Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1111 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 21 February 2012 - 22:56

Kā var digifants smidzināt tikai 1x uz apgriezienu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Tas neko degmaisījuma veidošanai neietekmē, ja divi cilindri nekad ieplūdes laikā nepiedzīvo degvielas izšļācienu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Ietekmē. Bet ne kritiski.
Vispār jau normāli smidzina pirms ieplūdes nevies ieplūdes laikā. Ar domu, lai vairāk benzīns pagūtu izgarot.
Ievietotais attēls

#1112 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 21 February 2012 - 23:14

Piecu katlu digifantam un LH jetam būs šitā pat? :roll:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1113 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 22 February 2012 - 14:52

hmm.... iedod linku, kur dabuut to multivaarstu!

Ievietotais attēls
Seit vinam jau uzkabinats el. devejs prieks limenraditaja uz pogas.

dabut var laikam jebkura gazes kantori, piem http://www.heinrihs-gaze.lv/

Šo rakstu rediģēja Thomas: 22 February 2012 - 14:53

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1114 Ainarx20

Ainarx20
  • Lietotājs
  • 56 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:krāslava

Pievienots 22 February 2012 - 17:17

prostā reduktorsistēma bez sprauslām uz katru cilindru nekam neder
dedzina tikai gaisa filtru
un autiņiem ar plastmasas kolektoriem parasti ir diezgan bēdīgas sekas

prostā reduktorsistēma bez sprauslām uz katru cilindru nekam neder
dedzina tikai gaisa filtru
un autiņiem ar plastmasas kolektoriem parasti ir diezgan bēdīgas sekas

2.8 audi motoram itkaa jaabuut normaali?

#1115 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 February 2012 - 09:58

2.8 (tam, kurš AAH/AFC/ACK, jaunākiem moš jau plastmasas tur ir vairāk) vienīgais ko var uzspridzināt ir tā plastmasas kaste pirms droseļvārsta, ja to sabūvē pareizi, tad arī tas nav problēma. Ja pareizi noregulē un tur kārtībā aizdedzi, tad pukām nevajadzētu būt vispār, šis motors neizrāda tendenci čīkstēt par lietām, par ko nav jāčīkst :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1116 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 23 February 2012 - 17:49

Kurss var ieteikt risinajumu ka apiet un kas jadara lai varetu pielaist un pa taisno braukt ar gazi - lai nebutu jagaida tie 30-40gradi.
Kadi tam visam minusi?

#1117 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1561 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 23 February 2012 - 22:12

Kurss var ieteikt risinajumu ka apiet un kas jadara lai varetu pielaist un pa taisno braukt ar gazi - lai nebutu jagaida tie 30-40gradi.
Kadi tam visam minusi?


Ar iesprici tadi joki neies cauri jo ta sava zina ir aizsardziba , auksta gaze motora tiek skidra veida , sasniedzot vajadzigo temp. tiek padota gazveida , ja ar apjaasi sistemu tad 99% tev slaps nost .

Šo rakstu rediģēja Martiga: 23 February 2012 - 22:27

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1118 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 23 February 2012 - 22:28

Kurss var ieteikt risinajumu ka apiet un kas jadara lai varetu pielaist un pa taisno braukt ar gazi - lai nebutu jagaida tie 30-40gradi.
Kadi tam visam minusi?

Kam tev to?? Tā ir reālākā gāzes iekārtas jāšana. Lai gan parastās iekārtas šajā temperatūrā iet bez probļem.

Iešprici ar var apjāt, nedaudz modificējot temperatūras devējus, bet jau vispār ir perversija. :crazy:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1119 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 25 February 2012 - 21:42

Kāpēc kaut kas jāapjāj, tā vietā lai uzliktu attiecīgu uzstādījumu gāzes kompim?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1120 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 25 February 2012 - 22:23

Var protams gāzes vadību pierunāt, var, protams, apčakarēt temperatūras devējus. 1-2 paaudzesiekārtām var, galu galā, vadus savienot pa taisno kur un kā vien gribi.
Tvaika frakcijas iesmidzei tie 40-50 grādi ir NEPIECIEŠAMI lai gāze normāli iztvaikotu. Viss. Vienīgais pareizais brīdis, kad pārslēgties uz gāzi ir tad, kad reduktors ir dabūjis STABILU temperatūru virs 40 grādiem. Pārējais viss (liešana ar verdošu ūdeni un kas tik vēl ne) ir tikai reduktora un arī motora čakarēšana.

