Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#91 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 26 March 2009 - 13:50

Dzirdēju, ka Liepājā tagad Lietuvieši uzstāda kaut kādu jaunu šprices gāzes sistēmu, ķipa 2 sprauslas uz cilindru, vai tmldz, jaudas zudumu neesot, bet patērē apm 15% mazāk nekā benzīnu... Vienam vecim uzstādīta uz Chrysler 300M un viņš katru nedēļu braukājot uz Poliju - ļoooti apmierināts esot par šo sistēmu.
Uzzināšu ko vairāk, iedošu infu.

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#92 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 26 March 2009 - 14:02

jaunaakaas tehnologijas ir tieshi shkidraas fraksijas iesmidzinashana. bet pagaidaam dargi un nevajadziigi. kameer taada sisteema nebuut populara remontu un apkopju ispetiita un uzlabota, labaak nelikt.
A200TQ

#93 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 984 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 26 March 2009 - 14:24

jaunaakaas tehnologijas ir tieshi shkidraas fraksijas iesmidzinashana. bet pagaidaam dargi un nevajadziigi. kameer taada sisteema nebuut populara remontu un apkopju ispetiita un uzlabota, labaak nelikt.


Nu, it kā tas vecis esot ļoti apmierināts ar rezultātu. Braucot ļoti pa lēto un auto iet ļoti labi!
Man jau arī interesē ekspluatācijas visas puses. Tā ari ir - viņamesot izmaksājusi tā sistēma pie 1800 Ls, bet viņš arī nobraukā nenormāli daudz km. Domāju, ka viņam jau arī šī sistēma jau sen ir atmaksājusies... :)

Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#94 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 26 March 2009 - 14:32

Nu šitas kaidrs a kā ir ar mehāniskajiem smidzekliem?

Nekā - tāpēc tie, kam savus NG/NF nav žēl, liek reduktorus un pēc tam kaujas ar no tā izrietošām šprices problēmām :crazy: KV/KU tādā ziņā aina ir labāka elektronikas un visādu datčiku iztrūkuma dēļ. Ir tikai divi Audi R5 motori, kuriem var uzlikt gāzes šprici - 20v un 20vt :hihi: Vai arī liec savam 10v/10vt megaskvirtu kopā ar gāzi.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#95 Changals

Changals
  • Lietotājs
  • 80 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 March 2009 - 15:17

Kāpēc nekādu. Gan jau var kaut ko šitādu uzštellēt http://www.metrinch.ru/catalog/51 . Kolēģim uz autiņa tāda uzlikta. Darbības princips kā mehāniskajai špricei sprauslas veras vaļā no spriediena.

#96 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 26 March 2009 - 15:28

Vispār derētu kāds finansu aprēķins ka'dam no pieredzes par gāzi uz Audi, ja ir ieliktas sprauslas.

es jau rakstīju, 2,6 automāts, iekārta bija 650 ls, tērē vidēji 12-13 litrus. benzīnu cik nu esmu braucis tērē ap 11. divarpus gadu laikā nobraucis esmu vairāk kā 100 kkm, apkopēs iztērējis ap 60 ls.
A90TQ

#97 cornflakes

cornflakes
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona
  • Intereses:iebraukt kokā

Pievienots 26 March 2009 - 15:47

Nu manai kupejai pa pilsētu rij ~16l uz 100, bet man ir tendence arī normāli iekurināt dažreiz. 2.2 motors, 33sant./L, tik un tā sanāk lētāk, nekā ar benzīnu (protams, ja kāds man tūlīt nepierādīs, ka viņš var ar 2.2 motoru pilsētā braukt zem 10l) Jaudas zudums īpaši nav jūtams, vienīgi uz benzīna liekas tāds ''gruntīgāks''. Apkopes ar nav katastrofāli dārgas. Vienīgi kkad tagad uzpeldēja infa, ka Latvijā ir vissūdīgākā un dārgākā gāze. Kas attiecas uz mani, leju LPG katoros, varbūt tās ir manas slimīgās iedomas, bet, piemēram, Lukoila u.c. gāze ir sūdīgāka.
Coupe typ 85

#98 wiks

wiks
  • Lietotājs
  • 741 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 March 2009 - 16:39

Labi un kādas tad iekārtas ir labākas, itāļu, holandiešu vai vēl kādas, iespējams, ka var nosaukt firmas, konkrēti interesē uz iešprici balstītās sistēmas un protams tās cenas?

