Piemetīšu vienu brīdinājuma stāstu "ietaupītājiem" gan - ir tāds kantoris, "Transbaltijas tirdzniecības korporācija", Atrodas uz Maskavas ielas 449, Renault gruzoviku servisā. Kaut kādu nenosakāmu iemeslu dēļ ņemas arī ar gāzes iekārtu uzlikšanu, sanāk lētāk, kā pie citiem. Nu un vairāki kolēģi, saklausījušies manus bēdu stāstus par to, ka ar gāzi braucot man naudas par daudz paliek pār , izdomāja sev arī salikt. Visi lika tajā kantorī, rezumējums:
1) Uzlika uz sava Volvo V70, 2.4 motorīša. Kad paskatījos uz motortelpu, sanāca raudiens - trubas šķībi-šķērsu, vadi baisos rituļos... nu bet labi, tas ātrumu nemazina. Ātrumu mazina tas, ka a) pēc uzlikšanas Volgo sāka slāpuļot. Vienkārši tā, braucot noslāpst un kādu brīdi nav palaižams. Deg check engine, kļūdas salasīt nevar (riebīgs volvo, no tiem, ko OBD2 neņem);


2) Otrs kolēģis uzlika uz sava (ka nu tur bija, Alfa vai) ar kaut kādu V6 motoru. a) liekot norāva vienai no benzīna špricēm blīvgredzenu, džeks dabūja to remontēt citā servisā, jo sāka mīzt benzīnu uz motora.

3) Trešais kolēģis arī aizveda savu 3 gadus veco 1.6 Seat'u pie viņiem. Pēc pāris dienām zvans no tā kantora, šis priecīgs, "o, beidzot varēs braukt pakaļ...". Nekā. "Mēs te uzlikām, uztaisījām testa braucienu, motorā kaut kas klabēt sāka". Opā. Tralis līdz servisam, galva nost... skats bija tāds, ka žoklis līdz zemei - kolektorā urbjot caurumus ir nolūzis urbja gals, iekritis un sekmīgi ierauts motorā. Skats bija baiss, mans AAH pēc skrūves apēšans tik spēcīgi neizskatījās. Pēc mēneša gaidīšanas - rēķins uz kaut kādiem 550 Ls, slīpēta galva, pretīga švīka cilindra sienā un jauns virzulis, vecais bija burtiski saskaldīts. Motoram, ja kas, bija ~70tk km nobraukums tikai. Plus vēl, protams, gar reduktora trubām tek antifrīzs. Klāt pagaidām netiekam (vajag pusmotoru nojaukt, kam vajag garāžu), pielejam pa ~200ml nedēļā. Ā un vēl kkādas reizes 2-3 mainīja multivārstu, te nosprūda uzpildes daļa, neļaujot iepildīties, te atkal nerādīja līmeņa devējs...
It kā jau saka, ka tas džeks, kas to visu saizpildījies tur vairs nestrādājot, kantoris arī korekti atmaksāja remonta izdevumus un tā, bet nu vienkārši zināšanai, ar ko var beigties "bišku lētāk".
4) Darba Omegai arī nezkāpēc izdomāja uzlikt tieši tajā kantorī. Uzlika kā parasti - vadu murskulis, pārmaiņas pēc antifrīzs netek, bet toties trubas no gāzes špricēm pievilktas pie sliedes ar plastmasas savilcējiem, pa pusei aizspiežot tās ciet. Trubas, pie tam, dažāda garuma. Omega iet jau, pārsteidzošā kārtā neraustās un pagaidām viss ir labi. Gaidam, kas tad šitam notiks. Gan jau vismaz antifrīzs sāks tecēt

p.s. sorry par wall-of-text, bet nu šādu varoņi IR JĀZIN!
