
Informācija par gāzi
#91
Pievienots 26 March 2009 - 13:50
Uzzināšu ko vairāk, iedošu infu.
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#92
Pievienots 26 March 2009 - 14:02
#93
Pievienots 26 March 2009 - 14:24
jaunaakaas tehnologijas ir tieshi shkidraas fraksijas iesmidzinashana. bet pagaidaam dargi un nevajadziigi. kameer taada sisteema nebuut populara remontu un apkopju ispetiita un uzlabota, labaak nelikt.
Nu, it kā tas vecis esot ļoti apmierināts ar rezultātu. Braucot ļoti pa lēto un auto iet ļoti labi!
Man jau arī interesē ekspluatācijas visas puses. Tā ari ir - viņamesot izmaksājusi tā sistēma pie 1800 Ls, bet viņš arī nobraukā nenormāli daudz km. Domāju, ka viņam jau arī šī sistēma jau sen ir atmaksājusies...

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#94
Pievienots 26 March 2009 - 14:32
Nekā - tāpēc tie, kam savus NG/NF nav žēl, liek reduktorus un pēc tam kaujas ar no tā izrietošām šprices problēmāmNu šitas kaidrs a kā ir ar mehāniskajiem smidzekliem?


1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#95
Pievienots 26 March 2009 - 15:17
#96
Pievienots 26 March 2009 - 15:28
es jau rakstīju, 2,6 automāts, iekārta bija 650 ls, tērē vidēji 12-13 litrus. benzīnu cik nu esmu braucis tērē ap 11. divarpus gadu laikā nobraucis esmu vairāk kā 100 kkm, apkopēs iztērējis ap 60 ls.Vispār derētu kāds finansu aprēķins ka'dam no pieredzes par gāzi uz Audi, ja ir ieliktas sprauslas.
#97
Pievienots 26 March 2009 - 15:47
#98
Pievienots 26 March 2009 - 16:39
#99
Pievienots 26 March 2009 - 16:50
Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 26 March 2009 - 16:56
#100
Pievienots 26 March 2009 - 17:05
#101
Pievienots 26 March 2009 - 17:27
#102
Pievienots 26 March 2009 - 17:36
Vot imenna! ja uzliek programmeejamo ECU tad jau sanaak var, vai ne? sitiem kautkas ir starp KE jetu uin motroniku..domaju ka nevar. cik atceros MC bija mehaniska shprice
#103
Pievienots 26 March 2009 - 17:45
#104
Pievienots 26 March 2009 - 17:47
Nejauc dažādas lietas, motroniks nozīmē tikai to, ka visas motora vadības funkcijas veic kastīte. Ja arī MC būtu KE-Motroniks, tas neko neizmainītu, vienīgi pārsimt gramu vadu mazākVot imenna! ja uzliek programmeejamo ECU tad jau sanaak var, vai ne? sitiem kautkas ir starp KE jetu uin motroniku..

Bet kaut kas vispār teica ka MC pat ir nevis KE-Jetroniks bet vairāk uz K-lambda pusi...

