Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1141 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 07 March 2012 - 10:39

Tā arī jābūt. Manai iekārtai pārslēgšanās notiek kādas ~3s. Lai aizbrauc uz kantori un pārregulē to iekārtu!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1142 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 07 March 2012 - 15:50

Principā jau pie vainas var būt arī regulējums starp sprauslu pārslēgšanu un reduktora atvēršanu - ja to dara uzreiz, tad arī tā var sanākt, patiesībā gandrīz neatkarīgi sprauslas slēdzas pa vienai vai vairākām. Ideālā variantā (ja to atbalsta vadība) - atveram reduktoru, nogaidam ~0.5 - 1s lai izlīdzinās spiedieni maģistrālēs un tad tikai sākam slēgt klāt šprices, vēlams pa vienai ar aizkavi (lai ļautu tam pašam reduktoram noturēt stabilu spiedienu sistēmā)
Otrs variants var arī būt ka daudzi gāzeri saregulē reduktora atvēršanu pie pārāk zemas temperatūras, tipa lai būtu lielāka benzīna ekonomija. Šādā situācijā uzreiz pēc pārslēgšanas reduktors vispār knapi spēj izveikt savu funkciju, tad arī sanāk šādas auzas ar rīstīšanos un slāpšanu. Reduktoram arī tas par labu nenāk, tā ka prātīgāk tomēr būtu regulēt to temperatūru saprātīgās robežās.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1143 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 07 March 2012 - 18:39

Jā, opcija - sprauslas slēgt pa vienai ir pārslēgšanās nemanāmības atslēga. Reduktora nepietiekama apsildīšana arī var būt vainīga pie brīnumiem.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 07 March 2012 - 18:42

tavaskana.lv yoursound.lv

#1144 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 March 2012 - 20:06

kadas benzinam nezinu, bet gazei laikam sitadas atgazes ir galigaa dibenāā ??

CO (%): 0.13 CO paaugst.(%): 0.00 HC (pmm): 565 Lambda: 1.28

parasti cik esmu skatijies TA datus tad HC lidz 200 un Lamda 0.95-1.05

un protams ka ari paterins ir debesis 2.3E automats tuvu pie 20/100 :crazy: iekarta 1 paaudze un ir drusku gazes smaka ara kad darbojas motors.

Šo rakstu rediģēja iynx: 08 March 2012 - 20:10


#1145 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 March 2012 - 20:41

bla bla bla

Būtu labāk ielicis kādu savas motortelpas bildi :crazy: Nepietiek jau ar to, ka manus minējumus apstiprināja viena pazīstama opelista iemestais links ar licēja komentāru powerī, nevis tu :crazy:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1146 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 09 March 2012 - 16:53

Ko Tu tur ceri ieraudzīt? Nu nav tur nekādas NASA tehnoloģijas! :) 2.0 RT dzinējs un 4. paaudzes LPG sastāvdaļas.
tavaskana.lv yoursound.lv

#1147 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 09 March 2012 - 17:18

Elementu novietojumu iedvesmas gūšanai.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1148 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 10 March 2012 - 00:36