To ņemot vērā, tomēr ir risinājumi, kas ļauj pārslēgties vismaz ātrāk un darīt to civilizēti. Šajā pašā tēmā jau iztirzāts vairākkārt - sākot no (pavājinātām) kvēlsvecēm apsildes trubās pirms reduktora, beidzot ar aktīvākiem risinājumiem ar cirkulācijas sūkni.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1121 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 27 February 2012 - 22:25

Paga, kā tad reduktora iekārtas spēj darboties negatīvās temperatūrās - jo tur motors sūc, kamēr te reduktoram pašam spiediens jānodrošina?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1122 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 28 February 2012 - 10:49

minusos reduktora iekartas darbojas pec uzsilsanas. tas, ka ari -30 1 paaudzes sistema lauj iedarbinat motoru nenozime, ka ir veseligi braukt ar neuzsildito reduktoru

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1123 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 March 2012 - 12:20

Pamazām tiek veikts eksperiments 4. paaudzes LPG iekārtas uzstādīšanai uz ar KE-Jet darbināmam dzinējam. Viss vēl ir bērna autiņos, bet pirmie 200 km civilizēti nobraukti.
tavaskana.lv yoursound.lv

#1124 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 01 March 2012 - 12:27

Tas neizklausās pēc "pamazām", mūsu "karburator-golfa-gāzes-iesmidzes" projekts pašlaik vēl vīriem uz galda lodējas (nerunājot ka matainais firmwārē tikai aizmetņus sarakstījis), līdz mašīnai nav tikts :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1125 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 01 March 2012 - 13:25

Pamazām tiek veikts eksperiments 4. paaudzes LPG iekārtas uzstādīšanai uz ar KE-Jet darbināmam dzinējam. Viss vēl ir bērna autiņos, bet pirmie 200 km civilizēti nobraukti.

Vecais no Liepājas Tavu audi uzsēdināja?
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#1126 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 01 March 2012 - 13:37

Kas tad dod sprauslu signālu priekš gāzes kompja? Kaut kāds mikrokontrolieris pēc MAP?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1127 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 01 March 2012 - 17:56

Vecais no Liepājas Tavu audi uzsēdināja?

Jā, tas pats, sadarbībā ar manu čomu. http://www.m7sport.lv/
tavaskana.lv yoursound.lv

#1128 Archa_21

Archa_21
  • Lietotājs
  • 579 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Audi S-Line

Pievienots 01 March 2012 - 19:24

Kāds nezin, kur Valmierā var dabūt remkomplektu priekš pirmās paaudzes gāzes iekārtas reduktora?

Šo rakstu rediģēja Archa_21: 01 March 2012 - 19:39

Audi 100 C4 Sedan 2.0 AAE
Audi A4 1.9 TDI S-line
BMW 318is
Audi A4 B5 1.9TDI PD AJM

Audi A6 C6 FL 3.0 Tdi


#1129 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 01 March 2012 - 20:18

Jā, tas pats, sadarbībā ar manu čomu. http://www.m7sport.lv/

O, a nav noslēpums cik šis pasākums izmaksāja materiālos + darbs?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1130 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 02 March 2012 - 08:32

Materiālu izmaksas - kā jau 4. paaudzes gāzes iekārtai, atkarībā kāds balons, multivārsts, reduktors, sprauslas. Darba izmaksas - nenovērtējamas :) Kā jau minēju, ir vēl daudz kur rakt, viss vēl ir sākuma stadijā, bet auto jau brauc.
tavaskana.lv yoursound.lv

#1131 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 02 March 2012 - 09:44

Negribi padalīties ar principu, kā tas ir dabūts gatavs, jeb viss pasākums ir slepens? ;) Mani vairāk protams interesē, kas par vadību un no kā tā ņem datus un kādus :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1132 Thomas

Thomas
  • Lietotājs
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:20VT

Pievienots 02 March 2012 - 09:59

ka tik nav ke-jetam ka piggy back pievienots motroniks prieks gazes vadibas?

UrS4 20VT
'83 80 quattro

e36 325i :)

 

perku kkk24 un kkk26 jebkura stavokli  p.m.


#1133 kjemals

kjemals
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi,Rīga,Straße

Pievienots 02 March 2012 - 21:44

Interesē LPG spiediena regulators. Atradu ko šādu. http://www.bes.co.uk...ts/061.asp#8911 Nevaru saprast vai otrā galā aiz tāda regulatora tā gāze neiztvaicēsies? Vajag, lai ir škidra.
Īsāk sakot gribu, lai benzīna sprauslu reikā tecētu škidrs LPG ar kautcik stabilizētu spdienu, teiksim 2-4 Bar. Vai LV var ko tādu atrast/iegādāties? Kā sarēķināt kāda caurplūde nepieciešama tādam regulātoram uz notiektiem HP?

LPG (špricgāze-4. paaudze) uzstādīšana ar garantiju un sertifikāciju, regulēšana, remonts Mob. 27749702, PM
 


#1134 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 March 2012 - 21:51

ka tik nav ke-jetam ka piggy back pievienots motroniks prieks gazes vadibas?

Nebūtu loģiski - tādi izdevumi motronika detaļām un atstāt KE-jetroniku. Es joprojām diezgan stipri ticu ka kaut kāds mikrokontrolieris.

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 02 March 2012 - 21:51

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1135 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 March 2012 - 00:19

cik jāēd B4 2.3 NG automatam ?
sodien sanaca 15uz100 40% pilsetu braucot

#1136 Ķengurs

Ķengurs
  • Lietotājs
  • 4128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Lauki - un te ir zaibisss ... 8)
  • Intereses:Šaut pa visu - kas mežā kustas ...

