Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#1081 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 08 February 2012 - 00:38

Tā biedri, kādam ir idejas kāpēc tagad, kad sākās aukstais laiks, mašīna strauji bremzējot ar atlaistu gāzes pedāli un izspiestu sajūgu (vai neitrālajā) slāpst nost? Uz benzīna protams šis gļuks nav, a uz gāzes kā tik bišku straujāk tukšgaitā sanāk piebremzēt tā slāpiens. Šitā esmu ir n-tās reizes krustojumā palicis kurbulēdams kā opis ar vecu opeli, vajag tik kādam straujāk priekšā nobremzēt un gatavs, vēl viens šķērslis visiem ceļā. Triviālās lietas (ieplūdi uz kustīgiem priekšmetiem, caurumiem utml, vadus un trubas pārbaudīju. Neesmu vēl atjaucis reduktoru, bet nav pārliecības ka tajā varētu būt kas tāds, kas varētu šitādu gļuku izraisīt.



Reduktors pietiekoši tiek apsildīts? Bet, ja Tu saki, ka straujāk.. Redoktorā ir tādas kā klapītes, kuras tiek regulētas ar membrānām. Tās klapes teorētiski varētu aizkrist ciet, ja reduktors stāv šķērsām mašīnā.

Izmainās caurplūstošā gaisa daudzums, kad uzliek maisītāju...



Gala beigās tāpat zonde izdara secinājumus un korekcijas. Ne?

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 08 February 2012 - 10:41

tavaskana.lv yoursound.lv

#1082 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 February 2012 - 08:18

Runa jau bija par tukšgaitu nevis maisījumu ;)

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1083 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 08 February 2012 - 11:04

Runa jau bija par tukšgaitu nevis maisījumu http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Jā, un tukšgaitai nav nekāda sakara ar masījumu? Labrīt!

#1084 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 February 2012 - 11:06

Reduktors pietiekoši tiek apsildīts? Bet, ja Tu saki, ka straujāk.. Redoktorā ir tādas kā klapītes, kuras tiek regulētas ar membrānām. Tās klapes teorētiski varētu aizkrist ciet, ja reduktors stāv šķērsām mašīnā.


Reduktors sildās labāk kā citiem, ņemot vērā konstrukciju ar kvēlsvecēm un tagad jau arī diodēm :) Reduktora vārstiņi, kā izskatās, pie vainas nav, jo 1) reduktors stāv garenvirzienā, vienmēr ir stāvējis un nekad nav bijušas tādas problēmas 2) ja kāds vārsts ir saliecies/izkritis no membrānas/membrānā ir plīsums, parasti uzšaujot pa reduktora pamainās apgriezieni, norīstās vai ir kāda cita reakcija - tagad var klapēt līdz nemaņai, nav absolūti nekādas reakcijas, uz bedrēm/sliedēm u.tml. arī nereaģē. TIKAI uz bremzēšanu.
Vēl pamanīju, ka problēma parādās tikai tad, kad motors kārtīgi izsilis līdz tiem saviem 90 grādiem, kamēr ir zem 90 tā problēma arī nelien laukā.

Šo rakstu rediģēja wraith: 08 February 2012 - 11:09

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1085 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 08 February 2012 - 12:57

Gala beigās tāpat zonde izdara secinājumus un korekcijas. Ne?

Tikai sākot ar otro paaudzi.

wraith, kas notiek ar membrānu cietību?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#1086 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1581 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 08 February 2012 - 13:04

Tups jautājusm kā gāzes nepazinējam, bet, kuras paaudzes iekārtas ir iespējams uzstādīt NG motoram? :svilpo: un vai tādas parādības kā šaudīšanās, ir iespējamas arī ja visu uzstāda kvalitatīvi, normālā kantorī?

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1087 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1561 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 08 February 2012 - 13:08

Tups jautājusm kā gāzes nepazinējam, bet, kuras paaudzes iekārtas ir iespējams uzstādīt NG motoram? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... un vai tādas parādības kā šaudīšanās, ir iespējamas arī ja visu uzstāda kvalitatīvi, normālā kantorī?


1 un 2 paaudze , shaudishanas ir atkariga cik laba stavokli bus tev aizdedzes sistema un protams regulejums :svilpo:

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1088 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 February 2012 - 13:15

wraith, kas notiek ar membrānu cietību?


Apmēram pirms gada likts remkomplekts, braucot nekādu sliktu reakciju (bedru, rīstīšanos) nav. Filtrs tīrs (vismaz cauri izpūst var). Šļura no reduktora tikko svaigi izlieta - izlēju kad šitais gļuks parādījās, nemainījās pilnīgi nekas. Pavisam jaucis ārā gan vēl neesmu, jo neesmu 100% pārliecināts ka pie šitā gļuka ir vainīgs reduktors.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1089 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 February 2012 - 18:33

Jā, un tukšgaitai nav nekāda sakara ar masījumu? Labrīt!