Nu bet tomēr mani interesē kā var panākt tādu brīnumu kā "4. paaudzes LPG iekārtas uzstādīšana(i) uz ar KE-Jet darbināmam dzinējam". Pat bez NASA tehnoloģijām (kas pat ir vēlams). Nu LŪDZU, vismaz vispārīgi? :) Vismaz tik daudz, vai tas iesaista kaut ko papildus no elektroierīcēm, ja "homegrown" moš ir kāda info pieejama...
Es zinu, ka mega-ūber-karburator-golfam viss top un rītdien būs pirmais sprādziens motortelpā (ar izārdīto klaņu bildēm pat varētu padalīties, ja vien strādājot ar ugunsdzēšamo aparātu būs laiks bildēt), bet tā kā 99% ka rīt visi draudzīgi aplauzīsies, vajadzēs idejas, idejas, IDEJAS! Sekvenceri ar laika korekciju un PWM matainais ir uzražojis, gan jau uz viņa V6 viss strādātu kedā, pirksti gaisā, bet no kurienes ņemt datus ke-jetam un karburatoriem, kuriem nav no kā ņemt "pareizo" atvēruma laiku - pašlaik ir blāva ideja (golfam izgāja uz vienkāršo variantu - 2 devēji, viens uz holla sadalītājā, otrs uz 1. cilindra svečvada un viltīgā kārtā aprēķināts iesmidzes moments un atkarībā no (visai neprecīza) rev countera un visai tupā kārtā aprēķināts iesmidzes ilgums atkarībā no kaut kādas tabulas un "random" funkcijas rezultāta :D ). Droši vien strādāt strādās, bet būs nu lopā neprecīzi. Nepatīk. Kaut gan rīt redzēs :)
Zinu ka iekš LV vismaz viens ir pamanījies kaut ko līdzīgu dabūt gatavu uz kaut kāda V8 amerikosa, bet tas iesaista megasquirtu, kas nav īsti forši, mēs mēģinam dabūt gatavu kaut ko integrētu, ko varētu iebāzt vienā kastē un aizmirst :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1149 andis88

andis88
  • Lietotājs
  • 61 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:IR
  • Intereses:visādas!

Pievienots 10 March 2012 - 23:10

Jautājums sekojoš! man ir tā pat , kā "COLDRICAM " AUDIB3 , ja pareiz sarakstiju, braucot, nesmird ka, apstajies ta uzsit gazes smaku, biju kantorī , kur man vinju uzstadija, neko neatrada visas trubas ok utt!teica, lai skatos kaut kur izputejs varbut beigts, un sit cauri, un tas viss uz salonu nak!tāpēc jautajums, vai tas ta varetu but vai meklet kur citur vainu!?
Un vislielakais jautājums :rofl: - ir tā ka es vinju uzstadiju ta nebiuja iespeja pasam pieregistret vinju 5dienu laika csdd, ka tas noteikts taja lapa, kas vajadzigs pie registracijas, tad nu ta, man ta drusku nav skaidris, vai es tagad pec 2meneshiem vinju vareshu poieregistret, vai man tur csdd nepasutis x majas talak!? ceru pozitivas atbildes, ka varu bez problemam pieregistret jebkura laika! :sarkst:

#1150 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 10 March 2012 - 23:34

Piereģistrēt varēsi, VAR BŪT ka aiztrieks pēc jauna papīra pie gāziniekiem, bet CSDD vispār baigi par šito (parasti) nekasās.
Caurs izpūtējs var gan būt pie vainas smakai salonā, parasti tad, ja nav īsti labi noregulēts maisījums tukšgaitā (it sevišķi 1. paaudzes iekārtām). Bet nu, protams, jāskatās, vai viņš tiešām ir caurs vai arī vienkārši ir tik štruntīgs maisījums, ka vējš nes no aizmugures, kur patiesībā smird tā, ka visiem aiz tevis braucošajiem acis sprāgst laukā :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1151 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 11 March 2012 - 09:08

Kolēģa passatam ar AEB dzinēju samērā svaigi uzstādīta 4.paaudze, novērojams šāds gļuks- aukstam nedaudz pasilstot un pirmo reizi pārslēdzoties uz gāzi, dzinējs uz pussekundi pamirst. Gaitā tas sajūtams kā mašīnas noraustīšanās, tukšgaitā gan noslāpst. Pie vēlākām pārslēgšanās reizēm viss labi, gļuka nav. Idejas?..

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1152 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 March 2012 - 13:59

Lasam rakstīto šajā pašā tēmā, kādus 10-12 ierakstus iepriekš.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1153 andis88

andis88
  • Lietotājs
  • 61 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:IR
  • Intereses:visādas!

