
Informācija par gāzi
#781
Pievienots 17 August 2011 - 09:49
bij piebilde, mēneša laikā iebrauc pieregulēsim(pārregulēsim)! protams tā ar izdarīju, tie tur kko ar kompja palīdzību sadarija, bet problēma jau nemainās man vidējais patēriņš ir virs 17litri/100km gan pilsēta,gan trase(vairāk trase)!
man jau liekas tas patēriņš ir tākā biki pa daudz! gan jau mācēsiet teikt, kā tur jābūt- varbūt ir kāds pie kā pieskriet un pieregulēt(pārregulēt) var?
#782
Pievienots 17 August 2011 - 10:47
Interesanti pasatiities youtube kaa skrien rs4 vai rs6 ar gaaze pret bendzu. Ir videoo kur ar gaazi pat labaak vai vienadi iet, deel lielaaka oktaanskaitla utt. Interesanti.
p.s atcereejos ka bija vienam 2.5t volvo uzlikta gaaze kameer nebija piebraukta/ piereguleet tikmeer bija kaadi 17-18 litri, chalis bija shokaa, aizbrauca sareguleeja, tagad ap 13-14, ar bendzu bija kaadi videeji 12-13,5 takaa ir oke.Dinamika nedaudz sliktaaka, bet nu tas ir piedodami, jo kaa peec pieredzes staasta Muxa tad var noprat ka gaaze mums ir zemas kvalitates.
Inventāra iegāde/ noma
Sporta klubs bērniem- www.sk-asi.lv
Jautājumi PM vai 26192145
#783
Pievienots 17 August 2011 - 10:55
Palielinot jaudu var iegūt līdzīgu rezultātu kā ar dzinēju, kurš darbojas tikai uz benzīna + tādu pašu vai arī mazāku patēriņu.
Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA | AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA
Saziņai:
29861891 (9:00-19:00)
#784
Pievienots 17 August 2011 - 11:00
tad paskaidro man, kapeec manam 3A valmieraa atteicaas likt klasiku? atvera kapotu, apskatijas, ka mehaniska sprice un teica, ka sitam labak klasiku nelikt....
Tāpēc, ka nezin vai nemāk. Gāzinieki vispār mēdz būt ļoti maz izglītota tauta.
Pirms tās visas čipināšanas labāk paskatieties kāda ir dzinēja kompresijas pakāpe un uzlieciet un noregulējiet aizdedzes apsteidzes variatoru.
Nezīnū. 320 lvl divas dienas laika.
Sikāk šeit. http://www.audi-club...pic.php?t=14313
Tas ir ar soļu motoru? Tu strādā viens?
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 17 August 2011 - 11:01
#785
Pievienots 17 August 2011 - 11:42
#786
Pievienots 17 August 2011 - 14:26

_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#787
Pievienots 18 August 2011 - 08:16

#788
Pievienots 18 August 2011 - 10:19
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#789
Pievienots 18 August 2011 - 11:07
#790
Pievienots 18 August 2011 - 11:41
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#791
Pievienots 19 August 2011 - 00:22

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#792
Pievienots 19 August 2011 - 07:58
Jā, tāda lieta kā aizdedzes variators ir visnotaļ noderīga. Es arī tādu gribu... kāds ir lietas kursā par detalizētu darbības principu? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Kastīte atkarībā no viņai padotiem signāliem (TPS, MAP) un jūzera iestatījumiem (micro switch'i ar konstantu grādu iedaļām, PC rediģējamas 2D, 3D kartes) pārveido ("paātrina") kloķvārpstas apgriezienu devēja (60-2 u.c. kodējumu zobratu), retāk sadales vārpstas, vecākiem autiņiem Hola devēja signālus "ātrākus" - par tik gādiem, cik nepieciešams braucot ar gāzi. Jo gudraka kastīte (ar vairakiem inputiem no devejiem), jo precīzāka aizdedzes apsteidze pie dažādiem slodžu režīmiem. Braucot ar benzīnu kastīte ir "bypass'ā", jo zin, kad tiek braukts ar gāzi (inputs no gāzes vārsta)
#793
Pievienots 19 August 2011 - 09:52

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#794
Pievienots 19 August 2011 - 10:10
_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#795
Pievienots 19 August 2011 - 11:36
Tik daudz zinu, interesē detaļas http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Kā tieši notiek kloķa apgriezienu devēja "paātrināšana", kā tas viss pasākums sinhronizējas ar reālo pozīcijas devēju un tādā garā. Kāds ar oscilogrāfu moš ir iebraucis tajos vados paskatīties, kas tur notiek?
Nu tur Tev varēs palīdzēt Tavas zināšanas elekronikā, kad dabūsi kastīti un izjauksi

#796
Pievienots 19 August 2011 - 17:30
IMHO tās ir pasakas. Gāze ir sliktāka - tajā ir mazāk enerģijas. Vienkārši, lai nobrauktu to pat ceļu, to vajag vairāk. Un ar pedāli grīdā auto iet mazliet sliktāk, jo tad mums visu nosaka iesūktā gaisa daudzums.Ar gāzi ir tā, ka pareizi nočipojot dzinēju tikai priekš gāzes un jaudu saglabājot esošās līmenī, var diezgan uzlabot patēriņu, pat tā, ka gāzi patērē mazāk kā benzīnu.
Palielinot jaudu var iegūt līdzīgu rezultātu kā ar dzinēju, kurš darbojas tikai uz benzīna + tādu pašu vai arī mazāku patēriņu.
Nu protams, ja ar benzīnu ir slikts regulējums, vai apsteidze ir ļoti detonācijas ierobežota, tad - jā.
Pameklējiet GZ postu ar divām līknēm.
Tūliņ cepšu projektu, kur abas degvielas būs pilnīgi zem manas kontroles - tad redzēs. Jaudas līknes toč būs.
#797
Pievienots 19 August 2011 - 18:17