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#105
Pievienots 22 April 2009 - 09:26
#106
Pievienots 22 April 2009 - 22:29
#107
Pievienots 22 May 2009 - 13:31
Braucu ar gāzes iekārtu jau 2gadus rēķinot valūtā tas izklausās šadi:
Nobraucu jau 40'000km
Benzīnu vidēji (Pilsēta + ārpus pilsētas) ēd 9l / 100km = 5.85Ls
Gāzi ēd 12l / 100km = 3.95Ls
Formula: 40'000 x 0.01 x patēriņš uz 100km = ?
Benzīnam: 400 x 5.85= 2340Ls
Gāzei: 400 x 3.95= 1580Ls
Secinājums: Ar gāzi braucot ietaupīju 760Ls, respektīvi, uz katriem 10'000km es ietaupu gandrīz pie 200Ls
P.S. Ārpus pilsētas mierīgi/ taupīgi braucot ir pat iespējams saekonomēt līdz pat 2.80Ls uz 100Km - tas ir 1220Ls ietaupot uz 40'000km un ap 300ls uz katriem 10'000km...
P.S.S Pie tam man vel ir viena no lētākajām un vienkāršākajām gāzes iekārtām, kas brīžiem rada nelielas problēmiņas ziemas aukstākajos brīžos, bet tas tā...
#108
Pievienots 22 May 2009 - 14:50
#109
Pievienots 22 May 2009 - 15:12
Kas tas par tādu interesantu reduktoru, kas nevis notur savā izplūdē nemainīgu spiedienu bet vēl vadāms ar atsevišķu trubiņu?Man taada kuinja ka uzliku savam 10vt gaazes iekaartu un probleema sekojoša- pārmetoties pa robiem man taisa "trekno" un motors aizrijaas un noraustaas,sanāk pa robiem metās ar cirtieniem, tas notiek tāpēc ka ļurba iegriezas un kad atmet gāzi pirms sdroseles sakrājas spiediens un padod signaalu gaazes reduktoram padot degvielu! kā man atbrīvoties no šīs nelaimes? bypasa sitiem naff,vienīgā izeja blovs? kas ir njemusies ar gāzi sapratīs ka runa iet par tievo vakuumtrubinju kas padod reguktoram infu cik daudz padot degvielu..

Bow būtu interesanta lieta, vienīgi lai būtu stilīgāk un nebūtu jāosta gāzes smaka, vajadzētu izvadīt zem mašīnas ar speciālu metāla trubu un tajā vēl iemontēt sveci, kura atmetoties dotu dzirksteles

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#110
Pievienots 22 May 2009 - 17:22
#111
Pievienots 22 May 2009 - 18:02
Sveiki man ir Auto ar Gazes iekartu Audi A6 2.6 man nakos menes jaiet TA vai man vaijg kkadu papiru par gazes iekartu ?
Ja degvielas veids reģistrācijas apliecībā rakstīts benzīns\gāze, tad nekādu papīru nevajag.
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
#112
Pievienots 24 May 2009 - 21:19
- gāzes degšanas process neatšķiras no benzīna degšanas (un aizmirsti basņas par to, ka benzīns eļļo motoru, - arī benzīns cilindros deg, pie tam, cilindros tas nonāk ne jau ar strūklu , bet gāzveidīgā konsistencē)
- ir vairāku veidu gāzes iekārtas - piem. tiešā iešprice un atmosfēriskās iekārtas.
- atmosfēriskajās iekārtās gāze tiek padota caur gaisa padeves sistēmu (nejaukt ar ventilāciju), tāpēc ir svarīgi sekot sveču un svečvadu stāvoklim. ar benzīnu vari braukt arī ar raustīgu un dzirksteļojošu aizdedzi (lai gan neko labu par lietotāju neliecina), bet gāzes auto tāda dzirkstele var izraisīt būkšķi nevietā.
- no būkšķiem, kas ir 99% lietotāja vaina, pirmie parasti cieš gaisa mērītāji un tad sākās kārtējās basņas, ka "motors vairāk neiet" - starp citu, neiet tieši ar benzīnu un tieši tik ilgi, kamēr nenomainīsi gaisa mērītāju.
- ir mazliet jāiedziļinās (kas daudziem nemaz nepatīk) gāzes sistēmas darbības niansēs - laikus jāmaina filtri, membrānas
- jaudas zudums vai slāpšana parasti tieši ir nenomainīta filtra vai pārkoksnējušos membrānu vaina
- tā kā gāzes reduktors parasti "barojas" no dzesēšanas sistēmas, svarīgi, lai, piemēram, radiators netecētu, savādāk ir pārāk zems dzesēšanas sistēmas šķidruma līmenis -> reduktors nedabū pietiekami daudz siltuma -> gāze sliktāk iztvaiko -> reduktors var aizsalt (gāzi iepilda ap -70 C temperatūrā) -> slāpšana, jaudas zudumi.
īsāk sakot - mašīnai jābūt kārtībā, lai normāli varētu braukt ar gāzīti. benzīnniekam mazliet pazemināts šķidruma līmenis radiatorā neko būtisku neietekmē (labi jau protams nav), ar raustīgu aizdedzi var braukt tik ilgi, kamēr nopūst vadi, utt. gāzei atkal tas ir būtiski.
ieliec gāzi un brauc ar lielāku komfortu bet lētāk (kas protams, liekas nepieņemami tiem, kas iegādājas
benzīna kapsētu nolūkā pastaipīt krānu kaut kā priekšā). ja jāizvēlas starp 15 Ls nedēļā vai 30 Ls nedēļā degvielai, nezin kāpēc tā skaitās santīmdrātēšana? tu savus izdevumus nekontrolē? vai tā ir vājuma pazīme?
es nesen pēc 2 vidējās klases gāzes auto, iegādājos 3.gadus jaunu benzīnauto, bet šoreiz mazās klases, jo manā gadījumā, ar 40-50k gadā, būtiskākais ir patēriņš un izmaksas.
principā jautājums - likt vai nelikt gāzi - ir pilnīgi individuāls un atkarībā no prasībām un varēšanas. ar manu nobraukumu,
piemēram, gāzes iekārtas uztādīšana atmaksātos 1/2 gada laikā. ja tu pats nekad neej tūrisma pārgājienā, liktos taču slimi
smieties par tiem, kas pārgājienos iet un tāpēc iegādājas teltis?
#113
Pievienots 24 May 2009 - 21:38