Pievienots 11 March 2012 - 17:55

Piereģistrēt varēsi, VAR BŪT ka aiztrieks pēc jauna papīra pie gāziniekiem, bet CSDD vispār baigi par šito (parasti) nekasās.
Caurs izpūtējs var gan būt pie vainas smakai salonā, parasti tad, ja nav īsti labi noregulēts maisījums tukšgaitā (it sevišķi 1. paaudzes iekārtām). Bet nu, protams, jāskatās, vai viņš tiešām ir caurs vai arī vienkārši ir tik štruntīgs maisījums, ka vējš nes no aizmugures, kur patiesībā smird tā, ka visiem aiz tevis braucošajiem acis sprāgst laukā http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

huu, es jau par sito temu naktis nevareju gulet :nea:
nu lab meginashu aprili mainit tehnisko, tad jau redzes, ka tas viss izversiisies!
it ka jau neviens nav ta teicis , ka aiz manim braucosajiem, kas nepatiktu par smakam :rofl:
lab bus labaks laiks, tad sakshu ko skatiities tagad nemaz nenak ne prata list apaksā, ka viss tek acis :crazy:

#1154 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9923 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 11 March 2012 - 19:49

hah, tomēr ir iepostējies, toreiz pievienošana beidzās ar audi-style driver error

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1155 m12

m12
  • Lietotājs
  • 177 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:B3; E39

Pievienots 11 March 2012 - 23:21

audi b2 audi 80 i.6, gazes ieraktai vajag kādu elektromagnētisko vārstu kas noslēdz degvielu karburātoram, kā to sauc? un kur tādu meklēt
Arī, ja kādam ir tāds vārsts un mikseris 1.6 karburatorniekam, ar cenu var piedāvāt PM :crazy:

#1156 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 11 March 2012 - 23:36

Ja tu nebūtu tik tālu, varētu pameklēt vai krāmos nav aizķēries un ja atrastos, tev uzdāvināt :crazy: Maisītājs toč kaut kur mētājās :hihi:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1157 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 12 March 2012 - 01:24

A ko tu gribi ar šķidru propānu cilindros ... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Tavi atrastie ir tikai diferencētie spiediena reduktori ... bez iztvaicēšanas domāju ka tev nekkas nesanāks ... jo propānam lai sprāgtu - tomēr ir jābūt maisījumam 1:15 no telpas ... pretējā gadījuma teces vnk pa izpūtēju ārā - un tur arī sprāgs atttiecībā no sagāzētības pēc iztvaikošanas ... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nē - nu ja interesē - AGA piedāvā reduktorus ... ņem kādu gribi ... maksā gan sākot ar 200,- ... regulātori ir tvaika fāzei ...

Šķidru propānu negribu cilindros. Cilindrā gribu iztvaicētu. Bet gribu tos dažus labumus, ko dotu šķidra propāna iesmidze. Iztveicētam LPG ir 4tās paaudzes iesmidzes- tās neliekas interesantas un efektīvas. Iekārta ar sūkni liekas dārga(sūknis to sadārdzina) un gribētos paeksperimetēt, kas notiek, ja izmantotu tikai spiedienu no balona. kamēr spdieniens balonā nokrītas līdz tiem 2-4 Bar viss varētu būt ok. Kad ir zemāk.. tad jādomomā.. var mēģināt sildīt balonu, piedzīt spiedienu ar kompresoru... . Šobrīd interesē spiediena regulators. Jo dzīt pa taisno sprauslās gāzi ar spiedienu 16 Bar laikam nebūs labi. Vai sprauslas nevarēs nostrādāt kā vajag, vai navarēs nodrošināt tik mazu laiku viņām.

Par tiem AGA- ja viņi ir tvaika fāzei, tad neder, jau sākumā teicu, ka vajag šķidru pie sprauslām.

Kaut kur agrāk šajā topikā bija šis jautājums izskatīts - kā tu domā, kāpēc piektās paaudzes sistēmām ir balonā sūknis? Un ko tu darīsi, kad balons nenodrošinās tos tavus 2-4 bar?


