Palasi te forumā par visādām gazificēto KE-jetroniku problēmām, paliks skaidrs

Dabā arī esmu pāris tādus gadījumus redzējis, piemēram, AAR, kam uz benzīna nebija brīvgaitas. Būtu man tolaik bijuši tagadējie instrumenti, labprāt būtu intereses pēc papētījis, kāpēc tā.
Pats pēc pavasarī gaidāmās TA domāšu par gazifikāciju, bet tikai ar elektronisku šprici un gāzes šprici, nevēlos likteni izaicināt

Bez tam, paskatoties kādi tām iekārtām ir jaucēji, palika tā interesanti - ir cilvēki, kas saviem motoriem vīlē lielākas droseles lai labāk gaiss plūstu, a te cilvēki ieliek pirms droseles metāla gabalu ar divreiz mazāku diametru kā droselei

Man patīk kā tas motors iet, un apzināti viņu padarīt neejošu - nu tad jau labāk ielikt dīzeli
Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 16 January 2012 - 01:19
1987 B3 A90q - piemineklis
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS
divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!