gan uzstādīšanas ziņā, vismaz sākotnēji. Var izmantot arī TPS, kaut gan šādā situācijā alpha-n laikam būtu dumja ideja :D
* RPM. Rēķināts tiek pēc principa ar fiksētu mērījuma laiku. Pareizāk būtu rēķināt pēc perioda, bet tur tad ir daudz dalīšanu, šitā ir vienkāršāk, pat ja lēnāk un neprecīzāk.
* 1. cilindra devējs uz svečvada un sadalītāja pozīcijas devējs, holls.
* Plānā ir VAR BŪT izmantot lambda zondi korekcijām un TPS paātrinājumiem, bet pašlaik nekā no tā nav. Vajag dabūt vismaz minimumu, tad domāt par navarotiem :)

Iesmidzes moments tiek rēķināts pēc principa "kurā cilindrā bija dzirksts, rēķinam pēc cik ms vērsies nākamais ieplūdes vārsts - izejot no rpm galvenokārt (leņķiskais ātrums un tā...), tāpēc rpm ir vajadzīgs. Nav šausmīgi precīzs aprēķins, neesmu vēl iedziļinājies kodā, gan jau pļura sanākusi drausmīga, bet idejiski ja vēl piekoriģē bišku uz priekšu (t.i. ātrāku) būs labi. Sliktākajā gadījumā uzpūtīs vārstam, kurš vēl ir ciet, bet tik un tā tūlīt vērsies vaļā.

Gāzes diferenciālspiedienu un temperatūru ignorējam kaut vai tā vienkāršā iemesla dēļ, ka nav iegādāti attiecīgies sensori un, īstenībā, vismaz APTUVENI to var piedzīt (temperatūru var pat vispār ignorēt, dP it kā jau vajdzētu uztaisīt līdz brīdim, kad laidīs gofiņu uz ceļa). Kā jau teicu, strādās pamatlietas - domāsim par navarotiem.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1182 archiijs

archiijs
  • Lietotājs
  • 1533 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Variņi, Smiltene (lauki)

Pievienots 16 March 2012 - 11:38

sanak ka atgazes vinji meris uz gazes, bendzu neslegs....???


Pilnīgi viņiem neinteresē benzīna sistēma, visu skates laiku tikai uz gāzi auto iet, arī atgāzes gāzei mēra.

1987. gada 1.8 FWD    A80   Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition 

-----------------

V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!   :kasp: 

Turbos make torque, and torque makes fun!


#1183 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 17 March 2012 - 11:14

* Plānā ir VAR BŪT izmantot lambda zondi korekcijām un TPS paātrinājumiem, bet pašlaik nekā no tā nav. Vajag dabūt vismaz minimumu, tad domāt par navarotiem http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Ja ir ticami RPM, tad var paātrinājumu lasīt no MAP cipara strauja palielinājuma attiecībā pret RPM ciparu.
tavaskana.lv yoursound.lv

#1184 MatīssZ

MatīssZ
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 March 2012 - 22:35

lūdzu aizpildat aptauju
http://visidati.lv/aptauja/655932011/
tas neaizņems daudz laika, itsevišķi ja nelietojat gāzes iekārtu :)

#1185 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 17 March 2012 - 23:09

"benzīns" :crazy:
Tur tik daudz kļūdu un nekorektu jautājumu, ka bail. Aizpildīju, bet godīgi sakot, viena no sliktāk veidotajām aptaujām ko esmu lasījis :crazy:
Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#1186 andis88

andis88
  • Lietotājs
  • 61 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:IR
  • Intereses:visādas!

Pievienots 17 March 2012 - 23:44

svieki!!!gribetos zinat,ko saka TA viri ja audis ir registrets ka benzins/gaze , bet uz benzina vina neiet.. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

nekaa nesaka, ja uz gazes iet, un skate iebrauc ar gazi, tad vinji parbauda to tikai!ta man vismaz bija uz veca audi 80 kuram benzins vispar negaja!

#1187 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 19 March 2012 - 12:32

Gāzes diferenciālspiedienu un temperatūru ignorējam


a vot sitais kak raz butiski ietekme motora darbibu

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1188 NautMEN

NautMEN
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 March 2012 - 08:30

Kurss var ieteikt risinajumu ka apiet un kas jadara lai varetu pielaist un pa taisno braukt ar gazi - lai nebutu jagaida tie 30-40gradi.
Kadi tam visam minusi?