Nevaru atrast to topiku. Sūkni arī negribu dēļ LV "tīrās" gāzes. Sākumā jāpriecājas kamēr viņš tur tos bārus, tad jāsāk domāt ko darīt, kad viņi beidzas- braukt uz zapravku vai vēl ko himičīt :D

Nu bet tomēr mani interesē kā var panākt tādu brīnumu kā "4. paaudzes LPG iekārtas uzstādīšana(i) uz ar KE-Jet darbināmam dzinējam". Pat bez NASA tehnoloģijām (kas pat ir vēlams). Nu LŪDZU, vismaz vispārīgi? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Vismaz tik daudz, vai tas iesaista kaut ko papildus no elektroierīcēm, ja "homegrown" moš ir kāda info pieejama...
Es zinu, ka mega-ūber-karburator-golfam viss top un rītdien būs pirmais sprādziens motortelpā (ar izārdīto klaņu bildēm pat varētu padalīties, ja vien strādājot ar ugunsdzēšamo aparātu būs laiks bildēt), bet tā kā 99% ka rīt visi draudzīgi aplauzīsies, vajadzēs idejas, idejas, IDEJAS! Sekvenceri ar laika korekciju un PWM matainais ir uzražojis, gan jau uz viņa V6 viss strādātu kedā, pirksti gaisā, bet no kurienes ņemt datus ke-jetam un karburatoriem, kuriem nav no kā ņemt "pareizo" atvēruma laiku - pašlaik ir blāva ideja (golfam izgāja uz vienkāršo variantu - 2 devēji, viens uz holla sadalītājā, otrs uz 1. cilindra svečvada un viltīgā kārtā aprēķināts iesmidzes moments un atkarībā no (visai neprecīza) rev countera un visai tupā kārtā aprēķināts iesmidzes ilgums atkarībā no kaut kādas tabulas un "random" funkcijas rezultāta http://www.audi-style.lv/forum/public/st... ). Droši vien strādāt strādās, bet būs nu lopā neprecīzi. Nepatīk. Kaut gan rīt redzēs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Zinu ka iekš LV vismaz viens ir pamanījies kaut ko līdzīgu dabūt gatavu uz kaut kāda V8 amerikosa, bet tas iesaista megasquirtu, kas nav īsti forši, mēs mēģinam dabūt gatavu kaut ko integrētu, ko varētu iebāzt vienā kastē un aizmirst http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Nesaprotu, tas kāds sports vai cita veida izklaide, likt 4to paaudzi uz tādiem dzinējiem, kuriem viņa neiet virsū plug&play. Manas domas, ka tādiem aparātiem varētu uzcept iesmidzināšanas laiku karti(Atmel/PIC/utt) pamatā ņemot RPM un MAP ( MAP signālu varētu ņemt no gāzes ECU), vēl jau vajag auksta dzinēja iedarbināšana, tukšgaita, paātrinājums (TPS) utt., lai sistēma darbotos pilnvērtīgi. neredzu jēgu tādam čakaram, te jau sanāk bez maz vai savu MSu/kko tādu taisīt...

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1158 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 March 2012 - 01:54

Par to pēdējo pilnīgi piekrītu. Tas atrisina tikai problēmas ar normālu gāzes padevi, ne problēmas ar gāzi uz ke-jetronika - atslēgšanu, piemēram. Atslēgs kā KE-jetronikam - varēs regulāri mainīt spiediena regulatorus. Atslēgs kā K-jetronikam - par borta kompja adekvātu patēriņa rādījumu var aizmirst, un ja tas ir nevis PS/RT bet gan NG/NF/AAR, aizdedzes kompis var gadīties ka arī sviestainu momentu dēļ plīvojošās lāpstas sāk padot. Pašam RT gan ir labi - hella aizdedzes blociņš ar MAP - pats drīzumā tādu iegādāšos jo droši vien bik tālākā nākotnē noderēs :)

p.s. Reku citāts no powera, kas ļauj nojaust par ko ir runa:


Šīsnedēļas projekts izpidīts... Palaists KE-Jetronic ar 4. paaudzes LPG sekvenciālo iesmidzi .. piebrauktu ar Innovate Motorsports Wideband

Cik man ir informācija šāds eksperiments ir pirmais pasaulē.. Nav ne Skvirts ne Vems apakšā.. tīrs KE-Jetronic + LPG ECU... Slodzē maisījumi 12,6:1 bezslodzē 15,7:1

Protams darba vēl daudz lai būtu kā stīga.. jāpilnveido programa - nepietiek ar 3xx degvielas atbalsta punktiem, jākalibrē MAP rādījumi lai nepārklājas slodzes , gradācijas kartē jāpārliek u.c sīkumi...

