
Informācija par gāzi
#931
Pievienots 09 December 2011 - 23:28
ja sveces beigtas , varētu deļ viņām būt liels patēriņš , jo ir tā ka dodot virsū , sākuma negrib strādāt visi cilindri , bet pēc 2 štukām aiziet normāli
#932
Pievienots 10 December 2011 - 00:10
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#933
Pievienots 10 December 2011 - 08:38

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#934
Pievienots 10 December 2011 - 11:36
Kad man vairākus gadus atpakaļ bija 1.8 karburatornieks ar gāzi, regulēju uz izjūtu - griezu vaļā līdz vairs negāja labāk. TA, protams, problēmas ar gāzes atgāzēm nebija. Tiem, kas grib ieekonomēt nedaudz gāzes uz sašautas šprices rēķina gan šī metode diez vai derēs

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#935
Pievienots 10 December 2011 - 13:18
man tagad ir golfs ar 1.8 mehanisko sprici , un gaazi , ko es varetu darit lietas labaa ,lai butu mazaks gazes paterins ?Viņš noteikti domā pieregulēt brīvgaitā treknumu pēc lambdas rādījuma, vai nu tieši - mērot tās spriegumu, vai netieši, kā KE-jetam domāts šo to regulēt, mērot strāvu spiediena regulatora ķēdē.
Kad man vairākus gadus atpakaļ bija 1.8 karburatornieks ar gāzi, regulēju uz izjūtu - griezu vaļā līdz vairs negāja labāk. TA, protams, problēmas ar gāzes atgāzēm nebija. Tiem, kas grib ieekonomēt nedaudz gāzes uz sašautas šprices rēķina gan šī metode diez vai derēs http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
#936
Pievienots 10 December 2011 - 14:33
Mans tas 1.8 karburatornieks patērēja 13 litrus gāzes uz sotaku neatkarīgi no braukšanas stila, bet pamatā pa šoseju

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#937
Pievienots 10 December 2011 - 14:49
ne nu man skiet ka pa lielu ir , jo ar 10ls , nobraucu 100km , plus visas sildiisanas , bet nebraucu mierigi , bet nu liekas ka vajadzetu but mazakam tik un taaJa patēriņš ir nenormāls, saremontē kas remontējams, ja normāls, liecies mierā. Ir cilvēki, kas apgalvo ka varot gāzes patēriņu dabūt mazāku kā benzīna - es tam arī ticu, bet tā kā gāze satur ~10% mazāk enerģijas kā benzīns, nav jau nekādu šaubu, kā tas tiek izveikts - spekulējot uz veco VAG motoru izturību un gāzes oktānskaitli nokruķīts kārtīgs liesais braukšanai ar neejošu motoru un regulāriem blīkšķīšiem.
Mans tas 1.8 karburatornieks patērēja 13 litrus gāzes uz sotaku neatkarīgi no braukšanas stila, bet pamatā pa šoseju http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Hvz kāpēc, varbūt katalizators bija pa pusei aizdirsies.
#938
Pievienots 10 December 2011 - 15:08
ne nu man skiet ka pa lielu ir , jo ar 10ls , nobraucu 100km , plus visas sildiisanas , bet nebraucu mierigi , bet nu liekas ka vajadzetu but mazakam tik un taa
haha, es ar 2.8 pa to naudu nobraucu divtik! gadījumā kupeja bez gāzes nepatērēja tik pat kā tas golfs?
#939
Pievienots 10 December 2011 - 15:26
Nesaprotu visus šitos naudas braucējus, mana mašīna spēj patērēt tikai benzīnu un daļas, bet nekādīgi naudu tiešā veidāne nu man skiet ka pa lielu ir , jo ar 10ls , nobraucu 100km , plus visas sildiisanas , bet nebraucu mierigi , bet nu liekas ka vajadzetu but mazakam tik un taa

Cik ir tie tavi 10 laši uz sotaku - 25 litri gāzes uz simtu?