#798
Pievienots 19 August 2011 - 23:44
Tiesa gan, pašam kā reize ir bijusi interesanta situācija, moš kāds var paskaidrot kāpēc:
Nokarsēju uz urrā motoru. Beidzās ar to, ka izārdīja galvas blīvi starp 2. un 3. cilindru labajā galvā, sabruka gredzeni kreisajā un vispār iestājās čau. Pēdējais brauciens līdz garāžai gan sanāca saviem spēkiem, ar visu iznīcināto motoru un pa ceļam novērojās interesanta nianse:
Sākumā braucu uz benzīna, lai vismaz nosacīti pasaudzētu satraumēto motoru (tajā brīdī vēl nebija skaidrs, kas noticies, bija doma par aizdedzes slimībiņu), viņš nabags kratījās, raustījās, ne vella negāja... kā jau mironis. Pusceļā radās doma, ka laikam jau būs gulbja dziesma šā vai tā un uzklupa pofigs - pārslēdzos uz gāzi. Pārsteigums iestājās tajā mirklī, ka uz gāzes no tā motora tādā kondīcijā kā viņš bija varēja dabūt laukā daudz-daudz vairāk kā uz benzīna! Reāli vienīgie redzamie defekti, kas palika, bija lopiska kratīšanās tukšgaitā un jūtams vārgums pie zemiem apgriezieniem, bet citādi gaitā ne raustījās, ne šaudīja, beigās pat izslēdzu avareikas un braucu pa rīgu kā puslīdz normāls cilvēks (vismaz dinamiskāk par Renault ar 1.2 motoru pabraukt točna varēju). Vot jautājums - kāpēc?! Uz aizdedzes problēmām gāze reaģē daudz asāk kā benzīns, bet pie mehāniskiem defektiem (pie tam ārprātīgiem, tiku līdz Salaspilij, atdzesēju motoru un viņš vairs nelaidās VISPĀR, pat neuzsita) uz gāzes kļūst daudz labāk? Wtf?
Nu tur Tev varēs palīdzēt Tavas zināšanas elekronikā, kad dabūsi kastīti un izjauksi http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Īsti negribas pirkt, vairāk jau principā pēc (teorētiski tur no elektronikas nekā nav anyway, firmwāri pļb neredzēšu un nāksies pašam dzejot, un piedevēm par jaunu sanāk labi rubļi, lietotu pagrūti atrast), līdz ar to jāmēģina izpīpēt pašam... atkal būs nokauts kārtējais motors ar eksperimentiem

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#799
Pievienots 19 August 2011 - 23:44
Domāju, ka līdzvērtīgu ekonomiju (litros) var panākt, vienīgi samazinot maksimālo jaudu uz gāzi. Teiksim visi ekobraukšanas guru atzīst, ka grīdā turot jauda/patēriņš nepieaugs tieši proporcionāli - būs brīdis, kad jauda pieaug mazāk kā pieaug momentānais patēriņš, citiem vārdiem visoptimālāk ir nekad nespiest pilnīgi grīdā, bet nedaudz atstāt līdz atdurei, tāpat to var uztaisīt noteikti čipojot, ka vienkārši nav iespējams iebērt pilnīgā grīdā, bet teiksim 75% no grīdas. Kaut kā tā es iedomājos...

_______________________________
VISA VEIDA APDROŠINĀŠANA
juridiskā palīdzība - PM
#800
Pievienots 19 August 2011 - 23:57

Šo rakstu rediģēja PASSATizhi: 19 August 2011 - 23:58
#801
Pievienots 20 August 2011 - 00:17

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#802
Pievienots 20 August 2011 - 08:00
#803
Pievienots 22 August 2011 - 10:10
Gāzes frakcija jau neko daudz nedzesē. Dzesētu šķidrā, jo tā paņem baigo enerģiju mainot agregātstāvokli. Klasiski tā enerģija tiek noņemta reduktorā no dzeses šķidruma.Nez, cik daudz atdzesēt ieplūstošo gaisu spēj tie daži mililitri gāzes, kas tiek iesmidzināti un iztvaicēti? Un gudri vīri stāsta, ka monosaujaucēja iekārtām šis "siltumefekts" esot vairāk izteikts, jo tiekot "dzesēts" (pa kādam +- pusgrādam gan tikai, bet tomēr) viss ieplūdes kolektors... tad jau sanāk, ka monosaujaucējs tomēr IR vislabākais? http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Detonācija tomēr vairumā gadījumu nav problēma ar RON95 benzīnu. Un tikmēr ieguvuma nav.
#804
Pievienots 22 August 2011 - 17:41
#806
Pievienots 23 August 2011 - 17:52
Šo rakstu rediģēja Jazznfunk: 23 August 2011 - 17:53
#808
Pievienots 24 August 2011 - 08:34

#809
Pievienots 29 August 2011 - 02:06
#810
Pievienots 29 August 2011 - 21:27
cik tagad vispār nāk uzlikt B4 2.3 NG ? ar parasto balonu bagāžniekā.
320 ls.ja gribi ar, kompu tad 360 ls.
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)