#99 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 26 March 2009 - 16:50

man ir kombineta. polju smadzene Stag 300. ar italju reduktoru Tomaseto un sprauslaam Valtek. sobriid manupraat labakais risinajums.

Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 26 March 2009 - 16:56

A200TQ

#100 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 26 March 2009 - 17:05

2,23 10vt MC vai tad var uzlikt iesmidzes iekaartu?? kautko visi izvairaas no taa jautaajuma!
Audi 200TQ

#101 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 26 March 2009 - 17:27

domaju ka nevar. cik atceros MC bija mehaniska shprice
A200TQ

#102 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 26 March 2009 - 17:36

domaju ka nevar. cik atceros MC bija mehaniska shprice

Vot imenna! ja uzliek programmeejamo ECU tad jau sanaak var, vai ne? sitiem kautkas ir starp KE jetu uin motroniku..
Audi 200TQ

#103 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 26 March 2009 - 17:45

100% nepateikshu. jabrauc pie kaada uzstaditaja. http://www.heinrihs-gaze.lv/
A200TQ

#104 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 26 March 2009 - 17:47

Vot imenna! ja uzliek programmeejamo ECU tad jau sanaak var, vai ne? sitiem kautkas ir starp KE jetu uin motroniku..

Nejauc dažādas lietas, motroniks nozīmē tikai to, ka visas motora vadības funkcijas veic kastīte. Ja arī MC būtu KE-Motroniks, tas neko neizmainītu, vienīgi pārsimt gramu vadu mazāk :lol:
Bet kaut kas vispār teica ka MC pat ir nevis KE-Jetroniks bet vairāk uz K-lambda pusi... :roll:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#105 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 22 April 2009 - 09:26

Man taada kuinja ka uzliku savam 10vt gaazes iekaartu un probleema sekojoša- pārmetoties pa robiem man taisa "trekno" un motors aizrijaas un noraustaas,sanāk pa robiem metās ar cirtieniem, tas notiek tāpēc ka ļurba iegriezas un kad atmet gāzi pirms sdroseles sakrājas spiediens un padod signaalu gaazes reduktoram padot degvielu! kā man atbrīvoties no šīs nelaimes? bypasa sitiem naff,vienīgā izeja blovs? kas ir njemusies ar gāzi sapratīs ka runa iet par tievo vakuumtrubinju kas padod reguktoram infu cik daudz padot degvielu..
Audi 200TQ

#106 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 22 April 2009 - 22:29

?
Audi 200TQ

#107 sherloks

sherloks
  • Lietotājs
  • 30 raksti

Pievienots 22 May 2009 - 13:31

a80 91.g 2.3l
Braucu ar gāzes iekārtu jau 2gadus rēķinot valūtā tas izklausās šadi:

Nobraucu jau 40'000km
Benzīnu vidēji (Pilsēta + ārpus pilsētas) ēd 9l / 100km = 5.85Ls
Gāzi ēd 12l / 100km = 3.95Ls

Formula: 40'000 x 0.01 x patēriņš uz 100km = ?

Benzīnam: 400 x 5.85= 2340Ls
Gāzei: 400 x 3.95= 1580Ls

Secinājums: Ar gāzi braucot ietaupīju 760Ls, respektīvi, uz katriem 10'000km es ietaupu gandrīz pie 200Ls

P.S. Ārpus pilsētas mierīgi/ taupīgi braucot ir pat iespējams saekonomēt līdz pat 2.80Ls uz 100Km - tas ir 1220Ls ietaupot uz 40'000km un ap 300ls uz katriem 10'000km...

P.S.S Pie tam man vel ir viena no lētākajām un vienkāršākajām gāzes iekārtām, kas brīžiem rada nelielas problēmiņas ziemas aukstākajos brīžos, bet tas tā...

