

Informācija par gāzi
#61
Pievienots 18 July 2008 - 09:17

#62
Pievienots 18 July 2008 - 09:18
VOLVO- viens labs piemērsNAfig tad auto rupnicu ražotaji neuzstada gazes iekartas ja tas palielina motora darba muzu. Ta vienkarši ir skaista http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Varbut noskaidro, vai patiesam neuzstada? un tikai tad runa.
#63
Pievienots 18 July 2008 - 09:23
A nu ta skaidrs! Tālāk kurš zin labu kantori iekš LT kur var uzstādīt šādu iekārtu?nē, srī gāszes iešpricei gāze tiek iztvaicēta jau pirms sprauslām, un sprauslas laiž cauri gāzveida propānu.kh, bet ja uzstāda gāzes iešprici tad jau sanāk ka gāze iztvaiko turpat kur degviela un gāzes t tak ir daudz zemāka nekā degvielas, tāka tad būtībā temperatūrai būtu jāsamazinās. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
PS: nezinu kā tur īsti tā iekārta darbojas ar to iešprici? Vai tiešām ir komplekts ar līdzigām sprauslām tik tās laiž gāzi nevis degvielu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
bet par uzbūvi - jā, gāzes inžektoram ir savs sprauslu komplekts, kuras tiek vadītas no original auto sprauslu vadības signāla, tik gāzes kompis tam signālam pievieno savu koeficientu. Reāli auto ECU domā ka viss ok - ka auto mauc uz benzīna.

originalish, praktish, gut!
Rinkashikumeari Zukitakimeari
#64
Pievienots 25 March 2009 - 15:15
#65
Pievienots 25 March 2009 - 18:42
Es V6 motoram lietoju jau 2,5 gadus. Maksāja 650 Ls, apkopēs izgājuši kādi 60 Ls, jo vienreiz bija jāmaina reduktors.
Darbojas ideāli, problēmu nav.
#66
Pievienots 25 March 2009 - 19:36

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot
#67
Pievienots 25 March 2009 - 20:06
Kas tur var smirdēt, ja viss ir ok? Tad jau uz benzīnu braucot būtu jāsmird pēc benzīna!!!
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#68
Pievienots 25 March 2009 - 20:55

shobriid vienaa labaa un klientu cienoshaa vietaa uz 6 podiem uzliek ieshprici par 520ls
#69
Pievienots 25 March 2009 - 21:19
SAAB-otrs labs piemērsVarbut noskaidro, vai patiesam neuzstada? un tikai tad runa.
VOLVO- viens labs piemērs
#70
Pievienots 25 March 2009 - 21:37
Šo rakstu rediģēja orttauq: 25 March 2009 - 21:41
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#71
Pievienots 25 March 2009 - 21:38
#72
Pievienots 25 March 2009 - 21:50
#73
Pievienots 25 March 2009 - 22:12
Tiek pārgriezti vadi kas iet uz benzīna sprauslām, un signāls no original ECU tiek ievadīts gāzes ECU, un izmantojot šo signālu, tiek aprēķināts signāls priekš gāzes sprauslām.
Principiāli sanāk ka benzīna sprauslu vietā ir gāzes sprauslas, un visa degmaisījuma veidošana notiek pēc oriģinālā ECU vadības. Un ECu ir ar to apmierināts, jo viņam nav ne jausmas ka kautkas ir mainījies.
#74
Pievienots 25 March 2009 - 22:17
Nu šitas kaidrs a kā ir ar mehāniskajiem smidzekliem?Kolektorā ķatrā kanālā tiek izurbti caurumiņi (ap 5 mm diametrā) un tajā ieskrūvēti nipelīši, kuriem virsū uzmaucas trubiņas, pa kurām gāze tiek iepūsta caur sprauslām, kuras atrodas .... kur ērtāk. Respektīvi gāzes sprauslas nestāv tieši pie katra kanāla, bet rindā visas kautkur, un no tām iet trubiņas uz nipelīšiem kolektorā.
Tiek pārgriezti vadi kas iet uz benzīna sprauslām, un signāls no original ECU tiek ievadīts gāzes ECU, un izmantojot šo signālu, tiek aprēķināts signāls priekš gāzes sprauslām.
Principiāli sanāk ka benzīna sprauslu vietā ir gāzes sprauslas, un visa degmaisījuma veidošana notiek pēc oriģinālā ECU vadības. Un ECu ir ar to apmierināts, jo viņam nav ne jausmas ka kautkas ir mainījies.
#75
Pievienots 25 March 2009 - 23:05
.............tas gan vairaak atkariigs no cilveeka maņu orgaaniem,protams,ka ir taadi kas nespeej saost ar kaadu degvielu darbojas motors peec izpluudes gaazeem,bet tas nav aiz paargudriibas,bet gan suudiigas ožassmird aprobezhotu cilveeku aizspriedumi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
shobriid vienaa labaa un klientu cienoshaa vietaa uz 6 podiem uzliek ieshprici par 520ls
20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot
#76
Pievienots 25 March 2009 - 23:20
shobriid vienaa labaa un klientu cienoshaa vietaa uz 6 podiem uzliek ieshprici par 520ls
Stāsti taču, kur?! Tur apkopes arī taisa?
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#77
Pievienots 25 March 2009 - 23:28
pretii Hellai, uz ganiibu dambja.Stāsti taču, kur?! Tur apkopes arī taisa?
quattroAu80b2
taa nav paargudriiba, taa ir elementaara taupiiba, un ietaupu 45%. un manam shrotam var ilgi ostiit isputeeju, un neko nesajust. vieniigaa reize kad juutu smaku, ir briidis kad nonjem uspildes [censored]oli. godiigi sakot nesaprotu kaa var atshkirt degvielas veidu, ja auto ir kartiibaa. man ir gan diesel, gan benzins, gan benziins-gaze. un tomeer laikam man deguns par shvaku lai ko saost