Viss.. es beigts(aiz laimes un noguruma).. jādodas sust..


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 12 March 2012 - 01:55

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1159 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 12 March 2012 - 08:58

Pašam RT gan ir labi - hella aizdedzes blociņš ar MAP http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Serious? Nezināju tādus brīnumus. Un kur viņš atrodas? Pa labi šofera kājām sienā zem tepiķa? Tai kastei virsū stāv rakstīts Motorsteurgerat. ECU. Nāk klāt zaļa vakuuma caurule.

Par 4, paaudzi runājot - vienīgie inputi, ko lasa LPG ECU ir apgriezieni un MAP. Kamēr tas viss ir alpha/beta stadijā un no E95 uz LPG ir jāpārslēdzas ar podziņu :D Jā, karte ir daudz par īsu - nav aša paātrinājuma un "pedal to metal" režīma.
tavaskana.lv yoursound.lv

#1160 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 12 March 2012 - 10:49

A ja nav noslēpums, pats LPG ECU ir kas? Kaut kāds custom aparāts vai kāds "standartņaks" a'la STAGs?

Nesaprotu, tas kāds sports vai cita veida izklaide, likt 4to paaudzi uz tādiem dzinējiem, kuriem viņa neiet virsū plug&play. Manas domas, ka tādiem aparātiem varētu uzcept iesmidzināšanas laiku karti(Atmel/PIC/utt) pamatā ņemot RPM un MAP ( MAP signālu varētu ņemt no gāzes ECU), vēl jau vajag auksta dzinēja iedarbināšana, tukšgaita, paātrinājums (TPS) utt., lai sistēma darbotos pilnvērtīgi. neredzu jēgu tādam čakaram, te jau sanāk bez maz vai savu MSu/kko tādu taisīt...

Es arī nesaprotu. Bet nu ir sports tāds :D
Vispār jau vienkārši gribējās pamēģināt kas ir kas, saprast lietas. Un otra lieka, ka gribējās dabūt tam sū golfam virsū gāzi, pie tam neieguldot kosmisku piķi. Atvainojiet, tādā lūžņu kaudzē ielikt MS cenu vien, nerunājot par kaudzi ar devējiem ir bišku bezjēdzīgi. Tāpēc tikai uztaisīta reāli vienkārša alternatīva, kas savas kompetences ietvaros pat strādā. MSa aizdedzes lietas, visādi navaroti ar miljons darba režīmiem un citām mega gudrām lietām šeit nav vajadzīgi. Iesmidzes moments pēc 2 devējiem un dozējums pēc MAFa, lai vienkāršāk. Visu rēķina viena maza atmega168 uz 8Mhz. Viss. Nav ne aukstās palaišanas (tam tik un tā jānotiek uz benzīna) ne paātrinājuma trekināšanas (varbūt vēlāk, tas ir samērā vienkārši, bet bez tā var iztikt), ne lambda vadības (to arī vēlāk uztaisīs, zonde ir iemetināta). Nekā lieka.

6dien šķilts pie dzīvības, aizrūca pirmos pukšķus, bet pasākums apstājās pie tādas lietas kā neuzpildāms gāzes balons, piecus gadus nostāvējis pagalmā un laikam jau multivārsts noklapējis :D Neko, iztīrīs un mēģinās vēlreiz.

Šo rakstu rediģēja wraith: 12 March 2012 - 10:52

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1161 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 12 March 2012 - 13:53

LPG ECU ir absolūts "stock", nav nekāda fiziska iejaaukšanās veikta. Es apskaužu cilvēkus (wraith & co), kas jēdz no visām šīm elektornikas štellēm! :angel: Tur taču pašu vellu var dabūt ārā - uztaisa kā vajag konkrētam projektam! Loģiski, ka tas ir liels pacietības pārbaudījums. jāprogrammē softi, firmwāres, jādomā, kāds izpildmezgls konkrētam dzinējam piemērotāks!