#108 Bankijs

Bankijs
  • Lietotājs
  • 1364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto elektronika, diagnostika

Pievienots 22 May 2009 - 14:50

Zolīdi sanāk ietaupīt ~50-60%, nez es tagad braucu agresīvāk kā uz benžu uz rij 12,5-13litri uz100km un pietam 2,2T un patēriņš~ tāds pats kā uz benžu, varbūt pat mazāks.. iekārta stāv ar elektronisko lamda vadību, vienīgā problēma ka reduktoram nevar nekur remkomplektu dabūt!
Audi 200TQ

#109 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 22 May 2009 - 15:12

Man taada kuinja ka uzliku savam 10vt gaazes iekaartu un probleema sekojoša- pārmetoties pa robiem man taisa "trekno" un motors aizrijaas un noraustaas,sanāk pa robiem metās ar cirtieniem, tas notiek tāpēc ka ļurba iegriezas un kad atmet gāzi pirms sdroseles sakrājas spiediens un padod signaalu gaazes reduktoram padot degvielu! kā man atbrīvoties no šīs nelaimes? bypasa sitiem naff,vienīgā izeja blovs? kas ir njemusies ar gāzi sapratīs ka runa iet par tievo vakuumtrubinju kas padod reguktoram infu cik daudz padot degvielu..

Kas tas par tādu interesantu reduktoru, kas nevis notur savā izplūdē nemainīgu spiedienu bet vēl vadāms ar atsevišķu trubiņu? :blink:
Bow būtu interesanta lieta, vienīgi lai būtu stilīgāk un nebūtu jāosta gāzes smaka, vajadzētu izvadīt zem mašīnas ar speciālu metāla trubu un tajā vēl iemontēt sveci, kura atmetoties dotu dzirksteles :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#110 Schokk

Schokk
  • Lietotājs
  • 27 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga Marupe

Pievienots 22 May 2009 - 17:22

Sveiki man ir Auto ar Gazes iekartu Audi A6 2.6 man nakos menes jaiet TA vai man vaijg kkadu papiru par gazes iekartu ?
Quattro Tomats

#111 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 22 May 2009 - 18:02

Sveiki man ir Auto ar Gazes iekartu Audi A6 2.6 man nakos menes jaiet TA vai man vaijg kkadu papiru par gazes iekartu ?


Ja degvielas veids reģistrācijas apliecībā rakstīts benzīns\gāze, tad nekādu papīru nevajag.

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#112 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 May 2009 - 21:19

Vel mazliet basics par gāzi:

- gāzes degšanas process neatšķiras no benzīna degšanas (un aizmirsti basņas par to, ka benzīns eļļo motoru, - arī benzīns cilindros deg, pie tam, cilindros tas nonāk ne jau ar strūklu , bet gāzveidīgā konsistencē)
- ir vairāku veidu gāzes iekārtas - piem. tiešā iešprice un atmosfēriskās iekārtas.
- atmosfēriskajās iekārtās gāze tiek padota caur gaisa padeves sistēmu (nejaukt ar ventilāciju), tāpēc ir svarīgi sekot sveču un svečvadu stāvoklim. ar benzīnu vari braukt arī ar raustīgu un dzirksteļojošu aizdedzi (lai gan neko labu par lietotāju neliecina), bet gāzes auto tāda dzirkstele var izraisīt būkšķi nevietā.
- no būkšķiem, kas ir 99% lietotāja vaina, pirmie parasti cieš gaisa mērītāji un tad sākās kārtējās basņas, ka "motors vairāk neiet" - starp citu, neiet tieši ar benzīnu un tieši tik ilgi, kamēr nenomainīsi gaisa mērītāju.
- ir mazliet jāiedziļinās (kas daudziem nemaz nepatīk) gāzes sistēmas darbības niansēs - laikus jāmaina filtri, membrānas
- jaudas zudums vai slāpšana parasti tieši ir nenomainīta filtra vai pārkoksnējušos membrānu vaina
- tā kā gāzes reduktors parasti "barojas" no dzesēšanas sistēmas, svarīgi, lai, piemēram, radiators netecētu, savādāk ir pārāk zems dzesēšanas sistēmas šķidruma līmenis -> reduktors nedabū pietiekami daudz siltuma -> gāze sliktāk iztvaiko -> reduktors var aizsalt (gāzi iepilda ap -70 C temperatūrā) -> slāpšana, jaudas zudumi.