Doma jau bija par to, ka kompis atver pārāk daudz brīvgaitas vārstu un brīvgaita ir augšā. Kāds tam sakars ar maisījumu?

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1090 uldisj

uldisj
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 08 February 2012 - 18:40

Sveiki.
Lielajos mīnusos uz gāzi pārslēdzas kad motora t ir jau 90° grādi nevis 37°kā tam vajadzētu būt.
Kas varētu būt par problēmu?
Audi rullē.........

#1091 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1581 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:lai viss būtu un par to nekas nebūtu

Pievienots 08 February 2012 - 20:59

1 un 2 paaudze , shaudishanas ir atkariga cik laba stavokli bus tev aizdedzes sistema un protams regulejums http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


ar ko atšķirās pirmā paaudze no otrās? un vai tas ka pie -27 grādu sala, auto lec labi, ir rādītājs tam, ka aizdedzes sistēma ir ok? :svilpo:

Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#1092 Martiga

Martiga
  • Moderators
  • 1561 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga , Dzirciems

Pievienots 08 February 2012 - 21:15

ar ko atšķirās pirmā paaudze no otrās? un vai tas ka pie -27 grādu sala, auto lec labi, ir rādītājs tam, ka aizdedzes sistēma ir ok? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


1 paaudze viss mehanisks , neskaitot vienu releju , 2 paaudze , gazes padeve tiek reguleta ar mazu kompiti kam saistiba ar lambdu , tjipa auto ir chut ekanomiskaks un chut atsaucigaks uz gazes pedali , vardu sakot padeves truba ir ta saucamais sola motors kas regule tur visu padarishanu , cik bijusi saskarsme tad man labak patik pirma paaudze jo tur nav kam nobirt , un cenas skirba bus vismaz 50ls , sals nav raditajs , tapat zem +5 velams auto iesildit uz benzina .

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T


#1093 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 09 February 2012 - 08:44

Sveiki.
Lielajos mīnusos uz gāzi pārslēdzas kad motora t ir jau 90° grādi nevis 37°kā tam vajadzētu būt.
Kas varētu būt par problēmu?


Kā notiek pārslēgšanās - automātiski? Visticamāk, ka reduktors nespēj uzsilt, vai arī uz viņa esošais t° devējs (ja tāds ir) ir novietots tā, ka mīnusos nerāda faktisko t°.

Ja ar gāzi braucot degvielas sūknis tiek atslēgts, vismaz teorētiski būtu vēlams vienmēr piedarbināt ar benzīnu, lai vecais Jet's galīgi neaiziet ciet. Es gan šinī punktā grēkoju, sākumā brīvprātīgi, pēc tam piespiedu kārtā, jo sūknis nomira (kad mainīju, izrādījās relejs, nevis sūknis). Tad nu arī -25C gribot braukt nācās darbināt ar gāzi. Ekstrēmisms, bet 10l karsta krāna ūdens palīdzēja.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 09 February 2012 - 10:17

tavaskana.lv yoursound.lv

#1094 sergejs832

sergejs832
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 9 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 09 February 2012 - 12:10

Nez vai dē'gāzes iekārtas tew nesilst salons . Drīzāk termostats vai pečkas radiātors.


Pečkas radiators nomainits un termostats parbaudīts. tukšgaitā noņemu trubu no pečkas radiatora un nekas nenāk ārā.servisā esmu pabijis jau 2 mēneši. mainija pečku,sūkni,termostatu un nekā siltuma nav sākumā vēl vismaz braucot bija silts bet tagad kad -20 tad pavisam neka ja vien tur uz 30,000 apgriezieniem tad sak pūst siltu.Pečku uzlika nezinu kādu bet maksāja 25 Ls.

Šo rakstu rediģēja sergejs832: 09 February 2012 - 14:03


#1095 uldisj

uldisj
  • Lietotājs
  • 117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 09 February 2012 - 18:34

Kā notiek pārslēgšanās - automātiski? Visticamāk, ka reduktors nespēj uzsilt, vai arī uz viņa esošais t° devējs (ja tāds ir) ir novietots tā, ka mīnusos nerāda faktisko t°.

Ja ar gāzi braucot degvielas sūknis tiek atslēgts, vismaz teorētiski būtu vēlams vienmēr piedarbināt ar benzīnu, lai vecais Jet's galīgi neaiziet ciet. Es gan šinī punktā grēkoju, sākumā brīvprātīgi, pēc tam piespiedu kārtā, jo sūknis nomira (kad mainīju, izrādījās relejs, nevis sūknis). Tad nu arī -25C gribot braukt nācās darbināt ar gāzi. Ekstrēmisms, bet 10l karsta krāna ūdens palīdzēja.