Bet par santīmdrātēšanu sauc parādību, kad cilvēks nopērk kādu turbomašīnu/turbo esmašīnu/4.2 esmašīnu un piepeši apjēdz, ka nespēj ieliet un savas īpatnējās problēmas risina, uzliekot gāzi


1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#114
Pievienots 24 May 2009 - 21:41
JohnyB - neredzu nekādu problēmu, ja uz s-mašīnas uzlikta atbilstoša gāzes iekārta - ir ļoti labi


Šo rakstu rediģēja zzs: 24 May 2009 - 21:44
Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt
Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem
#115
Pievienots 24 May 2009 - 21:45
Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 24 May 2009 - 21:48
#116
Pievienots 24 May 2009 - 21:50
#117
Pievienots 24 May 2009 - 22:14

#118
Pievienots 24 May 2009 - 22:21
Šo rakstu rediģēja Kaross: 24 May 2009 - 22:21
#119
Pievienots 04 June 2009 - 11:59
nu jā Kaross...tiešām esi gudrs...točna vienalga 76 benzīns vai 98, dīzelis vai petroleja, vai ugunkura degšķidrums, vai gāze.....visas šīs vielas taču ir degošas un kāpēc liet dārgāku, ja identisks efekts panākams ar lētāko kurināmo...visu izšķir tikai filtrs un sveču vadi.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
76 jau ir krietni zemāks oktānskaitlis, ielejot tādu ļurbomotorā būs detonācija, jo tas sadeg ātrāk un nevienmērīgāk.
98 un 105 oktānskaitlim nav tik liela starpība, pie tam starpība ir uz labvēlīgo pusi, lēnāka un vienmērīgaka sadegšana, mazāka iespēja ka detonēs.
kāda vaina lētajam kurināmajam?
nestrīdēsimies par sīkumiem, tā vietā labāk pastāstiet, kā lai no MC motora vadības bloka dabū signālu priekš elektroniskajām sprausām, gribu programmējamu gāzes iešprici ar el. sprauslām
ja uzliks motora vadibas bloku no 20VT ar vadiem, tad nebūs labi? kas tur savādāks? aizdedzes leņķi? degvielas doza?
>>>Spied te, lai sekotu mums facebook <<<~~> Auto krāsas serviss
Auto kondicionieru uzpilde. Ogrē, Austrumu ielā 8a tel.26670335
#120
Pievienots 04 June 2009 - 12:20
Ja uzliksi 20vt vadību, tad viss ok!
Šo rakstu rediģēja pinguin: 04 June 2009 - 12:20
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)