Ta gāzes atgāzu dēļ varēja iziet?
1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI 1.8 8vt powered by VEMS - turbo golfs.
Pitons jeb ātrgaitas klubkrēsls
#940
Pievienots 10 December 2011 - 19:42
Passat B5 4motion [1.9tdi] & E46 328i
#941
Pievienots 10 December 2011 - 20:13


Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#942
Pievienots 10 December 2011 - 20:28



Mans auto ar gāzi jau nobraucis vairāk kā 100tkm.. nekādu problēmu.. nesaprotu gāzes nīdējus


#943
Pievienots 11 December 2011 - 22:53
Viņš noteikti domā pieregulēt brīvgaitā treknumu pēc lambdas rādījuma, vai nu tieši - mērot tās spriegumu, vai netieši, kā KE-jetam domāts šo to regulēt, mērot strāvu spiediena regulatora ķēdē.
Tieši tā, vienīgi es parasti regulējos mēģinot tukšgaitā UN pie 3000rpm - ja reduktors ir normālā stāvoklī, abos vajadzētu varēt dabūt +- līdzīgus rādījumus, tuvu pie "ideālā" maisījuma rādījumiem, kādi nu kurai zondei tie ira. Ja reduktors ir nodzītāks, mēģinam dabūt pie 3000rpm normālu, tukšgaitā parasti tad sanāk patrekns un virs 3000rpm pamazām liesē, kas nezkāpēc gāzei (vismaz atmosfērniekiem) šausmīgas problēmas nerada, vismaz detonāciju nav izdevies nopelnīt un pagaidām vārstus izdedzināt arī ne. Var, protams, mērījuma vietā izmantot izplūdes gāzu kontroli pēc ožas, bet tā var noindēties kamēr saregulē

Pamatideja tāda, ka jāregulē ir divas lietas - reduktora 1. pakāpes (augstpiediena) spiediens (lai dabūtu normālu tukšgaitu) - parasti skrūve uz reduktora un tad ir jādzen uz 3000rpm, mērot kā uzvedas (parasti sāk liesēt) un griežam vaļā regulatoru caurulē, kas iet jau uz maisītāju. Ja liekas, ka baigi jāgriež vaļā, lai dabūtu normālus 3000rpm, pagriežam nedaudz augstāju 1. pakāpi un atkārtojam - atkal atmetamies uz tukšgaitu, piedzenam normālu rādījumu tukšgaitā un atkal mēģinam pie 3000rpm - un tā regulējam, kamēr vismaz aptuveni, abos režīmos maisījums ir "normāls". Pirmās reizes ir lamāšanās un čakarēšanās, nolietotam reduktoram arī visticamāk neizdosies baigi perfekti dabūt, bet piešaujot roku var dabūt tīri glīti.
Uz sitiena nevaru atrast, pamatideju atradu kaut kur krievu forumos, kur vīri līdzīgā veidā regulēja pēc izjūtas (pieregulējot, kamēr motors sāk rīstīties / sāk krist apgriezieni un tad padodot nedaudz atpakaļ - efekts līdzīgs, tikai ar mērījumiem tas iet uz priekšu bišku ātrāk).
- coldars atbalsta
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#944
Pievienots 17 December 2011 - 21:38
Cienijamie mūsu klienti, Ziemassvētku cenas gaida jūs!!! Cenas ir spekā visiem, kas pierakstīsies uzstādīšanai lidz 30.12.2011
4 cil. - 410,-Ls
6 cil. - 510,-Ls
8 cil. - 610,-Ls
Šo rakstu rediģēja Soldier: 17 December 2011 - 21:42
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
#945
Pievienots 18 December 2011 - 00:38
Kuram reduktoram regulējas pirmā pakāpe?....
Pamatideja tāda, ka jāregulē ir divas lietas - reduktora 1. pakāpes (augstpiediena) spiediens (lai dabūtu normālu tukšgaitu)...