Pārslēgšanās notiek automātiski. Pēdējās paaudzes gāzes iekārta uzlikta vasarā.
Audi rullē.........

#1096 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 09 February 2012 - 20:35

Ja gribētu būt ultra piekasīgs, teiktu, ka noteikti tā nav pēdējās paaudzes iekārta. Tāda ir LPI, šķidras gāzes iesmidze. Whatever. Jāslēdz klāt PC un jāskatās, kas tur notiek ar t° un visu pārējo. Kāda LPG iekārta stāv virsū? Marka, modelis?
tavaskana.lv yoursound.lv

#1097 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 February 2012 - 14:53

b4 digifant skaidrs 0 problēmu uzlikt šprici, bet kā ir ar MONO ?

#1098 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 14 February 2012 - 18:07

TEORĒTISKI paspēlējoties ar vadiem un koeficientiem vajadzētu varēt, cits jautājums vai gāzinieki kaut ko tādu darīs un vai esošie gāzes vadības bloki kaut ko tādu paņems pretī.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1099 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 14 February 2012 - 18:31

skiet ka seit pat bija rakstits ka kads gudrs cilveks esot uzlicis kruto iekartu uz b4mono

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..


#1100 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 February 2012 - 19:10

A kas tad tur tāds ir, kas no gāzes šprices kompja skatupunkta atšķirtos starp ABK un ABT? Kaut kad palasīju trīssimtā staguča manuāli - kompim nepieciešams sprauslu signāls, droseles stāvokļa signāls, un vēl tur tas reduktora devējs dod MAP signālu. Vienīgā atšķirība ir sprauslu pārslēgšanā, jo mono tā ir tikai viena, bet stagucis pa vienai pārslēdzas. Tātad, ja var uzlikt kompim ka ir tikai viens cilindrs vai ka lai pārslēdz visas četras vienlaicīgi, tad nav problēmu, ja nevar, atkal - izdomājam veidu kā ielikt tam mono četras benzīna sprauslas, sameklējam četrreiz mazākas sprauslas nekā mono vienīgā sprausla un atkal viss notiek...

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1101 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 14 February 2012 - 21:41

Principā piekrītu, tāda ideja tehniski ietu cauri ja varētu vienkāršakajā veidā saslēgt tam pašam stagam visas 4 ieejas kopā, piemest pie mono-špricenštelles signāla un izejā salikt 4 gāzes sprauslas un virināt tās vienlaicīgi. Pieņemu ka kaut kas jau parametros atšķirtos no "standarta" konstrukcijas (100% neatceros, bet vai tikai mono nebija lielāki atvērumu laiki) bet nu gan jau to visu var piedzīt. Jautājums ir, vai gāzinieki ar tādām lietām ņemas, advancētākais gals gan jau kaut ko izdomātu, bet diemžēl vismaz 80% LV zonā strādājošo gāzes kantoru vienkārši dara "paņēmām-izpakojām-iemetām" un viss. Kā kāda nestandarta lieta tā čau, "nē to nevar"..

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1102 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 14 February 2012 - 22:24

IMHO mono sprausla virinās 4x biežāk kā sekvenciālajai špricei. Vecos laikos, kad uzliku savu pirmo MSu, varēju dabūt, ka iet uz 2 cilindriem, ja smidzināju 1x uz apgriezienu.
Gāzes sprauslas vajadzēs pašas labākās, lai tās varētu darbināt tik bieži... Un resurss tām būs mazāks.

#1103 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 14 February 2012 - 22:34

A izmantot kaut kādu devaisu "pa starpu" a'la Megacoileri lai šprices darbinātu sekvencēti? Lai nebūtu jācakarējas ar jaudas izejām varētu mēģināt sekvencēt ieejas galus gāzes vadībā un pārējo atstāt tā ziņā? Tas gan laikam nepavisam jau vairs nav "pa vienkāršo" :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#1104 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 February 2012 - 23:17

IMHO mono sprausla virinās 4x biežāk kā sekvenciālajai špricei. Vecos laikos, kad uzliku savu pirmo MSu, varēju dabūt, ka iet uz 2 cilindriem, ja smidzināju 1x uz apgriezienu.
Gāzes sprauslas vajadzēs pašas labākās, lai tās varētu darbināt tik bieži... Un resurss tām būs mazāks.

