

Informācija par gāzi
#661
Pievienots 30 May 2011 - 15:06

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#662
Pievienots 31 May 2011 - 14:59

Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hpaudi coupe 20v quattroACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ
#663
Pievienots 02 June 2011 - 22:35
Kurš te ar tām "gāzes kameru" uzstādīšanām nodarbojas? http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Interesētu kaut ko cilvēcīgu uzmest uz 2.3 NG, tādu kas nešaudas un nesmird http://www.audi-style.lv/forum/public/st... Ja ir ko piedāvāt - PM http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
Uz tādu dzinēju iet tikai klasika. Ja interesē, zvani, sarunāsim. Cena klasikai 320 LVL
S4 2.2 lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
Audi detalas http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
#664
Pievienots 04 June 2011 - 14:20

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#665
Pievienots 04 June 2011 - 23:35
Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold, Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed
Volvo s80 2.4d automatic (gray)
#666
Pievienots 05 June 2011 - 19:47
EUU vīri! kura iekārta ir labāka (kompis) stage 3 plus vai diego G3? Paldies par sapratni http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
????
Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hpaudi coupe 20v quattroACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ
#667
Pievienots 05 June 2011 - 20:32
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#668
Pievienots 05 June 2011 - 20:44
protams ar visu sertifikātu, lai TA nav problēmu!!!

Auto sagatavošana - krāsošana!!!
Talsi.
Tel.- 22421062.
#669
Pievienots 05 June 2011 - 20:44
#670
Pievienots 13 June 2011 - 21:00
Šodien iepirkta lietota gāzes iekārta.
Balons 60 L, iekšā vēl gāze - gandrīz pilns.
2 jautājumi: Vai to gāzi, kas iekšā var izbraukt, kad sistēma būs uzstādīta? Cik nu lasīju - atšķiroties ziemas un vasaras maisījumi gāzei. Kāds iekšā nezinu un iepriekšējais saimnieks ar neatminās.
Un otrs jautājums par kompi. Vēlos uzstādīt uz 2,3 NG motora. Netā neko sakarīgu nesameklēju, saprotu tikai, ka uz katru cilindru atsevišķi iet un bija uzstādīts uz 4 cil. auto. Vai manam 5 cil. derēs?
Bilde

#671
Pievienots 13 June 2011 - 21:59

Gāzi, protams, drīksti izbraukt. Nekas slikts tur nebūs. Jā, ir atšķirība starp ziemas un vasaras gāzi. Gāze sastāv no propāna - butāna maisījuma. Ziemas gāzes sastāvā visvairāk ir propāns, jo tā iztvaikošanas temperatūra ir pie -40 grādiem. Vasaras gāzei otrādi.
Esi nopircis sekvenciālo gāzes iekārtu. Uz NG motora neies. No sekventa uz šī motora derēs tikai caurules un balons. Reduktors un maisītājs jāpiepērk atsevišķi.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#672
Pievienots 13 June 2011 - 22:02
// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.
#673
Pievienots 13 June 2011 - 22:10


Audi 100 C4 Avant, 2.8
#674
Pievienots 13 June 2011 - 22:15
Paldies par atbildēm.
Tad jau šīs detaļas jānopārdod kādam, kam vajadzīgas un jāpiepērk trūkstošās...
Cik +/- izmaksā tas maisītājs un reduktors? Un cik normāla cena par uzstādīšanu?
#675
Pievienots 13 June 2011 - 22:24
Uzstādīšana? Ieteiktu moš sarunāt ar kādu gāzes kantori, lai uzliek un pie reizes tiksi pie sertifikāta. Es pats savam auto uzstādīju, tā teikt, pa velti, bet toties tagad jādomā, kur dabūt sertifikātu..

Audi 100 C4 Avant, 2.8
#676
Pievienots 13 June 2011 - 23:22
kam mētājas kāda vadība gāzei ar maisītaju(vēlams soļa motoru,lai var iemest sava maisītājā/dalītājā) ko uzmest manam AEB motorītim a4. Zb jau mocīties ar coltec iekārtu,kompis galīgi sviestā sagājis,ar zondi nerunā un degmaisīju griež kā grib.
#677
Pievienots 14 June 2011 - 08:51
Un cik +/- vispaar var prasiit par tiem lorinjiem, kas man nav vajadziigi. Tieshaam nav ne jausmas