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#946
Pievienots 19 December 2011 - 10:22
aizdomas ir sekojosas:
vai nu multivarstam ir pamaz caurejamiba
vai nu 6mm truba no balona lidz reduktoram - pa isu diametrs
vai nu multivarstam paatrinasanas bridi parak liela plusma un vins to uzskata par sistemas bojajumu un taisas ciet
#947
Pievienots 19 December 2011 - 15:05
#949
Pievienots 20 December 2011 - 00:21
#950
Pievienots 20 December 2011 - 11:00

#951
Pievienots 20 December 2011 - 21:06
Droši vien... Nupat gan caur kaut ko ļoti tievu (4mm iekšmēru) dabujām pie ap 220-230Zs no 10VT. Bet tas bija ar siltu balonu.cik runaju ar Heinrihu, tad lielajiem motoriem vajag 8mm
BTW - uz KG ar gāzi grieze sanāk lielāka kā ar benzīnu, jo nav jāgriež vēla aizdedze dēļ detonācijas.
#952
Pievienots 20 December 2011 - 21:38
Beidzot no Muxas savācu sveces, biju pie Soldier.
Sveces nomainītas bet no tās djorgas vaļā netiek....Soldier vairākkārt pārregulēja, pārskatīja visu, uzlikām arī citus svečvadus - nav rezultāta.
Izspriedām ka iespējams kautko chakaree spoles - tagad vajag lai kāds iedod pamēģināt ejošas spoles lai zin vai tur taa vaina
Vēl pashaas beigās Soldier teica ka ja spoles nebuus vainīgas mainiishot reduktoru.
Mosh kaadam ir idejas kas var taisiit to ieprieksh aprakstiito raustiishanos un varbuut kaads var piedaavaat uz vienu dienu izmeegjinaat ejoshas spoles...
P.S
Soldier ++ par attieksmi, nochakareejaas 4+ stundas nepanjeema ne kapeiku, vienvaar sakot

Šo rakstu rediģēja jasis: 20 December 2011 - 21:38
Posti: 777

#953
Pievienots 25 December 2011 - 16:32

Šo rakstu rediģēja archiijs: 25 December 2011 - 16:33
- zegars atbalsta
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#954
Pievienots 25 December 2011 - 16:33

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#956
Pievienots 25 December 2011 - 17:15
Passat B5 4motion [1.9tdi] & E46 328i
#957
Pievienots 25 December 2011 - 17:32

1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#958
Pievienots 25 December 2011 - 17:36
Hmm, man tagad tieši ir Ke-jets un jau 7. gadu mašīnai gāzes iekārta (pats braucu 3.) un viss bumbuļos.... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
ka tev tiek atslegts benzins ? strava uz spiediena regulatoru , vai suknis atrubits ?
Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#959
Pievienots 25 December 2011 - 19:14
No tā, kas rakstīts sapratu, ka runa iet par pirmās vai otrās paaudzes iekārtu, ja? Ja tā tad ir gan, parasti reduktoram sānā ir vismaz viena liela regulēšanas skrūve, dažiem reduktoriem pat divas (vēlams gan nesajaukt meklējot ar kādu vāka skrūvi un nedabūt pilnas acis ar gāzi atskrūvējot, piemēram filtra vākuPārjaucu gāzes reduktoru, membrāna caura nebija, filtrs normāls, saliku visu atpakaļ bet motors tagad darbojas tikai tukšgaitā, bet vairāk par 1500 negriežas, nost ari nesļāpst, padevi pieregulejot arī uz maksimalo nekas nemainas, kas vareja notikt? Reduktora paša taču neko nevar regulet?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#960
Pievienots 25 December 2011 - 21:38
ka tev tiek atslegts benzins ? strava uz spiediena regulatoru , vai suknis atrubits ?
Atslēdzās sūknis (apklust)
1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)