STAG 4 paaudzes iekārtai nekas īpaši nav jādara, tur jau opcijās ir paredzēts ka turot pārslēgšanas pogu var piespiedu kārtā iedarbināt ar autogāzi :)

#1189 HennessY

HennessY
  • Lietotājs
  • 273 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sist dūmā

Pievienots 20 March 2012 - 08:38

lieta tāda, gribu uzstādīt gāzes iekārtu uz 80 typ85 , 85.gada metiena , kuram ir 1.8i monomehāniskā šprice.
protams, negribu maksāt par gāzes iekārtu +/- 300Ls , kas jau sastādītu vairāk, nekā pats Audi maksā :)

3 paaudzes gāzes iekārtai ir viens gāzes smidzinātājs vai uz katru katlu cits?

#1190 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 20 March 2012 - 08:42

STAG 4 paaudzes iekārtai nekas īpaši nav jādara, tur jau opcijās ir paredzēts ka turot pārslēgšanas pogu var piespiedu kārtā iedarbināt ar autogāzi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Tas ir avārijas risinājums kas nespēj apmānīt fizikas likumus :crazy:

lieta tāda, gribu uzstādīt gāzes iekārtu uz 80 typ85 , 85.gada metiena , kuram ir 1.8i monomehāniskā šprice.
protams, negribu maksāt par gāzes iekārtu +/- 300Ls , kas jau sastādītu vairāk, nekā pats Audi maksā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

3 paaudzes gāzes iekārtai ir viens gāzes smidzinātājs vai uz katru katlu cits?

Kas tavā izpratnē ir "monomehāniskā šprice"? Ja tas ir JN vai DZ, tev labākajā gadījumā otrā paaudze spīd. Nu bez kaut kādas citas elektroniskās šprices instalēšanas, protams.

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 20 March 2012 - 08:40

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1191 HennessY

HennessY
  • Lietotājs
  • 273 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:sist dūmā

Pievienots 20 March 2012 - 08:52

motoram kods DS

#1192 NautMEN

NautMEN
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 March 2012 - 09:25

Tas ir avārijas risinājums kas nespēj apmānīt fizikas likumus http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Es tad to zinu, es tikai saku ka ir tāda opcija jau paredzēta :yo:
Protams es pazīstu arī vienu KIA īpašnieku, kas tikai tā braukā, bāka vispār benzīna nav.
Tikai viņš nekādi nesaprot, ka nojāj līdz ar to sev degvielas sūkni, kas pa tukšo griež kā arī sprauslas.

Šo rakstu rediģēja NautMEN: 20 March 2012 - 09:27


#1193 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 March 2012 - 09:28

a vot sitais kak raz butiski ietekme motora darbibu

Tā nav gan. Ja degvielas kartē tas ir paredzēts, tad BŪTISKI tas neko neietekmē, tikai ir lielāks (diezgan lielāks) čakars sakārtot degvielas kartes. Temperatūra ietekmē vismazāk un jebkurā gadījumā izmantojas tikai piekoriģēšanai. Kaut gan, protams, lai visu savestu civilizētā skatā to visu vajadzētu BET strādā arī bez tā.
Diferenciālspiediens ir ir kritisks tiem, kam ir elektroniskās šprices un sekvenceris tiek likts uz tās, jo oriģinālā vadība paredz ka būs konstants degvielas spiediens un attiecīgi degvielas kartes ir tādas, kādas viņas ir. Mūsu gadījumā tas ir tā, nav ideāli visos režīmos, bet pa lielam ir strādājošs (vismaz konstantu lieso nav)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1194 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 23 March 2012 - 00:28

Tā nav gan. Ja degvielas kartē tas ir paredzēts, tad BŪTISKI tas neko neietekmē, tikai ir lielāks (diezgan lielāks) čakars sakārtot degvielas kartes. Temperatūra ietekmē vismazāk un jebkurā gadījumā izmantojas tikai piekoriģēšanai. Kaut gan, protams, lai visu savestu civilizētā skatā to visu vajadzētu BET strādā arī bez tā.
Diferenciālspiediens ir ir kritisks tiem, kam ir elektroniskās šprices un sekvenceris tiek likts uz tās, jo oriģinālā vadība paredz ka būs konstants degvielas spiediens un attiecīgi degvielas kartes ir tādas, kādas viņas ir. Mūsu gadījumā tas ir tā, nav ideāli visos režīmos, bet pa lielam ir strādājošs (vismaz konstantu lieso nav)


