Man nav aizspriedumi pret dažādām tautībām to starpā pret krieviem. Un nav korekti protams, bet nu par konkrēto kantori diemžēl neko citu nevaru pateikt. Visur ir pa darvas karotītei.
Problēma konkrētajā vietā jau ir pašā saknē ar īpašnieku (galveno meistaru). Un šāds darbības stils ir raksturīgs tupos "" kantoros. Hvz kāpēc tā, bet nu tā ir.
Tāda izskatās obligātā garantijas apkope, kur noteikta takse 35Ls par apkopi, un tās laikā ja filtrs nav netīrs tas tiek izpūsts un likts atpakaļ! Un tā viņiem laikam normāla prakse, jo kad man viens no darbiniekiem noņēma filtru un nevarēja saprast kā šo izpūst", jo nebija filtra elements, gāja pie priekšnieka prasīt

uz ko atbildēja "vozmi tam novij". Radās pilnīgi tāda sajūta, ka iemetās skopums čaļiem, ka jāliek jauns filtrs, jo vecais taču būtu vēl ok.