Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#781 ran_er

ran_er
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava

Pievienots 17 August 2011 - 09:49

Gan kāds mācēs atbildi sniegt- Pirms mēneša uzstādīta gāzes iekārta C4 2.6 dzinējam-teica pabrauc gan ar gāzi, gan benzīnu lai sistēma pieregulējas, tipa !
bij piebilde, mēneša laikā iebrauc pieregulēsim(pārregulēsim)! protams tā ar izdarīju, tie tur kko ar kompja palīdzību sadarija, bet problēma jau nemainās man vidējais patēriņš ir virs 17litri/100km gan pilsēta,gan trase(vairāk trase)!
man jau liekas tas patēriņš ir tākā biki pa daudz! gan jau mācēsiet teikt, kā tur jābūt- varbūt ir kāds pie kā pieskriet un pieregulēt(pārregulēt) var?

#782 dainiiz

dainiiz
  • Lietotājs
  • 1963 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:.....

Pievienots 17 August 2011 - 10:47

cik esmu skatiijies pa visaadiem aarvalstu foorumiem, saliidzinaajumi starp LPG un benziinu principaa ja viss ir ideeali salilkts saregulets tad palielinaajumam vajadeetu buut diezgan minimaalam.
Interesanti pasatiities youtube kaa skrien rs4 vai rs6 ar gaaze pret bendzu. Ir videoo kur ar gaazi pat labaak vai vienadi iet, deel lielaaka oktaanskaitla utt. Interesanti.

p.s atcereejos ka bija vienam 2.5t volvo uzlikta gaaze kameer nebija piebraukta/ piereguleet tikmeer bija kaadi 17-18 litri, chalis bija shokaa, aizbrauca sareguleeja, tagad ap 13-14, ar bendzu bija kaadi videeji 12-13,5 takaa ir oke.Dinamika nedaudz sliktaaka, bet nu tas ir piedodami, jo kaa peec pieredzes staasta Muxa tad var noprat ka gaaze mums ir zemas kvalitates.
Kalnu slēpošanas/ snowboarda inventāra apkope
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145

#783 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6315 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 17 August 2011 - 10:55

Ar gāzi ir tā, ka pareizi nočipojot dzinēju tikai priekš gāzes un jaudu saglabājot esošās līmenī, var diezgan uzlabot patēriņu, pat tā, ka gāzi patērē mazāk kā benzīnu.
Palielinot jaudu var iegūt līdzīgu rezultātu kā ar dzinēju, kurš darbojas tikai uz benzīna + tādu pašu vai arī mazāku patēriņu.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#784 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 17 August 2011 - 11:00

tad paskaidro man, kapeec manam 3A valmieraa atteicaas likt klasiku? atvera kapotu, apskatijas, ka mehaniska sprice un teica, ka sitam labak klasiku nelikt....



Tāpēc, ka nezin vai nemāk. Gāzinieki vispār mēdz būt ļoti maz izglītota tauta.

Pirms tās visas čipināšanas labāk paskatieties kāda ir dzinēja kompresijas pakāpe un uzlieciet un noregulējiet aizdedzes apsteidzes variatoru.

Nezīnū. 320 lvl divas dienas laika.
Sikāk šeit. http://www.audi-club...pic.php?t=14313



Tas ir ar soļu motoru? Tu strādā viens?

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 17 August 2011 - 11:01

tavaskana.lv yoursound.lv

#785 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 17 August 2011 - 11:42

stradaa viens. 320 bez solju motora. vienkarshaa sistema
A200TQ

#786 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 17 August 2011 - 14:26

Jonixam taisnība, var uzregulēt diezgan interesantus rezultātus, man "rāviens" līdz 4000 rpm ir labāks kā benzīnam, tālāk ~ 1:1, tas ir mērot ar muguru, uz stenda nav dzīts. :) Pagaidām man ir tikai aizdedze paagrināta gāzējot, tas vien jau ir liels ieguvums, bet principā vēl varētu strādāt pie degvielas kartēm utt.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#787 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 18 August 2011 - 08:16

orttauq, Tu esi ielīdis savā ECU? Tad jāprasa kas Tev par ECU, kurā tā var ielīst :) Gāzei aizdedze līdz 3k RPM ir agrāka, nekā E95, kur nu vēl visi visādīgie režīmi. Tur derētu tāda laba 3D karte.
tavaskana.lv yoursound.lv

#788 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 18 August 2011 - 10:19

Nē, ECU nav pagaidām aiztikts, vienkārši pārgriezts kloķvārpstas stāvokļa devēja vads, kam pa vidu ievietots tas proceesors, kas atkarībā no visādiem parametriem griež agrāku aizdedzi līdz pat 12 grādiem. Tukšgaitā it kā netiek koriģēta aizdedze vispār. Nezinu sīkāk, man visu Heinrihs salāgoja. Bet nu doma nākotnē ir paspēlēties ar degvielas kartēm, kad būs vairāk vaļas.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#789 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 18 August 2011 - 11:07