Gāzes bloku vadībās ir dif spiediena korekcijas, jo reti kurš reduktors spēj nodrošināt konstantus spiedienus. Bērsi virsū, nokrītas tāpat, momentā kad atmeties, nespēj nogrūst lieko gāzi un spdiens uzskrien augšā. Par temperatūru-arī tā, manuparāt, ir svarīga. Pats ar tādu nelaimīgu iekārtu braukāju apkārt (nevaru vēl saņemties uzlikt ko sakarīgu), kurai nav paredzēts lasīt gāzes temp. Rezultāts- regulē cik un kā gribi, laika gaitā braukājot, var just, ka pie krasām gaisa temp izmaiņām mašīna ta "iet" ta paliek tupa.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1195 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 March 2012 - 15:27

Pa lielam jau piekrītu. Mūsu gadījumā gan ir tā, ka tas 1.6 golfs nespēj "nosūkt" no reduktora (reduktors nav no galīgi maziņiem un vārgiem), lai būtiski ietekmētu spiedienu sistēmā (cita runa ir pie balona, kas virzās stipri uz tukšo pusi - tā ka jā, būs viņš tur, būs tas spiediena sensors), kolektora spiedienu mēs iekoriģējam degvielas kartējumā (aptuveni un tas ir "pagaidu pastāvīgais risinājums" anyway) un temperatūra jā, būtu jākoriģē, bet "paliek tupa" mūsu gadījumā vēl nav aktuāli, vajag dabūt lai cik-necik iet. Un kamēr nav galīgs liesais, tikmēr "bišku tups" uz paātrinājumiem baigo skādi arī nenodarīs.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1196 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 26 March 2012 - 20:27

Jautajums koleggiem - auto audi b4 1.6 benzins/gaze. Vispirms jau jasaka ka darbojoties uz benzinu vis ok nekas neraustas vai nevibre, bet kad parsledzas uz gazi tad paradas motoram vibracija - tobiss apgriezieni neraustas un gaita ari tada pati ka ar benzinu, bet ir diezgan liela motora vibracija - gandriz tada ka ja norau vienu cvaccvadu. Par ekonomiju runajot tad nemaku teikt cik ar benzinu, bet pa pilsetu sanak 5Ls uz 100kilometriem kas butu aptuveni 12litri gazes kas man priekss1.6 liekas baigi daudz. Iekarta ir pirmas paaudzes ar otras paaudzes smadzenem (ta vismaz iepriekssejais saimnieks skaidroja)
KO JUS VARETU IETEIKT VAI NOKOMENTET VAI PIE KA GRIESTIES LAI UZLABOTU RADITAJUS?
Liels paldies jau iepriekss.

#1197 Uudensputns

Uudensputns
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 27 March 2012 - 07:59

Ieraugot veco plītiņu,parasti pilsoņi atgaiņajas,jo jāpačakarējas mazliet.
Paskaties,kur sūc gaisu garām ieplūdes kolektorā,ja nekur,var mēģināt regulēt.

#1198 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 27 March 2012 - 08:43

Derētu arī pie viena pārbaudīt aizdedzi - sveces, svečvadus un tādas lietas. Gāze ir daudz jūtīgāka pret aizdedzes problēmām, tā ka problēma varētu būt arī tur. Un tad, protams, saregulēt kārtīgi.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1199 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 27 March 2012 - 17:23

Kads var ieteikt kur var veikt apkopi gazes sistemai un regulessanu?

#1200 mcs

mcs
  • Lietotājs
  • 549 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene, Sigulda
  • Intereses:20VT

Pievienots 27 March 2012 - 23:25

vai 3A motoram labākais, ko var uzlikt, ir 2.paaudzes sistēmu?
quattro + turbo = audi
 

Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG

Audi A3 1.8 20v LPG

Audi C4 AAN





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)