Pālekt uz saturu


Foto

Informācija par gāzi


  • Please log in to reply
5221 atbildes uz šo tēmu

#631 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 April 2011 - 14:28

...Tomēr, kamēr gāzes vienīgais piegādātājs būs fašistisks, imperialistisks režīms, NEKAD to *ūdu nepirkšu!!!


Nepērc, dieva dēļ. Tirgus ekonomikas nianse ir, ka paaugstināts pieprasījums noved pie cenas paaugstināšanās, tādēļ jo mazāk pircēju/patērētāju, jo mazākas cenas ir mums - tiem, kam tik ļoti nerūp politika, bet vairāk rūp tehnika, ekonomija un ekoloģija.

p.s. Beidzam politisko fleimu? Ne pie kā laba tas nenovedīs anyway un šajā topikā jau tā ir daudz vērtīgas tehniskas informācijas, ko ir grūti atrast postu plūdos.

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#632 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 20 April 2011 - 21:10

Vīri, man gadsimta jautājums- šim balonam tur, kur nāk tās uzpildes šļūtenes štuceris balonā, varētu būt kāds pretvārsts vai nē? Vai vienīgais vārsts ir tas, kas uzpildei galā?... :crazy:
Ievietotais attēls
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#633 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 02 May 2011 - 18:28

Vīri, man gadsimta jautājums- šim balonam tur, kur nāk tās uzpildes šļūtenes štuceris balonā, varētu būt kāds pretvārsts vai nē? Vai vienīgais vārsts ir tas, kas uzpildei galā?... http://www.audi-style.lv/forum/public/st...
http://content22-foto.inbox.lv/albums155...


Tur divi vaarsti.
Viens uz uzpildes ireci, otrajs uz balona
Bet ir variants, ka varsts, kas ir uz balona var netureet

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#634 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 02 May 2011 - 21:20

Paldies, Soldier!
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#635 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 May 2011 - 11:15

Eksperimenta nolūkos tika iegādāts gāzes sajaucējs no V6. Tas diemžēl neiet krastā- ar to dzīva gāze šļācas motorā, pat ja aizgriež pilnībā ciet reduktoru. :grr: Tad jau brīvi varēja piešķilt izplūdes gāzes un cept šašlikus pie izpūtēja! :D
Tāpat tika iemetināta lodīte esošajā sajaucējā- gāja jau riktīgi lopā, bet mērot spriegumu uz zondes, varēja noprast, ka vēljoprojām iet pa treknu maisījums, lai gan reduktors pilnībā ciet.
Nākošais eksperiments būs iemetināt mazāka diametra lodīti vai caurules gabaliņu.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#636 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 May 2011 - 12:07

Paga, kuru reduktora daļu aizgriež pilnībā ciet? Reduktora "CO" skrūvi vai dozatoru? Un mērīji tukšgaitā vai arī pie 3k rpm?

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#637 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 May 2011 - 19:12

Gan CO, gan tukšgaitas regulācijas skrūves. Ar oriģinālo sajaucēju šādi izdarot motors vnk noslāptu un nebūtu pielaižams... :D Ar V6 maisītāju normālas atgāzes tukšgaitā varēju panākt tikai piegriežot dozatoru, bet tad uz gāzēšanu vairs nebija atsaucīgs. Mērīju, protams, gan tukšgaitā, gan pie ~ 3500rpm.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#638 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 May 2011 - 21:29

Kāds izskatās tas V6 maisītājs? Man ir aizdomas, ka man tieši uz V6 stāv tieši tas, ko gribi tu (maisītājs ar vienu caurumu pretim lielākajai droseļvārsta lāpstiņai, kam pa vidu ir visai paliela lode) - tā ka nesaprotu, kādu maisītāju tu esi dabūjis, ja viņš tev galīgi neder...
Starp citu, man bija līdzīgs efekts, ka nevarēja dabūt normālu maisījumu tukšgaitā pat ar vadīto dozatoru, kad bija reduktora defekts, 1. pakāpes membrāna bija sagriezusies šķībi un ieplīsusi...

Šo rakstu rediģēja wraith: 09 May 2011 - 21:29

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#639 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 09 May 2011 - 21:48

Šāds te:
Ievietotais attēls
Ne, ne- V6 maisītājs ir pa jaudīgu.. kā izrādās... Tāpēc mēģināšu saveidot savu individuālu maisītāju, kad būs laiks.
Reduktora membrānas ir ok- jau skatījos. Turklāt, ar esošo maisītāju tūlīt sanāca pareizas atgāzes.
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#640 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 May 2011 - 22:19

Jap, man ir eggzagtly tāds pats. Man pat liekas, ka priekš 2.8 par mazu. Nu ok, aiztaisīt kārtīgi pusi no tām dīzītēm ciet - nepalīdz? :) Vēlams gan tā, lai motorā neiesūc kādu ļaunu priekšmetu :D

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#641 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 10 May 2011 - 14:00

Biju par to iedomājies... Nez... moš pamēģināt?
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#642 Smirnoff

Smirnoff
  • Lietotājs
  • 66 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepa

Pievienots 10 May 2011 - 15:26

vai mehaniskai špricei var uzlikt gazi ar sprauslam audi 80 b4 2.0lIevietotais attēls

#643 Soldier

Soldier
  • Lietotājs
  • 128 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Audi Life lv.