#78
Pievienots 25 March 2009 - 23:41
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#79
Pievienots 26 March 2009 - 08:21
.............tas gan vairaak atkariigs no cilveeka maņu orgaaniem,protams,ka ir taadi kas nespeej saost ar kaadu degvielu darbojas motors peec izpluudes gaazeem,bet tas nav aiz paargudriibas,bet gan suudiigas ožas
tad sanāk ka ieejot pie kāda mājās, tu sajūti vai šim ir gāzes plīts vai elektriskā?
nekļūsti smieklīgs. Ja esi redzējis tikai žiguli ar krievu gāzes iekārtu, moskviču kam tiešām j;ut benzīnu salonā, un t40 kurš smird pēc soļaras, tad nepataisi sevi par muļķi un nekladzini ka viss uz pasaules smird.
#80
Pievienots 26 March 2009 - 10:27
nē, srī gāszes iešpricei gāze tiek iztvaicēta jau pirms sprauslām, un sprauslas laiž cauri gāzveida propānu.
bet par uzbūvi - jā, gāzes inžektoram ir savs sprauslu komplekts, kuras tiek vadītas no original auto sprauslu vadības signāla, tik gāzes kompis tam signālam pievieno savu koeficientu. Reāli auto ECU domā ka viss ok - ka auto mauc uz benzīna.
A nu ta skaidrs! Tālāk kurš zin labu kantori iekš LT kur var uzstādīt šādu iekārtu?
Klaipēda ir labs kantoris , kuri uzstada arī tiešās iesmidzināsanas sistemu dienas laika .
LV tas ir LS. - bet LT tas pats cipars tikai $ !
#81
Pievienots 26 March 2009 - 10:30
Propana - butana gazei tiek pievienots specials odorants lai sajustu nopludi ja tada ir !par gaazi runaajot,motoram var kompresijas pakaapi paaugstinaat liidz pat 11,5,tad to jaudas zudumu nejuut,tikai piedarbinot ar bendzu labaak nevilkt,jo detonee,man viens pazina ir uzbuuveejis taadu 1,4 golfmashiinu ar 11,5 pakaapi un uzlicis daliito gaazes shprici,itkaa oki iet pagaidaam labaak kaa pirms tam stock uz bendzu.............bet par to smaku,smird visas gaazes mashiinas,nu ne taa ka naasiis ceertaas,bet var just ka taa ir gaazmashiina,nu aptuveni taapat kaa diizelim peec smakas var saprast ka tas ir diizelis,tik gaazes smaka ir daudz nepatiikamaaka,katraa zinaa es savam nekad gaazi nelikshu,jo veseliiba daargaaka
Un tas ir galīgi nekaitīgs salīdzinot ar benzīna iztvaikojumu , kuros ir svins !
Tas gan ir ļoti kaitīgs izgarojums salīdzinot ar gāzi !
#82
Pievienots 26 March 2009 - 10:32
SAAB-otrs labs piemērs
Arī AUDI jau rūpnieciski ražo jaunas mašīnas ar LPG iekārtām - 2,4 birurbo Q !!
#83
Pievienots 26 March 2009 - 10:33
#84
Pievienots 26 March 2009 - 10:44
Mans braalis lika LT un Latvijā - CSDD nebija nekadu problēmu , jo Rīga pie čoma kantorī par 10 Ls paņēma jaunu izzinu un ar registrāciju - degvielas tipa maiņu !!nu nez. peec tam uz apkopeem lai patureetu garantiju jamauc uz to LT... kam tas vajadziigs. un vai LT kantora sertifikats derees muusu CSDD?? domaju ka nee. jo mums ir savs sertificeto firmu saraksts. koroch nav taa veerts. 520ls jau nav nekaada baigaa summa. pati iekaarta arii maksaa labi.
Uz 16 V motoru ar sprauslu iesmidzināšanu tas sanāca 400 Ls . !
#85
Pievienots 26 March 2009 - 10:49
#86
Pievienots 26 March 2009 - 11:37