Tā. Tagad stāsti kāds tas procesors saucās. AEB? STAG?
tavaskana.lv yoursound.lv

#790 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 18 August 2011 - 11:41

http://www.aeb.it/pr...rocessors/cobra tāds.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#791 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 19 August 2011 - 00:22

Jā, tāda lieta kā aizdedzes variators ir visnotaļ noderīga. Es arī tādu gribu... kāds ir lietas kursā par detalizētu darbības principu? :svilpo:

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#792 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 19 August 2011 - 07:58

orttauq, aha, paldies. AEB liela firma, bez maz vai gaišākais stends šiem bija Berlīnes Messā šogad. Izgudrojuši neapkalpojamu reduktoru bez membrānām. Tāds dzelzs klucis izskatījās. Bet šai ierīcei ir viens ļoti būtisks trūkums - mājās viņā ielīst iekšā var tikai ar softu, kam vajadzīgs USB donglis. Nu tas ir itāļiem pē. OK, Heinriham tāds ir, bet viņš jau katru reizi gribēs 5 Ls. Prasīju viņam par STAG TAP-02, šis teica, ka neesot. Šiem točna var pats savas aizdedzes apsteidzes kartes taisīt. Būs jāaizbrauc un onlainā jāparunājās. Nesaku, ka AEB nevar, bet izskatījās tīri pieslēgšana pie PC sarežģītāka. AEB arī ir 384 varianti nez kāpēc.. STAG tikai 2 - bez Hola un ar.

Jā, tāda lieta kā aizdedzes variators ir visnotaļ noderīga. Es arī tādu gribu... kāds ir lietas kursā par detalizētu darbības principu?  http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



Kastīte atkarībā no viņai padotiem signāliem (TPS, MAP) un jūzera iestatījumiem (micro switch'i ar konstantu grādu iedaļām, PC rediģējamas 2D, 3D kartes) pārveido ("paātrina") kloķvārpstas apgriezienu devēja (60-2 u.c. kodējumu zobratu), retāk sadales vārpstas, vecākiem autiņiem Hola devēja signālus "ātrākus" - par tik gādiem, cik nepieciešams braucot ar gāzi. Jo gudraka kastīte (ar vairakiem inputiem no devejiem), jo precīzāka aizdedzes apsteidze pie dažādiem slodžu režīmiem. Braucot ar benzīnu kastīte ir "bypass'ā", jo zin, kad tiek braukts ar gāzi (inputs no gāzes vārsta)
tavaskana.lv yoursound.lv

#793 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 19 August 2011 - 09:52

Tik daudz zinu, interesē detaļas :D Kā tieši notiek kloķa apgriezienu devēja "paātrināšana", kā tas viss pasākums sinhronizējas ar reālo pozīcijas devēju un tādā garā. Kāds ar oscilogrāfu moš ir iebraucis tajos vados paskatīties, kas tur notiek?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#794 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 19 August 2011 - 10:10

Tanī linkā, ko ievietoju var parakāties sīkāk, kaut kur ir manuālis ar sīkāku aprakstu.
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#795 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 19 August 2011 - 11:36

Tik daudz zinu, interesē detaļas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kā tieši notiek kloķa apgriezienu devēja "paātrināšana", kā tas viss pasākums sinhronizējas ar reālo pozīcijas devēju un tādā garā. Kāds ar oscilogrāfu moš ir iebraucis tajos vados paskatīties, kas tur notiek?



Nu tur Tev varēs palīdzēt Tavas zināšanas elekronikā, kad dabūsi kastīti un izjauksi :)
tavaskana.lv yoursound.lv

#796 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 19 August 2011 - 17:30

Ar gāzi ir tā, ka pareizi nočipojot dzinēju tikai priekš gāzes un jaudu saglabājot esošās līmenī, var diezgan uzlabot patēriņu, pat tā, ka gāzi patērē mazāk kā benzīnu.
Palielinot jaudu var iegūt līdzīgu rezultātu kā ar dzinēju, kurš darbojas tikai uz benzīna + tādu pašu vai arī mazāku patēriņu.

IMHO tās ir pasakas. Gāze ir sliktāka - tajā ir mazāk enerģijas. Vienkārši, lai nobrauktu to pat ceļu, to vajag vairāk. Un ar pedāli grīdā auto iet mazliet sliktāk, jo tad mums visu nosaka iesūktā gaisa daudzums.
Nu protams, ja ar benzīnu ir slikts regulējums, vai apsteidze ir ļoti detonācijas ierobežota, tad - jā.

Pameklējiet GZ postu ar divām līknēm.
Tūliņ cepšu projektu, kur abas degvielas būs pilnīgi zem manas kontroles - tad redzēs. Jaudas līknes toč būs.