Par veco sistēmu. Kad vēl stāvēja LPG ar soļu motoru, iekārtas licējam tika piekodināts, lai to spiediena regulatoru neaiztiek. Tika uzlikts relejs, kas atslēdz degvielas sūkni. Mīnuss tāds, ka pie pārslēgšanās ir "bedre" ar tendenci mašīnai noslāpt tukšgaitā. Atrisināju ar pārslēgšanās momenta iestādīšanu pie <2k RPM. Pie zināmas dzesēšanas šķidruma temperatūras rādījuma panelī bija jāuzgāzē - tikš un kārtībā. Sievietei gan es nedotu braukt :)

Izdomāju, ka esošais reduktors soļu motora sistēmā ir pa īsu. Tika uzlikts cits, jaudīgāks. Un sākās problēmas. Vecajam Emmegas bija caurule no maisītāja, kas pie retinājuma vēra vaļā/ciet(?) membrānu, tā regulējot gāzes padevi. Viss strādāja, bet čo ta vairāk gribējās. Jaunajam Tomasetto šādas opcija nebija = noregulēt praktiski neiespējami. Domāts viņš ir līdz 140 HP, RT ir ap 100 HP. Abas skrūves uz reduktora ciet, soļu motora atvērums - 1 no 255 = tukšgaita trekna kā Maximas kotlete. Soļu motoru piedzīt normālai gaitai arī ne pa kam. Vienmērīgā kruīzā viss OK, pēc zondes smuki staigā. Paātrinājumu nav. Noregulēju puslīdz braucamu un pāris kkm nobraucu līdz 4. paaudzes eksperimentam.

Noņēmu maisītāju un joprojām nesaprotu, kā tā mašīna vispār uz priekšu kustējās ar to minimālo spraugu un lodi pa vidu! Otrkārt, galvenā, mazā drosele atrodas aiz sūra tā maisītāja lodei. Fizika :blink:

BTW Tomasetto ar pāris kkm pieredzi varu notirgot. Atrodas Liepājā.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 12 March 2012 - 14:22

tavaskana.lv yoursound.lv

#1162 MatīssZ

MatīssZ
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 March 2012 - 14:09

Sveiki !
Sanācis tā ka ,a man jātaisa zpd, un izvēlējos tēmu par gāzes iekārtām.
Varbūt ja jums ir zināma kāda teorija, tad varbūt varētu padalīties ?
P.S paldies jau iepriekš !

#1163 zuks

zuks
  • Moderators
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 March 2012 - 09:15

Sveiki !

jautājums tāds, kas notiek kad uzstāda gāzes iekārtu uz auto ,piem, 1.8T kurš ir čipots ar citu turbo, citādu regulējumu ?
Tas gāzes kompis visu normāli sarēķina un nekādu problēmu nav ir kādām kkas par šo lietu zināms ?


Aptuveni kādas izmaksas ir šādai gāzes iekārtai ar visu uzstādīšanu ?
Paldies !

11112145755pm-hkps3.sized.png?1636649942


#1164 Mad182

Mad182
  • Lietotājs
  • 1021 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Rīga
  • Intereses:fleksis

Pievienots 14 March 2012 - 10:31

Gāzes iekārtai jau par to, kāds tev tur tieši pūtējs un čips stāv vajadzētu būt lielā mērā vienalga, jo tā tā pat nav ražota konkrētam dzelzim un regulējumam, galvenais lai spēj padot pietiekami daudz degvielas atbilstoši tam, ko tas motors tērē.

Šo rakstu rediģēja Mad182: 14 March 2012 - 10:32

Cabrio 1.8T TurbokobrisTM
VW Multivan
Subaru Outback


#1165 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 14 March 2012 - 10:43

Sveiki !

jautājums tāds, kas notiek kad uzstāda gāzes iekārtu uz auto ,piem, 1.8T kurš ir čipots ar citu turbo, citādu regulējumu ?
Tas gāzes kompis visu normāli sarēķina un nekādu problēmu nav ir kādām kkas par šo lietu zināms ?