Pievienots 07 March 2012 - 06:48

Interesē LPG spiediena regulators. Atradu ko šādu. http://www.bes.co.uk...ts/061.asp#8911 Nevaru saprast vai otrā galā aiz tāda regulatora tā gāze neiztvaicēsies? Vajag, lai ir škidra.
Īsāk sakot gribu, lai benzīna sprauslu reikā tecētu škidrs LPG ar kautcik stabilizētu spdienu, teiksim 2-4 Bar. Vai LV var ko tādu atrast/iegādāties? Kā sarēķināt kāda caurplūde nepieciešama tādam regulātoram uz notiektiem HP?


A ko tu gribi ar šķidru propānu cilindros ... :crazy:

Tavi atrastie ir tikai diferencētie spiediena reduktori ... bez iztvaicēšanas domāju ka tev nekkas nesanāks ... jo propānam lai sprāgtu - tomēr ir jābūt maisījumam 1:15 no telpas ... pretējā gadījuma teces vnk pa izpūtēju ārā - un tur arī sprāgs atttiecībā no sagāzētības pēc iztvaikošanas ... :crazy:

Nē - nu ja interesē - AGA piedāvā reduktorus ... ņem kādu gribi ... maksā gan sākot ar 200,- ... regulātori ir tvaika fāzei ...

Šo rakstu rediģēja Ķengurs: 07 March 2012 - 06:49

Āmen ....

#1137 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 March 2012 - 08:07

Interesē LPG spiediena regulators. Atradu ko šādu. http://www.bes.co.uk...ts/061.asp#8911 Nevaru saprast vai otrā galā aiz tāda regulatora tā gāze neiztvaicēsies? Vajag, lai ir škidra.
Īsāk sakot gribu, lai benzīna sprauslu reikā tecētu škidrs LPG ar kautcik stabilizētu spdienu, teiksim 2-4 Bar. Vai LV var ko tādu atrast/iegādāties? Kā sarēķināt kāda caurplūde nepieciešama tādam regulātoram uz notiektiem HP?

Kaut kur agrāk šajā topikā bija šis jautājums izskatīts - kā tu domā, kāpēc piektās paaudzes sistēmām ir balonā sūknis? Un ko tu darīsi kad balons nenodrošinās tos tavus 2-4 bar?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1138 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 March 2012 - 08:27

Pie esošās foruma darbības kko pārlasīt ir ļooti grūti, tāpēc iespējams jautāšu jau pārrunātas lietas: čoma passatam ar AEB dzinēju uzlika "nikno" gāzes iekārtu, kopumā viss ir labi, izņemot to, ka aukstam uzsilstot un pirmo reizi pārslēdzoties uz gāzi, dzinējs uz pussekundi tā kā pamirst, vēlāk viss OK. Gaitā gļuku vēl var pieciest, bet tukšgaitā rūcot noslāpst. idejas?..

Pie esošās foruma darbības kko pārlasīt ir ļooti grūti, tāpēc iespējams jautāšu jau pārrunātas lietas: čoma passatam ar AEB dzinēju uzlika "nikno" gāzes iekārtu, kopumā viss ir labi, izņemot to, ka aukstam uzsilstot un pirmo reizi pārslēdzoties uz gāzi, dzinējs uz pussekundi tā kā pamirst, vēlāk viss OK. Gaitā gļuku vēl var pieciest, bet tukšgaitā rūcot noslāpst. idejas?..

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1139 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1096 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 March 2012 - 09:57

Varbūt tava gāzes iekārta noregulēta tā, lai pārslēdzas visi cilindri vienlaicīgi? Kā man teica, tad manējam pats pārslēgšanās process ilgst ~5 sekundes, un tas notiek katram cilindram pakāpeniski.

p.s.
pats no gāzes iekārtām neko nesaprotu. es ar to tikai braucu.

Šo rakstu rediģēja Fridrihs: 07 March 2012 - 09:58

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#1140 VB

VB
  • Lietotājs
  • 1373 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 07 March 2012 - 10:38

tieshi taa, gazes iekarta piesledzas pakapeniski, katram cilindram!
visticamak ka problema tam passatam ir programma - japielabo parslegshanaas! bet to lai dara tie kas uzstadija un reguleja! kad man gazi vel vadija gazes kompis, parslegshanas no benzina uz gazi un otradak, bija pilniigi nemanaama! tikai tik, cik lampinjas uz pogas parsledzas!

Šo rakstu rediģēja VB: 07 March 2012 - 10:39

Yamaha xtz750 89'
Audi A6 98' fwd 2.4i + LPG by VB 1998-2013
Audi 200 TQ 86' + VEMS + LPG(by VB)

Range Rover 03' 4.4 M62 + LPG by VB

BMW e39 98' 4.4 M62 + LPG+ručka+LSD





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)