#797 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 19 August 2011 - 18:17

nav pasakas, bet tika aizmirsts galvenais nosacijums. tas viss ir reali tikai ar shkidraas frakcijas iesprici :crazy:
A200TQ

#798 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 19 August 2011 - 23:44

Nez, a kāda atšķirība šķidrajai vai tvaika iesmidzei sadegšanas procesā? Tas, ka gāzei ir pa kkādiem 20% zemāka enerģijas atdeve uz tilpuma vienību diemžēl ir fakts. Un gāzei pie tam stohiometriskā attiecība prasa vēl vairāk gaisa kā benzīnam, un ja motors dabū gaisu tik, cik dabū, tad sanāk, ka salīdzinot vienādā situācijā gāzi un benzīnu pie stohiometriska maisījuma gāzes tilpuma ziņā sanāk mazāk, plus tas, ka enerģijas atdeve ir zemāka... nekas jau dižš nesanāk.

Tiesa gan, pašam kā reize ir bijusi interesanta situācija, moš kāds var paskaidrot kāpēc:
Nokarsēju uz urrā motoru. Beidzās ar to, ka izārdīja galvas blīvi starp 2. un 3. cilindru labajā galvā, sabruka gredzeni kreisajā un vispār iestājās čau. Pēdējais brauciens līdz garāžai gan sanāca saviem spēkiem, ar visu iznīcināto motoru un pa ceļam novērojās interesanta nianse:

Sākumā braucu uz benzīna, lai vismaz nosacīti pasaudzētu satraumēto motoru (tajā brīdī vēl nebija skaidrs, kas noticies, bija doma par aizdedzes slimībiņu), viņš nabags kratījās, raustījās, ne vella negāja... kā jau mironis. Pusceļā radās doma, ka laikam jau būs gulbja dziesma šā vai tā un uzklupa pofigs - pārslēdzos uz gāzi. Pārsteigums iestājās tajā mirklī, ka uz gāzes no tā motora tādā kondīcijā kā viņš bija varēja dabūt laukā daudz-daudz vairāk kā uz benzīna! Reāli vienīgie redzamie defekti, kas palika, bija lopiska kratīšanās tukšgaitā un jūtams vārgums pie zemiem apgriezieniem, bet citādi gaitā ne raustījās, ne šaudīja, beigās pat izslēdzu avareikas un braucu pa rīgu kā puslīdz normāls cilvēks (vismaz dinamiskāk par Renault ar 1.2 motoru pabraukt točna varēju). Vot jautājums - kāpēc?! Uz aizdedzes problēmām gāze reaģē daudz asāk kā benzīns, bet pie mehāniskiem defektiem (pie tam ārprātīgiem, tiku līdz Salaspilij, atdzesēju motoru un viņš vairs nelaidās VISPĀR, pat neuzsita) uz gāzes kļūst daudz labāk? Wtf?

Nu tur Tev varēs palīdzēt Tavas zināšanas elekronikā, kad dabūsi kastīti un izjauksi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...


Īsti negribas pirkt, vairāk jau principā pēc (teorētiski tur no elektronikas nekā nav anyway, firmwāri pļb neredzēšu un nāksies pašam dzejot, un piedevēm par jaunu sanāk labi rubļi, lietotu pagrūti atrast), līdz ar to jāmēģina izpīpēt pašam... atkal būs nokauts kārtējais motors ar eksperimentiem :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#799 orttauq

orttauq
  • Lietotājs
  • 502 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:S6 C5

Pievienots 19 August 2011 - 23:44

Par ekonomiju grūti spriest, nebija tāds uzstādījums regulētājiem, galvenais bija, lai autiņam labi un labi iet, mazāk par benzīnu vai tikpat litros nav sanācis nekad, taču par jaudu "muguras tests" apliecina ne vien man, bet arī testā piedalījušies pasažieriem, ka paātrinoties ar gāzi, "krēsla efekts" ir izteiktāks, īpaši līdz 4000. Nezinu, kā izskatītos uz jaudas stenda. Katrā ziņā 99,5% ierindas lietotāji ar labu gāzes iekārtu jaudas ziņā jau nepavisam nebūs vīlušies. Un pat pie sliktākā patēriņa scenārija +20% gāzes - tas vēljoprojām ir praktiski divreiz lētāk kā ar benzīnu.
Domāju, ka līdzvērtīgu ekonomiju (litros) var panākt, vienīgi samazinot maksimālo jaudu uz gāzi. Teiksim visi ekobraukšanas guru atzīst, ka grīdā turot jauda/patēriņš nepieaugs tieši proporcionāli - būs brīdis, kad jauda pieaug mazāk kā pieaug momentānais patēriņš, citiem vārdiem visoptimālāk ir nekad nespiest pilnīgi grīdā, bet nedaudz atstāt līdz atdurei, tāpat to var uztaisīt noteikti čipojot, ka vienkārši nav iespējams iebērt pilnīgā grīdā, bet teiksim 75% no grīdas. Kaut kā tā es iedomājos... :nez:
audiScars.lv S6 C5
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM

#800 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3550 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 19 August 2011 - 23:57

pieljauju ka shkidras fazes iesprices viens no butiskakiem plusiem ir efekts ka ieshprices bridii ta manta stipri atziest, tadejadi uzlabojot degmaisijumu, varbuut delj taa pat lielaku gaisa daudzumu var sastumt degkameraa. neesmu spec shajaa zinjaa, tik fantazeju :D

Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 19 August 2011 - 23:58

A200TQ

#801 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3263 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 August 2011 - 00:17

Nez, cik daudz atdzesēt ieplūstošo gaisu spēj tie daži mililitri gāzes, kas tiek iesmidzināti un iztvaicēti? Un gudri vīri stāsta, ka monosaujaucēja iekārtām šis "siltumefekts" esot vairāk izteikts, jo tiekot "dzesēts" (pa kādam +- pusgrādam gan tikai, bet tomēr) viss ieplūdes kolektors... tad jau sanāk, ka monosaujaucējs tomēr IR vislabākais? :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#802 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 20 August 2011 - 08:00

wraith. Jāņem vērā, ka gāze sprāgst "mīkstāk" + detonācija atrodas "tālāk" nekā E95.
tavaskana.lv yoursound.lv

#803 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 22 August 2011 - 10:10

Nez, cik daudz atdzesēt ieplūstošo gaisu spēj tie daži mililitri gāzes, kas tiek iesmidzināti un iztvaicēti? Un gudri vīri stāsta, ka monosaujaucēja iekārtām šis "siltumefekts" esot vairāk izteikts, jo tiekot "dzesēts" (pa kādam +- pusgrādam gan tikai, bet tomēr) viss ieplūdes kolektors... tad jau sanāk, ka monosaujaucējs tomēr IR vislabākais? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Gāzes frakcija jau neko daudz nedzesē. Dzesētu šķidrā, jo tā paņem baigo enerģiju mainot agregātstāvokli. Klasiski tā enerģija tiek noņemta reduktorā no dzeses šķidruma.

Detonācija tomēr vairumā gadījumu nav problēma ar RON95 benzīnu. Un tikmēr ieguvuma nav.

#804 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 22 August 2011 - 17:41

GintK, lūdzu sīkāk paskaidro pēdējo rindiņu, īsti nesapratu domu.
tavaskana.lv yoursound.lv

#805 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 23 August 2011 - 08:01

GintK, lūdzu sīkāk paskaidro pēdējo rindiņu, īsti nesapratu domu.

Motoram, kas ar dzimto degvielu nedetonē (nav jāgriež vēla aizdedze dēļ detonācijas), degvielas oktānskaitļa paaugstināšana neko nedod.

#806 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 23 August 2011 - 17:52

Tāpēc jau dzimtajiem motoriem ir Motorsteurgerat (ECU) ar vai bez detonācijas devēja, kas noliek to apsteidzes leņķi pareizā vietā, atkarībā no slodzes, u.c. režīmiem. Vai ne tā? No tā secinu, ka ar E95/98 barotu dzinēju uzsēdinot uz LPG (oktāns ~105) diētas, dzinēja atdevi var optimizēt A) sēdinot galvu (ne visiem var + dārgi) B ) koriģējot aizdedzes apsteidzes leņķi pie dažādiem režīmiem (lēti). Protams, ideālā gadījumā abi varianti.

Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 23 August 2011 - 17:53

tavaskana.lv yoursound.lv

#807 GintsK

GintsK
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Āgenskalns
  • Intereses:motoru vadība, motori, trofi-reids, rallijs, kartes, etc

Pievienots 23 August 2011 - 22:46

Ceļot saspiešanas pakāpi ir cerība pastiepties uz benzīna rādītājiem. Bet grozot aizdedzi - pavisam vāja. Izņemot, kā jau rakstīju, detonācijas ierobežotiem motoriem. Piemēram subaru H6.

#808 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 24 August 2011 - 08:34

Njā, te arī paliksim. Tālāk es nesaprotu :)
tavaskana.lv yoursound.lv

#809 iynx

iynx
  • Lietotājs
  • 1130 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 August 2011 - 02:06

cik tagad vispār nāk uzlikt B4 2.3 NG ? ar parasto balonu bagāžniekā.

#810 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 29 August 2011 - 21:27

cik tagad vispār nāk uzlikt B4 2.3 NG ? ar parasto balonu bagāžniekā.


320 ls.ja gribi ar, kompu tad 360 ls.

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)