Posts atbilst arī digifantiem, L/LH-jetronikiem un tamlīdzīgiem brīnumiem. Nu un? Te ir runa par gāzes uzlikšanu ielas mašīnai, nevis par rallija mašīnu, kurai obligāti vajag atsevišķi darbināmas sprauslas, katram cilindram pa aizdedzes spolei un aizdedzi ar zobu skaitītāju :crazy:
Sanāk ka Soldier ir nejēga ka atrunāja Mihu no HANA sprauslām uz valtekiem [jeb kas tur par lētākām sprauslām viņam bija], jo, lūk, ABK digifants tās virina 4x biežāk nekā motroniks un pēc tava teksta sanāk ka viņi to nespēj izveikt :crazy:

Neapšaubu tavas zināšanas, bet ļoti izklausās pēc kosmonautisma, tb vēlmes pēc krutākā risinājuma kur bez tā var iztikt un kur bez tā arī simtiem/tūkstošiem cilvēku[motoru] iztiek :hi:

Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 14 February 2012 - 23:22

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1105 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 February 2012 - 01:05

reku pieradijums ka gāzes balons ir drošāks pa benzīna tvertni http://www.vitogaz.c...-brandtest.html

#1106 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 20 February 2012 - 12:14

Posts atbilst arī digifantiem, L/LH-jetronikiem un tamlīdzīgiem brīnumiem. Nu un? Te ir runa par gāzes uzlikšanu ielas mašīnai, nevis par rallija mašīnu, kurai obligāti vajag atsevišķi darbināmas sprauslas, katram cilindram pa aizdedzes spolei un aizdedzi ar zobu skaitītāju http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Sanāk ka Soldier ir nejēga ka atrunāja Mihu no HANA sprauslām uz valtekiem [jeb kas tur par lētākām sprauslām viņam bija], jo, lūk, ABK digifants tās virina 4x biežāk nekā motroniks un pēc tava teksta sanāk ka viņi to nespēj izveikt http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Neapšaubu tavas zināšanas, bet ļoti izklausās pēc kosmonautisma, tb vēlmes pēc krutākā risinājuma kur bez tā var iztikt un kur bez tā arī simtiem/tūkstošiem cilvēku[motoru] iztiek http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Nu digifants IMHO virina 1x uz apgriezienu. Tas tomēr ir 2x retāk. Katra liekā atvēršanās reize [gāzes] sprauslām vairo neprecizitāti un prasa lielākas plūsmas sprauslas, kas atkal vairo neprecizitāti. Lētajām gāzes sprauslām vajag vismaz 2.5ms starp aizvēršanos un nākamo atvēršanos (t.i. apm 5x ilgāk kā mūsdienu benzīna sprauslai), lai saglabātu dozācijas satbilitāti. Ja mums uz katru apgriezienu vajag 5ms "nesmidzināt", pie 6000rpm tas tieši puse no visa laika.
Ar jauanākiem mono ir vēl viena šaize - viņiem ir asinhronais paātrinājuma bagātinājums - strauji uzspiežot gāzi, sprausla tiek novirināta vairākas reizes ar īsu impulsu asinhroni bāzes impulsiem. Ko gāzes bloks no tā sapratīs?

Es nesaku, ka motors nerūks. Bet perfektu darbību tur nav ko gaidīt.

#1107 Martins19

Martins19
  • Lietotājs
  • 330 raksti

Pievienots 21 February 2012 - 17:47

Jautajums - kur meklet vainu ja nerada cik pilns gazes balons - ir tas dacciks kas kkipa rada tas iedallas kad pilns kad nak uz beigam, bet vinnss nerada - passa daccika laikam vaina nevaretu but jo kad izsledz vai iesledz motoru vinnam iedegas visas lampinnas tobiss pats ekraninnss ok, bet kur lai skatras vainu? :sorry:

#1108 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 10003 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 21 February 2012 - 18:01

Nu digifants IMHO virina 1x uz apgriezienu. Tas tomēr ir 2x retāk.

Kā var digifants smidzināt tikai 1x uz apgriezienu? :blink: Tas neko degmaisījuma veidošanai neietekmē, ja divi cilindri nekad ieplūdes laikā nepiedzīvo degvielas izšļācienu? :ermm:

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs. 

Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls :)


#1109 Dzintarlatviets

Dzintarlatviets
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ikšķile

Pievienots 21 February 2012 - 19:33

Multivārstā arī ir līmeņa dačiks.
Honda Accord Tourer 7 2.2 i-cdtiLand Rover Discovery 2 Td5 powered by rolischipA4 1.9 Tdi PD Quattro powered by JonixA4 2.8 30V Quattro + LPG<p>

#1110 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2953 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 21 February 2012 - 19:48

hmm.... iedod linku, kur dabuut to multivaarstu!

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)