īsāk sakot - mašīnai jābūt kārtībā, lai normāli varētu braukt ar gāzīti. benzīnniekam mazliet pazemināts šķidruma līmenis radiatorā neko būtisku neietekmē (labi jau protams nav), ar raustīgu aizdedzi var braukt tik ilgi, kamēr nopūst vadi, utt. gāzei atkal tas ir būtiski.

ieliec gāzi un brauc ar lielāku komfortu bet lētāk (kas protams, liekas nepieņemami tiem, kas iegādājas

benzīna kapsētu nolūkā pastaipīt krānu kaut kā priekšā). ja jāizvēlas starp 15 Ls nedēļā vai 30 Ls nedēļā degvielai, nezin kāpēc tā skaitās santīmdrātēšana? tu savus izdevumus nekontrolē? vai tā ir vājuma pazīme?

es nesen pēc 2 vidējās klases gāzes auto, iegādājos 3.gadus jaunu benzīnauto, bet šoreiz mazās klases, jo manā gadījumā, ar 40-50k gadā, būtiskākais ir patēriņš un izmaksas.

principā jautājums - likt vai nelikt gāzi - ir pilnīgi individuāls un atkarībā no prasībām un varēšanas. ar manu nobraukumu,

piemēram, gāzes iekārtas uztādīšana atmaksātos 1/2 gada laikā. ja tu pats nekad neej tūrisma pārgājienā, liktos taču slimi

smieties par tiem, kas pārgājienos iet un tāpēc iegādājas teltis?

#113 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 24 May 2009 - 21:38

Kaross, tev tur ir divas nepareizas lietas. Pirmā - šaubos ka gāzi iepilda pie -70, ja gāzes balonā būtu šāda temperatūra, tad pilnam balonam ilgāku laiku pastāvot, tas eksplodētu :crazy: Šāda temperatūra rodas reduktorā gāzei iztvaikojot. Otrā - tu runā par kaut kādu gāzes komfortu. Paņemam divas identiskas mašīnas, pirmā ir parasta, otrajai gāze, otrajai tātad lielāks komforts, jo daļa grabažnieka izniekota ar balonu un klāt nāk tevis pieminētā čakarēšanās ar filtru un citu lietu uzmanīšanu :crazy:
Bet par santīmdrātēšanu sauc parādību, kad cilvēks nopērk kādu turbomašīnu/turbo esmašīnu/4.2 esmašīnu un piepeši apjēdz, ka nespēj ieliet un savas īpatnējās problēmas risina, uzliekot gāzi :) Un ļoti bieži tiek izmantots vislētākais variants, kas nozīmē nelielu īslaicīgu ekonomiju uz degvielu, bet lielus zaudējumus ilgtermiņā uz bojātām šprices detaļām. Piemēram, redzēti ļoti daudzi NG ar gāzi un problēmām :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#114 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 24 May 2009 - 21:41

Karos, man tikai viens jautājums - tas ir tavs teksts, vai copy-paste?

JohnyB - neredzu nekādu problēmu, ja uz s-mašīnas uzlikta atbilstoša gāzes iekārta - ir ļoti labi :svilpo: :crazy:

Šo rakstu rediģēja zzs: 24 May 2009 - 21:44

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#115 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 24 May 2009 - 21:45

to ko tu šeit raksti ir tavi pieņēmumi. Gāze cilindros nonāk gāzveidā, bet benzīns noteikti nē....Ja ir izcilas sprauslas, tad benzīns tiek izsmidzināts kā migliņa, bet vecākiem autiņiem sprauslas vnk lej....Gāzei un benzīnam ir dažādi oktānskaitļi....Mašīnas kas rūpnieciski ražotas ar benzīna dzinēju nav paredzētas lietot ar gāzi. Tas ir tas pats kas liet bākā 76 kopā ar degvielas piedevām- mašīna jau tāpat ies.....Ja tiešām ir tāda vēlme lietot auto ar gāzes iekārtu tad vajadzētu izvēlēties auto, kas no rūpnīcas ir aprīkots ar šādu sistēmu un auto motors ir konsturēts šim degvielas veidam- populārākais no šādiem auto mūsu zemē ir Volvo. Bet šos auto diemžēl tautieši nav spējīgi atļauties pat iegādāties, kur nu vēl uzturēt. Un pats galvenais- nez kāpēc rīgā reti kurš daudzmaz sakarīgs serviss uzņem auto ar liktajām gāzes iekārtām....

Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 24 May 2009 - 21:48


#116 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 May 2009 - 21:50

tas ir copy- paste. ja gazei oktana skaitlis ir 103-105, bet benzinam 95-98. bet vispar tas neko nemaina ja ari benzins nonak skidra veida cilindros. pastasti par Volvo dzineja uzbuvi. tam kurs ir pielagots gazei. kas tur ir tik atskirigs? kurs mezgls?

#117 MartinsG

MartinsG
  • Lietotājs
  • 2457 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dzīvoklis
  • Intereses:interesantas lietas

Pievienots 24 May 2009 - 22:14

nu jā Kaross...tiešām esi gudrs...točna vienalga 76 benzīns vai 98, dīzelis vai petroleja, vai ugunkura degšķidrums, vai gāze.....visas šīs vielas taču ir degošas un kāpēc liet dārgāku, ja identisks efekts panākams ar lētāko kurināmo...visu izšķir tikai filtrs un sveču vadi.... :aggressive:

#118 Kaross

Kaross
  • No foruma izraidītie
  • 3034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 May 2009 - 22:21

nu jaa. nevajag jau ari parspilet. atkal nekonkreti izteicos. ari etanolu var parasta masina liet ieksa, bet protams, tas nav labi, ta pat ka ar gazi. bet nu tas sekas nav tik lielas un launas, lai ar gazi nebrauktu.

Šo rakstu rediģēja Kaross: 24 May 2009 - 22:21


#119 avr

avr
  • Lietotājs
  • 979 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre
  • Intereses:autosports, krāsošana, snowbords, dators, riteņbraukšana

Pievienots 04 June 2009 - 11:59

nu jā Kaross...tiešām esi gudrs...točna vienalga 76 benzīns vai 98, dīzelis vai petroleja, vai ugunkura degšķidrums, vai gāze.....visas šīs vielas taču ir degošas un kāpēc liet dārgāku, ja identisks efekts panākams ar lētāko kurināmo...visu izšķir tikai filtrs un sveču vadi.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



76 jau ir krietni zemāks oktānskaitlis, ielejot tādu ļurbomotorā būs detonācija, jo tas sadeg ātrāk un nevienmērīgāk.
98 un 105 oktānskaitlim nav tik liela starpība, pie tam starpība ir uz labvēlīgo pusi, lēnāka un vienmērīgaka sadegšana, mazāka iespēja ka detonēs.
kāda vaina lētajam kurināmajam?

nestrīdēsimies par sīkumiem, tā vietā labāk pastāstiet, kā lai no MC motora vadības bloka dabū signālu priekš elektroniskajām sprausām, gribu programmējamu gāzes iešprici ar el. sprauslām

ja uzliks motora vadibas bloku no 20VT ar vadiem, tad nebūs labi? kas tur savādāks? aizdedzes leņķi? degvielas doza?

>>>urs4 rhd to lhd project<<<

>>>Spied te, lai sekotu mums facebook <<<~~> Auto krāsas serviss
Auto kondicionieru uzpilde. Ogrē, Austrumu ielā 8a tel.26670335


#120 Pinguin

Pinguin
  • Lietotājs
  • 2573 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava 29122884
  • Intereses:quattro

Pievienots 04 June 2009 - 12:20

no MC vadības bloka neko noderīgu gāzes iešpricei ārā nedabūsi, jo degvielas padevi tiešā veidā tas neregulē (netieši regulē, bet pavisam savādāk...neiedziļināsimies)
Ja uzliksi 20vt vadību, tad viss ok!

Šo rakstu rediģēja pinguin: 04 June 2009 - 12:20

A90TQ




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)