Pievienots 14 May 2011 - 15:08

vai mehaniskai špricei var uzlikt gazi ar sprauslam audi 80 b4 2.0lhttp://www.audi-style.lv/forum/public/st...


mehaniska šprice B4 ?

Vai tu esi parliecinats?

S4 2.2  lim t q LPG
S4 2.2 avant t q LPG
 Audi detalas  http://fotki.lv/ru/quattro79/937102/
 


#644 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 14 May 2011 - 15:42

Un kāpēc gan nē? Līdz 94. gadam divlitrīgie nāca arī ar meh. šprici, piem., 3A vai 6A...
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#645 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2953 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 14 May 2011 - 16:18

jautajums vienkarsh! valmiera un rajons! kur aatri un kvalitatiivi gaazes iekaartas uzstaada? sanaaca labs bartees, dabuju reduktorgazes iekartu + balonu, bez magisttralem utt, bet elektronika un galvenais viss ir! interesee uzstaadiisanas cenas un kantoris, kas izsniedz arii sertifikaatu par paarbuuvi!

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#646 Baumanis

Baumanis
  • Lietotājs
  • 565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dobele- jelgava
  • Intereses:Auto

Pievienots 16 May 2011 - 21:18

nezinu bija vai nebija tāds jautājums , bet ko sakat coupe 2.3 benzins/gāze , esmu dzirdējis ka šie motori , bai negribot draudzēties ar to gāzi, tā arī ir vai tās tik tādas "viena tante teica" runas ? :!:

#647 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 16 May 2011 - 21:54

Nu, es teiktu, ka jebkurš motors "draudzējas" ar gāzi. Viss atkarīgs no tā kā uzstāda, kā noregulē un ko uzstāda.
Paši motori (pieccilindrinieki) ir ļoti izturīgi, darbībā ar gāzi; ja pareizi uzstāda, tad vispār nenobraucami.
Var likt un problēmu īpašu nav. Problēma ir tikai tajā- 2.3 motoram ir "puselektriska" motora vadība un, lai būtu perfekti, ir mazliet jāpiedomā pie dažām lietām. Ja pats neesi uz tehniku uz "tu", tad ar to var rasties grūtības, jo kantori ir vairāk specializējušies uz 4. paaudzes iekārtām pirmkārt un otrkārt, viņi 95% neko nesaprot no KE- jetronic... :hihi:
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#648 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 16 May 2011 - 22:22

Un, treškārt, paši mašīnu saimnieki grēko, netaisīdami apkopes gāzes iekārtām un brauc, kamēr pavisam apstājas - neatkarīgi no motora, patiesībā - rezultātā ir apsvilināti vārsti un pukas un sabojāti gaisa masas mērītāji, lāpstas un kolektori un viss smirdot pēc gāzes un dažs pat izplūdi pamanās uzspridzināt...

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#649 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 16 May 2011 - 23:35

+1 wraith
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#650 Armani

Armani
  • Lietotājs
  • 180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe, Dārzciems
  • Intereses:Rally

Pievienots 25 May 2011 - 18:24

jautajums vienkarsh! valmiera un rajons! kur aatri un kvalitatiivi gaazes iekaartas uzstaada? sanaaca labs bartees, dabuju reduktorgazes iekartu + balonu, bez magisttralem utt, bet elektronika un galvenais viss ir! interesee uzstaadiisanas cenas un kantoris, kas izsniedz arii sertifikaatu par paarbuuvi!


Man ari vajadzētu uzzinat kur var dabut sertifikātu rigaa?padodiet lūdzu ziņu,paldies :sarkst:

Audi A4 1.8 T+Chiped 190 Hp
audi coupe 20v quattro
ACQ typ85 q - Procesā loti loti ilgaa
Audi A6C6 3.0tdiQ


#651 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 25 May 2011 - 20:15

Man ari vajadzētu uzzinat kur var dabut sertifikātu rigaa?padodiet lūdzu ziņu,paldies http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