Vismaz es netaisos to aparātu mainīt....

1987. gada 1.8 FWD A80 Tikai brauc edition
1993. gada 2.6 Quattro A100 Konstruktors edition
-----------------
V6 inside.... Patēriņš <10L uz 100km.... Eļļas tak!
Turbos make torque, and torque makes fun!
#87
Pievienots 26 March 2009 - 12:12
...............man darbaa boksaa ir bijushas visas izplatiitaakaas LV mashiinas ,takaa varat nestaastiit par degvielas pilniigu sadegshanu un ka nevar just vai taa ir gaazes,diizela vai benziinmashiina.........................bet nu es nekaadaa gadiijumaa netaisos paarliecinaat godaajamos propaanistus ,brauciet man nav zeeltad sanāk ka ieejot pie kāda mājās, tu sajūti vai šim ir gāzes plīts vai elektriskā?
nekļūsti smieklīgs. Ja esi redzējis tikai žiguli ar krievu gāzes iekārtu, moskviču kam tiešām j;ut benzīnu salonā, un t40 kurš smird pēc soļaras, tad nepataisi sevi par muļķi un nekladzini ka viss uz pasaules smird.

20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot
#88
Pievienots 26 March 2009 - 12:42
Šo rakstu rediģēja Mārtiņš: 26 March 2009 - 12:44
#89
Pievienots 26 March 2009 - 13:01
#90
Pievienots 26 March 2009 - 13:41
paterinsh tieshi taads kaa brauc. viziku vel nav piemanijushi. +1l pie benzina paterinja. gaze shobriid maksaa 32.5 santiimus.varbūt varētu pastāstīt kāds ir gāzes patēriņš pilsētā agresīvi braucot nu tipa neekanomējot? Un cik vispār tā gāze maxā?
finanshu aprekins ljoti subiektiiva lieta. kaads brauc ar vienu auto 10 gadus, cits vienu vai divus. jaskataas arii kas par auto, kaads gada nobraukums planots. mazlitrazhas auto (ap 2l tilpums) liekas ka nav veerts, jo to paterinsh vel neieveesh shausmas.. lielaakiem dzineejiem ir ok. iisaak sakot ja paliels dzinejs, un 3-4 gadi tas auto buus lietoshanaa, visnotalj iesakaams pasakums. bet tikai ieshprice. klasisko shljauku nah..
Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 26 March 2009 - 13:48
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)