#678
Pievienots 14 June 2011 - 12:35
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#679
Pievienots 14 June 2011 - 12:54
Varbūt kādam vajag 4 paaudzes loriņus? Labprāt pārdotu vai uztaisītu kādu barteri, ja kāds gatavs man izpalīdzēt ar to gāzes uzstādīšanu uz 2.3 NG
Zinu, ka var pie firmām braukt, bet varbūt kāds zinošais šajā jomā grib haltūru. Par maksu varam vienoties.
#680
Pievienots 14 June 2011 - 12:59
Skaidrs.
Varbūt kādam vajag 4 paaudzes loriņus? Labprāt pārdotu vai uztaisītu kādu barteri, ja kāds gatavs man izpalīdzēt ar to gāzes uzstādīšanu uz 2.3 NG
Zinu, ka var pie firmām braukt, bet varbūt kāds zinošais šajā jomā grib haltūru. Par maksu varam vienoties.
isteniba neka traka tur ŅauŅau , papeeti ka citiem auto ir uzlikts un lena gara sev krame virsu

Opel kadett 1.3 --> Wv golf 2 1.8 GT-- >Audi 90 2.2kv fwd --> audi 100 avant Q 2.3+lpg --> v70 2.5 TDI-->Golf 4 1.8T
#681
Pievienots 19 June 2011 - 14:01
Te atkal es ar kārtējo problēmu.
Beidzot izdevās sameistarot cigim gāzes sajaucēju- tagad atgāzes zašibis, patēriņš normāls, iet labi, lec arī samērā labi un motors darbojas bez "provaliem" jebkurā apgriezienu diapazonā. Īsi sakot, tikai plusi!
Viss skaisti, bet problēma rodas, kā novēroju, braucot normālu pilsētas režīmu. Problēma- reizumis pazūd tukšgaita. Un kas ir dīvaini- motors parasti pilnībā nenoslāpst; tahometrs nostājas gandrīz uz nulles, lādēšana un stūres pastiprinājums pazūd, bet motors vēl griežas, bet griežas tik knapi un lēni, ka, šķiet, varētu ar rokām apturēt...

Lai nerastos lieki jautājumi par maisītāju- maisītājam pa vidu tika iestrādāta lodīte, pārējais palika pa vecam.
Ko sakat? Kas, nez, tagad viņam varētu nepatikt?
P.s Cigārs, NF, pirmās paaudzes gāze, BRC AT90E.
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#682
Pievienots 19 June 2011 - 19:14
Varētu arī būt vaina regulējumā, kaut gan ja tukšgaitā atgāzes ir normālas, vajadzētu visam būt ok. Pēc kā regulēji?
Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.
Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.
Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt! © BalticLPG
Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.
#683
Pievienots 19 June 2011 - 19:43
Dīvaini, ka problēma sākās pēc lodītes iemontēšanas maisītājā, bet es nevaru iedomāties, kā šis fakts varētu izraisīt šo problēmu, jo ar lodītes iemontēšanu pazuda lērums citu problēmu.


Regulēju vadoties pēc skābekļa zondes rādījumiem; ir neliela pieredze tajā, jo reiz sanāca tos salīdzināt ar atgāzu analizatora mērījumiem. Katrā ziņā, patēriņš 4.5 - 5.00Ls uz 100km jauktā režīmā (šose/pilsēta - ~70/30%). Domāju, ka ok..

Par atgāzu sastāvu tukšgaitā gan teikšu, ka tās ir palielinātas (pie paaugstinātiem apgriezieniem- ok). Tas ir ar nolūku- lai tukšgaita būtu noturīgāka pret lielāku patērētāju ieslēgšanos (ventiks, kondiška)...
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#684
Pievienots 19 June 2011 - 22:26
Uz tādu dzinēju iet tikai klasika. Ja interesē, zvani, sarunāsim. Cena klasikai 320 LVL
Kaadas cenas tagad gaazes iekaartaam uz V8?
Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily
Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro
#685
Pievienots 20 June 2011 - 07:26
#686
Pievienots 20 June 2011 - 19:13
ok,bet vaitad uz aeb motorīsa viņu nevar uzmest? Likvidēt pašreizējos vadus, kompi,soļa motoru un uzlikt šo?Viņam nederēs, jo viņš prasa gāzes iekārtai ar maisītāju un soļu motora dozatoru- tā ir otrā paaudze. Bet tev ir ceturtā.
#687
Pievienots 20 June 2011 - 19:21
Var gan!ok,bet vaitad uz aeb motorīsa viņu nevar uzmest? Likvidēt pašreizējos vadus, kompi,soļa motoru un uzlikt šo?
Ja likvidēsi pastāvošo iekārtu, tad es piesakos uz to!

Arī iespējams, bet nevaru iedomāties, kas tanī momentā tur notiek nepareizi...varbūt problēmas rodas dēļ motora temperatūras, kas pilsētā parasti ir augstāka??

Rēķini apmēram 100Ls uz cilindru...Kaadas cenas tagad gaazes iekaartaam uz V8?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#688
Pievienots 20 June 2011 - 19:23
#689
Pievienots 20 June 2011 - 19:30
A kas tev esošajai iekārtai neiet?
Audi 100 C4 Avant, 2.8
#690
Pievienots 20 June 2011 - 19:51
0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu
0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)