Pievienots 25 March 2011 - 22:54
Sveiki, par servisiem.
Valmieras IK "Gideons" ir būts pāris reizes pirksti ļoti augsti, attieksme pret klientu slikta un cenas arī saskrūvētas. Pat CO2 nevīžo kārtīgi noregulēt, nākošajā dienā CSDD ar lielām acīm uz mani skatījās. Par sertifikātu prasīja 40Ls, bet tā arī nedabūju pie viņa, jo piesējās ka netā balons nostiprināts un truba novilkta. Tad kad prasu, kā tad vajag, tad saka rīt atdzen pa 100Ls visu savedīšot kārtība un iedošot sertifikātu (vakarā atpakaļ).
Kantoris pie Rumbulas tirgus; Maskavas 450, 29808361 tur kārtoju tik sertifikātu pa 25Ls. Attieksme ļoti laba ar visu kafiju sīkāk neko nezinu.
Vairākas reizes esmu iepircies pie Henrika http://www.heinrihs-gaze.lv attieksme laba, ko jautā, to arī normāli izstāsta un cenas arī pieņemamas. Sliktu atsauksmi neesmu dzirdējis. Cik esmu redzējis un dzirdējis arī pret citiem klientiem ļoti korekti izturas, manuprāt viens no labajiem servisiem.
Vēl var daudz palasīties http://www.audi-styl...__fromsearch__1

Tāda ir mana pieredze, cik pats esmu ņēmies ar gāzi secinājums ir tāds galvenais, lai ir laba un pareiza aizdedze, protams arī pārējam motoram jābūt OK!
Vienīgais kur es neatbalstu likt parasto gāzi ir turbo motoriem, bet nesaku ka nevar to darīt.

Par šprices gāzi manas domas ir tādas, ka tas ir savā ziņā biznes, jo tur jau vajag vairāk zināšanu, lai kaut ko izdarīt, kas nozīmē lielāku iespēju ka tu brauksi uz servisu. A parasto es izjauci iztīru salieku pieregulēju un man viss iet. Arī fakts ka piedalās daudz elektronikas mani neiepriecina, jo ir grūti saprast vai nav kaut kas beigts un kas varētu pasliktināt gāzes darbību. Es protams runāju par auto 15+ gadi. Ja var atļauties jaunāku auto tad droši vien arī var atļauties ielikt normālu šprices gāzi un uzturēt to visu kārtībā, jo iespējams ka svaigākam auto pat arī nekas tik traki neplīsis, kā krietni palietotam auto. Protams piekrītu ka ar šprici ir daudz baudāmāka braukšana nekā ar parasto un varbūt sanāk arī nedaudz ekonomiskāk.
Tādas ir tās manas domas, kā saka lai labi ripo un taupīsim naudiņu Ā un dabu arī, jo izmešu tak daudz mazāk! :)

#652 axel182

axel182
  • Lietotājs
  • 4359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne- Jelgava
  • Intereses:Auto (audi), moto un, protams, daiļās dāmas!

Pievienots 25 May 2011 - 21:18

Tas, Lauri, tik tavs aizspriedums... :) 4. paaudzei ir tikai plusi, ja neskaita cenu.. Zināšanas tur nekādas ūber nevajag; ja esi uz tu ar tehniku, vari pats visu saštellēt. Ja kaut kas noplīst, tad daudz ko var noteikt, pieslēdzot datoram. Var mainīt visādus uzstādījumus. Un mēnešreižu mazāk. :)
Mazās devās alkohols ir nekaitīgs jebkādos daudzumos.



Audi 100 C4 Avant, 2.8


#653 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 25 May 2011 - 21:24

Tas, Lauri, tik tavs aizspriedums... http://www.audi-style.lv/forum/public/st... 4. paaudzei ir tikai plusi, ja neskaita cenu.. Zināšanas tur nekādas ūber nevajag; ja esi uz tu ar tehniku, vari pats visu saštellēt. Ja kaut kas noplīst, tad daudz ko var noteikt, pieslēdzot datoram. Var mainīt visādus uzstādījumus. Un mēnešreižu mazāk. http://www.audi-style.lv/forum/public/st...

No Comments

#654 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2953 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 25 May 2011 - 22:52

Pievienots 25 March 2011 - 22:54
Sveiki, par servisiem.
Valmieras IK "Gideons" ir būts pāris reizes pirksti ļoti augsti, attieksme pret klientu slikta un cenas arī saskrūvētas. Pat CO2 nevīžo kārtīgi noregulēt, nākošajā dienā CSDD ar lielām acīm uz mani skatījās. Par sertifikātu prasīja 40Ls, bet tā arī nedabūju pie viņa, jo piesējās ka netā balons nostiprināts un truba novilkta. Tad kad prasu, kā tad vajag, tad saka rīt atdzen pa 100Ls visu savedīšot kārtība un iedošot sertifikātu (vakarā atpakaļ).
Kantoris pie Rumbulas tirgus; Maskavas 450, 29808361 tur kārtoju tik sertifikātu pa 25Ls. Attieksme ļoti laba ar visu kafiju sīkāk neko nezinu.
Vairākas reizes esmu iepircies pie Henrika http://www.heinrihs-gaze.lv attieksme laba, ko jautā, to arī normāli izstāsta un cenas arī pieņemamas. Sliktu atsauksmi neesmu dzirdējis. Cik esmu redzējis un dzirdējis arī pret citiem klientiem ļoti korekti izturas, manuprāt viens no labajiem servisiem.
Vēl var daudz palasīties http://www.audi-styl...__fromsearch__1