Aptuveni kādas izmaksas ir šādai gāzes iekārtai ar visu uzstādīšanu ?
Paldies !


galvenais lai tas tavs chips nedara kkadas muljkibas ar sprauslu signaliem! cik atceros, viens a4 ipashnieks ar kkadu orginalo chipu, esot sudzejies ka nevar normali gazi pieregulet, jo pedal to the metal briidii, sprauslas prosta staavejushas valjaa, un gaze neko nesaprot... :crazy: protams jau ari rokas tiem kas likushi to iekartu noteikti neauga pareizajaa vietaa...

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD


#1166 skrachs

skrachs
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - Rencēni

Pievienots 14 March 2012 - 12:33

Kādas atsauksmes par IK Gideons? Vai arī ir kāda cita laba vieta Valmierā, kur uzstādīt gāzi?

Audi 80 B4 2.0E ABK 1992

Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VW Passat Variant B7 2.0D 2012
VAZ Forums

Virtuves iekārtas


#1167 Walters

Walters
  • Lietotājs
  • 385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži, Limbaži

Pievienots 14 March 2012 - 12:56

Pirms gada liku gāzi Golf 4 Gideonā. Nekādas problēmas. Darbu paveica kvalitatīvi.
Audi 90 quattro typ85

#1168 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9990 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 March 2012 - 17:34

Vispār jau vienkārši gribējās pamēģināt kas ir kas, saprast lietas. Un otra lieka, ka gribējās dabūt tam sū golfam virsū gāzi, pie tam neieguldot kosmisku piķi. Atvainojiet, tādā lūžņu kaudzē ielikt MS cenu vien, nerunājot par kaudzi ar devējiem ir bišku bezjēdzīgi. Tāpēc tikai uztaisīta reāli vienkārša alternatīva, kas savas kompetences ietvaros pat strādā. MSa aizdedzes lietas, visādi navaroti ar miljons darba režīmiem un citām mega gudrām lietām šeit nav vajadzīgi. Iesmidzes moments pēc 2 devējiem un dozējums pēc MAFa, lai vienkāršāk. Visu rēķina viena maza atmega168 uz 8Mhz. Viss. Nav ne aukstās palaišanas (tam tik un tā jānotiek uz benzīna) ne paātrinājuma trekināšanas (varbūt vēlāk, tas ir samērā vienkārši, bet bez tā var iztikt), ne lambda vadības (to arī vēlāk uztaisīs, zonde ir iemetināta). Nekā lieka.

6dien šķilts pie dzīvības, aizrūca pirmos pukšķus, bet pasākums apstājās pie tādas lietas kā neuzpildāms gāzes balons, piecus gadus nostāvējis pagalmā un laikam jau multivārsts noklapējis http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Neko, iztīrīs un mēģinās vēlreiz.


Nu paga - kāpēc neuzlikt normālu šprici? Četriem katliem tā ir vienkārši jāuzliek, tik jāizdomā kura no miljons sistēmām jāizvēlas.

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :) 


#1169 MatīssZ

MatīssZ
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 March 2012 - 18:35

Sveiki !
Sanācis tā ka ,a man jātaisa zpd, un izvēlējos tēmu par gāzes iekārtām.
Varbūt ja jums ir zināma kāda teorija, tad varbūt varētu padalīties ?
P.S paldies jau iepriekš !


joprojām iinteresē

#1170 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 15 March 2012 - 01:53

Sveiki !

jautājums tāds, kas notiek kad uzstāda gāzes iekārtu uz auto ,piem, 1.8T kurš ir čipots ar citu turbo, citādu regulējumu ?
Tas gāzes kompis visu normāli sarēķina un nekādu problēmu nav ir kādām kkas par šo lietu zināms ?


Aptuveni kādas izmaksas ir šādai gāzes iekārtai ar visu uzstādīšanu ?
Paldies !


Tieši gāzei jau prasītos čipot, lai viņu kā degvielu max efektīvi izmantotu. Lielāks boosts, citas aizdedzes kartes- tas kas vajadzīgs LPG. Tas čipojums jau ir priekš benzīna, pēc gāzes uzlikšanas pilnai laimei domāju varētu vēl niknāk sačipsot. Problēmas varētu būt ar reduktoru(cik labi viņš nobaros) , ja ir nikns spiediens turbīnai.

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)