Tāda ir mana pieredze, cik pats esmu ņēmies ar gāzi secinājums ir tāds galvenais, lai ir laba un pareiza aizdedze, protams arī pārējam motoram jābūt OK!
Vienīgais kur es neatbalstu likt parasto gāzi ir turbo motoriem, bet nesaku ka nevar to darīt.

Par šprices gāzi manas domas ir tādas, ka tas ir savā ziņā biznes, jo tur jau vajag vairāk zināšanu, lai kaut ko izdarīt, kas nozīmē lielāku iespēju ka tu brauksi uz servisu. A parasto es izjauci iztīru salieku pieregulēju un man viss iet. Arī fakts ka piedalās daudz elektronikas mani neiepriecina, jo ir grūti saprast vai nav kaut kas beigts un kas varētu pasliktināt gāzes darbību. Es protams runāju par auto 15+ gadi. Ja var atļauties jaunāku auto tad droši vien arī var atļauties ielikt normālu šprices gāzi un uzturēt to visu kārtībā, jo iespējams ka svaigākam auto pat arī nekas tik traki neplīsis, kā krietni palietotam auto. Protams piekrītu ka ar šprici ir daudz baudāmāka braukšana nekā ar parasto un varbūt sanāk arī nedaudz ekonomiskāk.
Tādas ir tās manas domas, kā saka lai labi ripo un taupīsim naudiņu Ā un dabu arī, jo izmešu tak daudz mazāk! http://www.audi-style.lv/forum/public/st...



un cik sarezgiti ir pasam uzstadiit to iekartu, jo man elektronika ir tumsa bilde, tik cik skruves skruvet un ko tdu, tik varu pats, bet kursh man parejo izdariis? :(

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#655 laurisber

laurisber
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis- Rozula
  • Intereses:LED-Technology

Pievienots 25 May 2011 - 23:02

Kā saka kādam tas ir sarežģīti un kādam nē, bet ja grib un laiks un instrumenti ir var visu. Ievāc info papēti uzbūvi un viss ok.
Kā redzēji arī par mani runā steriotipi, jo man tik veca mašīna ka ar kompi nav ko tur darīt un to neesmu apguvis, bet tas jau esot vienkārši.

#656 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 25 May 2011 - 23:56

Maskavas 450G laikam skaitās.Man tur fāters strādā. Agrāk bija tas kantoris Vef teritorijā, bet tagad tur-maskavas ielā! Un tel biš nekorekts! pareizs būs 29808365

#657 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 26 May 2011 - 13:34

Pēc svaigas pieredzes spriežot tā regulēšana uz vietas ir tikai tāda, lai varētu no A līdz B aizbraukt un tukšgaitas atgāzes. Ja zin softu un ar konkrētu dzelzi dabūn pabraukāt (īpašnieks pie stūres, regulētājs ar laptopu klēpī beņķim klēpī :) ) tad var saregulēt ļoti labi. Pašlaik ar to nodarbojos vienpersoniski savam 23 gadus vecajam C3.
tavaskana.lv yoursound.lv

#658 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3265 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 26 May 2011 - 14:14

Vienpersoniski bīstami, var vēl no ceļa novelties :D Ir pieredze :D

Maskavas 450G laikam skaitās.Man tur fāters strādā. Agrāk bija tas kantoris Vef teritorijā, bet tagad tur-maskavas ielā! Un tel biš nekorekts! pareizs būs 29808365


Pievienojos, Zigis rullē, remontēju pie viņa reduktoru savulaik, cenas civilizētas un izdara godam. Uzsūtīju viņam paziņu ar Pacificu, pēc tam pārraku motortelpu un neatradu kur piesieties :)

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#659 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3032 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 30 May 2011 - 14:48

Kurš te ar tām "gāzes kameru" uzstādīšanām nodarbojas? :D Interesētu kaut ko cilvēcīgu uzmest uz 2.3 NG, tādu kas nešaudas un nesmird :) Ja ir ko piedāvāt - PM :)
VW Golf 4 PD TDI FWD / 358.4HP / 615Nm POW'ERED BY BlackSheep

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#660 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 30 May 2011 - 15:05

2.3 neko jēdzīgu nevar uzlikt

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI  -->Audi A6 C5 1.9 TDI -->Audi A6 4F 2.0 tdi

Audi A6 C4 1.9 TDI --> Audi A4 B5 1.9 tdi

Audi 80 B3 under construction..





1 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 1 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)